作者: doggiestyle 時間: 2026-6-7 10:21 標題: oled mon 咁樣係咪正常?
本帖最後由 doggiestyle 於 2026-6-7 10:24 編輯
好多年冇換 mon ,宜家 D mon 係咪都係咁樣
唔開 hdr d 色濃到痴線
一開 hdr 隻 mon 除左 光暗就冇任何野可以 set
因為冇得較任何野 ,以前較 RGB 黎變黃 mon
宜家都唔得
有冇人可以推介一鍵護眼 (變黃色) 既軟件
作者: sum888 時間: 2026-6-7 13:03
有得用windows hdr app 校光暗
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-7 13:31
Windows HDR Calibration
Available on:
Windows 11 version 22000.0 or higher
用緊 window10
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-7 13:34
講時講
以前睇片
果 D 背景雜訊唔係太覺
宜家好覺 ,睇黎太清晰都唔係好事
作者: 未熟者 時間: 2026-6-7 13:50
唔係OLED問題, 就算係VA LED, IPS LED支援10bit色以上又用N卡就色濃到儍。
N卡要自己走去下載 novideo_srgb改行sRGB/BT.709色。
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-7 14:27
但係我要開 hdr 佢先會用到 hdr
如果我手動 ,用果時先開 ,咁都幾麻煩
咁不如尤得佢
我係好奇係咪 "開 HDR 就冇野可以 SET"
同埋 "係唔係個個牌子" 都係咁
作者: 未熟者 時間: 2026-6-7 17:03
回覆 6# doggiestyle
開HDR就係要光到睇壞眼, 呢個係HDR格式設計基準, Monitor只係跟從呢個固定格式行, 基本上個個牌子都係。 只係得部份Mon唔跟反基準, 唔想跟可以去買電視又或者唔用HDR。
我基本上唔會開HDR。
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-7 17:25
我發覺晌 display card 果到開返個 profile 就 OK
以前習慣 set 個 Mon
作者: bigfeet898 時間: 2026-6-7 17:34
我嗰部ok喎無校任何嘢長開HDR 對眼無任何不適
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2528945&k=6be83bc00bc72e41ef29bed9de5c12a0&t=1782550145&sid=lX9I7hggiO

作者: doggiestyle 時間: 2026-6-7 21:52
本帖最後由 doggiestyle 於 2026-6-7 22:04 編輯
由 ccfl 轉 led 己經唔係太舒服
只不過係多與少 ,覺唔覺
所以習慣上閱讀純文字都係會轉黃色
因為我深信到我發覺到唔舒服果時己經太遲
同埋另一方面係好奇 ,比如 hdr mode 佢好似係向下兼容 sdr mode
如果我知道有 D 咩 mon 有咩唔同設定
將來買 Mon 或者 教人買 mon 都可能有個了解
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-7 22:06
firefox 要 148+ 先支援 hdr
唔好好似我咁用 esr 版搞到支援唔到
作者: stepmic 時間: 2026-6-8 06:21
Windows HDR Calibration
Available on:
Windows 11 version 22000.0 or higher
用緊 window10 :crybye ...
doggiestyle 發表於 2026-6-7 05:31
window10一早淘汰哂啦
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-8 14:29
我發覺 oled "較黃佢" 係瑩光色
同以前 lcd 果種暗黃色唔同
反而 window 自帶果種紅色夜間光線會順眼 D
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-9 00:31
熄左 hdr 了
因為試 hdr 片果時比佢閃瞎了
而且 sdr extend 去廣色域 感覺比較討好
除非升上 win11 可以多 D 野 set
作者: abyss 時間: 2026-6-9 08:03
windows本身問題打機睇戲以外開hdr係玩自己
作者: akiro 時間: 2026-6-9 10:51
長睇 HDR 其實係虐待自己隻眼.
長睇HDR就好似 一邊望暗房既野一邊又望太陽光下既野.
SDR 就調好左咁 光既變暗暗既變光.差距好細.睇得舒服.
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-9 11:08
我見技嘉果隻 oled 可以 set 兩級 hdr
即係可以自訂 apl 上限
但我冇得咁 SET
跟住我試 hdr 片 ,試完真係盲咁濟
作者: Pc3228 時間: 2026-6-9 16:58
永遠用 HDR的話 - 自動 HDR 會把視窗和遊戲的顏色沖淡得很嚴重(加上傷眼) 。只有在應用程式原生支援 HDR 的時候才用。
我都熄左 hdr 了
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-9 17:25
覺得淡應該只係行返 sdr 即係 srgb....
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-9 17:28
我 google 佢話 asus 既型號可以自訂 apl 曲線
不過會唔會有人為左咁比多幾千就唔知了
win11 果個 Calibration 應該都可以用黎較光暗
不過會唔會有人為左咁特登升上 win11 就唔知了...
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-17 23:29
熄左 HDR 之後
淨係靠 個 MON 本身既SDR動態光暗都有類似 HDR 既效果 (雖然唔係太明顯)
唔知係咪每個牌子有佢自身演算法定還是隻隻牌子都一樣
作者: jacktsui 時間: 2026-6-18 09:27
根本就係大白象工程, 剛出果陣間間都標榜自己有HDR, 而家無人CARE

作者: googleli 時間: 2026-6-18 10:06
display settings - hdr - 下面SDR條bar較到最低
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-18 11:22
好搞笑
我 dl 過一段美劇
佢全條片唯一有 hdr 效果既係字幕
作者: jacktsui 時間: 2026-6-18 11:24
咪好鬼刺眼?

作者: doggiestyle 時間: 2026-6-18 11:28
唔知係播放軟件定係設定問題
一開 hdr 既片
凡係白色都會變光....
咁岩我字幕係白字
佢咪變光
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-18 11:39
隻 mon 本身有 hdr 光暗
雖然叫 hdr 光暗 ,但佢係影晌 hdr mode 既所有光暗
如果同時將兩項拉到最低
會暗到 d 色好奇怪
我唔知係隻隻牌子都係咁 ,定係呢個牌子係咁
總之 hdr mode 冇任何野可以設定呢個問題好嚴重
作者: googleli 時間: 2026-6-18 15:15
連Brightness / contrast都無?
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-18 15:21
只有 HDR Brightness
作者: pnedved 時間: 2026-6-18 15:29
我都係最近買咗部oled mon 又沒有以上問題不過唔開hdr 啲顏色真係太鮮艷
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-18 15:35
本帖最後由 doggiestyle 於 2026-6-18 15:39 編輯
應該只係軟件問題
有好多種調較方法
比如用暗少少既白色代替 255 255 255 純白
又或者換第二個字幕宣染
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-18 15:38
我想講既唔係 "有冇問題"
我想講既係可能好多所謂 HDR 只係胡亂套用某 D 數值
比如直接將 255 255 255 白色變光
後面有好多野係你買 mon 之前唔會理解到
什至可能有 D 人用緊都唔會理解到
作者: pnedved 時間: 2026-6-18 15:45
畫面和以前個4k舊mon比真係係好正
作者: pnedved 時間: 2026-6-18 15:50
最後我都是開hdr, 選了一個最順眼的hdr模式便算了
作者: doggiestyle 時間: 2026-6-18 16:18
習慣左手動
睇片一個 setting
睇純文字一個 setting
行 0% Brightness ,顏色好實
唔似 lcd 黑色變灰 ,白色又變灰
作者: doggiestyle 時間: 4 天前 23:05
唔知係宜家 D 片既 std 好左
定係個 Mon 靚左
比較容易睇到全黑
比如就咁東張西望
佢個夜景係 #000109 ,肉眼睇己經係全黑
但以前用 lcd 睇就覺得係灰色
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2530759&k=9a68e20c3a3cc49dcb91ff1cf520e42d&t=1782550145&sid=lX9I7hggiO

作者: s84292 時間: 3 天前 11:16
LCD 冇分區背光,黑色正常就係灰,或者SONY MON咁為左降低光暈將黑色電平提高
睇落灰好正常
作者: doggiestyle 時間: 3 天前 11:17
你意思係 mini led back light 都會係咁
雖然我覺得我唔會買 ,但有 D 好奇
作者: s84292 時間: 3 天前 11:18
lcd上mini led 又唔代表佢係有分區背光
作者: doggiestyle 時間: 3 天前 11:29
應該睇呢條片就 OK
有強烈既光暈
https://www.youtube.com/shorts/TmriyWIHy0E
作者: 佢份人小氣 時間: 3 天前 17:33
我自己就SET到隻MON最暗同埋低飽和
作者: googleli 時間: 昨天 10:51
好多mon sdr都係用緊HDR個gamut去做返SDR
所以會有over saturation情況. 用SDR時應該用返sRGB色域


