Board logo

標題: 擺係電腦枱用既MON, 最大你會用幾大? [打印本頁]

作者: top8man    時間: 2025-4-14 21:19     標題: 擺係電腦枱用既MON, 最大你會用幾大?

唔計有2米或上距離, 似擺係客廳用的環境

如果擺係電腦枱用, 距離大約1米左右, 最大的MON你會用幾大?

我諗到係, 太大如42寸的話, 用時咪要成日抬高自己個頭去睇? 又斜又反光, 條頸會頂唔順喎?
作者: doggiestyle    時間: 2025-4-14 21:25

大過 24" 己經唔可以一眼望晒了
冇近視會好少少 ,肉眼既可視範圍會大少少 ,比如 27"
作者: Bluth_Lai    時間: 2025-4-14 23:01

在下用32吋,左邊視窗上網,右邊睇YT
作者: hkmand001    時間: 2025-4-14 23:09

0.5-0.8 24-27
1米 32-40
1米5 42-55
2米65
2米5  75

我覺得係咁
作者: 鴨仔    時間: 2025-4-15 00:01

一隻手長度, 27"
作者: 十六夜    時間: 2025-4-15 00:32

1米唔夠枱深, 用緊42吋Mon

會唔會太大要睇你用來做乜
如果打機睇戲用Full Screen就一定太大

但我一般電腦應用, 文書處理,, 用42吋mon我主要都只會用到個mon中間位置
左右倆邊多出來的位置只會用來放D唔使成日睇的視窗
然後上面位置其實通常係Tools bar 之類, 都唔會成日睇住, 所以唔會成日抬高個頭
同埋就算要睇都唔使抬起個頭好多

簡單D,
你其實可以揾幾張A4紙, 貼一個42吋或你想要的size, 放係書枱個mon 位置,
你咪知道自己張枱用落會唔會頂唔順
作者: madebyp90    時間: 2025-4-15 01:14

lg c2+asus 31.5
42寸有8k先考慮

而家32寸4k都粒粒mon
打算上6k


如果打直用,買27寸5k
作者: latali    時間: 2025-4-15 02:24

空間環境有限,只能用21.5寸,只有1080p的選擇。想買2k mon,都要至少27寸。
作者: sands    時間: 2025-4-15 03:31

oled g8 32"不過坐得近已經一眼睇唔哂
作者: 香蜜    時間: 2025-4-15 07:01

27寸夠用啦

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: joecn    時間: 2025-4-15 08:00

小的原來用32吋, 後來壞了, 改用27吋, mon只有1隻手的距離, 27吋真的夠大
作者: powershing    時間: 2025-4-15 11:54

32做野OK
房就27
作者: kcyipgar    時間: 2025-4-15 15:58

22" 已經足夠,長時間對住發光的芒,好容易會穿視網膜。

via HKEPC Reader for Android
作者: s0020926    時間: 2025-4-15 17:20

兩隻 27"... 但大部分時間係睇主螢幕...
作者: top8man    時間: 2025-4-15 21:27

左右 大/闊都不太緊要, 可以個頭左右轉去睇

高又真係要諗諗, 要成日抬高個頭, 條頸真係唔掂
作者: jacktsui    時間: 2025-4-17 13:38

半米距離,  27" 係極限
作者: Tom_jerry    時間: 2025-4-18 13:15

27寸
作者: hkpcchk    時間: 2025-4-18 21:39

欲想試試49"  32:9 沉浸感
作者: lam_ja77    時間: 2025-4-19 09:40

好多部都用緊 21:9  34寸  ( 高度等同27寸 )

自己就想升21:9  40寸 ( 高度等同32寸 )
作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-4-19 21:49

以前1米唔夠, 用46寸.
作者: Lightersiu    時間: 2025-4-19 22:38

眼同螢幕一隻手距離,用過 27" 49" 42",因為C4無上牆感覺有時係要耷少少頭望,以前用49"都會成日左右擰頭。

無奈最細得42",否則個人感覺最大32"係sweet spot
作者: kenken33    時間: 2025-4-19 22:46

做野+打機+娛樂全能就32" 都正正係各家專業MON 尺寸,睇戲為主就42",純打機係27",因為即使32"都睇唔晒
作者: jacktsui    時間: 2025-4-22 15:50

做野+打機+娛樂全能就32" 都正正係各家專業MON 尺寸,睇戲為主就42",純打機係27",因為即使32"都睇唔晒 ...
kenken33 發表於 2025-4-19 22:46


有時睇戲想坐遠少少, 開大少少speaker, 27吋係爭少少...
32吋全能, 前題係枱同房都要夠位,  
32"咁大, 點都要放後少少
作者: sony_alpha    時間: 2025-4-26 18:40

16:9計
32"
屋企用緊32"公司用27"
番工時硬係覺得隻MON細
作者: jacktsui    時間: 2025-4-26 21:08

16:9計
32"
屋企用緊32"公司用27"
番工時硬係覺得隻MON細
sony_alpha 發表於 2025-4-26 18:40

公司都有咁大個mon

我得22吋, 等我換完mon攞屋企果個搬返公司

via HKEPC Reader for Android
作者: chue    時間: 2025-4-26 21:59

本帖最後由 chue 於 2025-4-26 22:02 編輯

用一個大 mon 不如用兩個中 mon

除非主力用 mac 因為 menu 字型冇得攪外,其實唔係咁需要,所以 imac 個 mon 大其實係有需要因為佢係用 OSX
作者: GPW    時間: 2025-4-26 22:25

用左多年24", 張枱冇位擺
但又唔想鑽孔掛牆
香港地地方有限
作者: vacuum.tube    時間: 2025-4-27 10:06

公司一路用開24‘’ 16:9 mon, 但近排成日用 copilot, 轉嚟轉去,
畫面唔夠闊,所以近排轉用 30‘’21:9 mon,結論係非常非常正!
現在一個mon做到2樣野,就算用嚟左右對表格都方便咗。
作者: fundive    時間: 2025-4-27 17:31

用緊48吋 16:9
作者: szetoafk    時間: 2025-4-28 12:16

由 11" mon 開始, 14"...17"...19"...24"...27...到宜家 32"

放書枱暫時覺得 32" 最 fit, 上到 42" 的話, 距離太近, 一眼睇唔哂個 mon
作者: bigtoe    時間: 2025-4-28 18:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rfdingo    時間: 2025-4-28 22:14

ikea 個d 舊式書檯 50cm 深, 可用24-27" (個人覺得25較佳, 可惜dell 2515後而家無咩抵用) , 之前用過32" 真係太大

自行擴建到 70cm深(原50cm+20cm延伸板) , 而家用 27" 4k ,  不過擴建完 32"4k 應該都可以
作者: jacktsui    時間: 2025-4-29 09:38

ikea 個d 舊式書檯 50cm 深, 可用24-27" (個人覺得25較佳, 可惜dell 2515後而家無咩抵用) , 之前用過32"  ...
rfdingo 發表於 2025-4-28 22:14


我都打橫加左十零CM, 厚身亞加力膠比想像中穩陣
度過剛好夠放32"  等睇岩就轉MON
作者: kenken33    時間: 2025-5-3 02:01

本帖最後由 kenken33 於 2025-5-3 02:04 編輯
用一個大 mon 不如用兩個中 mon

除非主力用 mac 因為 menu 字型冇得攪外,其實唔係咁需要,所以 imac 個 mon ...
chue 發表於 26-4-2025 21:59


用MAC 最重要唔係MON大細而係一定要用4K或以上就可以接近佢APPLE原裝MON既感覺,你用2K 2.5KMON係完全垃圾,字型會唔清因為唔係等比放大。
作者: sasuke    時間: 2025-5-3 04:25

49 inch
作者: bigtoe    時間: 2025-5-3 08:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vacuum.tube    時間: 2025-5-3 09:13

回覆 36# bigtoe
部份牌子嘅mon有 pip功能的就可以同時顯示二個輸入畫面,但只能顯示一個細框,不能半邊咁大。
唔知後期有無新款mon可以分一半顯示,等其他會員報告。
作者: bigtoe    時間: 2025-5-3 10:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigtoe    時間: 2025-5-3 10:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toweraviation    時間: 2025-5-3 12:24

57 吋 Odyssey G95NC
作者: toweraviation    時間: 2025-5-3 12:28

大moon有冇人入兩個input同一時間顯示 ?
e.g. Left side - PC, right side - xbox
bigtoe 發表於 2025-5-3 08:18



    試過remote work嘅時候左邊連工作電腦,右邊連自己電腦。不過要連兩套KB Mouse有D麻煩
作者: kenken33    時間: 2025-5-3 13:04

本帖最後由 kenken33 於 2025-5-3 13:25 編輯

有5090D+9950X3D,大作開盡特效加DLSS要跑滿4K 200+問題不大

用緊2隻32吋IPS 4K ,一隻120/144 一隻60。打算將隻60換走,文書日用轉用144 ips 果隻,oled 睇戲打機時先開,一係換隻32” 4k oled 240khz , 一係就出晒2隻直接換42吋 120 oled tv,但用oled 日用實會有印而且會超唔舒服。 一係就唔換MON,直接多買套PCVR (vision pro級別顯示)Pimax Crystal Super /Pimax Crystal light,咁就最佳體驗。


https://youtu.be/x_GjCYR8bPQ?si=gPYxmozKBV_YmfMa
https://youtu.be/6LQvwbciXxc?si=Lz803g0aU-fKsSNL
作者: holyAS    時間: 2025-5-4 00:06

30幾大細,d字就黎要用放大鏡睇
作者: bigtoe    時間: 2025-5-4 07:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FTO    時間: 2025-5-4 09:34

係咪4K畫質冇出過49寸咁大
作者: rfdingo    時間: 2025-5-4 17:11

試過remote work嘅時候左邊連工作電腦,右邊連自己電腦。不過要連兩套KB Mouse有D麻煩 ...
toweraviation 發表於 2025-5-3 12:28



我係兩部機    藍牙 kb > 2機
2隻 mouse (又或者用 M720 呢d bt 鼠易切機都可以)
作者: top8man    時間: 2025-5-7 23:43

以前1米唔夠, 用46寸.
鴨蛋妹 發表於 2025-4-19 21:49


擺係枱面? 咁你咪成日要 抬高頭咁去睇屏 中間/上面的部份?
作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-5-12 15:09

用MAC 最重要唔係MON大細而係一定要用4K或以上就可以接近佢APPLE原裝MON既感覺,你用2K 2.5KMON係完全垃 ...
kenken33 發表於 2025-5-3 02:01

咁縮細得唔得?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 鴨蛋妹    時間: 2025-5-12 15:12

擺係枱面? 咁你咪成日要 抬高頭咁去睇屏 中間/上面的部份?
top8man 發表於 2025-5-7 23:43

係,眼球週圍郁,後尾 d 野盡量放中間
睇戲就主力字幕同中間
四角既野好小睇

打機要睇遊戲類型

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: sands    時間: 2025-5-12 15:17

係咪4K畫質冇出過49寸咁大
FTO 發表於 2025-5-4 09:34



    大尺吋直接買電視仲平
作者: javacomhk    時間: 2025-5-12 16:39

Dual mon 向上發展
作者: netmen    時間: 2025-5-12 21:09

我仲懷念緊16:10 Mon , 如果有32 吋 4k / 144hz 就正爆 ,

依家用32吋剛好 , 下隻Mon 就睇oled 定micro LED  ,

唔壞都唔會主動換 ( 都仲滿意效果 )
作者: 長勝飛龍    時間: 2025-5-12 23:31

本帖最後由 長勝飛龍 於 2025-5-12 23:32 編輯

我本身唔係點打機,用緊隻34" Ultrawide Curved 3440x1440 俾部mac mini 用,依家成日覺得唔夠大咁,主要係21:9 可能真係唔岩用,想出隻LG C4 42" 不過怕距離唔夠會唔夠清,定係搵返部32" IPS 4k 算?
作者: MusicFan    時間: 2025-5-13 05:04

我吾打機主要睇文件,一開始就鍾意21比9,最初有29吋,後尾出34就換左,dell出38吋又換,當時38吋新買比我整花少少表面就賣換部新,有個ching幫我買,佢用兩部38 side by side我覺得超勁,而家用dell 40吋,主要追解像度同大D,好似永遠唔夠大解像度唔夠,而家想買samsung個8k G9 57吋,晤見有地方show 出黎又可能太闊,而家LG 出左45 UltraGear OLED 5K2K,想二選一。ching 最好自己去舖頭睇睇,個個要求都吾同,所以三星G9冇實物睇我都晤敢去馬
作者: vier    時間: 2025-5-13 09:34

回覆 54# MusicFan
呢類咁大size芒真係要去日本大相機,yodo巴士先會有demo機模到
腥港鬼地方就算吧啦
作者: top8man    時間: 2025-5-13 16:04

我吾打機主要睇文件,一開始就鍾意21比9,最初有29吋,後尾出34就換左,dell出38吋又換,當時38吋新買比我 ...
MusicFan 發表於 2025-5-13 05:04


咁大,你都係擺係電腦枱面? 咁你咪成日要抬高頭睇?

定擺係地面?
作者: top8man    時間: 2025-5-13 16:08

想問大家換顯示屏前,本身用開無壞的屏,點處置?
上㫌拍 賣走佢?
作者: holyAS    時間: 2025-5-13 17:27

大尺吋直接買電視仲平
sands 發表於 2025-5-12 15:17



    電視唔可以咁近睇
作者: doggiestyle    時間: 2025-5-13 17:44

想問大家換顯示屏前,本身用開無壞的屏,點處置?
上㫌拍 賣走佢?
top8man 發表於 2025-5-13 16:08



值錢就賣
唔值錢就晌自己果區 free 左佢
作者: sands    時間: 2025-5-13 19:41

電視唔可以咁近睇
holyAS 發表於 2025-5-13 17:27


睇用途,去到50吋都唔會近睇
作者: antonyhk    時間: 2025-5-13 20:49

我部機主力駁27吋 Fast IPS 2K 180hz + 2.1音響, 亦都駁咗65吋MiniLED電視出4K 144hz + 5.2.1音響, 細佬唔係屋企就用電視打機,好爽!
作者: MusicFan    時間: 2025-5-13 23:16

回覆 56# top8man


我用ergotron HX 掛牆升降架,可以升高降低拉前拉後
作者: Once    時間: 2025-5-14 02:49

40” 21:9
可惜撞爆左
作者: 風捲    時間: 2025-5-14 11:50

電腦枱放個MON上去就放幾大都得,放得下的話
如果係正常係電腦用既MON,最大用緊32吋,的確太大,下一款會揀返27吋
作者: top8man    時間: 2025-5-14 12:30

電腦枱放個MON上去就放幾大都得,放得下的話
如果係正常係電腦用既MON,最大用緊32吋,的確太大,下一款會揀返2 ...
風捲 發表於 2025-5-14 11:50


係啦,成日要抬高頭會好累
作者: jacktsui    時間: 2025-5-14 12:51

用緊27" 4k 有啲over kill
諗緊 618 轉27" 2k 定32" 4k

via HKEPC Reader for Android
作者: holyAS    時間: 2025-5-14 16:08

睇用途,去到50吋都唔會近睇
sands 發表於 2025-5-13 19:41



    我會, 換完話你知
作者: kingofpower    時間: 2025-5-14 17:47

本帖最後由 kingofpower 於 2025-5-14 17:49 編輯

何苦一mon兩用, 1st mon 24/27 VA 用來上網 (0.7m) / 2nd mon 42" OLED (~1.2m) 用來打机/睇片

OLED 用來上網 太刺眼 兼好容易有燒印, 但VA 打机/睇片 又唔夠銳利
作者: sands    時間: 2025-5-14 18:03

我會, 換完話你知
holyAS 發表於 2025-5-14 16:08



    用oled 65吋tv 打機,都要坐幾後先睇得哂全屏
作者: cngaiyin    時間: 2025-5-14 19:45

34" 21:9 基本當兩個用
作者: top8man    時間: 2025-5-20 12:18

何苦一mon兩用, 1st mon 24/27 VA 用來上網 (0.7m) / 2nd mon 42" OLED (~1.2m) 用來打机/睇片

OLED 用來 ...
kingofpower 發表於 2025-5-14 17:47


因為我只得一個電腦房,一張電腦枱。
作者: kenken33    時間: 2025-5-20 14:09

何苦一mon兩用, 1st mon 24/27 VA 用來上網 (0.7m) / 2nd mon 42" OLED (~1.2m) 用來打机/睇片

OLED 用來 ...
kingofpower 發表於 14-5-2025 17:47


OLED 打機都唔係特別得,例如FPS 黑位太黑你仲找唔到對手。模擬類用手制軚盤遠距離玩果類GAME用大電視就岩。只有睇片係OLED有絕對優勢,其他都比不上IPS全面。
作者: hkpcchk    時間: 2025-5-20 21:41

前面27" mon貼檯面向後斜壓低個mon
後面增高木架擺oled 電視,僅僅高過個mon
咁樣可唔可行
但缺點要昂高頭睇電視
作者: jacktsui    時間: 2025-5-20 22:15

前面27" mon貼檯面向後斜壓低個mon
後面增高木架擺oled 電視,僅僅高過個mon
咁樣可唔可行
但缺點要昂高頭 ...
hkpcchk 發表於 2025-5-20 21:41


除非你後面有張床可以瞓住睇, 否則好快會後悔
作者: hkpcchk    時間: 2025-5-21 09:32

除非你後面有張床可以瞓住睇, 否則好快會後悔
jacktsui 發表於 2025-5-20 14:15


ching岩..所以我都唔實行住
btw土地問題..
作者: ipkinsang    時間: 2025-5-21 10:05

2隻27"
作者: jacktsui    時間: 2025-5-21 10:11

ching岩..所以我都唔實行住
btw土地問題..
hkpcchk 發表於 2025-5-21 09:32


夾硬黎條頸好易出事
不如27吋->32吋好過, 放後少少, SET低少少
作者: hkpcchk    時間: 2025-5-22 08:28

夾硬黎條頸好易出事
不如27吋->32吋好過, 放後少少, SET低少少
jacktsui 發表於 2025-5-21 02:11


唯有係咁,32吋正常家用電腦檯我估係極限
再上一級就42/43吋,又太大
作者: lam_ja77    時間: 2025-5-26 10:04

回覆 78# hkpcchk


    40寸 21:9   ( 高度等同32寸 16:9  )
   應該先係極限.
作者: sands    時間: 2025-5-26 14:19

回覆  hkpcchk


    40寸 21:9   ( 高度等同32寸 16:9  )
   應該先係極限.
lam_ja77 發表於 2025-5-26 10:04



    如果長度唔係問題,直接40吋,反而選擇仲多
https://www.displaywars.com/40-inch-16x9-vs-38-inch-21x9
作者: FTO    時間: 2025-5-26 19:33

lg 45gx950a 呢部唔知算唔算近期大mon之選
作者: lam_ja77    時間: 2025-5-27 14:14

本帖最後由 lam_ja77 於 2025-5-27 06:15 編輯
如果長度唔係問題,直接40吋,反而選擇仲多
sands 發表於 2025-5-26 06:19



   都無咩選擇.  21:9 無咩 4K 2160  
   唔知點解有都好貴

   考慮過 AOC AGON AG405UXC .....
作者: hkmand001    時間: 2025-5-27 14:23

都無咩選擇.  21:9 無咩 4K 2160  
   唔知點解有都好貴

   考慮過 AOC AGON AG405UXC ..... ...
lam_ja77 發表於 2025-5-27 14:14



    點解一定要21:9
???
你用得上?
作者: sands    時間: 2025-5-27 14:24

都無咩選擇.  21:9 無咩 4K 2160  
   唔知點解有都好貴

   考慮過 AOC AGON AG405UXC ..... ...
lam_ja77 發表於 2025-5-27 14:14



    長芒要“真”4k 顯示就要搵返5k 解像度。始終21:9都係小人用
作者: jacktsui    時間: 2025-5-27 15:06

以前興過一排, 不過唔實際既野係會被市場淘汰
作者: jacktsui    時間: 2025-5-28 10:48

本帖最後由 jacktsui 於 2025-5-28 14:36 編輯

21XX人仔入左部 4K MSI , JD送上門

4KKKKK.jpg
1152區MINI-LED, HDR 1000 , 暗位好過IPS好多
幸運地無死點光點

圖片附件: 4KKKKK.jpg (2025-5-28 10:44, 149.16 KB) / 下載次數 25
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2480323&k=03258fbff96af21e86caf0fe14e46e50&t=1782151518&sid=484MEhJRvQ


作者: hkmand001    時間: 2025-5-28 10:54

21XX人仔入左部 4K MSI , JD送上門


1152區MIN-ILED, HDR 1000 , 暗位好過IPS好多
幸運地無死點光 ...
jacktsui 發表於 2025-5-28 10:48



    可能宜家技術進步左?
ips正常漏光的,我都抽到無漏光小米ips
奇怪
作者: jacktsui    時間: 2025-5-28 11:11

可能宜家技術進步左?
ips正常漏光的,我都抽到無漏光小米ips
奇怪 ...
hkmand001 發表於 2025-5-28 10:54


我上一部L豬 IPS 8年前買 , 頭3年都無漏光
作者: sands    時間: 2025-5-28 15:55

可能宜家技術進步左?
ips正常漏光的,我都抽到無漏光小米ips
奇怪 ...
hkmand001 發表於 2025-5-28 10:54



    而家MINI-LED 漏光係小左,之前普通ips轉oled 都明顯感覺係暗左
作者: jacktsui    時間: 2025-5-28 16:12

而家MINI-LED 漏光係小左,之前普通ips轉oled 都明顯感覺係暗左
sands 發表於 2025-5-28 15:55


AOC 同價都係得5XX區MINI-LED
AOC同級好似26XX人仔,  性價差過MSI有啲意外
作者: lam_ja77    時間: 2025-5-30 02:12

點解一定要21:9
???
你用得上?
hkmand001 發表於 2025-5-27 06:23



   係公司用緊34" 21:9 習慣了左右雙開工作。
作者: hkmand001    時間: 2025-5-30 13:02

係公司用緊34" 21:9 習慣了左右雙開工作。
lam_ja77 發表於 2025-5-30 02:12


如果一定要21:9
咁無法lol
你只能向mon方面走





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2