作者: ttboy-max 時間: 2022-8-31 00:08 標題: 三款34"曲mon....價錢差唔多揀邊款好???thx
https://hk.aoc.com/product/CU34G2X
https://www.lg.com/hk/monitor/lg-34GN850-B
https://www.lg.com/hk/monitor/lg-34GN850-B
三款現在都約$4000-5000.....顯示卡係GTX1060 3Gram...LG大幅降價...Samsung就舊款黎....大家覺得應該揀邊款好??Thx .....
作者: Yucie 時間: 2022-8-31 01:08
三款現在都約$4000-5000.....顯示卡係GTX1060 3Gram...LG大幅降價...Samsung就舊款黎....大家覺得應 ...
ttboy-max 發表於 2022-8-31 00:08
CU34G2X VA PANEL
顏色無要求既話, 可以選擇
LG 34GN850-B好易有死點
https://www.price.com.hk/product.php?p=449310&ct=review
另外你玩曲MON, 預左屋企無養寵物, 無小朋友
呢度好多師兄唔小心輕輕頂一下就爆MON.
自己用起來要小心安放, 唔係就SAY BYE BYE
作者: ttboy-max 時間: 2022-8-31 08:53
無小朋友同貓....狗仔唔會上到電腦枱...AOC我都用緊佢曲mon...係漏光比較勁......LG ips應該係最好但現在仲會有死點?
作者: antonyhk 時間: 2022-8-31 08:56
回復 1 #ttboy-max
嘩!咩而家D 34" 曲Mon咁貴㗎!?
我早2年買小米34"國行都係2千鬆D, 一直用緊無投訴
作者: ttboy-max 時間: 2022-8-31 09:11
小米都有考慮....香港有行貨...唔敢淘
作者: ttboy-max 時間: 2022-8-31 09:12
https://www.lg.com/hk/monitor/lg-34wp65c-b
呢款VA呢?
作者: Yucie 時間: 2022-8-31 09:22
本帖最後由 Yucie 於 2022-8-31 09:32 編輯
閃MON
https://computer.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=30113585
https://www.price.com.hk/product.php?p=510488&ct=review
如果無顏色要求VA 就OK, 平既VA 用高HZ小心拖影
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 78&pid=41287874
作者: ttboy-max 時間: 2022-8-31 16:53
本帖最後由 ttboy-max 於 2022-8-31 17:44 編輯
另外想問21:9我駁ps4及ps5時左右會唔會黑邊....長時間玩咪會燒印?......如果改變比例會唔會上下畫面cut左?
作者: Yucie 時間: 2022-8-31 18:04
以前我買過隻ASUS 新款MON, 之後用左一個月有燒印. 打電話去之後換左新PANEL.
香港買MON 有燒印應該可以去換, 不過你買水貨就.....
PS4/PS5 你睇片都睇到左右黑邊, 不過佢隻MON 有AV/PC 模式, 用左變拉闊左, 變左型.
不過隻隻MON 都唔同處理, 你想買之前可以問問SALE 隻MON 點對應PS4/PS5.
[youtube]DrA6TYiuMSo[/youtube]
作者: 暴走呆喵 時間: 2022-8-31 18:26
買 ips/va型號
唔好買21:9拉...用返16:9唔使煩
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ttboy-max 時間: 2022-8-31 18:41
買 ips/va型號
唔好買21:9拉...用返16:9唔使煩
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
暴走呆喵 發表於 2022-8-31 18:26
16:9 曲mon我已經用緊
作者: Yucie 時間: 2022-8-31 19:10
講時講, 你如果買3 星呢隻款小心
Samsung 三星 34吋 Odyssey G5 VA WQHD 165Hz 1000R 曲面電競顯示器 (LC34G55TWWCXXK)
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=350&t=6376365
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60030&snA=599443
災情嚴重.
如果你打機要顏色靓
最好買D 有認証既MON, 我前2 星期買左Acer 31.5吋 Predator 4K 電競顯示器 XB323QK NV. 雖然唔係好多人介紹買. 但係佢Delta E<1. 而且係4K , 顏色同精細真係無得頂....(唔好話我富貴, 我用消費卷加$$ 買......)
作者: ttboy-max 時間: 2022-8-31 20:32
https://hk.aoc.com/product/AG322QC4
其實我已經用緊呢隻....但想要21:9.....所以先想換mon....我主要用黎玩ps4同電腦睇Netflix....電腦game少d...不過聽大家講玩ps4個mon會燒印就真係要考慮清楚
作者: Yucie 時間: 2022-8-31 20:47
其實我已經用緊呢隻....但想要21:9.....所以先想換mon....我主要用黎玩ps4同電腦睇Netflix....電腦game ...
ttboy-max 發表於 2022-8-31 20:32
其實你主力係打PS同睇電影, 點解唔用4千幾蚊買部40幾吋電視?
大到唔洗曲.
作者: ttboy-max 時間: 2022-8-31 21:24
因為想要曲嘅包圍感
作者: Yucie 時間: 2022-8-31 21:46
其實你買部50吋電視比買MON 仲好, 就好似呢部
Samsung 三星 50吋 Q60A QLED 4K Smart TV (2021) QA50Q60AAJXZK
好處:
內置作業系統可安裝NETFLIX 睇戲, 唔洗開電腦
50吋夠大, 打機爽
20W SPEAKER 比MON 內置既幾W SPEAKER 好多多倍
價錢比MON 平
唔好處:
一樣可以當MON 用, 不過D 字就無MON 咁清
只有HDR 10 無MON 咁高HDR
我以前都打PS/SS/SFC, 自己覺得DISPLAY 大比超清畫面好
而家做繪圖寫程式用PC 時間超多, 個需求由大顯示變成要求清晰
不過你要求係打機> PC 作業
所以覺得你買部TV 仲好
作者: kimkim 時間: 2022-8-31 23:42
CU34G2X 2千人仔淘得過
作者: ttboy-max 時間: 2022-9-1 01:00
咁其實如果用21:9 mon去打ps4或ps5係咪會燒印??
作者: hpdeskjet3325 時間: 2022-9-1 01:13
本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2022-9-1 01:14 編輯
只有OLED有機會燒印, VA, IPS (用背光) 就唔會啦.
作者: Yucie 時間: 2022-9-1 01:45
OLED 有機會燒印, IPS/VA/TN 唔多會
我之前買果個ASUS IPS MON 試過咁既殘影. 最後要換PANEL
其實咁驚有印, 買部LED 電視打機一勞永逸
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337015&k=dcd34eaef4048bd597a0670bf081548e&t=1782611006&sid=3sPel0GC0F

作者: ttboy-max 時間: 2022-9-1 08:04
thx....我都係想要個包圍感.....電視唔啱我
作者: Yucie 時間: 2022-9-1 08:53
如果硬要包圍感
Samsung 三星 UA55MU6880
https://www.price.com.hk/product.php?p=321080
類型: LED
屏幕尺寸: 55吋
解像度: 3840 x 2160
曲面屏幕: 是
電視訊號接收制式: DTMB
智能電視: 是
HDR技術: HDR
HDMI輸入(機背): 3組
呢個55吋應該係你要求
連HDR 都有
作者: MadUso 時間: 2022-9-1 09:09
有無諗過淘/JD 三星49吋 32:9 ? C49HG90DMC
作者: Jimmy0911 時間: 2022-9-1 11:04
回覆 17# kimkim
我都用緊,幾好
係D色無咁靚
作者: garyu 時間: 2022-9-1 18:52
wait for this...
https://hk.news.yahoo.com/lg-%E8 ... 9%A8-023012891.html
作者: Yucie 時間: 2022-9-1 19:35
樓主預算4-5K, 你條LINK OLED 42 吋.......
一出就貴到西飛利唔洗唸
作者: ttboy-max 時間: 2022-9-1 22:26
無錯.....太貴啦....依家鎖定CU34G3S...1000R夠哂包圍感....學師兄講VA無咁易燒印.....仲可以用PIP功能唔洗兩邊左右黑哂....亦可以減低燒印機會.....

....咁諗唔知有無錯作者: ttboy-max 時間: 2022-9-1 22:27
太大啦...
作者: Yucie 時間: 2022-9-1 22:58
無錯.....太貴啦....依家鎖定CU34G3S...1000R夠哂包圍感....學師兄講VA無咁易燒印.....仲可以用PIP功能 ...
ttboy-max 發表於 2022-9-1 22:26
VA 平MON 高HZ , 如果物件係黑影拖住行, 有機會拖住舊黑色慢慢走.....
作者: ttboy-max 時間: 2022-9-1 23:13
吓.....睇電影都會??
作者: hpdeskjet3325 時間: 2022-9-1 23:15
aoc cu34g3s va mon 係有拖影情况(要過萬元嘅va mon先會有改善),上網睇嘢若有深黑色的内容,那部份就會好覺有拖影,但都會很快習慣接受,玩game時唔會太在意到拖影。
21:9 包圍感只维持2星期就冇感觉,對住曲mon講嘢會有回音。
呢隻曲mon膠殻有冷縮熱脹'啪啪啪'声,但發生次數比***G9 32:9為少。
作者: Yucie 時間: 2022-9-1 23:16
本帖最後由 Yucie 於 2022-9-1 23:24 編輯
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 78&pid=41287632
就上星期買左32吋既CHING
如果動作太大, 黑色有可能會拖影.....
左VA 右IPS
影片, 可睇到拖影既影響
https://www.bilibili.com/video/B ... 40facb4033e50e840ac
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337163&k=101dc24814b8ddb870c8b4d5c76a3907&t=1782611006&sid=3sPel0GC0F

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337164&k=774610cee67ff724f9af54717b287fd2&t=1782611006&sid=3sPel0GC0F

作者: ttboy-max 時間: 2022-9-1 23:28
但我依家隻AG323QCXE....都係165mz.....又唔太覺....不過我少打action game
作者: ttboy-max 時間: 2022-9-1 23:35
本帖最後由 ttboy-max 於 2022-9-1 23:37 編輯
咁多問題.....睇黎暫時放棄.....儲下錢先買過貴d....再講連ps5都無21:9......好似呢個比例唔太流行咁.......依家隻AG323QCXE係漏光勁d外都無咩投訴......
作者: hpdeskjet3325 時間: 2022-9-1 23:48
本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2022-9-1 23:52 編輯
若左邊係VA mon, 好明顯 勁開亮度, VA mon 黑色係會好少會灰白.
作者: hpdeskjet3325 時間: 2022-9-1 23:52
本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2022-9-1 23:56 編輯
咁多問題.....睇黎暫時放棄.....儲下錢先買過貴d....再講連ps5都無21:9......好似呢個比例唔太流行咁...... ...
ttboy-max 發表於 2022-9-1 23:35
相信CU34G3S 與 你用的AG323QCXE 係一樣等級 的 VA panel. 唔會係頂級貨色.
Ching 你的AG323QCXE 都係VA mon, 應該都見到拖影情況.
作者: ttboy-max 時間: 2022-9-2 09:40
相信CU34G3S 與 你用的AG323QCXE 係一樣等級 的 VA panel. 唔會係頂級貨色.
Ching 你的AG323QCXE 都係V ...
hpdeskjet3325 發表於 2022-9-1 23:52
我又唔覺.....通常睇咩先見到....如果打game我真係好少
作者: hpdeskjet3325 時間: 2022-9-2 16:21
例如以下呢個網頁,上半part有好大面積黑色部份,對下有排黑色icon,裏面有黃色字,當你快速scrolling down個網頁,黑色icon會有拖影,而裏面的黃色字係會暗咗和模糊化咗。呢啲係va mon缺点。
https://hk.rcmart.com
作者: MadUso 時間: 2022-9-4 11:31
無錯.....太貴啦....依家鎖定CU34G3S...1000R夠哂包圍感....學師兄講VA無咁易燒印.....仲可以用PIP功能 ...
ttboy-max 發表於 2022-9-1 22:26
淘寶做緊包郵,2399人仔直送香港


