作者: jozifkwan 時間: 2008-11-21 14:36 標題: 想買SDHC讀卡機, 有無好介紹?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nothing0310 時間: 2008-11-21 21:29
我有隻EAGLETEC 233X 都OK好用
質感又好 好似係鋁做
買左$90 但前幾日想再買一隻
成個SSP得一間有 仲要得一隻 仲要係$110..
但我都買左
[ 本帖最後由 nothing0310 於 2008-11-21 21:32 編輯 ]
作者: tattattat 時間: 2008-11-21 22:12
原帖由 nothing0310 於 2008-11-21 21:29 發表
我有隻EAGLETEC 233X 都OK好用
質感又好 好似係鋁做
買左$90 但前幾日想再買一隻
成個SSP得一間有 仲要得一隻 仲要係$110..
但我都買左![]()
黑色?
作者: jozifkwan 時間: 2008-11-22 00:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jozifkwan 時間: 2008-11-22 01:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: evil_clone 時間: 2008-11-22 03:26
原帖由 jozifkwan 於 2008-11-22 01:05 發表
Search過d舊post, 乜以家d cardreader有分8bit同UDMA mode ga, 小弟真太孤陋寡聞, 要大家幫手比d意見
我暫時搵到目標如下
Transcend M3
Transcend M5
Eagletec Cubic Alpha All in 1 Card Reader
Eagletec USB 2.0 ...
M3 我曾經用過, 唔差
Cubic 好似 support UDMA mode
btw, 得 CF card 先會有 UDMA mode, SD/SDHC 暫時唔會有


