Board logo

標題: mon死線係咪會傳染? [打印本頁]

作者: 膠記牛奶    時間: 2025-3-21 22:37     標題: mon死線係咪會傳染?

本身之前得一條紅色打直死紙在mon中間,依家隔幾個月就有第二條紅色靠左,
暫時影響不大,但係咪會越來越多,

利申,個mon用左10年。
作者: spohr    時間: 2025-3-22 01:31

本身之前得一條紅色打直死紙在mon中間,依家隔幾個月就有第二條紅色靠左,
暫時影響不大,但係咪會越來越多 ...
膠記牛奶 發表於 2025-3-21 22:37



都用左10年啦,係時候要換,佢會唔會繼續傳染有咩咁重要?
作者: 香蜜    時間: 2025-3-22 07:11

你都話影響不大,咪繼續用

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ckyuen2    時間: 2025-3-22 08:10

買個panel換應該貴過買隻再新款啲嘅二手
作者: HKHarry    時間: 2025-3-22 10:49

應該係十年夠曬期,自然現象lcd版面老化~
作者: cantona7    時間: 2025-3-23 16:08

買新,現在mon好平





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2