Board logo

標題: 2025 TCL 新電視大家點睇 [打印本頁]

作者: monster2016    時間: 2025-4-15 22:12     標題: 2025 TCL 新電視大家點睇

原來出左隻c6K mini led 依家65寸先$8000
依款機係味同上年隻c855 一樣都係旗艦機?
作者: smchkman    時間: 2025-4-15 22:24

原來出左隻c6K mini led 依家65寸先$8000
依款機係味同上年隻c855 一樣都係旗艦機? ...
monster2016 發表於 2025-4-15 22:12

睇緊隻Q10L   85吋12999
不過吾知點取國補,京東話國補吾支香港地區

neo7
作者: chan05    時間: 2025-4-15 22:26

回復 2 #smchkman

試下Taobao 揾cs 拎卷,但應該唔可以直送香港

via HKEPC Reader for Android
作者: chan05    時間: 2025-4-15 22:27

回復 1 #monster2016

今年flagship 應該係C8K 或 C9K

via HKEPC Reader for Android
作者: Blue4Tom    時間: 2025-4-16 02:20

睇緊隻Q10L   85吋12999
不過吾知點取國補,京東話國補吾支香港地區

neo7
smchkman 發表於 2025-4-15 22:24

想要國補要你親自上深圳門店買,要有齊3寶∶國內銀行戶口/已實名國內電話no./已實名雲閃付,先好去買,google或YouTube有好多教學。

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: hopkins    時間: 2025-4-16 06:47

想要國補要你親自上深圳門店買,要有齊3寶∶國內銀行戶口/已實名國內電話no./已實名雲閃付,先好去買,go ...
Blue4Tom 發表於 16-4-2025 02:20

雲閃低都有實名?用開,唔知有得實名,搵唔到選項。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: monster2016    時間: 2025-4-16 09:04

水貨遲吓裝修完諗緊85/98寸
作者: hkmand001    時間: 2025-4-16 09:06

想要國補要你親自上深圳門店買,要有齊3寶∶國內銀行戶口/已實名國內電話no./已實名雲閃付,先好去買,go ...
Blue4Tom 發表於 2025-4-16 02:20



    國補地址嚴格必須同一個區
你深圳一定要運深圳
否則你通過唔到補貼
作者: Miipp    時間: 2025-4-16 09:20

TCL 沒有 OLED 或 LED 面板電視,不睇

TCL 的 mini-LED 只係背光來,顯示面板仍然是漏光、pixel response time 慢的 LCD panel
作者: hkmand001    時間: 2025-4-16 09:23

TCL 沒有 OLED 或 LED 面板電視,不睇

TCL 的 mini-LED 只係背光來,顯示面板仍然是漏光、pixel response  ...
Miipp 發表於 2025-4-16 09:20


mini led +hva
mini led + ips
根本就好平常
電視漏光無屏幕咁勁
作者: Miipp    時間: 2025-4-16 09:28

mini led +hva
mini led + ips
根本就好平常
電視漏光無屏幕咁勁
hkmand001 發表於 2025-4-16 09:23


催眠到自己就得,大家買乜都係自己用,用得開心就得

反正我已經用緊第二部 OLED panel TV,將來壞左時會買第三部 OLED panel TV
作者: hkmand001    時間: 2025-4-16 09:56

催眠到自己就得,大家買乜都係自己用,用得開心就得

反正我已經用緊第二部 OLED panel TV,將來壞左時會 ...
Miipp 發表於 2025-4-16 09:28



    你都講享受oled,已經第二部
有D人唔想咁頻繁換電視
佢地可以睇就得
作者: Miipp    時間: 2025-4-16 10:41

你都講享受oled,已經第二部
有D人唔想咁頻繁換電視
佢地可以睇就得 ...
hkmand001 發表於 2025-4-16 09:56


用 LCD panel 就一定可以用得耐咩?

我換 OLED panel TV 前一部 LCD panel TV (MIJ Sony) 使用期都無我而家部 L 豬 OLED 咁長

都係個句,ching 搵到原因說服到自己用得 happy 就好
作者: monster2016    時間: 2025-4-16 12:14

不過見部c6k 咁抵,
您好,如想找旗鑑機目前可選擇C855或C7K😊
TCL 回覆
作者: carlos06    時間: 2025-4-16 13:41

回覆 6# hopkins
要轉地區做大陸再實名登記
作者: 軟硬大師    時間: 2025-4-16 18:09

本帖最後由 軟硬大師 於 2025-4-16 18:11 編輯

LCD 一樣易壞 pansonic  用5年到期, sony 兩年收皮 根本依家啲電視係好易壞,如果OLED 賣8000樓下,絶對要買 好過LCD 好多,你OLED 長用都無可能兩年內會燒屏
作者: monster2016    時間: 2025-4-16 19:02

Mini led 依家已做到黑位好黑,直迫OLED ! 性價比高
作者: lalawoo    時間: 2025-4-16 19:30

LG部49ub8300仲用緊,我好想佢壞😔
作者: smchkman    時間: 2025-4-16 23:44

本帖最後由 smchkman 於 2025-4-16 23:45 編輯
用 LCD panel 就一定可以用得耐咩?

我換 OLED panel TV 前一部 LCD panel TV (MIJ Sony) 使用期都無我 ...
Miipp 發表於 2025-4-16 10:41

https://youtu.be/g24-CEw8H10?si=R6-gWpgQyqWJ2AQe

mini led vs oled

neo7
作者: Fevify    時間: 2025-4-17 00:48

不過見部c6k 咁抵,
您好,如想找旗鑑機目前可選擇C855或C7K😊
TCL 回覆
monster2016 發表於 2025-4-16 12:14


C7K 已經等同或比 C855 好少少
黎緊會有C8K(65吋起),行貨TCL可以PM我

C6K大約接近C755規格,但光暈控制明顯比C755好啲
作者: Miipp    時間: 2025-4-17 07:22

https://youtu.be/g24-CEw8H10?si=R6-gWpgQyqWJ2AQe

mini led vs oled

neo7
smchkman 發表於 2025-4-16 23:44


睇壞腦呀呢 d 肺片,背光點樣去 vs 面板呀?

來個比喻,等於講車的片,汽油 vs 電摩打,可唔可笑?
作者: Miipp    時間: 2025-4-17 07:31

Mini led 依家已做到黑位好黑,直迫OLED ! 性價比高
monster2016 發表於 2025-4-16 19:02


係呀,mini-LED 幾百至幾千個背光分區,如果你係拎去顯示咁多格數的國際象棋橫盤的話,對比度真係高

否則,同一背光區有光又有暗的畫面,mini-LED 背光就跪低啦

重有畫面反應時間呢?mini-LED 背光上面,重有個 LCD panel,d liquid crystal 象素反應好慢架

OLED 電視係 OLED pixel,反應快過 mini-LED 背光 + LCD pixel 無數倍



作者: hkmand001    時間: 2025-4-17 07:43

https://youtu.be/g24-CEw8H10?si=R6-gWpgQyqWJ2AQe

mini led vs oled

neo7
smchkman 發表於 2025-4-16 23:44


好信唔信。竟然信廣告片。。。。。
宜家mini led 已經好細粒
加上控製芯片。佢都可以做到接近黑位
oled 0
mini led 0.6左右

oled的劣勢你又唔提???
大家比太陽光啊ma

作者: hkmand001    時間: 2025-4-17 09:50

【【全网首发】TCL Q9L Pro 开箱视频!简单来对比下XR70-哔哩哔哩】 https://b23.tv/CrFZjZT

你可以看看,效果怎麼樣
作者: Rubg    時間: 2025-4-17 12:54

回覆 24# hkmand001


    Q9L Pro整體不錯,但拖影比SONY嚴重,是設定問題嗎?
作者: smchkman    時間: 2025-4-17 15:43

本帖最後由 smchkman 於 2025-4-17 15:49 編輯
好信唔信。竟然信廣告片。。。。。
宜家mini led 已經好細粒
加上控製芯片。佢都可以做到接近黑位
oled 0 ...
hkmand001 發表於 2025-4-17 07:43

又吾覺得佢系乜廣告片,oled  和mini led優缺點佢都有講,不過我都系以性價比耐用度行先,買都系mini led

neo7
作者: hkmand001    時間: 2025-4-17 16:04

回覆  hkmand001


    Q9L Pro整體不錯,但拖影比SONY嚴重,是設定問題嗎?
Rubg 發表於 2025-4-17 12:54


mini led分區太多,反過來延遲更高
作者: hkmand001    時間: 2025-4-17 16:06

本帖最後由 hkmand001 於 2025-4-17 16:10 編輯
又吾覺得佢系乜廣告片,oled  和mini led優缺點佢都有講,不過我都系以性價比耐用度行先,買都系mini led ...
smchkman 發表於 2025-4-17 15:43


我又唔係大富貴
    電視oled就可免則免
mini led已經夠我窮人享受
oled屏幕就可以,
因為用國補只係27寸2200人仔左右
問題不大
抱著番大陸都得
作者: kennyleunghk    時間: 2025-4-17 17:22

我都支持Mini LED
講真而家電視技術進展得咁快, 3年後個世界唔同晒
mini LED 哩類技術真係平衡嘅甜點, 3年後換電視都唔肉赤
我部65Q10G pro 過多一年可以換
作者: hkmand001    時間: 2025-4-17 17:33

我都支持Mini LED
講真而家電視技術進展得咁快, 3年後個世界唔同晒
mini LED 哩類技術真係平衡嘅甜點, 3年 ...
kennyleunghk 發表於 2025-4-17 17:22


一部55第二名水平mini led
q9lpro只係4500人仔

oled
55 oled c5 11000
g5 14000
作者: Miipp    時間: 2025-4-17 18:03

窮貧限制鳥選購力

買部 mini-LED (背光) TV 然後 FF 自己用緊 LED panel TV
作者: hkmand001    時間: 2025-4-17 18:16

窮貧限制鳥選購力

買部 mini-LED (背光) TV 然後 FF 自己用緊 LED panel TV
Miipp 發表於 2025-4-17 18:03


情況同我買部小米Su7我覺得ok
但你渣寶馬,話唔ok
窮有窮選擇呢!差不多就可以
作者: Miipp    時間: 2025-4-17 18:32

情況同我買部小米Su7我覺得ok
但你渣寶馬,話唔ok
窮有窮選擇呢!差不多就可以 ...
hkmand001 發表於 2025-4-17 18:16


小米 SU7 用電摩打,同 BMW iX 比起馬係同類野有可比性、有資格站在同一起跑線。唔好醜化 SU7

唔通開架直三汽油車,然後話比人聽有粒水電著車所以都算係電「動」車?

p.s. 同埋小米有出 OLED panel TV 的,無 TCL 咁肺只得 mini-LED backlight (w/LCD panel) TV
作者: monster2016    時間: 2025-4-17 18:50

本帖最後由 monster2016 於 2025-4-17 18:56 編輯
回覆  hkmand001


    Q9L Pro整體不錯,但拖影比SONY嚴重,是設定問題嗎?
Rubg 發表於 2025-4-17 12:54


Setting problem
好多人開左果項motion flow ,熄左佢就得
SONY 機我全熄
作者: chan05    時間: 2025-4-17 19:11

回復 34 #monster2016

其實好多效果都係負優化, 唔開效果可能仲好

via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001    時間: 2025-4-17 20:14

回復 monster2016

其實好多效果都係負優化, 唔開效果可能仲好

via HKEPC Reader for Android ...
chan05 發表於 2025-4-17 19:11


所以有人話晶片無用
要睇感覺
作者: Miipp    時間: 2025-4-17 20:46

回復 monster2016

其實好多效果都係負優化, 唔開效果可能仲好

via HKEPC Reader for Android ...
chan05 發表於 2025-4-17 19:11


LED backlight w/LCD panel TV 試下唔開來播 pan 鏡片

雖則開左一樣免不了食屎
作者: smchkman    時間: 2025-4-18 09:44

本帖最後由 smchkman 於 2025-4-18 12:29 編輯
我又唔係大富貴
    電視oled就可免則免
mini led已經夠我窮人享受
oled屏幕就可以,
因為用國補只係27寸 ...
hkmand001 發表於 2025-4-17 16:06

系d儍既又大巴錢吾至在走入來不停話oled好過mini led. 大哥鬼吾知阿媽系女人咩?

一般人買野系睇性價比,用二分一價錢可以買到七八成oled効果已經收貨滿足啦

本來想京東買q10L  送港,但突然又話吾銷售到香港所以閣置了
遟下睇下有冇辦法揾深圳朋友代收驗貨,再call中港七人van自已押運返香港

neo7
作者: hkmand001    時間: 2025-4-18 10:06

系d儍既又大巴錢吾至在走入來不停話oled好過mini led. 大哥鬼吾知阿媽系女人咩?  

一般人買野系睇性 ...
smchkman 發表於 2025-4-18 09:44


淘寶店小T
可以運
作者: chan05    時間: 2025-4-18 10:12

回復 38 #smchkman
Q10L京東送香港啊,邊到睇到唔送?


via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001    時間: 2025-4-18 10:27

回復 smchkman
Q10L京東送香港啊,邊到睇到唔送?


via HKEPC Reader for Android
chan05 發表於 2025-4-18 10:12


可能佢無登入
    京東高階q10lpro q10l有
但q9lpro q9l
q7lpro q7l
都唔比運
逼人換高
作者: hkmand001    時間: 2025-4-18 11:08

本帖最後由 hkmand001 於 2025-4-18 11:10 編輯

q9lpro測試好多漏光
搞咩,連送測的阿樂都漏光

有D用戶上下都漏。。。。
搞到完全黑唔到
【实机测试,峰值亮度1000nits的Oled(左)对比近期新款miniled tclq9lpro(右)-哔哩哔哩】 https://b23.tv/WdDum3m

我差D以為自己去左買屏幕va ips
漏光漏半屏
作者: smchkman    時間: 2025-4-18 12:39

回復 smchkman
Q10L京東送香港啊,邊到睇到唔送?


via HKEPC Reader for Android
chan05 發表於 2025-4-18 10:12

前天按入去話不支持香港地區,今日入去又可以,想問下有冇人試過京東咁買電視?系米送到上家再開盒測試左正常才簽收(跟國內做法)?

neo7
作者: hkmand001    時間: 2025-4-18 12:58

本帖最後由 hkmand001 於 2025-4-18 13:00 編輯
前天按入去話不支持香港地區,今日入去又可以,想問下有冇人試過京東咁買電視?系米送到上家再開盒測試左 ...
smchkman 發表於 2025-4-18 12:39


我近來買冰箱,佢一個人送
無師傅。只有送貨員
佢同我講電視都無師傅的
所謂安裝只係拆開。通電。拍照

偏偏!!!!最重要的係
你買的電視係無固定底座的
睇清楚一D!係掛牆

姐係你一定要打橫放測試

因為無師傅上門。你之後就要找師傅掛上

所以京東個玩法都幾麻煩
雖然保180天。30包換
但係你一定要搞定如何掛牆的問題
作者: fong159    時間: 2025-4-18 13:22

我用緊mini led 黑位冇oled咁勁但都唔差
N.jpg
E.jpg
平時熄哂燈效果同調光咗對比

圖片附件: N.jpg (2025-4-18 13:20, 102.45 KB) / 下載次數 11
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2474519&k=0b19c447177a57a8652bf0334716e58a&t=1782195519&sid=3NrX40MWCC



圖片附件: E.jpg (2025-4-18 13:21, 57.58 KB) / 下載次數 12
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2474520&k=c7ce3ff4329179465707208448ca8b2f&t=1782195519&sid=3NrX40MWCC


作者: hkmand001    時間: 2025-4-18 13:26

我用緊mini led 黑位冇oled咁勁但都唔差


平時熄哂燈效果同調光咗對比
fong159 發表於 2025-4-18 13:22



    唔漏光就係
漏光即game over
作者: Blue4Tom    時間: 2025-4-18 15:15

國補地址嚴格必須同一個區
你深圳一定要運深圳
否則你通過唔到補貼 ...
hkmand001 發表於 2025-4-16 09:06

我講緊現場買……唔系要佢包送貨……

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: hkmand001    時間: 2025-4-18 15:25

我講緊現場買……唔系要佢包送貨……

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
Blue4Tom 發表於 2025-4-18 15:15


現場你首先
1。佢要有現貨
2。你如何運香港。你知道一個55寸
65寸75寸有幾長幾大幾高??
3。就算你威。飛到香港
破左屏你點搞??
作者: hkmand001    時間: 2025-4-18 15:28

點解要淘寶小T同京東。
主要就係保唔破屏。
抱一個27寸。你就知道已經知咩叫有難度
仲電視?
作者: monster2016    時間: 2025-4-18 20:09

我用緊mini led 黑位冇oled咁勁但都唔差


平時熄哂燈效果同調光咗對比
fong159 發表於 2025-4-18 13:22



    已經好好,現在買電視一係OLED一係MINI LED
作者: monster2016    時間: 2025-4-18 20:17

水貨TCL 裝唔裝到NOW TV APK?
作者: hkmand001    時間: 2025-4-18 20:22

已經好好,現在買電視一係OLED一係MINI LED
monster2016 發表於 2025-4-18 20:09



    比個價錢你考慮
頂級oled 55 sony xr90 13999免運
mini led va 55 q9lpro 4299+運費

mini led可以漏光。但如果唔漏光
大約有oled 4成功力
如果漏光。你就會感覺非常刺眼。
延遲大約8-13ms
有殘影

oled就無漏光。但係佢的3倍
作者: chan05    時間: 2025-4-18 20:34

回復 51 #monster2016

邊到有得download , 天日幫你試下

via HKEPC Reader for Android
作者: monster2016    時間: 2025-4-18 22:06

比個價錢你考慮
頂級oled 55 sony xr90 13999免運
mini led va 55 q9lpro 4299+運費

mini led可以 ...
hkmand001 發表於 2025-4-18 20:22


睇你用途,普通睇電視,間唔中先打機睇netflix,咪平機
你係發燒友,經常睇戲打機,咁一定買靚機,仲有sony 9系係頂級mini led
加上sony都將旗艦機轉為mini led 即係佢地睇到市場上mini led將成主流。
作者: monster2016    時間: 2025-4-18 22:07

回復 monster2016

邊到有得download , 天日幫你試下

via HKEPC Reader for Android
chan05 發表於 2025-4-18 20:34


https://www.nowtv.now.com/suppor ... android-tv/?lang=zh

師兄依到可以DL Thanks!
作者: smchkman    時間: 2025-4-19 16:19

本帖最後由 smchkman 於 2025-4-19 16:22 編輯
我近來買冰箱,佢一個人送
無師傅。只有送貨員
佢同我講電視都無師傅的
所謂安裝只係拆開。通電。拍照

...
hkmand001 發表於 2025-4-18 12:58

揾到東門蘇寧,可以幫做補貼另送座枱腳,省左2000,但要另500運費,考慮中
neo7
作者: hkmand001    時間: 2025-4-19 16:29

揾到東門蘇寧,可以幫做補貼另送座枱腳,省左2000,但要另500運費,考慮中
neo7 ...
smchkman 發表於 2025-4-19 16:19


要考慮唔係運費
而係會唔會破屏。破咗又邊個負責?
作者: smchkman    時間: 2025-4-19 16:35

本帖最後由 smchkman 於 2025-4-20 19:39 編輯
要考慮唔係運費
而係會唔會破屏。破咗又邊個負責?
hkmand001 發表於 2025-4-19 16:29

佢話可以代驗完机才出貨,到港可以開盒試好晒冇問題先簽收。
攞左店員wechat.再慢慢諗下先

demo緊部q10lpro又系幾正既

neo7
作者: chan05    時間: 2025-4-19 16:54

回復 56 #smchkman
正wo , Suning 咁好有線下款睇, 華強京東咩9都無


via HKEPC Reader for Android
作者: chan05    時間: 2025-4-19 16:55

回復 56 #smchkman

500運費唔算貴喇, 小T 都要成400, 你仲要送坐枱腳

via HKEPC Reader for Android
作者: monster2016    時間: 2025-4-19 17:00

揾到東門蘇寧,可以幫做補貼另送座枱腳,省左2000,但要另500運費,考慮中
neo7 ...
smchkman 發表於 2025-4-19 16:19



    咩尺吋啊
作者: smchkman    時間: 2025-4-19 17:01

本帖最後由 smchkman 於 2025-4-19 17:08 編輯
回復 smchkman

500運費唔算貴喇, 小T 都要成400, 你仲要送坐枱腳

via HKEPC Reader for Android ...
chan05 發表於 2025-4-19 16:55

吾系話佢貴,系
1.要返家量度下85寸放吾放得下
2.你知大陸銷售員乜都話得,但如果到時貨不對版或運送出問題好難搞
所以要考慮一下先

另外座枱腳拼多賣140人仔

neo7
作者: hkmand001    時間: 2025-4-19 17:27

正wo
估唔到你竟然可以'咁平運香港
作者: chan05    時間: 2025-4-19 18:49

回復 62 #smchkman

唔可以上去睇佢驗埋機跟住睇佢打包寄香港咩? 不過就要行多轉咁

via HKEPC Reader for Android
作者: chan05    時間: 2025-4-19 18:50

回復 61 #monster2016

不過你上得去實體店, 點解唔用埋國補自已買? 除非你無大陸銀行戶口姐

via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001    時間: 2025-4-19 19:28

回復 monster2016

不過你上得去實體店, 點解唔用埋國補自已買? 除非你無大陸銀行戶口姐

via HKEPC Read ...
chan05 發表於 2025-4-19 18:50


佢咁做米相當於有人幫佢試機咯。
自己買啊做唔到啦。
作者: chan05    時間: 2025-4-19 19:44

回復 66 #hkmand001

不過佢話怕信唔過人,如果佢現場有得睇住佢驗就放心好多

via HKEPC Reader for Android
作者: smchkman    時間: 2025-4-19 19:46

回復 monster2016

不過你上得去實體店, 點解唔用埋國補自已買? 除非你無大陸銀行戶口姐

via HKEPC Read ...
chan05 發表於 2025-4-19 18:50

系用埋國補個價買

neo7
作者: chan05    時間: 2025-4-19 21:17

回復 68 #smchkman
即係職員用自已個國補幫你買,定你上去用國補買


via HKEPC Reader for Android
作者: monster2016    時間: 2025-4-19 22:52

我係大陸電話又無銀行,除非鋪頭肯用佢quota ,不過85寸直接吖中港7人車就得,貴200。但即時驗機即時返家
作者: hkmand001    時間: 2025-4-19 23:01

我係大陸電話又無銀行,除非鋪頭肯用佢quota ,不過85寸直接吖中港7人車就得,貴200。但即時驗機即時返家 ...
monster2016 發表於 2025-4-19 22:52


7人車放到85???
作者: chan05    時間: 2025-4-19 23:06

回復 70 #monster2016
原來500係包7人車, 咁又算抵


via HKEPC Reader for Android
作者: smchkman    時間: 2025-4-20 00:31

回復 smchkman
即係職員用自已個國補幫你買,定你上去用國補買


via HKEPC Reader for Android ...
chan05 發表於 2025-4-19 21:17

佢話系用返我回鄉証搞國補,據我知好似系要用云閃付比錢

neo7
作者: Blue4Tom    時間: 2025-4-20 07:49

本帖最後由 Blue4Tom 於 2025-4-20 09:03 編輯
現場你首先
1。佢要有現貨
2。你如何運香港。你知道一個55寸
65寸75寸有幾長幾大幾高??
3。就算你威。 ...
hkmand001 發表於 2025-4-18 15:25

話比你聽有個方法,就係現場買就可以有國補,系官方指定合規合法,你就串串貢,有心買唔識落訂叫人準備現貨比你睇?比你選?要平又要國補又唔想走多兩轉?又要馬兒好又要馬兒不吃草?call中港車運返黎香港唔系方法?現場call貨van或5.5頓車運去物流打木架運返香港唔得?你老尾你唔識就唔好上黎問。(見你回覆都系下下驚破屏,人地運貨到門市果陣點運呀?一部押運車運一部電視呀?驚你就系香港買啦,運輸幫你負責賠比你呢個大爺呀?無見過人問野問到甘無禮貌,邊個答你都要反人幾野先,你甘醒你咪自己揾方法囉,用你反人既智慧運落黎啦,勁人,你威,你勁,同埋我本身就唔系答你,我系答樓主。)

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: chan05    時間: 2025-4-20 07:49

回復 73 #smchkman
係啊


via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001    時間: 2025-4-20 17:40

話比你聽有個方法,就係現場買就可以有國補,系官方指定合規合法,你就串串貢,有心買唔識落訂叫人準備現 ...
Blue4Tom 發表於 2025-4-20 07:49


冷靜D。討論一下唔需要咁火爆啊wo
作者: jk1399    時間: 2025-4-20 17:53

話比你聽有個方法,就係現場買就可以有國補,系官方指定合規合法,你就串串貢,有心買唔識落訂叫人準備現 ...
Blue4Tom 發表於 2025-4-20 07:49



    佢出曬名HKEPC高手, 你回覆佢, 根本一開始就輸曬
作者: hkmand001    時間: 2025-4-20 18:04

佢出曬名HKEPC高手, 你回覆佢, 根本一開始就輸曬
jk1399 發表於 2025-4-20 17:53


你真係要人地投訴你先開心
成日找我來挑骨頭
你有無病?
各位查一下jk1399留言記錄
就可以見到佢基本上追著我hkmand001來打
不論我發咩
你都係要拋D野來諷刺我
以後做一D小動作。叫人地唔好理你

請問一下你幾歲?
討論區玩咩小圈子?
你幼唔幼稚呀
我一直忍你
但你真係愈來愈過份
由頭追到尾。每一個區都追著打

我從來無作出投訴,你唔好逼人太甚
作者: Jokerkiller    時間: 2025-4-22 23:53

原來出左隻c6K mini led 依家65寸先$8000
依款機係味同上年隻c855 一樣都係旗艦機? ...
monster2016 發表於 2025-4-15 22:12



    c6k 屎好多
作者: Fevify    時間: 2025-4-22 23:55

c6k 屎好多
Jokerkiller 發表於 2025-4-22 23:53


數字上係,實際唔係
作者: Jokerkiller    時間: 2025-4-23 12:08

數字上係,實際唔係
Fevify 發表於 2025-4-22 23:55



    咁實際係點 ?
作者: hkmand001    時間: 2025-4-23 12:19

咁實際係點 ?
Jokerkiller 發表於 2025-4-23 12:08



    實際情況下你會自己調光
你平常見嘅測試片
佢哋同一個模式之下測試
雖然佢哋有所差別。
但你調光係可以扮得到嘅。
正好似sony要用mini led 扮oled色
一樣扮到
作者: Jokerkiller    時間: 2025-4-23 13:20

實際情況下你會自己調光
你平常見嘅測試片
佢哋同一個模式之下測試
雖然佢哋有所差別。
但你調光係 ...
hkmand001 發表於 2025-4-23 12:19



   
我笑左

咁係扮…..唔係真

會有人咁樣做測試嘅咩?

你自己都答咗自己
作者: hkmand001    時間: 2025-4-23 13:23

我笑左

咁係扮…..唔係真

會有人咁樣做測試嘅咩?

你自己都答咗自己 ...
Jokerkiller 發表於 2025-4-23 13:20


你笑咩??。我係話你知
測試之中,你雖然見到唔同型號有分別
但真正自己使用,可以自己調整到接近水平
你唔係打算一個默認模式走天下啊嘩
作者: Jokerkiller    時間: 2025-4-23 13:27

你笑咩??。我係話你知
測試之中,你雖然見到唔同型號有分別
但真正自己使用,可以自己調整到接近水平
...
hkmand001 發表於 2025-4-23 13:23



   
咁唔洗睇spec 睇感覺買都得
有畫面有公仔睇就ok
作者: hkmand001    時間: 2025-4-23 13:28

每家公司都有自己唔同型號的調光策略
有D只追死黑,要壓黑
有D光到不行了
有D偏向鮮艷,有D偏原色
你自己到手調整到適合自己心水
未必需要硬撐一定要高級
當然,扮始終係扮
比如mini led扮oled
始終好大分別的。
但一分錢一分貨。自己過到自己就得
作者: royyuen    時間: 2025-4-23 14:16

回覆 1# monster2016


    我等唔切2025旗艦款, 月頭入手咗55" C855. so far so good wor.
作者: fred2088    時間: 2025-4-23 16:37

回復 1 #monster2016

佢有部相框電視,完全貼牆, 但唔知散熱效果如何, 可以換相框

via HKEPC Reader for Android
作者: smchkman    時間: 2025-4-23 17:55

回復 smchkman
係啊


via HKEPC Reader for Android
chan05 發表於 2025-4-20 07:49

原來wechat都可以搞國補,剛做完

neo7
作者: hkmand001    時間: 2025-4-23 20:14

原來wechat都可以搞國補,剛做完

neo7
smchkman 發表於 2025-4-23 17:55


我宜家先知道
作者: chan05    時間: 2025-4-23 21:41

回復 89 #smchkman

拎去線上買定線下買?

via HKEPC Reader for Android
作者: smchkman    時間: 2025-4-23 22:06

回復 smchkman

拎去線上買定線下買?

via HKEPC Reader for Android
chan05 發表於 2025-4-23 21:41

去東門蘇寧買,要比晒全費先,貨到再通知,可以上去驗货後再打木架货運到港

neo7
作者: chan05    時間: 2025-4-23 22:10

回復 92 #smchkman

運費都係500 ? 比咗訂有無單比返你, 係比落sales 微信定蘇寧微信?

via HKEPC Reader for Android
作者: smchkman    時間: 2025-4-23 23:56

本帖最後由 smchkman 於 2025-4-24 07:22 編輯

打木架500(未比錢),有收蘇宁收據,用wechat比錢佢用蘇宁的收款机

有冇師兄悉點叫中港車七人車即時包車送港?問過一間網上app但要1300覺得貴

冇現貨,貨到再通知

neo7
作者: chris6688hk    時間: 2025-4-24 09:23

本帖最後由 chris6688hk 於 2025-4-24 09:29 編輯

請教一下國內TCL  T6L會否比較差? 同香港入門c6k qnmini led對比如何?
T7L同T7L pro 性價比同質素點睇?
Q10k pro跌咗價好似幾抵玩,其實係咪差過
Q9Lpro?
我有興趣線上款65吋但係有d驚爆屏
作者: Miipp    時間: 2025-4-24 10:25

本帖最後由 Miipp 於 2025-4-24 10:26 編輯
打木架500(未比錢),有收蘇宁收據,用wechat比錢佢用蘇宁的收款机

有冇師兄悉點叫中港車七人車即時包車送 ...
smchkman 發表於 2025-4-23 23:56


比著我就一定唔會打木架. 要係要保護係要用木箱, 木架只係搵下欄錢的手段

是但 google 一 d 七人車隊公司, 深圳->九龍都唔過千. klook 個 d 更平, 不過就只包標準行李, 大件貨唔知運唔運或使唔使加錢

林雪網都有 d 睇落幾合理價, 無用過, 唔知服務掂唔掂
作者: chan05    時間: 2025-4-24 11:00

回復 95 #chris6688hk

T7L or Pro > C6K , T6L 即係 大陸版C6K, 如果想要google 同睇電視出齊字謩, 請揀C6K

via HKEPC Reader for Android
作者: chan05    時間: 2025-4-24 11:02

回復 95 #chris6688hk
電視有新買新, 呢代TCL 比 24 年款進步好大, Q9L Pro 會好過 Q10K Pro , 當然上到Q10L 就仲好


via HKEPC Reader for Android
作者: chris6688hk    時間: 2025-4-24 11:49

回復 chris6688hk
電視有新買新, 呢代TCL 比 24 年款進步好大, Q9L Pro 會好過 Q10K Pro , 當然上到Q10L  ...
chan05 發表於 2025-4-24 11:02

明白曬  因為Q10L 都幾貴下,因為連運都去到8千咁上下
所以暫時應該會諗 T7K pro 或 Q9L 機會大D
作者: astrid1211    時間: 2025-4-24 11:58

我想問下mini led 畫面流唔流暢.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2