Board logo

標題: 點解平mon 消失晒 [打印本頁]

作者: (朗尼)    時間: 2021-12-29 21:07     標題: 點解平mon 消失晒

公司mon 壞要買新
今日行腦場最平都要1090
無晒百元貨

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: sony_alpha    時間: 2021-12-29 21:13

話時話
仲有無TOPCON同AOC呢D牌子係腦場呢?
作者: cyberyeah    時間: 2021-12-29 21:35

話時話
仲有無TOPCON同AOC呢D牌子係腦場呢?
sony_alpha 發表於 2021-12-29 21:13

你太無知,AOC係大廠嚟

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 幻~影    時間: 2021-12-29 21:59

真定假,無百圓mon?我幾個月無落腦場,變化咁大

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Dcup    時間: 2021-12-29 22:18

黃金樓上中間799有個,長期基本野BenQ

你無是你問題吧
作者: (朗尼)    時間: 2021-12-29 23:40

問過好多間都係有價無貨
關唔關缺晶片事
作者: JIMillim    時間: 2021-12-30 02:12

問過好多間都係有價無貨
關唔關缺晶片事
(朗尼) 發表於 2021-12-29 11:40 PM

絕對關事
因晶片短缺, 導致有唔少電子產品供應受影響, 包括顯示器在內
就算係Topcon冇乜人吼嘅牌子, 依家都升價唔少
作者: kenken33    時間: 2021-12-30 02:56

本帖最後由 kenken33 於 2021-12-30 03:02 編輯
絕對關事
因晶片短缺, 導致有唔少電子產品供應受影響, 包括顯示器在內
就算係Topcon冇乜人吼嘅牌子, 依家 ...
JIMillim 發表於 30-12-2021 02:12


關消費卷事就真,淘咪一樣大把平mon,平MON用垃圾控制板一定唔會係新制程新款晶片,晶片短缺基本上唔係好關佢事。中高階MON供應就受影響
真係晶片短缺影響個價格會好明顯,例如新款WIFI 無線卡個價就比上年升左一倍。
作者: kenken33    時間: 2021-12-30 03:05

本帖最後由 kenken33 於 2021-12-30 03:15 編輯

公司MON都要落腦場買? 直接搵Sales報價落單送貨。商用野正路唔係Dell ,就係lenovo,HP,買2-3線家用牌壞左搵個員工搬部機去代理維修個人力成本都貴過隻MON。
作者: proton    時間: 2021-12-30 08:51

公司MON都要落腦場買? 直接搵Sales報價落單送貨。商用野正路唔係Dell ,就係lenovo,HP,買2-3線家用牌壞左搵 ...
kenken33 發表於 2021-12-30 03:05


同意 打個電話去揾工商 sales 可以做埋 quotation
出票又得 多數用公司 account 又有 discount

不過 mon 嚟講 落一落去睇實物先都好嘅
尤其自己有份用嗰時
作者: KinChungE    時間: 2021-12-30 08:53

關消費卷事就真,淘咪一樣大把平mon,平MON用垃圾控制板一定唔會係新制程新款晶片,晶片短缺基本上唔係好 ...
kenken33 發表於 2021-12-30 02:56


唔關新制程事
而家係連Realtek呢類平價低階chipset都缺貨
作者: Miipp    時間: 2021-12-30 09:14

關消費卷事就真,淘咪一樣大把平mon,平MON用垃圾控制板一定唔會係新制程新款晶片,晶片短缺基本上唔係好 ...
kenken33 發表於 2021-12-30 02:56


係囉, 有消費卷稍暢旺就乜都乘機加價, 百物加完租又加, 最終又係消費者埋單

樓煮反正都要上身, 要平到盡去領功就塗佬吧
作者: Dcup    時間: 2021-12-30 20:30

本帖最後由 Dcup 於 2021-12-30 20:43 編輯
關消費卷事就真,淘咪一樣大把平mon,平MON用垃圾控制板一定唔會係新制程新款晶片,晶片短缺基本上唔係好 ...
kenken33 發表於 2021-12-30 02:56



    40nm以下都唔夠貨,你覺得你用緊咩?
作者: hkpcchk    時間: 2021-12-30 20:32

買portable monitor頂住先
作者: Dcup    時間: 2021-12-30 20:44

買portable monitor頂住先
hkpcchk 發表於 2021-12-30 20:32



    黎D咁"高標價"同細市場既產品,自然有貨出的
作者: kenken33    時間: 2021-12-30 20:50

40nm以下都唔夠貨,你覺得你用緊咩?
Dcup 發表於 30-12-2021 20:30


淘佬全新20-24吋mon現貨3百零人仔起有交易,你覺得短缺會賣呢個價?
作者: proton    時間: 2021-12-30 21:54

唔關新制程事
而家係連Realtek呢類平價低階chipset都缺貨
KinChungE 發表於 2021-12-30 08:53


都遇過類似情況
冇耐之前想買個 hdd docking
都話冇晶片生產唔到缺貨
作者: JIMillim    時間: 2021-12-30 22:50

淘佬全新20-24吋mon現貨3百零人仔起有交易,你覺得短缺會賣呢個價?
kenken33 發表於 2021-12-30 08:50 PM

其實晶片唔算真係缺貨, 我之前講咗係冇乜人肯做封裝, 好多貨卡住喺呢部分
https://www.hkepc.com/forum/view ... page=69#pid40711566

並非所有晶片都係緊缺狀態, 而且有啲電子產品唔係咁好賣, 變相會有較多存貨
作者: JIMillim    時間: 2021-12-30 22:58

本帖最後由 JIMillim 於 2021-12-30 23:00 編輯
都遇過類似情況
冇耐之前想買個 hdd docking
都話冇晶片生產唔到缺貨  ...
proton 發表於 2021-12-30 09:54 PM

呢度有故仔講, 睇下間廠肯唔肯轉去另一款有貨嘅晶片
曾經問過我嘅電子frd, 晶片短缺下係未好清閒? 佢話比以前更忙, 因為忙住幫啲廠去修改設計轉晶片
作者: JIMillim    時間: 2021-12-30 23:04

關消費卷事就真,淘咪一樣大把平mon...
kenken33 發表於 2021-12-30 02:56 AM

唔好用消費者角度去諗背後生產鏈嘅事, 兩樣嘢嚟
作者: proton    時間: 2021-12-30 23:10

呢度有故仔講, 睇下間廠肯唔肯轉去另一款有貨嘅晶片
曾經問過我嘅電子frd, 晶片短缺下係未好清閒? 佢話比 ...
JIMillim 發表於 2021-12-30 22:58


原來情況係咁
一般 sales 都係就咁話冇晶片
作者: usei    時間: 2021-12-31 14:35

淘佬全新20-24吋mon現貨3百零人仔起有交易,你覺得短缺會賣呢個價?
kenken33 發表於 2021-12-30 20:50


正規品牌貨價格多少 ?
作者: Sinair    時間: 2021-12-31 16:56

回覆 21# proton

真係有料既仲會一直做Sales咩....就快2022啦...思維係時候進步啦
作者: proton    時間: 2021-12-31 17:38

回覆  proton

真係有料既仲會一直做Sales咩....就快2022啦...思維係時候進步啦 ...
Sinair 發表於 2021-12-31 16:56


做咩啫你
咁呢個同咩 2022 年呀思維呀有咩關係?

純粹講返出事實個 sales 咁答我
又唔好睇死人地
就算佢地知都未必有心機時間解釋你聽
作者: Sinair    時間: 2021-12-31 18:35

回覆 24# proton

你不如試下去問下D大鋪SALES 件貨遲D會唔會做特價
個個SALES都係話宜家晶片短缺 遲D可能仲貴

P.S.我係百記/豐澤等大鋪睇電視/NOTEBOOK/手機 間間SALES都係咁講 (聖誕之前)

唔係睇死佢地 只不過問SALES真係幫唔到幾多 好多野上網一查一問仲清楚 查唔到既 再去代理客服問
BTW 如果個SALES無心機時間解釋比客聽 咁間鋪請佢返黎做咩? 請個護衛咪得囉
唔係話走入去間鋪個客就大晒 但前題係正常服務都比唔到 憑咩要比生意你做?

真正理解又有上進心既人 仲會甘心一直做SALES? 你估一個好既SALES係易做咖咩
作者: Dcup    時間: 2021-12-31 18:54

淘佬全新20-24吋mon現貨3百零人仔起有交易,你覺得短缺會賣呢個價?
kenken33 發表於 2021-12-30 20:50



    你有唔係台仔有,你有都未必出到口,生產鍊物流鍊黎年唔係一句果到有點解黎到無就解到的
作者: proton    時間: 2021-12-31 20:32

本帖最後由 proton 於 2021-12-31 20:34 編輯
回覆  proton

你不如試下去問下D大鋪SALES 件貨遲D會唔會做特價
個個SALES都係話宜家晶片短缺 遲D可能仲 ...
Sinair 發表於 2021-12-31 18:35


都係嗰句 之前我只係如實講返個 sales 點覆
其實佢咁答又唔算錯嘅 係冇呢度各師兄講解得深入
最後結果都係冇貨賣咁啫

sales 主要嘅任務都係賣貨啫
勁多都吹到啲貨有幾好幾好
都不能盡信吧
學你咁講 有時自己做咗功課先去買仲好

估唔到呢度都講到上進心
做 sales 都係一份正當職業
有時賺嘅佣都可以唔少嘢
點解你要咁樣去 judge 人呢

喺呢度輕鬆傾下咪幾好 都可以了解多咗行業情況
作者: bobocar    時間: 2021-12-31 20:52

無消失...只係供不應求...

平嘢加左價變貴 mon 賣
作者: JIMillim    時間: 2021-12-31 20:53

本帖最後由 JIMillim 於 2022-1-1 01:22 編輯
原來情況係咁
一般 sales 都係就咁話冇晶片
proton 發表於 2021-12-30 11:10 PM

我哋呢啲外人一般情況下, 無法知道行內消息
我都係有緣分先知道呢類資訊, 攞出嚟分享下
作者: proton    時間: 2021-12-31 21:02

我哋呢啲外人一般情況下, 冇可能知道行內消息
我都係有緣分先知道呢類資訊, 攞出嚟分享下 ...
JIMillim 發表於 2021-12-31 20:53


感謝分享

咁情況都係忍手唔換新 mon 住
性價比太唔理想
作者: kcthomlau    時間: 2021-12-31 22:18

淘寶平mon+2手平mon殺曬平價市場





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2