作者: greatnews 時間: 2022-6-9 14:09 標題: 請問香港是否已有售Android顯示器?
請問香港是否已有售Android顯示器?
可以像國內不用接駁電腦都做到手機都有的功能;
基本如 上網瀏覽網頁, 用用OFFICE WORD EXCEL等, YOUTUBE, 圖片編輯器, 又可以裝APPS;
低電量又環保;
但同時又可以接駁電腦及手機;
請問是那個品牌型號有在香港發售呢?
謝謝大家
作者: waichun 時間: 2022-6-9 14:19
https://www.samsung.com/hk/monit ... -4k-ls32bm801ucxxk/
作者: greatnews 時間: 2022-6-9 14:24
32" M8 次世代智能顯示器 (2022)
LS32BM801UCXXK
這部很好呀! 可是不能行Android系統
作者: Quiorra 時間: 2022-6-9 16:39
買隻mon + 部電話/ 平板 / chromecast 小米stick (不過行TV 唔係全部app 都裝到) 得唔得?
作者: Q-Q 時間: 2022-6-9 17:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Hippo 時間: 2022-6-9 17:36
Viewsonic N 年前出過Android 的顯示器, 有埋touch mon
TV 都有唔少係行Andorid的, 可以當mon 用, 不過就無 touch
作者: latali 時間: 2022-6-9 18:34
其實唔等洗,個MON預佢用6-7年甚至10年都唔壞,但入面個Android6-7年甚至變年後都變舊版可能變得好慢或者無更新變得唔安全之類。
作者: kofz 時間: 2022-6-10 12:29
Android mon ?
大牌子都冇出
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Hippo 時間: 2022-6-10 21:11
Viewsonic / Lenovo 都有出過, 唔算大牌子?
作者: kofz 時間: 2022-6-11 10:00
本帖最後由 kofz 於 2022-6-11 10:12 編輯
就算有出過
都好舊好慢
冇引入好正常
LG StanbyME 都係行自家系統
https://www.lg.com/hk/stanbyme/lg-27art10akpl
27寸 1080 賣成8千蚊
冇4k吸引力大減
相對***m8低玩 d
[Youtube]MyyHthvrPYQ[/Youtube]
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: greatnews 時間: 2022-6-15 20:07
32" M8 次世代智能顯示器 (2022)
LS32BM801UCXXK
如果要買這部MON,
但這部MON送貨不包安裝,
好易爆MON 就真係TOTAL LOSS,
那麼便要親身去腦埸試完無爆MON,
著到機正常用到,
再CALL VAN運送。
請問還有其他方式嗎?
作者: kofz 時間: 2022-6-16 08:05
32" M8 次世代智能顯示器 (2022)
LS32BM801UCXXK
如果要買這部MON,
但這部MON送貨不包安裝,
好易爆MON 就 ...
greatnews 發表於 2022-6-15 20:07
瘋記買唔送貨?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: greatnews 時間: 2022-6-16 16:04
最主要是沒人上門開箱檢查

作者: 乳交七 時間: 2022-6-16 16:37
最完美一定係三星... 有得無線DEX 同埋有SMART TV功能.. 不過唔係120HZ
作者: kofz 時間: 2022-6-19 14:47
有埋120HZ肯肯定過萬
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

