Board logo

標題: 有冇電腦 mon 有hdmi ARC / eARC, 想d聲經eARC 出homepod [打印本頁]

作者: killuer_edwin    時間: 2021-10-22 11:10     標題: 有冇電腦 mon 有hdmi ARC / eARC, 想d聲經eARC 出homepod

apple tv 4k 2代而家可以經eARC 出聲去喇叭, 想買隻芒有eARC 射上homepod 出聲
但一般電視 ms 太高同太大唔岩文書用

想問有冇啲27-29" 芒有eARC?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2