作者: bu0913 時間: 2008-11-17 15:48 標題: 燒D9 DVD,PC LOAD唔到,DVDV機就睇到
點解決...?
碟係imation DVD+R DL 8X
碟質素問題...??定係軟件問題..?
我只係買左5隻試試
或者有邊隻 普普通通D9碟比較好,穩陣D...?
THX~
作者: bu0913 時間: 2008-11-17 20:17
作者: bu0913 時間: 2008-11-19 00:38
有冇巴打話我係咪碟問題...???
係的話買咩牌子比較好
thx~
