標題: 有冇電腦 mon 有hdmi ARC / eARC, 想d聲經eARC 出homepod [打印本頁]
作者: killuer_edwin 時間: 2021-10-22 11:10 標題: 有冇電腦 mon 有hdmi ARC / eARC, 想d聲經eARC 出homepod
apple tv 4k 2代而家可以經eARC 出聲去喇叭, 想買隻芒有eARC 射上homepod 出聲
但一般電視 ms 太高同太大唔岩文書用
想問有冇啲27-29" 芒有eARC?
