Board logo

標題: 想買SDHC讀卡機, 有無好介紹? [打印本頁]

作者: jozifkwan    時間: 2008-11-21 14:36     標題: 想買SDHC讀卡機, 有無好介紹?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nothing0310    時間: 2008-11-21 21:29

我有隻EAGLETEC 233X  都OK好用
質感又好 好似係鋁做
買左$90  但前幾日想再買一隻
成個SSP得一間有 仲要得一隻  仲要係$110..
但我都買左

[ 本帖最後由 nothing0310 於 2008-11-21 21:32 編輯 ]
作者: tattattat    時間: 2008-11-21 22:12

原帖由 nothing0310 於 2008-11-21 21:29 發表
我有隻EAGLETEC 233X  都OK好用
質感又好 好似係鋁做
買左$90  但前幾日想再買一隻
成個SSP得一間有 仲要得一隻  仲要係$110..
但我都買左


黑色?
作者: jozifkwan    時間: 2008-11-22 00:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jozifkwan    時間: 2008-11-22 01:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: evil_clone    時間: 2008-11-22 03:26

原帖由 jozifkwan 於 2008-11-22 01:05 發表
Search過d舊post, 乜以家d cardreader有分8bit同UDMA mode ga, 小弟真太孤陋寡聞, 要大家幫手比d意見

我暫時搵到目標如下
Transcend M3
Transcend M5
Eagletec Cubic Alpha All in 1 Card Reader
Eagletec USB 2.0  ...

M3 我曾經用過, 唔差
Cubic 好似 support UDMA mode

btw, 得 CF card 先會有 UDMA mode, SD/SDHC 暫時唔會有





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2