Board logo

標題: 買左隻c702 16g 手指,個速度快到...... [打印本頁]

作者: 中山雅史    時間: 2008-10-11 12:45     標題: 買左隻c702 16g 手指,個速度快到......

買左隻c702 16g 手指,個速度快到......(反話)冇朋友
a-gxxxx,310大元

[ 本帖最後由 中山雅史 於 2008-10-11 12:48 編輯 ]

圖片附件: c702.jpg (2008-10-11 12:45, 69.86 KB) / 下載次數 133
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744055&k=7674eb61d254378d2de2b2413df9aa40&t=1782336664&sid=yp5KbYzUKb



圖片附件: c7021.JPG (2008-10-11 12:45, 146.54 KB) / 下載次數 117
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744056&k=637595394f73773a01c81233e7295eae&t=1782336664&sid=yp5KbYzUKb


作者: 中山雅史    時間: 2008-10-11 12:46

己經試過好多部機.p35/p45/p965及780g既usb都係咁慢,包括隻手指入面有野同冇野,情況冇變,速度非常穏定 (一樣咁慢) 諗住買16g手指既朋友,呢款可以唔洗考慮

[ 本帖最後由 中山雅史 於 2008-10-11 12:48 編輯 ]
作者: omecon2000    時間: 2008-10-11 12:49

有無試過format佢
5mb write 真係好慢喎....
anyway 多謝你的血淚報告
作者: 中山雅史    時間: 2008-10-11 13:00

原帖由 omecon2000 於 2008-10-11 12:49 發表
有無試過format佢
5mb write 真係好慢喎....
anyway 多謝你的血淚報告

出哂所有方法,結果都係依然咁穏定
作者: ddickyyy    時間: 2008-10-11 13:08

oh....好彩我只係買左4g版黎做cd-rom~,
不過佢個write/read真係好大差距....
anyway,我隻c702好似無樓主咁慢....
而且read都上到33mb
作者: andy1234    時間: 2008-10-11 13:36

剛試完朋友支Transend V10伸縮手指. 8G $135 cheap cheap.
竟然ATTO R 28Mb W 15Mb   不過冇cap 圖.
作者: 中山雅史    時間: 2008-10-12 00:55

原帖由 andy1234 於 2008-10-11 13:36 發表
剛試完朋友支Transend V10伸縮手指. 8G $135 cheap cheap.
竟然ATTO R 28Mb W 15Mb   不過冇cap 圖.

V10之前都買過1隻16g,平均都有13mb抄20mb左右讀,不過,好短時間己經有問題,成日抄完野拎去第二部機度又話要format,壞壞地最慘就係拎去換,比人試果時佢又正常返...
作者: usei    時間: 2008-10-12 09:11     標題: 回復 1# 的帖子

adata 近排搞咩
PD7 轉 MLC :funk:

回 6 樓
我買左 imation 8G Nano 得 17 / 13 , 有少少失望
作者: Dijeridu    時間: 2008-10-12 09:22

i have one of the so called "old version" pd 7 8gb, it performs very good indeed.
作者: Johnny1988    時間: 2008-10-12 12:38

我用4GB都係得5MB W,32MB R
作者: 中山雅史    時間: 2008-10-12 23:53

原帖由 Dijeridu 於 2008-10-12 09:22 發表
i have one of the so called "old version" pd 7 8gb, it performs very good indeed.

我都買過一隻8g pd7,係"大七"度買,果時買780.而家好似都要6到尾,但真係好快,26mb幾抄,36mb讀,
作者: 中山雅史    時間: 2008-10-12 23:57

原帖由 中山雅史 於 2008-10-12 23:53 發表

我都買過一隻8g pd7,係"大七"度買,果時買780.而家好似都要6到尾,但真係好快,26mb幾抄,36mb讀,

現在又想買多隻16g ,sandisk金屬殼果款,真係好鬼死重同型仔,速度都唔錯.

圖片附件: san.JPG (2008-10-12 23:57, 92.83 KB) / 下載次數 113
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744817&k=7d873c552e1cbba83db0203c2855c5b9&t=1782336664&sid=yp5KbYzUKb


作者: kirafung    時間: 2008-10-13 00:26

都幾虧下wor... 謝謝分享
作者: 大檸樂    時間: 2008-10-13 01:12

好慢下喎
之前見佢個樣幾靚仔都想買
好彩最後無買到買左第隻
作者: laputafish    時間: 2008-10-13 01:23

c702 好似有兩批.

A-Data 果d 好麻煩, 換左個芯又用返同一個型號同一個殼.
作者: teasee    時間: 2008-10-13 01:28

呢 o的 貨 , 見到即刻走 , bye 都費時俾  
作者: 中山雅史    時間: 2008-10-13 10:04

算啦,三百零貨仔,唔得咪買過隻囉.又唔係咩野貴野. 不過見呢度好多學生哥,銀根有限之下梗係唔想買左支而又唔合心水既手指.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2