Board logo

標題: SuperTalent 200x 8GB PICO系列o唔ok? [打印本頁]

作者: procapitalist    時間: 2008-11-30 11:01     標題: SuperTalent 200x 8GB PICO系列o唔ok?

(早排epc賣廣告)
速度&穩定性同埋Adata PD7 8GB
系咪差唔多?
作者: davidEX    時間: 2008-11-30 11:10

附上外國站既測試
http://www.dvhardware.net/review142_2_supertalent_pico.html
作者: tplcm    時間: 2008-11-30 13:29

原帖由 procapitalist 於 2008-11-30 11:01 發表
(早排epc賣廣告)
速度&穩定性同埋Adata PD7 8GB
系咪差唔多?

SuperTalent 200x 8G我一買番黎format一次就死左
去代理過要寄去美國整,一個月後先有得囉
作者: wwwhkntman    時間: 2008-11-30 13:32

原帖由 tplcm 於 2008-11-30 13:29 發表

SuperTalent 200x 8G我一買番黎format一次就死左
去代理過要寄去美國整,一個月後先有得囉

一買回來就有問題不是可以回去買的店7日內退換的嗎?
作者: laputafish    時間: 2008-11-30 13:35

原帖由 tplcm 於 2008-11-30 13:29 發表

SuperTalent 200x 8G我一買番黎format一次就死左
去代理過要寄去美國整,一個月後先有得囉

擺明代理玩野啦, 又唔係嘜野貴野, 都要寄去美國.
所有產品都有一定死亡率, 好多代理都預左一定數量手指應付.

少少野就話要寄去美國, 呢間代理唔掂.
如果佢地驚死亡率太高, 唔敢預定一d 手指同客換, 咁呢隻型號手指不如唔好賣.


作者: tplcm    時間: 2008-11-30 16:46

原帖由 wwwhkntman 於 2008-11-30 13:32 發表

一買回來就有問題不是可以回去買的店7日內退換的嗎?

我屋企近代理多d
作者: kay_wong    時間: 2008-12-1 23:54

原帖由 tplcm 於 2008-11-30 13:29 發表

SuperTalent 200x 8G我一買番黎format一次就死左
去代理過要寄去美國整,一個月後先有得囉

真的嗎?
如果大家買左野有壞7日內會唔換去搵代理??

好就當你過左7日壞左咁代理有無唔依照佢承諾保用你?
作者: win150    時間: 2008-12-2 00:01

PICO C

圖片附件: Untitled.jpg (2008-12-2 00:01, 72.17 KB) / 下載次數 27
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=766030&k=7a2df0e0496fe5cf445a73b86b1cec11&t=1782183066&sid=13lmih4VSId






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2