作者: 惡魔城城主 時間: 2022-5-21 22:41 標題: 原來問24吋要4k的會比人歧, 怪唔知冇人應 (已close)
本帖最後由 惡魔城城主 於 2022-6-5 17:00 編輯
睇返多年前的po, 原來24"(即23.x)都係頂多肉眼用到2k, 冇人會玩4k, 會死
問錯野tim
#其實我成日覺得人地d dell幾靚有d想換dell

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |