Board logo

標題: 如何選擇好 (電腦節NAS價) [打印本頁]

作者: G-核戰機    時間: 2008-12-7 18:50     標題: 如何選擇好 (電腦節NAS價)

漢科個OFFER QNAP NAS有點驚喜
喜是:
209 1890
209PRO 1990
驚是:
209 II 2490
209PROII  2790

之後再入領X再問,佢話209II加左價,之前明明是2290元,依家佢話2310元.....電腦節加價奇聞!?

講真QNAP 209PRO好D,定係買209II好??
功能上邊果好D??

之後再買1001FYPS去配佢,能夠支援呢??

[ 本帖最後由 G-核戰機 於 2008-12-7 19:02 編輯 ]
作者: G-核戰機    時間: 2008-12-8 22:17

再推~~~~~~~~~~~~~~
作者: hkelvislee    時間: 2008-12-8 23:08

209II 一定好過209PRO..
PRO 只係多左join ad 既功能
同埋209II 係多ram d
作者: Gary蛇蛇    時間: 2008-12-9 07:22

買部999電腦再裝個freenas入去!一樣得!電腦節時買左部返屋企!有160GB HDD,重有一大堆贈品,最高用電量都只係得50W!(個火牛最高輸出係50W)
作者: Godwin.S    時間: 2008-12-9 14:21

原帖由 Gary蛇蛇 於 2008-12-9 07:22 發表
買部999電腦再裝個freenas入去!一樣得!電腦節時買左部返屋企!有160GB HDD,重有一大堆贈品,最高用電量都只係得50W!(個火牛最高輸出係50W)


50W咁細? 係book size火牛?
作者: Gary蛇蛇    時間: 2008-12-9 15:31

原帖由 Godwin.S 於 2008-12-9 14:21 發表


50W咁細? 係book size火牛?


佢係用外置火牛的! 我裝左個FREENAS入隻512MB手指到,之係用USB BOOT機,SET返IP地址就用得... (最正係佢有160GB HDD)
作者: justkeny2k    時間: 2008-12-9 17:18

係咩機,有冇圖睇下
作者: Gary蛇蛇    時間: 2008-12-9 19:14

原帖由 justkeny2k 於 2008-12-9 17:18 發表
係咩機,有冇圖睇下

http://www.metalwarepc.com/pc_NS_8570.htm

但係我果部係跟Seagate 160GB HDD

[ 本帖最後由 Gary蛇蛇 於 2008-12-9 19:14 編輯 ]
作者: justkeny2k    時間: 2008-12-9 22:27

可以用 external cd rom 裝 windows xp 嗎
作者: G-核戰機    時間: 2008-12-10 00:31

平就幾平,可以載到幾多個hdd??
效能同NAS分別有幾大??

我見到WIND 玩atom 330 雙核+HT,會不會更正

[ 本帖最後由 G-核戰機 於 2008-12-10 00:32 編輯 ]
作者: dash    時間: 2008-12-10 03:17

209II 某大鋪 2289
作者: G-核戰機    時間: 2008-12-10 23:33

原帖由 dash 於 10-12-2008 03:17 發表
209II 某大鋪 2289

即是邊間??
作者: Godwin.S    時間: 2008-12-11 14:03

原帖由 G-核戰機 於 2008-12-10 00:31 發表

我見到WIND 玩atom 330 雙核+HT,會不會更正


即係邊部呢請問?
作者: G-核戰機    時間: 2008-12-11 23:29

原帖由 Godwin.S 於 11-12-2008 14:03 發表


即係邊部呢請問?

你指是部wind pcd100??
高登新翼依家賣1290元
作者: Gary蛇蛇    時間: 2008-12-12 09:41

原帖由 G-核戰機 於 2008-12-11 23:29 發表

你指是部wind pcd100??
高登新翼依家賣1290元


$1290是準系統,價錢係未包RAM同HDD的!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2