作者: Reguna 時間: 2024-11-19 19:36 標題: 黑五就到 香港代理會否跟進?想買部4k 27吋
如題 睇中左acer部xv275k p3,3600港紙連運
但洗唔洗等埋黑五呢

作者: abcjerry 時間: 2024-11-21 01:44
2000fun 先賣3899仲有3年保
作者: yukashing 時間: 2024-11-21 09:32
576分區背光我真心建議你唔好買。
作者: mcdull 時間: 2024-11-21 11:08
其實點解會冇32吋以上既 4K 16:9 mon...
我想要個 36吋.
作者: vier 時間: 2024-11-21 16:11
啱心水又唔係貴就買俾自己開心下
再問多兩句水軍上水互扯貓尾叫你買小米

作者: momojaijai 時間: 2024-11-22 22:30
回覆 3# yukashing
同意, 買576不如買普通MON算
作者: sands 時間: 2024-11-22 22:40
38吋有4k
作者: kelvinhin 時間: 2024-11-22 23:17
如果放得落42 寸就直接 LG C4 42寸OLED
作者: kofz 時間: 2024-11-23 00:07
港代理你以後邊個買港行?
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

