Board logo

標題: 燒D9 DVD,PC LOAD唔到,DVDV機就睇到 [打印本頁]

作者: bu0913    時間: 2008-11-17 15:48     標題: 燒D9 DVD,PC LOAD唔到,DVDV機就睇到

點解決...?

碟係imation DVD+R DL 8X

碟質素問題...??定係軟件問題..?

我只係買左5隻試試
或者有邊隻 普普通通D9碟比較好,穩陣D...?

THX~
作者: bu0913    時間: 2008-11-17 20:17

push
作者: bu0913    時間: 2008-11-19 00:38

有冇巴打話我係咪碟問題...???

係的話買咩牌子比較好

thx~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2