作者: hkpcchk 時間: 2022-3-24 13:47 標題: 電視唔係用黎睇電影仲多過用Mon睇咩? 點解冇乜21:9 電視?
想知點解......如有21:9 (指大牌子主流) 肯定買左啦...
作者: Hippo 時間: 2022-3-24 13:57
好簡單, 電視就當然係跟返電視台廣播制式
作者: 六代火龍 時間: 2022-3-24 18:12
國為16:9電視 一樣可以睇到 21:9 既電影



| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |