Board logo

標題: samsung smart monitor m7 特價$3000 [打印本頁]

作者: czczczczcz    時間: 2022-1-5 17:36     標題: samsung smart monitor m7 特價$3000

本帖最後由 czczczczcz 於 2022-1-5 17:38 編輯

Club Shopping 之前已經出現過一次,
我之前買咗一個,之後又無左。

三千蚊買到4k咩功能都有超值。
應該全港最平(唔知係咪錯價)

要買趁手

https://shop.theclub.com.hk/samsung-m7-4k.html
作者: raymok    時間: 2022-1-6 00:32

多謝你條link
我都買咗啦,仲搞埋積分,只需要比$2000搞掂
作者: czczczczcz    時間: 2022-1-6 02:03

回覆 2# raymok

好野大家分享嘛 ,你有咁多分可以扣
作者: hkmand001    時間: 2022-1-6 04:07

4k 60hz hdr10 32寸竟然要3000
老兄係未淘寶格過價?
作者: czczczczcz    時間: 2022-1-6 05:50

回覆 4# hkmand001

我知淘寶有好多好平既,
但哩個入面有灑系統又方便,
又有遙控直接使用。
而且又係行貨,3000蚊算平啦
作者: louis2021    時間: 2022-1-6 08:25

M7係smart monitor
有Wi-Fi有os

唔好同垃圾淘寶野比
作者: garnett_v    時間: 2022-1-6 08:47

如果淘有3000蚊 4k smart mon 3年上門不妨分享
無既就唔好拎黎比

via HKEPC Reader for Android
作者: kenken33    時間: 2022-1-6 09:56

本帖最後由 kenken33 於 2022-1-6 12:02 編輯

以特價計求方便對影像,HDR畫質冇乜要求(入門VA面板,亮度得250 nits ,出面街買入門MON都300/350nits起,更加唔好講同HDR600,1000果啲比)用呢款MON都可以,齊OS算抵,原價就...。 有要求既可自配MON加盒子/接收器一樣有相似功能。

另外新一代M8就出
作者: 炎冬    時間: 2022-1-6 10:01

如果淘有3000蚊 4k smart mon 3年上門不妨分享
無既就唔好拎黎比

via HKEPC Reader for Android ...
garnett_v 發表於 2022-1-6 08:47



    請問一下 smart mon 是不是= smart iDTV沒了 iDTV解碼器, 但有APP Store可以裝APP
作者: hkmand001    時間: 2022-1-6 11:00

要smart mon 來做咩?
等於我用部電視來做屏幕
一樣有粒芯片又可以睇電視
但有意思咩?
如果你用smart mon 屏幕。又有鍵盤滑鼠
但無電腦。你打算靠佢粒芯打天下?
咁你到底點解要買屏幕。而唔係手提電腦?
動機不明
作者: louis2021    時間: 2022-1-6 11:02

請問一下 smart mon 是不是= smart iDTV沒了 iDTV解碼器, 但有APP Store可以裝APP ...
炎冬 發表於 2022-1-6 02:01



    對~~!!!!可以裝APPS
作者: louis2021    時間: 2022-1-6 11:05

本帖最後由 louis2021 於 2022-1-6 03:08 編輯

回覆 10# hkmand001


    人人都有唔同要求, 你普通芒有無MIRRORING? 人人都要芒做電腦野? SMART MONITOR = 芒+盒子, 更岩現代人需要, 邊個會睇CCTVB / CCVIU / CCT香港電台?

但係你會睇DISNEY+ / NETFLIX  / YOUTUBE / HBO / NOW 足球, 又會READ NAS 影片
作者: Hippo    時間: 2022-1-6 11:19

回覆 12# louis2021

係呢區講, 最後都係不如淘隻 LG OLED
作者: hkmand001    時間: 2022-1-6 11:30

本帖最後由 hkmand001 於 2022-1-6 11:33 編輯

其實我並不覺得有咩唔ok
的確每個人需求唔一樣
三千又唔算貴
我只係針著4k 60 32 hdr10是否值三千而且
咁當然你話要用粒芯功能。無法
why not
而且club shopping仲有得加錢買保養
的確對要用smart功能係有吸引力的
作者: louis2021    時間: 2022-1-6 11:46

黑衣先會成日提TB
作者: hkmand001    時間: 2022-1-6 12:40

有某些人士玩幼稚手段
    指桑罵槐正白痴
幾歲啊?幼稚園小朋友做唔敢認?
上面那個
作者: sunday    時間: 2022-1-6 12:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis2021    時間: 2022-1-6 13:27

回覆 16# hkmand001


    唔好對號入座, 我無針對某一個人, 我係針對所有淘野懶醒既CHEAP友, 貪平買埋D支廢
作者: hkmand001    時間: 2022-1-6 13:58

笑死
只有垃圾貨先會提供比香港E個市場
大陸D貨正到爆,而且平,當你香港仲係到賣垃圾型號,人地大陸新野永遠係最快推出來
唔識野仲以為自己好聰明,事實係個白痴仔
保養???
人為喔老屁股
作者: Midas    時間: 2022-1-6 14:28

回覆  louis2021

係呢區講, 最後都係不如淘隻 LG OLED
Hippo 發表於 2022-1-6 11:19


真,55吋 LG C1 開心使用中
作者: louis2021    時間: 2022-1-6 15:15

咁你又唔搬上去住? 中國貨咁光榮
仲咩咁屈就住香港

EPC都係靠香港代理廣告生存架
作者: 孤兒仔    時間: 2022-1-6 15:48

點解我睇到明明係4千找廿蚊
作者: hkmand001    時間: 2022-1-6 15:53

點解我睇到明明係4千找廿蚊
孤兒仔 發表於 2022-1-6 15:48



    你慢左啦
昨晚的確係3000
作者: hkmand001    時間: 2022-1-6 15:55

咁你又唔搬上去住? 中國貨咁光榮
仲咩咁屈就住香港

EPC都係靠香港代理廣告生存架 ...
louis2021 發表於 2022-1-6 15:15



   同你講多都哂氣
自己突然跳出來嘈交

作者: 孤兒仔    時間: 2022-1-6 15:58

你慢左啦
昨晚的確係3000
hkmand001 發表於 6/1/2022 03:53 PM

都好,諗少樣..慳翻
作者: louis2021    時間: 2022-1-6 16:30

點解我睇到明明係4千找廿蚊
孤兒仔 發表於 2022-1-6 07:48



    中午都仲係3000
作者: hyperbola    時間: 2022-1-6 16:43

我仲想緊買唔買好?  不過都可以去amazon 睇下,都係hk$3000-3100左右。現在要比運費。
作者: Hippo    時間: 2022-1-6 16:52

我仲想緊買唔買好?  不過都可以去amazon 睇下,都係hk$3000-3100左右。現在要比運費。 ...
hyperbola 發表於 2022-1-6 16:43


普通有牌子4K 平 mon 都要咁上下價,
可以裝app, 對喇叭好少少又有遙控, 用得著既話, 呢個價可以諗下
作者: louis2021    時間: 2022-1-6 17:00

外國版有沒有香港本地APPS先
作者: hyperbola    時間: 2022-1-6 17:05

外國版有沒有香港本地APPS先
louis2021 發表於 2022-1-6 17:00


你一定要本地app 就等下先。  美版條線都要換再加上英文ui。
作者: 044003    時間: 2022-1-9 16:31

呢隻mon有冇27寸
作者: czczczczcz    時間: 2022-1-10 00:41

本帖最後由 czczczczcz 於 2022-1-10 00:43 編輯

回覆 31# 044003

有一隻細啲24吋,叫M5,無4K
作者: czczczczcz    時間: 2022-1-18 14:40

回覆 22# 孤兒仔


   而家又做緊3000蚊
作者: johnlai9    時間: 2022-1-18 15:09

終於等得返, 即刻入返部先.
作者: greatnews    時間: 2022-1-18 15:19

回覆 1# czczczczcz

我記得之前美國都只係賣US$349-US$359
只係香港特別貴
作者: johnlai9    時間: 2022-1-18 15:23

回覆 35# greatnews

呢家都仲係US$357 啫, 不過要shipping 嘛. 同埋港行有3年保養.
作者: greatnews    時間: 2022-1-18 15:37

回覆 36# johnlai9

雖然中國製造運落黎香港的運費應該唔會比運去美國貴,
   只能說有減價總比沒減價好
作者: czczczczcz    時間: 2022-1-18 16:11

回覆 36# johnlai9

開頭我都想係美國買,不過運番黎都要4百幾蚊,仲要無保
作者: 孤兒仔    時間: 2022-1-18 16:17

回覆  johnlai9

雖然中國製造運落黎香港的運費應該唔會比運去美國貴,
   只能說有減價總比沒減價好:kick ...
greatnews 發表於 18/1/2022 03:37 PM


去美國成本貴好多,重有關稅呢
作者: greatnews    時間: 2022-1-18 16:21

去美國成本貴好多,重有關稅呢
孤兒仔 發表於 2022-1-18 16:17


係囉,去美國成本貴好多,重要有關稅,都仲要平過香港~
如果唔需要保,上年4月京東$2430,要保要上返深圳係超級麻煩。
作者: 孤兒仔    時間: 2022-1-18 16:21

回覆  孤兒仔


   而家又做緊3000蚊
czczczczcz 發表於 18/1/2022 02:40 PM


搜尋唔到這Model
https://shop.theclub.com.hk/samsung/tvmonitors.html
作者: greatnews    時間: 2022-1-18 16:30

搜尋唔到這Model
孤兒仔 發表於 2022-1-18 16:21


你又慢左,早30分鐘都仲係$3000
作者: 孤兒仔    時間: 2022-1-18 16:33

你又慢左,早30分鐘都仲係$3000
greatnews 發表於 18/1/2022 04:30 PM



慢有慢好,又慳翻
作者: greatnews    時間: 2022-1-18 16:34

本帖最後由 greatnews 於 2022-1-18 16:35 編輯

回覆 43# 孤兒仔 可能每日不定時有
作者: rx78nt1    時間: 2022-1-18 17:05

E+有
快去落ORDER
作者: ff2021    時間: 2022-1-21 17:25

仲有冇貨
作者: 01faifaifai    時間: 2022-1-21 18:21

黑衣先會成日提TB
louis2021 發表於 2022-1-6 11:46


黑衣是指暴徒
作者: pylf13    時間: 2022-1-22 21:46

黑衣是指暴徒
01faifaifai 發表於 2022-1-21 18:21


暴徒係指穿綠衣制服重裝備
插眼,跪壓,用棍毆打,對市民開槍果d?
作者: PD0200426    時間: 2022-1-24 03:14

買去美亞買M5時 睇過下美亞M7既評價
都幾多差評下
比較多人對佢個VA panel感到失望

M5 24吋 一出就衝左部
有畫面有OS有喇叭有遙控
細細部 插電就睇得
作者: kenken1021    時間: 2022-1-26 16:27

聽講個PANEL 好差??
作者: johnlai9    時間: 2022-1-26 16:39

聽講個PANEL 好差??
kenken1021 發表於 2022-1-26 16:27


你當係千零蚊果D 質責, 我呢家自己用緊, 當副mon 同睇下電視為主.
作者: Hippo    時間: 2022-1-26 16:49

你當係千零蚊果D 質責, 我呢家自己用緊, 當副mon 同睇下電視為主.
johnlai9 發表於 2022-1-26 16:39


千零蚊有 4K ?
作者: kenken1021    時間: 2022-1-26 17:08

我見TB D 雜廠...講到用LG IPS 都係2千唔洗.... 但又唔敢買...
作者: Hippo    時間: 2022-1-26 17:48

回覆 53# kenken1021

TB D 雜廠2千唔洗, 運到落來都要2千幾, 三星點都叫大牌子, 加埋遙控喇叭, 行貨賣 $3000 抵過TB雜廠
作者: kenken1021    時間: 2022-1-26 17:59

CHING 有冇試過買.
作者: bobocar    時間: 2022-1-26 18:18

有啲人係咁 !! 乜都話 TB..

大佬丫 有保用同無保...己經兩回事..

重要擔心運送問題!
作者: Hippo    時間: 2022-1-26 18:47

回復 56 #bobocar

我唔係好信M7有可能只係千零蚊貨色,即係比#53講差唔多2千蚊既TB雜嘜仲要差?  

via HKEPC Reader for Android
作者: ricky818    時間: 2022-1-26 22:46

聽講個PANEL 好差??
kenken1021 發表於 2022-1-26 16:27


下下聽講無意思, 早排行過正都見到有擺M7出嚟
成堆Samsung mon擺埋同一個角落位播緊色彩豐富既試機片
就咁睇顏色最灰暗果隻就係M7, 隔離平D既Samsung mon都鮮艷過佢一截
對隻mon有興趣既最好落去睇一轉
作者: johnlai9    時間: 2022-1-26 23:31

回復 bobocar

我唔係好信M7有可能只係千零蚊貨色,即係比#53講差唔多2千蚊既TB雜嘜仲要差?   

via  ...
Hippo 發表於 2022-1-26 18:47


我自己都買咗, 用緊, 點解要呃你呢?
仲要我係兩隻32", 都係samsung, 自己用果隻係hdr600 2k 144hz, 同m7 出嚟有明顯對比.
作者: kenken1021    時間: 2022-1-26 23:46

聽到CHING 甘講又好想買返隻玩下...最衰無貨...$3000
作者: Hippo    時間: 2022-1-26 23:48

本帖最後由 Hippo 於 2022-1-26 23:56 編輯
我自己都買咗, 用緊, 點解要呃你呢?
仲要我係兩隻32", 都係samsung, 自己用果隻係hdr600 2k 144hz, 同m7  ...
johnlai9 發表於 2022-1-26 23:31


2K 144Hz HDR600 同 4K 比 ?
千幾蚊買到咩 32" 4K mon 呀?
M7 賣 $3000 只係夠買有牌子最平嗰部入門機咋, 仲要係行貨
作者: Hippo    時間: 2022-1-27 00:01

本帖最後由 Hippo 於 2022-1-27 00:02 編輯
下下聽講無意思, 早排行過正都見到有擺M7出嚟
成堆Samsung mon擺埋同一個角落位播緊色彩豐富既試機片
就 ...
ricky818 發表於 2022-1-26 22:46

平佢一截既mon 係唔係32" 4K 先?
唔需要4K, 唔需要32" 當然大把選擇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2