作者: 膠記牛奶 時間: 2025-3-21 22:37 標題: mon死線係咪會傳染?
本身之前得一條紅色打直死紙在mon中間,依家隔幾個月就有第二條紅色靠左,
暫時影響不大,但係咪會越來越多,
利申,個mon用左10年。
作者: spohr 時間: 2025-3-22 01:31
都用左10年啦,係時候要換,佢會唔會繼續傳染有咩咁重要?
作者: 香蜜 時間: 2025-3-22 07:11
你都話影響不大,咪繼續用
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ckyuen2 時間: 2025-3-22 08:10
買個panel換應該貴過買隻再新款啲嘅二手
作者: HKHarry 時間: 2025-3-22 10:49
應該係十年夠曬期,自然現象lcd版面老化~
作者: cantona7 時間: 2025-3-23 16:08
買新,現在mon好平

