作者: q904578 時間: 2008-11-29 19:15 標題: 20xdvd燒16x碟????
我個dvd writer系pionner,支援20x
碟系Verbatim dvd+r 16x
但點解我燒碟果時系20x既??
我用Nero 7 Ultra Edition
我又find唔到set16x喎
咁我燒出黎d碟系唔系唔靚??
點先可以set翻16x??
[ 本帖最後由 q904578 於 2008-11-29 19:20 編輯 ]
作者: ervinmak 時間: 2008-11-29 19:16
你set左谷燒?
作者: 刺青乂 時間: 2008-11-29 19:17
原帖由 q904578 於 2008-11-29 19:15 發表
我個dvd writer系pionner,支援20x
碟系Verbatim dvd+r 16x
但點解我燒碟果時系20x既??
我又find唔到set16x喎
咁我燒出黎d碟系唔系唔靚??
點先可以set翻16x??
咩軟件

作者: q904578 時間: 2008-11-29 19:22
nero
作者: q904578 時間: 2008-11-30 12:37
求解答
作者: q904578 時間: 2008-12-2 16:45
求解答

