作者: G-核戰機 時間: 2008-12-7 18:50 標題: 如何選擇好 (電腦節NAS價)
漢科個OFFER QNAP NAS有點驚喜
喜是:
209 1890
209PRO 1990
驚是:
209 II 2490
209PROII 2790
之後再入領X再問,佢話209II加左價,之前明明是2290元,依家佢話2310元.....電腦節加價奇聞!?
講真QNAP 209PRO好D,定係買209II好??
功能上邊果好D??
之後再買1001FYPS去配佢,能夠支援呢??
[ 本帖最後由 G-核戰機 於 2008-12-7 19:02 編輯 ]
作者: G-核戰機 時間: 2008-12-8 22:17
再推~~~~~~~~~~~~~~
作者: hkelvislee 時間: 2008-12-8 23:08
209II 一定好過209PRO..
PRO 只係多左join ad 既功能
同埋209II 係多ram d
作者: Gary蛇蛇 時間: 2008-12-9 07:22
買部999電腦再裝個freenas入去!一樣得!電腦節時買左部返屋企!有160GB HDD,重有一大堆贈品,最高用電量都只係得50W!(個火牛最高輸出係50W)
作者: Godwin.S 時間: 2008-12-9 14:21
原帖由 Gary蛇蛇 於 2008-12-9 07:22 發表
買部999電腦再裝個freenas入去!一樣得!電腦節時買左部返屋企!有160GB HDD,重有一大堆贈品,最高用電量都只係得50W!(個火牛最高輸出係50W)
50W咁細? 係book size火牛?
作者: Gary蛇蛇 時間: 2008-12-9 15:31
佢係用外置火牛的! 我裝左個FREENAS入隻512MB手指到,之係用USB BOOT機,SET返IP地址就用得... (最正係佢有160GB HDD)
作者: justkeny2k 時間: 2008-12-9 17:18
係咩機,有冇圖睇下
作者: Gary蛇蛇 時間: 2008-12-9 19:14
http://www.metalwarepc.com/pc_NS_8570.htm
但係我果部係跟Seagate 160GB HDD
[ 本帖最後由 Gary蛇蛇 於 2008-12-9 19:14 編輯 ]
作者: justkeny2k 時間: 2008-12-9 22:27
可以用 external cd rom 裝 windows xp 嗎
作者: G-核戰機 時間: 2008-12-10 00:31
平就幾平,可以載到幾多個hdd??
效能同NAS分別有幾大??
我見到WIND 玩atom 330 雙核+HT,會不會更正
[ 本帖最後由 G-核戰機 於 2008-12-10 00:32 編輯 ]
作者: dash 時間: 2008-12-10 03:17
209II 某大鋪 2289
作者: G-核戰機 時間: 2008-12-10 23:33
即是邊間??
作者: Godwin.S 時間: 2008-12-11 14:03
即係邊部呢請問?
作者: G-核戰機 時間: 2008-12-11 23:29
你指是部wind pcd100??
高登新翼依家賣1290元
作者: Gary蛇蛇 時間: 2008-12-12 09:41
$1290是準系統,價錢係未包RAM同HDD的!

