標題: 有冇人買國內版三星QNX9D 電視?有冇水肚不肚? [打印本頁]
作者: kkfon 時間: 2024-11-24 19:28 標題: 有冇人買國內版三星QNX9D 電視?有冇水肚不肚?
原本打算Tcl,不過睇到部三星,好似幾好,打算買。
見有人post 過話部機upgrade 唔到firmware.
請問各位師兄入左呢部機的C兄,可唔可以俾啲意見?呢部機有冇乜水土不服?
例如睇電視出唔到聲,出唔到字幕
作者: jk1399 時間: 2024-11-25 03:51
自己買來試

