Board logo

標題: [操作疑難] 請問,唔知重有冇地方賣panasonic TH-49HX900H [打印本頁]

作者: lamtaiman    時間: 2021-10-27 20:54     標題: 請問,唔知重有冇地方賣panasonic TH-49HX900H

Thanks, 見到有55吋,但太大
作者: kckong99    時間: 2021-10-28 11:11

1 個月前我試搵了實體店, 同問了幾間網上 Price.com.hk......
作者: rickytang    時間: 2021-10-28 11:28

之前目標都係49吋呢部,可惜到今個月已經話冇晒貨,見豐澤55吋減直接買咗55吋算,唔係再遲D連55吋都冇埋貨!
作者: lamtaiman    時間: 2021-10-28 14:18

之前目標都係49吋呢部,可惜到今個月已經話冇晒貨,見豐澤55吋減直接買咗55吋算,唔係再遲D連55吋都冇埋貨!:ha ...
rickytang 發表於 2021-10-28 11:28

Thanks, Fortress 見有55" , 真的太大
作者: lamtaiman    時間: 2021-10-28 14:19

找不到只好49JX800H
作者: ipchow    時間: 2021-10-28 14:45

月頭吉之島有價錢 5千尾
作者: hehaya    時間: 2021-10-28 14:47

之前目標都係49吋呢部,可惜到今個月已經話冇晒貨,見豐澤55吋減直接買咗55吋算,唔係再遲D連55吋都冇埋貨!:ha ...
rickytang 發表於 2021-10-28 11:28



    想問下部機個MON底
即係近PANASONIC果條邊
個MON係咪唔係實既? 有虛位
我有問信興佢話正常
作者: rickytang    時間: 2021-10-28 17:53

想問下部機個MON底
即係近PANASONIC果條邊
個MON係咪唔係實既? 有虛位
我有問信興佢話正常 ...
hehaya 發表於 2021-10-28 14:47

啱啱撳中間試下的確唔係實,應該設計係咁~~
作者: hehaya    時間: 2021-10-28 23:50

回覆 8# rickytang


    thx
雖然我都信信興既,但問多個人安心d
不過咁樣入塵。。已入貓毛
作者: zoulo    時間: 2021-10-29 05:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hehaya    時間: 2021-10-29 10:00

回覆 10# zoulo


    因為我都有部40hx700h, VA PANEL
係實既...
可能PANA用IPS既設計都係咁?
CS有解釋話咁樣係正常, 無咁易爆MON ETC.

我都有用ACER IPS MON, 實既....
不過大家都係咁, 而佢又有5年保, 無問題啦
作者: zoulo    時間: 2021-10-29 10:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickytang    時間: 2021-10-29 14:55

其實我都唔確定係唔係緊貼,一來新買重貼住膠紙,同埋試過大力少少撳落去會連屏幕都彎埋 不過喺正中間logo個位撳就好實~~
作者: hehaya    時間: 2021-10-29 15:02

回覆 13# rickytang


    我logo位虛既....另外3邊就正常既
即係好似投影幕咁既, 你唔比力佢平既, 比力係會凹/曲咁

我覺得PANA應該寫清楚D
佢說明書只係有寫個PAN有輕微移動係正常

都係果句, 用就無問題既, 唔理佢了

BTW 誠哥又再平左1舊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2