Board logo

標題: SATA問題請教 [打印本頁]

作者: kenny1927    時間: 2008-11-16 20:13     標題: SATA問題請教

想問吓圖中eSATA,係咪上半部係data,下半部係power,可以插3.5" external SATA harddisk唔使加火牛? 唔該先


作者: WINGLESLIE    時間: 2008-11-16 20:56

冇POWER的,外置硬碟要有火牛的





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2