作者: Sun 時間: 2023-5-31 20:16 標題: Sharp C42DK1X TV
剛剛係吉之島見到,覺得幾靚啲色,日本panel , MIC
3千幾
上網search冇測試冇廣告咩都冇…
作者: cantona7 時間: 2023-6-1 14:42
幾年前樓下茶記sharp電視,播節目好窒
唔知信號弱/定晶片窒,畫質幾好
via HKEPC Reader for Android
作者: poppop123456 時間: 2023-6-2 09:56
試清楚係唔係android TV 先好買
因為有家人用緊 sharp TV 55"...佢好似 (TV Box 設定) .......TV 係其中一個選項...要按幾個制先去到TV
每次開機 ....都要按幾個制先去到TV .....煩死
每轉一次訊號源(TV 轉 Now TV(hdmi) )都要按 5次先轉到
最後要買個 now one 解碼盒(長 keep hdmi)先勉強用
去試機 關機 重開 看看 出 什麼畫面才好
作者: poppop123456 時間: 2023-6-2 10:39
https://digital.discuss.com.hk/v ... 55e3c78867_83017334
可能而家新model無咁白痴
作者: Miipp 時間: 2023-6-2 12:24
sharp 過氣啦,日本 LCD panel 過氣啦,舊屎由得佢沖走吧
作者: wgpoon 時間: 2023-6-2 13:54
42寸日本4K panel 好大機會係十年前堺工廠既出品
自從sharp 唔生性買番堺工廠, 立即出番好多細4K panel, 42/52/60/70呢D尺寸

不過連韓仔廠都唔玩LCD 面板, 就知已經無肉食呢個文章寫得幾仔細, 分析曬做面板得大陸先有得賺

