作者: rod1od1 時間: 2024-4-24 14:39 標題: 27吋 2k Mon vs 4k Mon?
我房間的電腦本身已連接1部55吋 4K 144Hz的電視機用黎打機
現在需要再買一個27吋的電腦屏幕 (桌面深度只有50幾cm)
用途係:
1) 玩一D用鍵盤滑鼠操作的遊戲 (e.g. 世紀帝國)
2) 剪片
3) 一般上網及文書工作
有人話用4k 27吋mon的話, D字會好細隻, 而如果你用縮放比例整番大D個畫面, 聽聞又會唔係所有程式的所有介面內容都可以用縮放比例放大
因此我考慮緊呢個電腦屏幕究竟照用4K, 定係用2K就算?
作者: 鋼練 時間: 2024-4-24 15:48
display card夠唔夠力推隻game都係問題(4080/4090當我無講啦)
一. 選4K+縮放0%, 直接改解像度用1440p行(個別情況會有模糊問題)
二. 選4K+縮放200%, 之後個別程式改"高DPI縮放比例覆寫"(通常舊程式都有效)
三. 一般上網文書係無問題, 遊戲/程式就個別有(我自己玩全面戰爭就有)
唔想煩>直接揀返2K mon
作者: polymer12 時間: 2024-4-24 15:57
我用27吋2K 解像度都覺得D字好細隻 要縮放下先用得
作者: Fizzy 時間: 2024-4-24 16:53
x2 我用27吋2K 解像度 Windows 設定都要 scale 上 125%
作者: 鋼練 時間: 2024-4-24 17:29
27吋2k唔用125%就會好細, 1440/1080=1.3 所以125%先叫正常
如果唔調都得最多只可以話你眼力好
新軟件大部份用縮放都唔會有介面過細情況, 除非係啲好舊XP/7年代既軟件
作者: Bluth_Lai 時間: 2024-4-24 18:31
27寸Mon打機一般建議用2K/144Hz,32寸先會用上4K,27寸4K最大用處就係睇4K影片同多媒體創作,如單純想提升畫質建議用OLED
作者: mobile2 時間: 2024-4-24 19:28
110都唔得要125?
作者: Fizzy 時間: 2024-4-24 22:07
125% 睇得舒服D
尤其我工作模式時對住三個 mon,27" 係 show File Manager,125%可以唔使睇得咁辛苦
作者: 未熟者 時間: 2024-4-24 23:00
其實手機6吋都行緊4K 120hz, Android程式都冇乜兼容縮放問題, Windows程式會咁廢? 縮放小問題都搞唔掂都應該可以考慮uninstall用其他
作者: ebtg 時間: 2024-4-24 23:17
用開部 27吋2k 六年,一直好猶豫上唔上4k,又話4k最好上32吋。舊年見日馬平就入左部U2723QX,用 intel nuc N5105 做文書又唔覺得放大睇問題好大,文字唔拮眼,而電影同睇相精細好多。
作者: rugo 時間: 2024-4-25 00:06
windows 雖有改善但還是差,mac os 沒有這方面的問題。
作者: hkpcchk 時間: 2024-4-25 00:21
夠錢唔上4k?
如果夠錢我上埋8k添呀
作者: Miipp 時間: 2024-4-25 01:28
有 d 人係病態追求 spec,兩三年前心郁郁買左部 27” 4k (dell u27xx) 2 星期就賣左換 2k
作者: 鋼練 時間: 2024-4-25 10:26
回覆 7# mobile2
視乎你之前睇開咩大細, 我自己係27吋1080P換2K再換4K
介面字體相近睇落係比較舒服
同一呎寸下1080P 100%=1440P 125%=2160P 200%
作者: kam_ccc 時間: 2024-4-25 11:27
從來唔會考慮2K呢啲過渡性產品,用佐 27" 4K 好多年,從無縮放比例放大既問題。
唔買4K,不如用返 1080P 算啦,反正無咩分別。
作者: ARM 時間: 2024-4-25 13:43
本帖最後由 ARM 於 2024-4-25 13:52 編輯
因為Windows唔係好似Mac OS咁直接暴力將邊長解析度X2
所以如果你縮放唔係整數200%嘅話舊版嘅Windows程式啲字會模糊咗
新出嘅Windows App就唔會受影響
另外答返樓主
2024年點都買4K
就算2k 27吋你都係會用縮放125%,所以你係咪都會用縮放
除非一個情況:
你有某個好常用嘅舊版Windows程式模少少都唔得,而且縮放到200%又太大接受唔到
作者: rod1od1 時間: 2024-4-25 14:17
多謝咁多位的解答。睇黎縮放比例的問題只會在部分古舊的程式出現, 目前我冇特別用開邊D程式, 實在估計唔到有問題的程式會係邊D。咁就一於直上4K, 再用200%縮放先算了。
作者: rt2156 時間: 2024-4-29 11:54
個人感覺 4k 150%啱啱好
200%太大
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: GIS 時間: 2024-4-29 23:17
本帖最後由 GIS 於 2024-4-29 23:18 編輯
其實 就算 唔係4K 27 2K
都係會放大用
或者 大家買既 可以去睇下 27 100% 同 4K 32 100 %
開個睇開既網頁 望下就知 自己 接唔接受得到
就算 以前用 1080 睇網頁都照放 125 或者 150 咁用
作者: qwe9606 時間: 2024-5-1 16:08
27吋就用2K , 32吋就用4K
作者: akiro 時間: 2024-5-1 22:51
桌面5十幾深其實用隻好D 24.5 1080P IPS仲好.
作者: 虎虎 時間: 2024-5-1 23:12
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:26 編輯
updated------
作者: KinChungE 時間: 2024-5-2 00:00
因為Android根本一開始已經一大堆唔同機唔同dpi, developer冇得唔理
Windows係咁多年歷史, 冇解
作者: rfdingo 時間: 2024-5-2 00:48
27吋2k 睇文字多可以 (我有隻 副機用)
我27吋4k 用緊125% (遊戲主 文字副),
睇epc網做例子 125%下 精神個網就 Chrome 100%
唔精神個網就 Chrome 110%
唉,開工個度上年比員工隻"新" mon
係 27" 1080p , notebook係14" 2k,連埋一齊用
用到我日日小露寶

拉左(nb)要放大 拉右(27")要縮細縮細縮細
大陸同事掉的excel黎 又要 再縮細縮細縮細縮細 (我懷疑佢地係27" 4k,所以excel save時都放到雞拿咁大)
作者: rt2156 時間: 2024-5-2 19:18
主流程式都冇走位
除非你用舊程式冇支援高dpi
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 虎虎 時間: 2024-5-2 23:26
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:25 編輯
updated------
作者: 虎虎 時間: 2024-5-2 23:49
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:24 編輯
updated------
作者: ARM 時間: 2024-5-3 01:46
本帖最後由 ARM 於 2024-5-3 01:47 編輯
Win 10同11已經改善咗好多
當然最好始終都係200%,好似Mac OS咁放大四倍就完美
作者: rt2156 時間: 2024-5-3 07:17
win7太舊啦
我用緊win11 4k 150%都冇乜問題
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: rt2156 時間: 2024-5-3 07:24
咁又唔係老人mode嘅
100%本身係設計比1080p
4k 200%同1080p 100%應該係一樣大
但前者清d
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 鋼練 時間: 2024-5-3 12:52
回覆 30# rt2156
好似係同尺寸螢幕上先係, 唔同就唔一樣
eg. 32"4K 200%=32"1080 100%, 32"4K 200%≠27"1080 100%
作者: KinChungE 時間: 2024-5-3 16:24
epc果兩張圖點睇都係150%好好多
100%直情D筆劃痴埋哂
長期睇慣錯筆劃, 唔代表錯筆劃係好
作者: abcjerry 時間: 2024-5-3 16:41
用了幾年27吋4K,跟本一的問題都無,畫面又清,2K跟本非正式,PS4也不支持~~
作者: rt2156 時間: 2024-5-3 18:03
回覆 rt2156
好似係同尺寸螢幕上先係, 唔同就唔一樣
eg. 32"4K 200%=32"1080 100%, 32"4K 200%≠27"1080 ...
鋼練 發表於 2024-5-3 12:52
當然係講緊相同尺寸啦
同一解像度 唔同尺寸都唔同大小啦
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 虎虎 時間: 2024-5-3 20:36
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:24 編輯
updated------
作者: rt2156 時間: 2024-5-3 21:52
Ok啦 問題不大
我都用左8年4k mon
以前真係好多程式唔支援高dpi
近年主流程式都支援晒咁濟 好爽
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: rt2156 時間: 2024-5-3 22:10
我而家用緊42吋4k
其實都係用返150%
最佳視距睇100%都係太細 要聞mon
所以先覺得100%設計比1080p
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 虎虎 時間: 2024-5-3 23:33
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:25 編輯
updated------
作者: rt2156 時間: 2024-5-4 07:19
本帖最後由 rt2156 於 2024-5-4 07:22 編輯
其實我以前27吋4k 都係開150% 啱啱好
42吋都係開150%
4k mon 根本唔適合用100%
除非你當4個1080p mon咁用就可以開100% 聞mon咁用
42吋4k開100%=用緊4個21吋1080p 要用返21吋個視距
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 虎虎 時間: 2024-5-4 07:45
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:24 編輯
updated------
作者: KinChungE 時間: 2024-5-4 16:48
notebook 1080p 14"都唔覺細
21"何來會細
作者: GIS 時間: 2024-5-4 18:05
我睇完 佢張圖 講真 的確係唔好睇
但係 我平時用 又唔覺咁唔好睇
跟手 自己 試下 調下 睇下係唔係 咁 唔好睇
講真 唔知 係唔係 佢係都要用 舊 WINDOWS 唔用新版
而家 用緊 WIN 11 調到 175 D 字 都 唔太難睇
網頁 OK 當然去到 175 200 佔位開始 太多
就字體而言 無咩大問題 唔會 起晒狗牙 擺位 就無法27 INCH 始終 有限範圍 正常都唔會放太大
如果係都要開 REGEDIT 日日 都用到既
岩岩都試過 係 WIN 11 下 較 到去 175 D 字體都未 去到 佢WIN 7 貼圖果種狀況
其實 WIN 11 放大 情況下 字體 問題 唔算好難睇
當然 唔知香港仲有幾多用家 仲係用 WIN 7
用WIN 7 既 就自己諗諗 27 放大 比例下 字體難看既問題
我就無 SYSTEM 仲係win 11 以下
作者: rt2156 時間: 2024-5-4 20:08
佢張圖似係冇開cleartype
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 虎虎 時間: 2024-5-5 17:08
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:24 編輯
updated------
作者: 虎虎 時間: 2024-5-5 17:12
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:25 編輯
updated------
作者: Miipp 時間: 2024-5-5 20:43
香港 d 公司 IT 採購好垃圾
好耐我度有多 d option, 有得揀隻 24“ 2k mon (dell P 系),2k 各方面最平衡
作者: rt2156 時間: 2024-5-5 20:45
我win11開左cleartype係好d
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 虎虎 時間: 2024-5-5 21:03
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:26 編輯
updated------
作者: rt2156 時間: 2024-5-6 00:02
我係開左好D 冇開好化


作者: 虎虎 時間: 2024-5-6 00:59
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:25 編輯
updated------
作者: rt2156 時間: 2024-5-6 01:08
本帖最後由 rt2156 於 2024-5-6 01:10 編輯
斜既筆劃係cleartype好D
overall都係cleartype好D
作者: rt2156 時間: 2024-5-6 01:16
回覆 50# 虎虎
睇多組 今次printscreen
冇開cleartype化到好難睇
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2421991&k=a414e0a00b76002ea1caaac11333f4f4&t=1782150000&sid=3sP5Pk3gzH

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2421992&k=810db8c9e2fb1cf21968f0276c7f7d26&t=1782150000&sid=3sP5Pk3gzH

作者: 虎虎 時間: 2024-5-6 01:19
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:26 編輯
updated------
作者: rt2156 時間: 2024-5-6 01:24
4k 正常距離唔明顯 反而睇落更好
但如果你1080P就會中伏
作者: rt2156 時間: 2024-5-6 01:35
試左100%ui都係cleartype好D
冇cleartype個W同X字化到透明咁濟
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2421993&k=b2bcfa20fc8eb8e9d5a532e80cbe5ba0&t=1782150000&sid=3sP5Pk3gzH

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2421994&k=19a046347833317f6d2084b44c45bd20&t=1782150000&sid=3sP5Pk3gzH

作者: 虎虎 時間: 2024-5-6 02:32
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:25 編輯
updated------
作者: 虎虎 時間: 2024-5-6 02:46
本帖最後由 虎虎 於 2024-6-10 20:25 編輯
updated------
作者: rt2156 時間: 2024-5-6 09:15
字體問題
預設比呢隻字體我
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: lam_ja77 時間: 2024-5-10 11:22
剪片. 文書.
21:9 34寸 2K 1440P
( 高度等同27寸. 但左右更長. 剪片執相更方便 )
作者: 電腦黑仔 時間: 2024-5-15 11:46
我27寸4K,反而要較到200%先睇得舒服,夠大
作者: s84292 時間: 2024-5-16 09:19
本帖最後由 s84292 於 2024-5-16 01:25 編輯
WINDOWS 10後期同11 個CLEAR TYPE 效果好好多
如果佢有對應瑩幕資料唔會咁化
當然對比MACBOOK PRO(前提係原廠認證的瑩幕),WINDOWS11 D字都係好似屎咁
windows dpi都係得200%檔叫字好少少,其他175 125效果都幾差下
除非個apps 仲係上古年代WINDOWS 7以前個種,點陣圖字型而唔係正常的無損字型渲染
開DPI放大+clear type D 字會超濛
作者: 虎虎 時間: 2024-5-16 18:39
WINDOWS 10後期同11 個CLEAR TYPE 效果好好多
如果佢有對應瑩幕資料唔會咁化
當然對比MACBOOK PRO(前提係原廠認證的瑩幕),WINDOWS11 D字都係好似屎咁
s84292 發表於 16-5-2024 09:19 AM
終於有人明我講乜,太好!
Windows啲字只有100%係正常用得過,郁過DPI就係矇開埋ClearType仲矇多N倍,至於話好咗少少的確九牛一毛不值一提,
真係唔好幻想好似Android電話咁任你隨便zoom都冇狗牙邊位唔起點點。
作者: s84292 時間: 2024-5-16 19:36
Android電話都係呢幾年先叫好D
字靚都係MACOS同IOS, 硬件全部DPS精確倍上去
作者: kurumi 時間: 2024-5-16 21:20
有得揀喎https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2423410&k=59f0b7acd187eb135e127a15682953a6&t=1782150000&sid=3sP5Pk3gzH

作者: 邪惡的化身 時間: 2024-5-20 23:23
用開4k 27, 宜家睇2k 25都覺得濛
作者: hkpcchk 時間: 2024-5-22 19:12
題外話,樓主用55"電視駁電腦請教點佈置,因我都想咁做
keyboard/mouse 打算擺係 移動式茶几/檯仔,離遠咁用就算


