Board logo

標題: 請教一下27"2k ,144或以上hz mon推薦 [打印本頁]

作者: andyhiro    時間: 2023-1-19 16:12     標題: 請教一下27"2k ,144或以上hz mon推薦

網上搵過資料
有推介dell AW2723DF,ASUS XG27AQ
我有行過下,aog,asus都有幾個型號,睇到眼都花......
但想搵護眼
dell AW2723DF網上話有漏光問題
請問各位有咩意見?或其他推介,價錢$6000內,有平買平,謝謝各位
作者: kin268    時間: 2023-1-19 17:28

其實漏光問題應該全部IPS都有咖WO. 同埋窄邊框既就更嚴重. 不過真實使用時其實唔會太覺眼  自己睇款式, SPEC岩自己就買吧,  漏唔漏光唔係重要因素.
我用緊AW2721D
作者: GakjHong    時間: 2023-1-19 20:39

27"2k 144
之前MSI果隻好熱門下
作者: andyhiro    時間: 2023-1-19 21:02

回覆 2# kin268

謝謝意見,都係,但因都唔係平,所以問下大家意見
作者: andyhiro    時間: 2023-1-19 21:03

回覆 3# GakjHong

香港好少見MSI MON,請問型號係,謝謝
作者: cyberyeah    時間: 2023-1-20 04:18

我就係無耐無跟硬件資料,求其買咗部2K芒,見Netflix開唔到2K先知要HDCP2.2先得,真係要追番啲資料先

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: K-Cup~    時間: 2023-1-21 23:15

回覆  GakjHong

香港好少見MSI MON,請問型號係,謝謝
andyhiro 發表於 2023-1-19 21:03


曲定平面?
作者: GakjHong    時間: 2023-1-23 15:53

回覆  GakjHong

香港好少見MSI MON,請問型號係,謝謝
andyhiro 發表於 2023-1-19 21:03



mag274qrf
作者: andyhiro    時間: 2023-1-23 23:41

回覆 8# GakjHong


    謝謝~價錢好抵,等我睇下先~
作者: andyhiro    時間: 2023-1-24 02:06

回覆 6# cyberyeah


    謝謝提醒,msi好像又話支援,因我都會睇netflix,唔知是否用到
作者: kinwai2005    時間: 2023-1-27 21:10

回覆 9# andyhiro

好似 MAG274QRF-QD先好野
冇QD一般貨色
作者: andyhiro    時間: 2023-2-1 13:15

回覆 11# kinwai2005
謝謝資料,我上網搵資料時都見到,但見兩個價錢差不多我以為師兄們指係QD
作者: andyhiro    時間: 2023-2-1 13:18

再問下我見佢有MAG274QRX,畫質是否好好多,因都出過去搵唔到有DEMO
作者: 0092065    時間: 2023-2-1 18:50

我用緊MAG274QRF-QD
顏色特別妖艷,雖然set srpg模式會正常返,但紅色的色準會差D
打機ok
睇a片唔ok
作者: andyhiro    時間: 2023-2-2 13:52

回覆 14# 0092065
謝謝師兄,





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2