Board logo

標題: 成日想換芒,今日終於得償所願 [打印本頁]

作者: cyberyeah    時間: 2022-1-18 16:01     標題: 成日想換芒,今日終於得償所願

今日起身做清潔,用支專清潔mon嘅清潔水沫,沫完後右下角發現有一小片死咗,跟住越變越大
samsung b2230h

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: yyin    時間: 2022-1-18 16:36

我都想換MON
dell  2412 用左10年唔壞
作者: 孤兒仔    時間: 2022-1-18 16:58

我都想換MON
dell  2412 用左10年唔壞
yyin 發表於 18/1/2022 04:36 PM



我有絕招,連續服役超過8年嘅mon 你冷落佢唔通電,好運的話一個月佢會退役
作者: greatnews    時間: 2022-1-19 23:18

今日起身做清潔,用支專清潔mon嘅清潔水沫,沫完後右下角發現有一小片死咗,跟住越變越大
samsung b2230h

...
cyberyeah 發表於 2022-1-18 16:01



    只好恭喜你終於得償所願~
作者: KinChungE    時間: 2022-1-20 10:51

我有絕招,連續服役超過8年嘅mon 你冷落佢唔通電,好運的話一個月佢會退役 ...
孤兒仔 發表於 2022-1-18 16:58


係, 通常D舊野放埋一邊再開????開唔著
作者: Miipp    時間: 2022-1-20 11:07

使唔使咁糾結, 無人識林雪?
作者: marlin12    時間: 2022-1-21 17:41

我有絕招,連續服役超過8年嘅mon 你冷落佢唔通電,好運的話一個月佢會退役 ...
孤兒仔 發表於 2022-1-18 16:58

如果[電解質電容]長期沒有被施加電壓,它兩極間的絶緣體(aluminum oxide)會逐漸消失。
之後,當它們突然再被施加電壓時,它們便會漏電,銷毀其他的元件。

隨著電解質不斷流失和絶緣體不斷變薄,老化後的[電解質電容]問題特別嚴重。

如果選用較優質的零件和保護電路,便可以較好地處理這些問題。

這也是為何某些品牌較耐用的原因。
作者: et-man    時間: 2022-1-21 21:34

順便請教下師兄們,現在掉mon可以掉去邊呀?
作者: Yoshihk    時間: 2022-1-21 21:47

回覆 8# et-man


https://weee.gov.hk/tc/i-am-a-co ... recycling-channels/
作者: danieltang111    時間: 2022-1-22 07:34

回覆  et-man
Yoshihk 發表於 2022-1-21 21:47



    Thank you very much~~
作者: Miipp    時間: 2022-1-29 11:15

樓煮快製造返個豆丁吧, 半年可換一次 mon

https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: kambo_tong    時間: 2022-1-29 12:57

新年到,總係心思思呢!
作者: GIS    時間: 2022-1-29 21:26

我有絕招,連續服役超過8年嘅mon 你冷落佢唔通電,好運的話一個月佢會退役 ...
孤兒仔 發表於 2022-1-18 16:58



    係唔係真架
明天試下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2