作者: fatwalk 時間: 2022-8-2 19:22 標題: Displaylink其實呢啲介面嘅mon喺架pc度系統要求係點
i5-8600 Intel UHD Graphics 630 唔知點解窒下窒下 , 頭頭以為usb 問題,買張usb 3.0 又係咁, 佢網頁好似寫要1.2G pc就得
作者: nivlacckw 時間: 2022-8-3 20:59
本帖最後由 nivlacckw 於 2022-8-3 21:05 編輯
i5-8600 Intel UHD Graphics 630 唔知點解窒下窒下 , 頭頭以為usb 問題,買張usb 3.0 又係咁, 佢網頁好似 ...
fatwalk 發表於 2022-8-2 19:22
Displaylink 自己有粒獨立processor, DL-6000/5000/4000/3000
用開DL-6000的dock冇乜問題,hotdesking software 可以記得multi monitor layout好好用
記得update driver 因為部份displaylink device firmware係由driver 自行更先
玩過AOC, Asus displaylink portable monitor 效果可以接受
如果同時有windows + Mac 又想用multi monitor , displaylink係抵玩
via HKEPC Reader for Android

