Board logo

標題: 原來問24吋要4k的會比人歧, 怪唔知冇人應 (已close) [打印本頁]

作者: 惡魔城城主    時間: 2022-5-21 22:41     標題: 原來問24吋要4k的會比人歧, 怪唔知冇人應 (已close)

本帖最後由 惡魔城城主 於 2022-6-5 17:00 編輯

睇返多年前的po, 原來24"(即23.x)都係頂多肉眼用到2k, 冇人會玩4k, 會死

問錯野tim   

#其實我成日覺得人地d dell幾靚有d想換dell





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2