Board logo

標題: Qnap TS-109 Pro與TS-109 Pro II有什麼分別嗎? [打印本頁]

作者: ziphk    時間: 2008-11-29 23:11     標題: Qnap TS-109 Pro與TS-109 Pro II有什麼分別嗎?

見電腦節減價, 想買nas玩下
http://www.qk123.com/content/ind ... -jetso.html?start=3

QNAP TS-109 Pro    原價:$1,990    電腦展優惠價:$1,790
想問真的有平到嗎?
那Pro與Pro II 有什麼分別嗎?
亦見到
Synology HD-DS207    原價:$2,100    電腦展優惠價:$1,799

我主要是用作bt用途, ftp/photo share是次要
如果2部比較, 哪一部比較好用? 哪一部bt較快?
補充我是用hkbn bb100
作者: winghk89    時間: 2008-11-29 23:36

Synology HD-DS207    原價:$2,100    電腦展優惠價:$1,799 .............................

前幾日正x見到好似都係賣$1800到........
作者: Wai    時間: 2008-11-29 23:38

原帖由 winghk89 於 2008-11-29 23:36 發表
Synology HD-DS207    原價:$2,100    電腦展優惠價:$1,799 .............................

前幾日正x見到好似都係賣$1800到........

係咁架啦,佢個係官方價,出面街價平好多
作者: ball0936    時間: 2008-11-30 00:18

原帖由 ziphk 於 2008-11-29 23:11 發表
見電腦節減價, 想買nas玩下
http://www.qk123.com/content/ind ... -jetso.html?start=3

QNAP TS-109 Pro    原價:$1,990    電腦展優惠價:$1,790
想問真的有平到嗎?
那Pro與Pro I ...


Pro II 好似 ram 多d ...
同埋我剛買左 109II ..... suggest 用個快 d HD 同埋換個 Giga router 好d
作者: ziphk    時間: 2008-11-30 00:34

原帖由 ball0936 於 2008-11-30 00:18 發表


Pro II 好似 ram 多d ...
同埋我剛買左 109II ..... suggest 用個快 d HD 同埋換個 Giga router 好d


想問你用109II 上下載最快可以去到多少?
作者: 癲羊    時間: 2008-11-30 02:08

原帖由 ball0936 於 2008-11-30 00:18 發表


Pro II 好似 ram 多d ...
同埋我剛買左 109II ..... suggest 用個快 d HD 同埋換個 Giga router 好d


有 "II" 果d 係256MB, 無就 128MB

換Gigabit router 呢樣野.......
根本就係, 就算唔router 都落隻switch 啦,
否則用粒processor 幾快都未必關你事

隻207+ 駁埋落隻GbE Switch, 見過有55MB/s, 仲快過USB 外置hdd
作者: ball0936    時間: 2008-11-30 02:09

原帖由 ziphk 於 2008-11-30 00:34 發表


想問你用109II 上下載最快可以去到多少?

我 fd access 入黎 dl 最快 600k/s 到
作者: ball0936    時間: 2008-11-30 02:11

原帖由 癲羊 於 2008-11-30 02:08 發表


有 "II" 果d 係256MB, 無就 128MB

換Gigabit router 呢樣野.......
根本就係, 就算唔router 都落隻switch 啦,
否則用粒processor 幾快都未必關你事

隻207+ 駁埋落隻GbE Switch, 見過有55MB/s, 仲快過USB 外置hdd

正喎~! 同埋我想問 ... 我隻 109II d memory 經常 得番 3.0MB 到... 我已經無開 web server 同ftp .... 加上 已經 idle 左... 想問問你有無呢個情況?
作者: 癲羊    時間: 2008-11-30 02:19

原帖由 ball0936 於 2008-11-30 02:11 發表

正喎~! 同埋我想問 ... 我隻 109II d memory 經常 得番 3.0MB 到... 我已經無開 web server 同ftp .... 加上 已經 idle 左... 想問問你有無呢個情況?


其實點check 用左幾多memory?
一邊行緊samba 扯d Apple Lossless 黎播, 一邊佢download 緊野,
玩下手有fd 入黎睇下相, 我都想知佢食左我幾多memory.....

我本身就用Synology, Qnap 就只係試過下
作者: ball0936    時間: 2008-11-30 02:36

原帖由 癲羊 於 2008-11-30 02:19 發表


其實點check 用左幾多memory?
一邊行緊samba 扯d Apple Lossless 黎播, 一邊佢download 緊野,
玩下手有fd 入黎睇下相, 我都想知佢食左我幾多memory.....

我本身就用Synology, Qnap 就只係試過下


qnap 係個 administration page 到有得睇...
作者: G-核戰機    時間: 2008-11-30 13:33

其實109pro →109 ll → 109pro ll已經是兩級跳

價位 109pro = 109 ll (貴幾十or 同價) > 109PRO ll (貴幾百) = 209
  
PRO版功能上多左NFS.....

買得109pro ll不如考慮下209

p.s咁依家等電腦節買是不是明智?? 電腦節價位似乎都不是好吸引

[ 本帖最後由 G-核戰機 於 2008-11-30 15:05 編輯 ]
作者: G-核戰機    時間: 2008-11-30 15:07

原帖由 winghk89 於 29-11-2008 23:36 發表
Synology HD-DS207    原價:$2,100    電腦展優惠價:$1,799 .............................

前幾日正x見到好似都係賣$1800到........


不過207點可以同109比,CPU都唔夠人抽,BT/SERVER實慢人幾拍
作者: G-核戰機    時間: 2008-11-30 15:09

原帖由 癲羊 於 30-11-2008 02:08 發表


有 "II" 果d 係256MB, 無就 128MB

換Gigabit router 呢樣野.......
根本就係, 就算唔router 都落隻switch 啦,
否則用粒processor 幾快都未必關你事

隻207+ 駁埋落隻GbE Switch, 見過有55MB/s, 仲快過USB 外置hdd


用ESATA 駁去電腦啦,你真是悲哀
NETWORKING先靠GbE啦
作者: ziphk    時間: 2008-11-30 18:38

原帖由 G-核戰機 於 2008-11-30 15:07 發表


不過207點可以同109比,CPU都唔夠人抽,BT/SERVER實慢人幾拍



即是Qnap TS-109 II 是最好選擇? 我見hkepc網上寫約$1730
作者: ziphk    時間: 2008-11-30 19:24

原帖由 ball0936 於 2008-11-30 00:18 發表


Pro II 好似 ram 多d ...
同埋我剛買左 109II ..... suggest 用個快 d HD 同埋換個 Giga router 好d


師兄用哪個Giga router ?
我主要用線, 無線對於我來說可有可無, 你們有什麼比較平宜可以頂得順br的router
數百蚊我還可以支付, 如果要千蚊個router我未必比得起
作者: G-核戰機    時間: 2008-11-30 21:39

原帖由 ziphk 於 30-11-2008 18:38 發表



即是Qnap TS-109 II 是最好選擇? 我見hkepc網上寫約$1730


209好D
作者: ball0936    時間: 2008-11-30 21:51

原帖由 ziphk 於 2008-11-30 18:38 發表



即是Qnap TS-109 II 是最好選擇? 我見hkepc網上寫約$1730

中央田賣緊 $1689.... 有咩 Giga router 好 ?
作者: ziphk    時間: 2008-12-1 00:15

原帖由 G-核戰機 於 2008-11-30 21:39 發表


209好D


209 速度好過109 II ??
作者: 癲羊    時間: 2008-12-1 00:36

原帖由 ziphk 於 2008-12-1 00:15 發表


209 速度好過109 II ??


可能兩個bay 彈性大d 掛,
比多少少, 諗得過諗得過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2