標題: 想揀隻21:9 43" 有PIP既MON,有無好提議 [打印本頁]
作者: 劍翼 時間: 2021-8-13 12:24 標題: 想揀隻21:9 43" 有PIP既MON,有無好提議
我落左黃金睇緊隻AOC cu34g2X 都要37XX 144 Hz
我上淘仔睇 新D既AOC CU34G3S 做特價都係28XX人仔 4K(3440*1440)”分辨率34英寸165Hz
但係G3S香港無入價,無理由係香港買隻又貴D又舊款D嫁,
又唔知有無其他牌子差唔多價錢同硬件揀 或者係香港買會抵玩D,
作者: lam_ja77 時間: 2021-8-14 10:14
依個價位....
21:9 只得AOC...
我都淘左2隻AOC 21:9.
不過就我鐘意平面多的...
一隻幾個月, 一隻三年.
日日用都無咩大問題.
作者: 劍翼 時間: 2021-8-15 12:30
不過最驚係死點光點 同送到黎撞爛左姐
