Board logo

標題: 黑五就到 香港代理會否跟進?想買部4k 27吋 [打印本頁]

作者: Reguna    時間: 2024-11-19 19:36     標題: 黑五就到 香港代理會否跟進?想買部4k 27吋

如題 睇中左acer部xv275k p3,3600港紙連運
但洗唔洗等埋黑五呢
作者: abcjerry    時間: 2024-11-21 01:44

2000fun 先賣3899仲有3年保
作者: yukashing    時間: 2024-11-21 09:32

576分區背光我真心建議你唔好買。
作者: mcdull    時間: 2024-11-21 11:08

其實點解會冇32吋以上既 4K 16:9 mon...
我想要個 36吋.
作者: vier    時間: 2024-11-21 16:11

啱心水又唔係貴就買俾自己開心下
再問多兩句水軍上水互扯貓尾叫你買小米
作者: momojaijai    時間: 2024-11-22 22:30

回覆 3# yukashing

同意, 買576不如買普通MON算
作者: sands    時間: 2024-11-22 22:40

其實點解會冇32吋以上既 4K 16:9 mon...
我想要個 36吋.
mcdull 發表於 2024-11-21 11:08


38吋有4k
作者: kelvinhin    時間: 2024-11-22 23:17

其實點解會冇32吋以上既 4K 16:9 mon...
我想要個 36吋.
mcdull 發表於 2024-11-21 11:08


如果放得落42 寸就直接 LG C4 42寸OLED
作者: kofz    時間: 2024-11-23 00:07

如題 睇中左acer部xv275k p3,3600港紙連運
但洗唔洗等埋黑五呢
Reguna 發表於 2024-11-19 19:36

港代理你以後邊個買港行?

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2