作者: andyhiro 時間: 2023-1-19 16:12 標題: 請教一下27"2k ,144或以上hz mon推薦
網上搵過資料
有推介dell AW2723DF,ASUS XG27AQ
我有行過下,aog,asus都有幾個型號,睇到眼都花......
但想搵護眼
dell AW2723DF網上話有漏光問題
請問各位有咩意見?或其他推介,價錢$6000內,有平買平,謝謝各位
作者: kin268 時間: 2023-1-19 17:28
其實漏光問題應該全部IPS都有咖WO. 同埋窄邊框既就更嚴重. 不過真實使用時其實唔會太覺眼 自己睇款式, SPEC岩自己就買吧, 漏唔漏光唔係重要因素.
我用緊AW2721D
作者: GakjHong 時間: 2023-1-19 20:39
27"2k 144
之前MSI果隻好熱門下
作者: andyhiro 時間: 2023-1-19 21:02
回覆 2# kin268
謝謝意見,都係,但因都唔係平,所以問下大家意見
作者: andyhiro 時間: 2023-1-19 21:03
回覆 3# GakjHong
香港好少見MSI MON,請問型號係,謝謝
作者: cyberyeah 時間: 2023-1-20 04:18
我就係無耐無跟硬件資料,求其買咗部2K芒,見Netflix開唔到2K先知要HDCP2.2先得,真係要追番啲資料先
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: K-Cup~ 時間: 2023-1-21 23:15
曲定平面?
作者: GakjHong 時間: 2023-1-23 15:53
mag274qrf
作者: andyhiro 時間: 2023-1-23 23:41
回覆 8# GakjHong
謝謝~價錢好抵,等我睇下先~
作者: andyhiro 時間: 2023-1-24 02:06
回覆 6# cyberyeah
謝謝提醒,msi好像又話支援,因我都會睇netflix,唔知是否用到
作者: kinwai2005 時間: 2023-1-27 21:10
回覆 9# andyhiro
好似 MAG274QRF-QD先好野
冇QD一般貨色
作者: andyhiro 時間: 2023-2-1 13:15
回覆 11# kinwai2005
謝謝資料,我上網搵資料時都見到,但見兩個價錢差不多我以為師兄們指係QD
作者: andyhiro 時間: 2023-2-1 13:18
再問下我見佢有MAG274QRX,畫質是否好好多,因都出過去搵唔到有DEMO
作者: 0092065 時間: 2023-2-1 18:50
我用緊MAG274QRF-QD
顏色特別妖艷,雖然set srpg模式會正常返,但紅色的色準會差D
打機ok
睇a片唔ok
作者: andyhiro 時間: 2023-2-2 13:52
回覆 14# 0092065
謝謝師兄,

