作者: cyberyeah 時間: 2022-1-18 16:01 標題: 成日想換芒,今日終於得償所願
今日起身做清潔,用支專清潔mon嘅清潔水沫,沫完後右下角發現有一小片死咗,跟住越變越大
samsung b2230h
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: yyin 時間: 2022-1-18 16:36
我都想換MON
dell 2412 用左10年唔壞
作者: 孤兒仔 時間: 2022-1-18 16:58
我有絕招,連續服役超過8年嘅mon 你冷落佢唔通電,好運的話一個月佢會退役
作者: greatnews 時間: 2022-1-19 23:18
只好恭喜你終於得償所願~
作者: KinChungE 時間: 2022-1-20 10:51
係, 通常D舊野放埋一邊再開????開唔著

作者: Miipp 時間: 2022-1-20 11:07
使唔使咁糾結, 無人識林雪?
作者: marlin12 時間: 2022-1-21 17:41
如果[電解質電容]長期沒有被施加電壓,它兩極間的絶緣體(aluminum oxide)會逐漸消失。
之後,當它們突然再被施加電壓時,它們便會漏電,銷毀其他的元件。
隨著電解質不斷流失和絶緣體不斷變薄,老化後的[電解質電容]問題特別嚴重。
如果選用較優質的零件和保護電路,便可以較好地處理這些問題。
這也是為何某些品牌較耐用的原因。
作者: et-man 時間: 2022-1-21 21:34
順便請教下師兄們,現在掉mon可以掉去邊呀?
作者: Yoshihk 時間: 2022-1-21 21:47
回覆 8# et-man
https://weee.gov.hk/tc/i-am-a-co ... recycling-channels/
作者: danieltang111 時間: 2022-1-22 07:34
Thank you very much~~
作者: Miipp 時間: 2022-1-29 11:15
樓煮快製造返個豆丁吧, 半年可換一次 mon
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: kambo_tong 時間: 2022-1-29 12:57
新年到,總係心思思呢!

作者: GIS 時間: 2022-1-29 21:26
係唔係真架
明天試下

