作者: hkmand001 時間: 2025-5-9 01:15 標題: 小米27寸 g pro 27u 安全落地!ips竟然0漏光🙀
本帖最後由 hkmand001 於 2025-5-9 01:26 編輯
無圖
但我剛剛用電視模式測試
小米手機投屏
竟然無漏光
我唔敢相信。親眼行到屏幕3cm
竟然真係無漏光。無死光點
完美屏。。。。。
ips大獎???
不枉我深圳灣上去抬回來
雖然無漏光。但有明顯光暈
但全黑。真係全黑。唔係灰
測試完我又包番好
作者: antonyhk 時間: 2025-5-9 07:54
回復 1 #hkmand001
我剛係JD買咗部HKC 27吋180hz Fast IPS Mon, 600幾人仔直送上門,都係無光點死點及漏光
作者: hkmand001 時間: 2025-5-9 08:55
回復 hkmand001
我剛係JD買咗部HKC 27吋180hz Fast IPS Mon, 600幾人仔直送上門,都係無光點死點及漏光 :w ...
antonyhk 發表於 2025-5-9 07:54
ips抽中大獎。就能夠媲美oled質素
因為oled天生黑
而ips漏光灰
無漏光的ips雖然唔可以0黑
但0.4 0.6人眼發現唔到。所以都係黑
作者: chan05 時間: 2025-5-9 09:05
回復 1 #hkmand001
裝唔裝到App ? 同有無CEC 聯動開,關機?
via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001 時間: 2025-5-9 09:14
裝到app
但我無測試可唔可以裝Google
已經包番入盒
作者: Golfzilla 時間: 2025-5-9 13:48
用左個幾星期了, 2300人仔吾使有speaker, Dolby Vision, 4K/1080P 雙模, 首發仲送3年換新, 多2年共5年保, 呢口價真係底. 我有多隻Google TV with Chromecast 4K, 開CEC 用跟mon一個遙控可以簡單控制上下左右同返回.
作者: Golfzilla 時間: 2025-5-9 13:49
可以安裝apk, 我已安裝了 Kodi 行 Plex. 有CEC聯動.
作者: hkmand001 時間: 2025-5-9 13:51
用左個幾星期了, 2300人仔吾使有speaker, Dolby Vision, 4K/1080P 雙模, 首發仲送3年換新, 多2年共5年保, ...
Golfzilla 發表於 2025-5-9 13:48
你好彩wo
第一批有D問題的
你抽唔中
作者: chan05 時間: 2025-5-9 14:02
回復 6 #Golfzilla
如果佢個桌面好似TCL咁可以自訂咁就唔錯, 佢個Speaker 質數如何?
via HKEPC Reader for Android
作者: Golfzilla 時間: 2025-5-9 14:49
回復 Golfzilla
如果佢個桌面好似TCL咁可以自訂咁就唔錯, 佢個Speaker 質數如何?
via HKEPC Reader for ...
chan05 發表於 2025-5-9 14:02
Monitor來講算好好. 我用顯示器支架, 所以一直都找內置speaker的, 方便移動.
作者: hkmand001 時間: 2025-5-9 15:07
第一批好多人有黑影
壞半屏。漏光。偏紅
好多人退貨
小米D野第一批我普遍唔敢上
作者: hkmand001 時間: 2025-5-9 15:08
小米通常23批,同尾水係靚野
作者: sands 時間: 2025-5-9 15:22
而家買mon 都係“抽獎”就算你去腦場買都係原盒比你
作者: hkmand001 時間: 2025-5-9 16:06
係的.
作者: Golfzilla 時間: 2025-5-9 18:46
本帖最後由 Golfzilla 於 2025-5-9 18:50 編輯
我收貨都有檢查, 無漏光無死點
我係4月20幾號落單但5月1日先收貨, 可能避開左第一批貨?!5/1免橋費先上去自己車番香港.
作者: Golfzilla 時間: 2025-5-9 18:48
所以我都prefer係JD買, 收到有7日時間比慢慢驗, 吾鐘意就退.
作者: hkmand001 時間: 2025-5-9 18:57
哈哈哈哈,原來小米出廠已經唔漏
值得表揚
作者: Ryan8014 時間: 2025-5-10 22:52
請問一下樓主或者用緊師兄們, 隻mon用原裝架的話將個mon降到最低個高度大約係幾多cm?
又或者大陸邊度有實機可以睇, 想知道夠唔夠位擺
作者: hkmand001 時間: 2025-5-10 23:14
本帖最後由 hkmand001 於 2025-5-10 23:16 編輯
我收左入盒。所以測試唔到
只能用人地測試比你知
可以調整成咁
估計50cm左右掛???
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2477753&k=8ee4c3d3d115efb652f2ead977d17a65&t=1782142925&sid=PHFDfY5lsh

作者: Miipp 時間: 2025-5-10 23:54
用動態背光的 IPS 全部都做到所謂的黑畫面 0 漏光
全黑畫面下, backlight LED 直接全 off 或接近全 off, 何來有光來漏
作者: kenken33 時間: 2025-5-11 00:46
本帖最後由 kenken33 於 2025-5-11 00:50 編輯
小米唯一一款較為正常既MON
作者: 044003 時間: 2025-5-11 14:54
我想問下ching hdr可唔可以手調亮度?
作者: hkmand001 時間: 2025-5-11 15:53
搖控可以教光
但hdr唔知道
作者: cswcss20 時間: 2025-5-16 20:14
呢隻mon係咪淨係較到4k同1080p? 2k係咪唔支援?


