Board logo

標題: [操作疑難] 34吋入門曲面Mon請教 [打印本頁]

作者: kzfid    時間: 2022-10-26 22:16     標題: 34吋入門曲面Mon請教

之前未用過曲面Mon, 想買個來試下

見小米嗰款做緊1599人仔, 想問下有冇ching試過, 得唔得/有冇咩用注意?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2