作者: bishop168 時間: 2021-8-30 00:37 標題: 小米34寸曲mon,$2799 算唔算抵買?
一向對 mon無乜研究,
最近個mon壞壞地想由雙24寸轉34+24(打直放).
請問小米呢個mon 抵唔抵買?
PS:唔打機,工作用看文件多
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2280299&k=396544ac85fd9ee051bacf1f88700295&t=1782198371&sid=Y1kMcPuDM9

作者: fortresscar 時間: 2021-8-30 08:57
買mon不同買豬肉吧
作者: cyberyeah 時間: 2021-8-30 10:58
講spec係扺
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 罪大惡極 時間: 2021-8-30 14:30
睇下實物再決定, 個人覺得, mon磨沙感好重
作者: speciali 時間: 2021-8-30 14:44
文書應該夠用, 個人建議最好睇實物
作者: bishop168 時間: 2021-8-30 15:21
ching 指mon 面有磨砂感好重?
作者: chowty 時間: 2021-8-30 20:03
我用開27" IPS Mon,早一個月買咗小米34寸曲Mon,望一陣個Mon唔知點解對眼就好攰,同咪磨砂感好重,所以用咗兩日就賣番出去
作者: chowty 時間: 2021-8-30 20:05
唔知VA Mon同IPS Mon係咪有呢D分別??? 我呢十年都係用IPS Mon,所以唔知VA Mon有咩分別
作者: blkbd5 時間: 2021-8-30 20:23
曲mon啱打遊戲,如果正經文件野,用番平面 ips mon吧!
作者: awdcft 時間: 2021-9-2 23:09
無要求ge係ok
作者: askl 時間: 2021-9-6 14:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


