作者: monster2016 時間: 2025-4-15 22:12 標題: 2025 TCL 新電視大家點睇
原來出左隻c6K mini led 依家65寸先$8000
依款機係味同上年隻c855 一樣都係旗艦機?
作者: smchkman 時間: 2025-4-15 22:24
睇緊隻Q10L 85吋12999
不過吾知點取國補,京東話國補吾支香港地區
neo7
作者: chan05 時間: 2025-4-15 22:26
回復 2 #smchkman
試下Taobao 揾cs 拎卷,但應該唔可以直送香港
via HKEPC Reader for Android
作者: chan05 時間: 2025-4-15 22:27
回復 1 #monster2016
今年flagship 應該係C8K 或 C9K
via HKEPC Reader for Android
作者: Blue4Tom 時間: 2025-4-16 02:20
想要國補要你親自上深圳門店買,要有齊3寶∶國內銀行戶口/已實名國內電話no./已實名雲閃付,先好去買,google或YouTube有好多教學。
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: hopkins 時間: 2025-4-16 06:47
雲閃低都有實名?用開,唔知有得實名,搵唔到選項。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: monster2016 時間: 2025-4-16 09:04
水貨遲吓裝修完諗緊85/98寸
作者: hkmand001 時間: 2025-4-16 09:06
國補地址嚴格必須同一個區
你深圳一定要運深圳
否則你通過唔到補貼
作者: Miipp 時間: 2025-4-16 09:20
TCL 沒有 OLED 或 LED 面板電視,不睇
TCL 的 mini-LED 只係背光來,顯示面板仍然是漏光、pixel response time 慢的 LCD panel
作者: hkmand001 時間: 2025-4-16 09:23
TCL 沒有 OLED 或 LED 面板電視,不睇
TCL 的 mini-LED 只係背光來,顯示面板仍然是漏光、pixel response ...
Miipp 發表於 2025-4-16 09:20
mini led +hva
mini led + ips
根本就好平常
電視漏光無屏幕咁勁
作者: Miipp 時間: 2025-4-16 09:28
催眠到自己就得,大家買乜都係自己用,用得開心就得
反正我已經用緊第二部 OLED panel TV,將來壞左時會買第三部 OLED panel TV
作者: hkmand001 時間: 2025-4-16 09:56
你都講享受oled,已經第二部
有D人唔想咁頻繁換電視
佢地可以睇就得
作者: Miipp 時間: 2025-4-16 10:41
用 LCD panel 就一定可以用得耐咩?
我換 OLED panel TV 前一部 LCD panel TV (MIJ Sony) 使用期都無我而家部 L 豬 OLED 咁長
都係個句,ching 搵到原因說服到自己用得 happy 就好
作者: monster2016 時間: 2025-4-16 12:14
不過見部c6k 咁抵,
您好,如想找旗鑑機目前可選擇C855或C7K😊
TCL 回覆
作者: carlos06 時間: 2025-4-16 13:41
回覆 6# hopkins
要轉地區做大陸再實名登記
作者: 軟硬大師 時間: 2025-4-16 18:09
本帖最後由 軟硬大師 於 2025-4-16 18:11 編輯
LCD 一樣易壞 pansonic 用5年到期, sony 兩年收皮 根本依家啲電視係好易壞,如果OLED 賣8000樓下,絶對要買 好過LCD 好多,你OLED 長用都無可能兩年內會燒屏
作者: monster2016 時間: 2025-4-16 19:02
Mini led 依家已做到黑位好黑,直迫OLED ! 性價比高
作者: lalawoo 時間: 2025-4-16 19:30
LG部49ub8300仲用緊,我好想佢壞😔
作者: smchkman 時間: 2025-4-16 23:44
本帖最後由 smchkman 於 2025-4-16 23:45 編輯
用 LCD panel 就一定可以用得耐咩?
我換 OLED panel TV 前一部 LCD panel TV (MIJ Sony) 使用期都無我 ...
Miipp 發表於 2025-4-16 10:41
https://youtu.be/g24-CEw8H10?si=R6-gWpgQyqWJ2AQe
mini led vs oled
neo7
作者: Fevify 時間: 2025-4-17 00:48
C7K 已經等同或比 C855 好少少
黎緊會有C8K(65吋起),行貨TCL可以PM我
C6K大約接近C755規格,但光暈控制明顯比C755好啲
作者: Miipp 時間: 2025-4-17 07:22
睇壞腦呀呢 d 肺片,背光點樣去 vs 面板呀?
來個比喻,等於講車的片,汽油 vs 電摩打,可唔可笑?
作者: Miipp 時間: 2025-4-17 07:31
係呀,mini-LED 幾百至幾千個背光分區,如果你係拎去顯示咁多格數的國際象棋橫盤的話,對比度真係高
否則,同一背光區有光又有暗的畫面,mini-LED 背光就跪低啦
重有畫面反應時間呢?mini-LED 背光上面,重有個 LCD panel,d liquid crystal 象素反應好慢架
OLED 電視係 OLED pixel,反應快過 mini-LED 背光 + LCD pixel 無數倍

作者: hkmand001 時間: 2025-4-17 07:43
好信唔信。竟然信廣告片。。。。。
宜家mini led 已經好細粒
加上控製芯片。佢都可以做到接近黑位
oled 0
mini led 0.6左右
oled的劣勢你又唔提???
大家比太陽光啊ma
作者: hkmand001 時間: 2025-4-17 09:50
【【全网首发】TCL Q9L Pro 开箱视频!简单来对比下XR70-哔哩哔哩】 https://b23.tv/CrFZjZT
你可以看看,效果怎麼樣
作者: Rubg 時間: 2025-4-17 12:54
回覆 24# hkmand001
Q9L Pro整體不錯,但拖影比SONY嚴重,是設定問題嗎?
作者: smchkman 時間: 2025-4-17 15:43
本帖最後由 smchkman 於 2025-4-17 15:49 編輯
又吾覺得佢系乜廣告片,oled 和mini led優缺點佢都有講,不過我都系以性價比耐用度行先,買都系mini led
neo7
作者: hkmand001 時間: 2025-4-17 16:04
mini led分區太多,反過來延遲更高
作者: hkmand001 時間: 2025-4-17 16:06
本帖最後由 hkmand001 於 2025-4-17 16:10 編輯
我又唔係大富貴
電視oled就可免則免
mini led已經夠我窮人享受
oled屏幕就可以,
因為用國補只係27寸2200人仔左右
問題不大
抱著番大陸都得
作者: kennyleunghk 時間: 2025-4-17 17:22
我都支持Mini LED
講真而家電視技術進展得咁快, 3年後個世界唔同晒
mini LED 哩類技術真係平衡嘅甜點, 3年後換電視都唔肉赤
我部65Q10G pro 過多一年可以換

作者: hkmand001 時間: 2025-4-17 17:33
一部55第二名水平mini led
q9lpro只係4500人仔
oled
55 oled c5 11000
g5 14000
作者: Miipp 時間: 2025-4-17 18:03
窮貧限制鳥選購力
買部 mini-LED (背光) TV 然後 FF 自己用緊 LED panel TV
作者: hkmand001 時間: 2025-4-17 18:16
情況同我買部小米Su7我覺得ok
但你渣寶馬,話唔ok
窮有窮選擇呢!差不多就可以
作者: Miipp 時間: 2025-4-17 18:32
小米 SU7 用電摩打,同 BMW iX 比起馬係同類野有可比性、有資格站在同一起跑線。唔好醜化 SU7
唔通開架直三汽油車,然後話比人聽有粒水電著車所以都算係電「動」車?
p.s. 同埋小米有出 OLED panel TV 的,無 TCL 咁肺只得 mini-LED backlight (w/LCD panel) TV
作者: monster2016 時間: 2025-4-17 18:50
本帖最後由 monster2016 於 2025-4-17 18:56 編輯
Setting problem
好多人開左果項motion flow ,熄左佢就得
SONY 機我全熄
作者: chan05 時間: 2025-4-17 19:11
回復 34 #monster2016
其實好多效果都係負優化, 唔開效果可能仲好
via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001 時間: 2025-4-17 20:14
所以有人話晶片無用
要睇感覺
作者: Miipp 時間: 2025-4-17 20:46
LED backlight w/LCD panel TV 試下唔開來播 pan 鏡片
雖則開左一樣免不了食屎
作者: smchkman 時間: 2025-4-18 09:44
本帖最後由 smchkman 於 2025-4-18 12:29 編輯
系d儍既又大巴錢吾至在走入來不停話oled好過mini led. 大哥鬼吾知阿媽系女人咩?
一般人買野系睇性價比,用二分一價錢可以買到七八成oled効果已經收貨滿足啦
本來想京東買q10L 送港,但突然又話吾銷售到香港所以閣置了
遟下睇下有冇辦法揾深圳朋友代收驗貨,再call中港七人van自已押運返香港
neo7
作者: hkmand001 時間: 2025-4-18 10:06
淘寶店小T
可以運
作者: chan05 時間: 2025-4-18 10:12
回復 38 #smchkman
Q10L京東送香港啊,邊到睇到唔送?
via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001 時間: 2025-4-18 10:27
可能佢無登入
京東高階q10lpro q10l有
但q9lpro q9l
q7lpro q7l
都唔比運
逼人換高
作者: hkmand001 時間: 2025-4-18 11:08
本帖最後由 hkmand001 於 2025-4-18 11:10 編輯
q9lpro測試好多漏光
搞咩,連送測的阿樂都漏光
有D用戶上下都漏。。。。
搞到完全黑唔到
【实机测试,峰值亮度1000nits的Oled(左)对比近期新款miniled tclq9lpro(右)-哔哩哔哩】 https://b23.tv/WdDum3m
我差D以為自己去左買屏幕va ips
漏光漏半屏
作者: smchkman 時間: 2025-4-18 12:39
前天按入去話不支持香港地區,今日入去又可以,想問下有冇人試過京東咁買電視?系米送到上家再開盒測試左正常才簽收(跟國內做法)?
neo7
作者: hkmand001 時間: 2025-4-18 12:58
本帖最後由 hkmand001 於 2025-4-18 13:00 編輯
我近來買冰箱,佢一個人送
無師傅。只有送貨員
佢同我講電視都無師傅的
所謂安裝只係拆開。通電。拍照
偏偏!!!!最重要的係
你買的電視係無固定底座的
睇清楚一D!係掛牆
姐係你一定要打橫放測試
因為無師傅上門。你之後就要找師傅掛上
所以京東個玩法都幾麻煩
雖然保180天。30包換
但係你一定要搞定如何掛牆的問題
作者: fong159 時間: 2025-4-18 13:22
我用緊mini led 黑位冇oled咁勁但都唔差
平時熄哂燈效果同調光咗對比
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2474519&k=0b19c447177a57a8652bf0334716e58a&t=1782195519&sid=3NrX40MWCC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2474520&k=c7ce3ff4329179465707208448ca8b2f&t=1782195519&sid=3NrX40MWCC

作者: hkmand001 時間: 2025-4-18 13:26
唔漏光就係
漏光即game over
作者: Blue4Tom 時間: 2025-4-18 15:15
我講緊現場買……唔系要佢包送貨……
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: hkmand001 時間: 2025-4-18 15:25
現場你首先
1。佢要有現貨
2。你如何運香港。你知道一個55寸
65寸75寸有幾長幾大幾高??
3。就算你威。飛到香港
破左屏你點搞??
作者: hkmand001 時間: 2025-4-18 15:28
點解要淘寶小T同京東。
主要就係保唔破屏。
抱一個27寸。你就知道已經知咩叫有難度
仲電視?
作者: monster2016 時間: 2025-4-18 20:09
已經好好,現在買電視一係OLED一係MINI LED
作者: monster2016 時間: 2025-4-18 20:17
水貨TCL 裝唔裝到NOW TV APK?
作者: hkmand001 時間: 2025-4-18 20:22
比個價錢你考慮
頂級oled 55 sony xr90 13999免運
mini led va 55 q9lpro 4299+運費
mini led可以漏光。但如果唔漏光
大約有oled 4成功力
如果漏光。你就會感覺非常刺眼。
延遲大約8-13ms
有殘影
oled就無漏光。但係佢的3倍
作者: chan05 時間: 2025-4-18 20:34
回復 51 #monster2016
邊到有得download , 天日幫你試下
via HKEPC Reader for Android
作者: monster2016 時間: 2025-4-18 22:06
比個價錢你考慮
頂級oled 55 sony xr90 13999免運
mini led va 55 q9lpro 4299+運費
mini led可以 ...
hkmand001 發表於 2025-4-18 20:22
睇你用途,普通睇電視,間唔中先打機睇netflix,咪平機
你係發燒友,經常睇戲打機,咁一定買靚機,仲有sony 9系係頂級mini led
加上sony都將旗艦機轉為mini led 即係佢地睇到市場上mini led將成主流。
作者: monster2016 時間: 2025-4-18 22:07
https://www.nowtv.now.com/suppor ... android-tv/?lang=zh
師兄依到可以DL Thanks!
作者: smchkman 時間: 2025-4-19 16:19
本帖最後由 smchkman 於 2025-4-19 16:22 編輯
揾到東門蘇寧,可以幫做補貼另送座枱腳,省左2000,但要另500運費,考慮中
neo7
作者: hkmand001 時間: 2025-4-19 16:29
要考慮唔係運費
而係會唔會破屏。破咗又邊個負責?
作者: smchkman 時間: 2025-4-19 16:35
本帖最後由 smchkman 於 2025-4-20 19:39 編輯
佢話可以代驗完机才出貨,到港可以開盒試好晒冇問題先簽收。
攞左店員wechat.再慢慢諗下先
demo緊部q10lpro又系幾正既
neo7
作者: chan05 時間: 2025-4-19 16:54
回復 56 #smchkman
正wo , Suning 咁好有線下款睇, 華強京東咩9都無
via HKEPC Reader for Android
作者: chan05 時間: 2025-4-19 16:55
回復 56 #smchkman
500運費唔算貴喇, 小T 都要成400, 你仲要送坐枱腳
via HKEPC Reader for Android
作者: monster2016 時間: 2025-4-19 17:00
咩尺吋啊
作者: smchkman 時間: 2025-4-19 17:01
本帖最後由 smchkman 於 2025-4-19 17:08 編輯
回復 smchkman
500運費唔算貴喇, 小T 都要成400, 你仲要送坐枱腳
via HKEPC Reader for Android ...
chan05 發表於 2025-4-19 16:55
吾系話佢貴,系
1.要返家量度下85寸放吾放得下
2.你知大陸銷售員乜都話得,但如果到時貨不對版或運送出問題好難搞
所以要考慮一下先
另外座枱腳拼多賣140人仔
neo7
作者: hkmand001 時間: 2025-4-19 17:27
正wo
估唔到你竟然可以'咁平運香港
作者: chan05 時間: 2025-4-19 18:49
回復 62 #smchkman
唔可以上去睇佢驗埋機跟住睇佢打包寄香港咩? 不過就要行多轉咁
via HKEPC Reader for Android
作者: chan05 時間: 2025-4-19 18:50
回復 61 #monster2016
不過你上得去實體店, 點解唔用埋國補自已買? 除非你無大陸銀行戶口姐
via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001 時間: 2025-4-19 19:28
佢咁做米相當於有人幫佢試機咯。
自己買啊做唔到啦。
作者: chan05 時間: 2025-4-19 19:44
回復 66 #hkmand001
不過佢話怕信唔過人,如果佢現場有得睇住佢驗就放心好多
via HKEPC Reader for Android
作者: smchkman 時間: 2025-4-19 19:46
系用埋國補個價買
neo7
作者: chan05 時間: 2025-4-19 21:17
回復 68 #smchkman
即係職員用自已個國補幫你買,定你上去用國補買
via HKEPC Reader for Android
作者: monster2016 時間: 2025-4-19 22:52
我係大陸電話又無銀行,除非鋪頭肯用佢quota ,不過85寸直接吖中港7人車就得,貴200。但即時驗機即時返家
作者: hkmand001 時間: 2025-4-19 23:01
7人車放到85???
作者: chan05 時間: 2025-4-19 23:06
回復 70 #monster2016
原來500係包7人車, 咁又算抵
via HKEPC Reader for Android
作者: smchkman 時間: 2025-4-20 00:31
佢話系用返我回鄉証搞國補,據我知好似系要用云閃付比錢
neo7
作者: Blue4Tom 時間: 2025-4-20 07:49
本帖最後由 Blue4Tom 於 2025-4-20 09:03 編輯
話比你聽有個方法,就係現場買就可以有國補,系官方指定合規合法,你就串串貢,有心買唔識落訂叫人準備現貨比你睇?比你選?要平又要國補又唔想走多兩轉?又要馬兒好又要馬兒不吃草?call中港車運返黎香港唔系方法?現場call貨van或5.5頓車運去物流打木架運返香港唔得?你老尾你唔識就唔好上黎問。(見你回覆都系下下驚破屏,人地運貨到門市果陣點運呀?一部押運車運一部電視呀?驚你就系香港買啦,運輸幫你負責賠比你呢個大爺呀?無見過人問野問到甘無禮貌,邊個答你都要反人幾野先,你甘醒你咪自己揾方法囉,用你反人既智慧運落黎啦,勁人,你威,你勁,同埋我本身就唔系答你,我系答樓主。)
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: chan05 時間: 2025-4-20 07:49
回復 73 #smchkman
係啊
via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001 時間: 2025-4-20 17:40
冷靜D。討論一下唔需要咁火爆啊wo
作者: jk1399 時間: 2025-4-20 17:53
佢出曬名HKEPC高手, 你回覆佢, 根本一開始就輸曬
作者: hkmand001 時間: 2025-4-20 18:04
你真係要人地投訴你先開心
成日找我來挑骨頭
你有無病?
各位查一下jk1399留言記錄
就可以見到佢基本上追著我hkmand001來打
不論我發咩
你都係要拋D野來諷刺我
以後做一D小動作。叫人地唔好理你
請問一下你幾歲?
討論區玩咩小圈子?
你幼唔幼稚呀
我一直忍你
但你真係愈來愈過份
由頭追到尾。每一個區都追著打
我從來無作出投訴,你唔好逼人太甚
作者: Jokerkiller 時間: 2025-4-22 23:53
c6k 屎好多
作者: Fevify 時間: 2025-4-22 23:55
數字上係,實際唔係
作者: Jokerkiller 時間: 2025-4-23 12:08
咁實際係點 ?
作者: hkmand001 時間: 2025-4-23 12:19
實際情況下你會自己調光
你平常見嘅測試片
佢哋同一個模式之下測試
雖然佢哋有所差別。
但你調光係可以扮得到嘅。
正好似sony要用mini led 扮oled色
一樣扮到
作者: Jokerkiller 時間: 2025-4-23 13:20
我笑左
咁係扮…..唔係真
會有人咁樣做測試嘅咩?
你自己都答咗自己
作者: hkmand001 時間: 2025-4-23 13:23
你笑咩??。我係話你知
測試之中,你雖然見到唔同型號有分別
但真正自己使用,可以自己調整到接近水平
你唔係打算一個默認模式走天下啊嘩
作者: Jokerkiller 時間: 2025-4-23 13:27
咁唔洗睇spec 睇感覺買都得
有畫面有公仔睇就ok
作者: hkmand001 時間: 2025-4-23 13:28
每家公司都有自己唔同型號的調光策略
有D只追死黑,要壓黑
有D光到不行了
有D偏向鮮艷,有D偏原色
你自己到手調整到適合自己心水
未必需要硬撐一定要高級
當然,扮始終係扮
比如mini led扮oled
始終好大分別的。
但一分錢一分貨。自己過到自己就得
作者: royyuen 時間: 2025-4-23 14:16
回覆 1# monster2016
我等唔切2025旗艦款, 月頭入手咗55" C855. so far so good wor.
作者: fred2088 時間: 2025-4-23 16:37
回復 1 #monster2016
佢有部相框電視,完全貼牆, 但唔知散熱效果如何, 可以換相框
via HKEPC Reader for Android
作者: smchkman 時間: 2025-4-23 17:55
原來wechat都可以搞國補,剛做完
neo7
作者: hkmand001 時間: 2025-4-23 20:14
我宜家先知道
作者: chan05 時間: 2025-4-23 21:41
回復 89 #smchkman
拎去線上買定線下買?
via HKEPC Reader for Android
作者: smchkman 時間: 2025-4-23 22:06
去東門蘇寧買,要比晒全費先,貨到再通知,可以上去驗货後再打木架货運到港
neo7
作者: chan05 時間: 2025-4-23 22:10
回復 92 #smchkman
運費都係500 ? 比咗訂有無單比返你, 係比落sales 微信定蘇寧微信?
via HKEPC Reader for Android
作者: smchkman 時間: 2025-4-23 23:56
本帖最後由 smchkman 於 2025-4-24 07:22 編輯
打木架500(未比錢),有收蘇宁收據,用wechat比錢佢用蘇宁的收款机
有冇師兄悉點叫中港車七人車即時包車送港?問過一間網上app但要1300覺得貴
冇現貨,貨到再通知
neo7
作者: chris6688hk 時間: 2025-4-24 09:23
本帖最後由 chris6688hk 於 2025-4-24 09:29 編輯
請教一下國內TCL T6L會否比較差? 同香港入門c6k qnmini led對比如何?
T7L同T7L pro 性價比同質素點睇?
Q10k pro跌咗價好似幾抵玩,其實係咪差過
Q9Lpro?
我有興趣線上款65吋但係有d驚爆屏
作者: Miipp 時間: 2025-4-24 10:25
本帖最後由 Miipp 於 2025-4-24 10:26 編輯
比著我就一定唔會打木架. 要係要保護係要用木箱, 木架只係搵下欄錢的手段
是但 google 一 d 七人車隊公司, 深圳->九龍都唔過千. klook 個 d 更平, 不過就只包標準行李, 大件貨唔知運唔運或使唔使加錢
林雪網都有 d 睇落幾合理價, 無用過, 唔知服務掂唔掂
作者: chan05 時間: 2025-4-24 11:00
回復 95 #chris6688hk
T7L or Pro > C6K , T6L 即係 大陸版C6K, 如果想要google 同睇電視出齊字謩, 請揀C6K
via HKEPC Reader for Android
作者: chan05 時間: 2025-4-24 11:02
回復 95 #chris6688hk
電視有新買新, 呢代TCL 比 24 年款進步好大, Q9L Pro 會好過 Q10K Pro , 當然上到Q10L 就仲好
via HKEPC Reader for Android
作者: chris6688hk 時間: 2025-4-24 11:49
回復 chris6688hk
電視有新買新, 呢代TCL 比 24 年款進步好大, Q9L Pro 會好過 Q10K Pro , 當然上到Q10L ...
chan05 發表於 2025-4-24 11:02
明白曬 因為Q10L 都幾貴下,因為連運都去到8千咁上下
所以暫時應該會諗 T7K pro 或 Q9L 機會大D
作者: astrid1211 時間: 2025-4-24 11:58
我想問下mini led 畫面流唔流暢.


