作者: askl 時間: 2021-5-17 20:21 標題: 剛見到 LG QNED miniLED
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 044003 時間: 2021-5-17 20:41
唔啱budget,等版友入手評測
作者: win150 時間: 2021-5-17 21:31
8月先有.....
作者: Miipp 時間: 2021-5-18 14:35
價錢表話左比你知係乜
作者: usei 時間: 2021-5-18 15:09
新 panel 一定貴
(吸取教訓比較重要)
作者: raylee 時間: 2021-5-18 15:29
I like OLED
作者: Miipp 時間: 2021-5-18 15:34
都係 old tech 液晶 LCD panel, 何來新 panel?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2264033&k=a11a0cd7aafb11736e37ec51b07a6aab&t=1782608670&sid=4sHLu9qOP9

作者: Ultraman 時間: 2021-5-18 19:07
LCD panel 改名無限重"新"
作者: 說不出的話 時間: 2021-5-26 01:54
陰陽色的教訓
作者: Miipp 時間: 2021-5-26 11:23
連水果大神 ipad pro 個 mini-LED backlight 都翻左車
同一個背光分區內唔可以出到精細內容 (因為同一 LED 光度, 做唔到又高又暗的控光)
左右上下分區如果係暗區, 而其中一區有光高 object, 就會有光暈問題, 分區背光的先天殘障
重有四邊及角落有圴勻性問題風險 (無 LED 燈珠排到係邊位)
等等....
作者: Miipp 時間: 2021-5-26 11:25
已經有好多分析文章
e.g.
https://new.qq.com/rain/a/20210524A059UI00
作者: win150 時間: 2021-5-26 14:35
你條link入面話係唔關mini-LED事喎,係LCD本身問題
作者: Miipp 時間: 2021-5-26 14:53
ching 捉到重點
主角係 LCD 液晶 panel, 個主角殘缺漏光, 可以靠個配角 mini-LED backlight 來打救?
作者: KinChungE 時間: 2021-5-26 21:56
佢就想叫人乜都唔好理, 總之LCD就唔好買, 只買OLED
作者: Miipp 時間: 2021-5-26 22:07
no la, LCD 係平靚正性價比高, 幾千蚊有部 55" VA TV 係抵玩架, e.g. 國行 x9500h 之類.
只係唔好比 QLED / mini-led [backlight] 呢 d 口號吊高來賣, 唔識的消費者比左 premium 期望有 OLED 效果就杯具囉
特別係期望直下 mini-led 背光有 OLED 效果個班用家
作者: rt2156 時間: 2021-5-27 15:13
no la, LCD 係平靚正性價比高, 幾千蚊有部 55" VA TV 係抵玩架, e.g. 國行 x9500h 之類.
只係唔好比 QLE ...
Miipp 發表於 2021-5-26 22:07
但OLED亮度唔夠
mini led背光 光位有優勢
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2021-5-27 16:32
咁難得搵到一個"優點"?
mini-led hdr 時單個分區谷到勁光更易出到光暈喎
OLED hdr 時出到 700~800 nits 我就覺得夠晒睇片用, 再谷高到千幾我自己就唔太識欣賞. 係咪要 show 個太陽畫面時, 個 display 要有非常刺目效果先叫正呢?
作者: rt2156 時間: 2021-5-27 16:46
本帖最後由 rt2156 於 2021-5-27 16:48 編輯
回覆 17# Miipp
我目測mini led背光既HDR係震撼D
黑底畫面先見到光暈 但條片唔會全程黑底既
oled以cx為例
得10%以下Window夠光
Sustained 2% Window
720 cd/m²
Sustained 10% Window
776 cd/m²
Sustained 25% Window
443 cd/m²
Sustained 50% Window
293 cd/m²
Sustained 100% Window
146 cd/m²
作者: Miipp 時間: 2021-5-27 16:57
唔使全黑, light spot 區域旁區暗已經好易出事
不嬲 av 玩家都以漏光少, 出純黑來揀機, 無乜人好似 ching 倒過來以刺目 hdr 亮度來揀機
作者: rt2156 時間: 2021-5-27 17:08
回覆 19# Miipp
hdr時代
亮度重要性提高左
作者: Hippo 時間: 2021-5-27 17:32
不嬲 AV 玩家都係追住要 DOLBY VISION, HDR10+, 只會對光度要求更高
作者: Miipp 時間: 2021-5-27 18:51
但都唔會令到山雞變鳳凰 - 反向 logic, 靠區域背光無限提升亮度係有用的話,做乜 sony & panasonic 儍左走去用 oled 係旗艦度?
顯示器有三樣野最重要
1. 象素控光
2. 原生對比度
3. 全屏幕,小分區都無漏光
顯示器有名你叫,最重要係 show 到晒畫面 details,唔係齋顯示太陽
ching 點溺愛 mini-led 都無用架啦,有米玩家清一色用 oled,話知 mini-led 高度係咪會提升到射盲眼
作者: rt2156 時間: 2021-5-27 20:06
回覆 22# Miipp
睇下手機d oled畫面就知電視oled亮度係唔夠
好多光位細節 亮度唔夠係睇唔到 唔洗去到睇太陽咁極端
作者: Miipp 時間: 2021-5-27 20:20
睇唔睇到細節係睇原生對比度呀;需要特高亮度,隨非你 outdoor 用,我部 OLED 只較一半亮度已經超清
你點無理抹黑,玩文字遊戲都無用架啦,電器鋪 side by side 擺 2 部電視係度,對眼正正常的人自然會識揀邊部
我同你拗無意思,睇下影音科林玩家們用緊乜機?我感覺浪費緊生命回好無聊的野
作者: rt2156 時間: 2021-5-27 20:24
HDR10 基本都出到0-1000NITS細節
未計DV
我就係去電器鋪睇過OLED電視 感覺係偏暗
作者: Hippo 時間: 2021-5-27 20:43
科林玄學家都係算把啦....
顯示器有晒硬指標既 color space, delta-e, dynamic range 唔講, 同你講煎釀三寶
broadcast reference monitor 都有頂級 OLED, 不過好似唔係 LG 囉
講細節畫汁要求極致既應該係玩 video editing 既 AV 發燒友, 但佢地寧願要隻cal.過/有得cal. 既 BenQ
作者: 9stc 時間: 2021-6-5 17:09
完全同意, 唔明點解咁多人話OLED HDR 唔夠光, 講果D人又係咪用緊?
利申用緊LG 65C6P, 2016用到而家, 平時睇HDR嘅戲已經覺得好夠, 光位已經有刺眼感覺, 唔通睇戲要睇到閉目才叫好睇

作者: rt2156 時間: 2021-6-5 17:23
LG OLED得10%WINDOW先夠光
你對比下手機 d 1000nits+ OLED就會明
HDR10 動態範圍係0-1000NITS
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2021-6-5 17:46
佢地睇開 d 片可能好多場景都有幾個太陽射住掛, 我亂估
又或者成日夜景 show 一架越野車幾排 array 車頭燈 close up
總之睇戲時個 TV 要射到眼痛先會高潮迭起
作者: rt2156 時間: 2021-6-5 17:50
現實世界 日照一朵花都唔止1000nits

via HKEPC Reader for Android
作者: 9stc 時間: 2021-6-5 17:58
點解成日要用手機黎做對比?
手機個Mon有幾大?
我部65C6P主要用黎睇戲, 已經睇左接近5年, 光暗真係完全無問題
再講, 睇戲最緊要啱自己, 數據並不是全部, 如果你話睇HDR戲果陣, 光位並不突出就可以咁講, 但事實唔係
作者: rt2156 時間: 2021-6-5 18:12
手機夠光可以做參考
我就係睇過LG OLED電視覺得光位唔夠突出
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2021-6-5 18:37
咁點? 就算有一個小扣分點比你發挖到, 每個 user 都會好似 ching 咁非常執著地將單一 factor 無限放大嗎?
全地球的 reviewers 無一個會好似 ching 咁齋以 HDR brightness (重要係 high %) 去評價/選擇電視囉
相反, 象素控光出來的各個小區極緻 details 就可以忽視? ching 知唔知 LCD panel 用 LED local dimming backlight 時, 一個 LED 背光分區出強光時個區其它 details 會 wash out 晒架?
計條小學數, 當係用頂級 VA LCD panel 5000:1, 出 1000nits 的白色時同一分區的 dark pixel 就會係 0.2 nits, i.e. 漏光好勁, 該區的 shadow details 效果就會比 OLED 明顯差得多
你點踐踏 OLED 都好啦, 各個 AV 科有筆直識揀機的人都係用緊 OLED 囉,唔揀 OLED 的人係因為驚燒印,無聽過有人係因為 OLED 出唔到大區域 HDR 光度而 skip.
我真係覺得自己好天真好傻係度打咁多字,總之以後見到你提 OLED/LCD HDR 的題材我都唔會再參與

作者: rt2156 時間: 2021-6-5 18:45
冇踐踏OLED
我好滿意手機OLED
電視OLED未係完美 唔想盲推咁解
我冇話LCD mini led背光係完美 只係話HDR比較震撼
via HKEPC Reader for Android
作者: 9stc 時間: 2021-6-5 18:51
哈, ching 真心回覆先會打咁多字, 不過唔緊要, 因為每一個comment都唔係得一個人睇, 所以梗會有人學到野!
提到燒印又係, 如果係錫部電視, 就唔怕燒, 我當年買果陣, 家人同我一齊買, 只係家人用黎睇TV多, 所以佢果部已經燒左&變左綠色, 但用工程remote較過之後, 神奇地回復8-9成
至於我呢部亦係PC主Mon, 暫時狀態仲好好, 希望可以用多幾年
作者: rt2156 時間: 2021-6-5 19:13
個人感受 唔啱聽 就唔好回覆我
via HKEPC Reader for Android
作者: rt2156 時間: 2021-6-5 19:54
本帖最後由 rt2156 於 2021-6-5 19:56 編輯
OLED(C1)
LCD mini led 背光(QN90A)
rtings HDR movie 同分
揀邊部真係睇個人喜好


via HKEPC Reader for Android
作者: naomi 時間: 2021-6-5 22:30
玩現實世界
現實世界先唔會好似LCD咁漏光

[youtube]cC628VuuNF0[/youtube]
作者: rt2156 時間: 2021-6-5 23:17
都唔會好似OLED咁暗
而家兩者各有強弱
via HKEPC Reader for Android
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-8 00:01
本帖最後由 狂人日記 於 2021-6-8 00:03 編輯
回覆 39# rt2156
https://www.youtube.com/watch?v=YHlE7-6Lfo4
***qn90a mini led vs L豬 c1 oled
q90a輸:
講光位
2:00 草detail冇大半
2:12 D雲變晒一片白
2:33 紙上面D字冇晒
2:48 左額冇晒detail
講暗位
8:43 地下泥水冇大半detail
8:46 左邊黑灰晒
8:57 基本上背景黑晒
Q90A贏:
3:07 隻獅子光好多
6:54 段廣告片
10:22 打機zoom
唔難睇出個情況就係mini led睇廠景同人工畫面呢D光差細畫面會好D, 一旦畫面光差大時就會loss好多detail, oled就睇落係唔夠光, 不過呢個係side by side出黎既結論, 如果係追求影音享受其實熄燈睇電視真係基本, 7:45-到8:00都有講c1適合黑房睇qn90a適合光房睇, 但mini led detail缺失情況根本唔係用環境遷就可以解決得到
https://youtu.be/il75C47rarM?t=787
另外qn90a睇星空時D星又唔見晒, 應該係local dimming控制燈光暗速度跟唔上, 呢個好似係local dimming死症
其實師兄會唔會太過追求光呢?
當然OLED再光D更好, 但其實都唔洗再光好多就已經夠, 始終電視畫面係一個固定發光物, 係直射光入眼, 現實環境同projector都係漫反射入眼, 如果電視做到現實一樣咁光, 日日睇一個鐘可能唔洗半年就夠盲啦
作者: rt2156 時間: 2021-6-8 08:43
回覆 rt2156
***qn90a mini led vs L豬 c1 oled
q90a輸:
講光位
2:00 草detail冇大半
2:12 D雲變晒一 ...
狂人日記 發表於 2021-6-8 00:01
條片係SDR
出唔到HDR光位好似正常?
via HKEPC Reader for Android
作者: rt2156 時間: 2021-6-8 08:50
回覆 rt2156
***qn90a mini led vs L豬 c1 oled
q90a輸:
講光位
2:00 草detail冇大半
2:12 D雲變晒一 ...
狂人日記 發表於 2021-6-8 00:01
條片8:30先講HDR
前段將SDR片拉到咁光緊係過曝
via HKEPC Reader for Android
作者: naomi 時間: 2021-6-8 12:03
除非你家居或辦公地方
都咁高級引入自然光作為照明
就算係都唔夠24小時使用得到
相信絕大部分時間都係要用人造光線輔助
一般家居辦公室有300-500 LUX 已經非常光猛
就算對環境光線感敏感嘅projector
在正常室內環境使用
都唔需要要求做有到 1000Nits +
除非你打算用部電視來做家居照明
如果你手邊有測光機
不如先量度一下週邊環境光照做再說
https://www.bannerengineering.co ... ens-calculator.html
https://www.benq.com/zh-tw/knowl ... nd-ansi-lumens.html
作者: rt2156 時間: 2021-6-8 12:37
本帖最後由 rt2156 於 2021-6-8 13:13 編輯
睇HDR
我環境光會開光D 都係用普通光管
我隻MON peak 1000nits
HDR10最大都係1000nits
唔算太刺眼
所以唔需要去到自然光做照明
完整DV就可能要
via HKEPC Reader for Android
作者: naomi 時間: 2021-6-8 13:37
有冇啲實在啲嘅參數
哩塊OLED 號稱 600nits 開是最高亮度
經i1Display Pro Plus 調教 P3 色域
環境光線至屏幕附近測出 300 LUX
DV Demo



作者: rt2156 時間: 2021-6-8 13:58
今晚先測到
有D HDR細節要高光先出到 rtings都有提到
一係裝多幾盞燈增加環境光睇HDR高光
一係就放棄HDR高光細節
via HKEPC Reader for Android
作者: naomi 時間: 2021-6-8 14:17
講真1000nits嘅亮度
一支傳統36火T8 65k光管
都係講緊 2100lm 左右
1000nits = 超過三千幾lm
仲要直望光源
對眼都受不了
仲講乜高光細節高光細節
真係只能夠畀測試器材欣賞的數據
作者: rt2156 時間: 2021-6-8 14:38
可能你地睇慣暗 同 低環境光
via HKEPC Reader for Android
作者: naomi 時間: 2021-6-8 14:46
咁真係要練習下
望住支三千幾lm光管
幾個鐘頭
睇下會唔會達到另一個境界
以前住新界
靠星光水影
都睇到路
搬咗去城市之後
基本就失去嗰種視力
作者: rt2156 時間: 2021-6-8 14:47
回復 47 #naomi
呢d戶外大範圍日照場景 LG OLED電視會唔會唔夠光?
https://youtu.be/yagjtEGR584
via HKEPC Reader for Android
作者: Hippo 時間: 2021-6-8 16:17
知唔知唔係直望太陽, 日頭室外環境光度有幾多lm? 日頭睇嘢會唔會睇唔到細節?
你日頭千其唔好出街, 要出去都記得要帶黑超呀, 怕你對眼受不了
作者: naomi 時間: 2021-6-8 19:02
衛生署都係咁講
https://www.studenthealth.gov.hk ... /files/bridge75.pdf
咁你夜晚千其唔好出街
怕你睇唔清楚
作者: Hippo 時間: 2021-6-8 19:17
回覆 52# naomi
衛生署叫你快D去打疫苗添, 你打咗未?
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-8 20:55
本帖最後由 狂人日記 於 2021-6-8 20:58 編輯
回覆 42# rt2156
我冇仔細睇, sorry
不過又咁講, sdr片upscale做hdr向來間間廠都大力sale, 畢竟真hdr片唔係咁多, 一般睇電視基本冇, 如果部機sdr up hdr整得咁流, 咁講得過去咩?
同埋星空一開local dimming就奶晒野(火花水光都會, 不過冇咁明顯), 咁mini led多分區控光又係力sale野, 又係做膠左, 都係講唔通
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-8 21:02
回覆 51# Hippo
都係嗰句, 電視畫面係一個固定發光物, 係直射光入眼, 現實環境光源絕大多數都係漫反射入眼
作者: rt2156 時間: 2021-6-8 21:09
本帖最後由 rt2156 於 2021-6-8 21:18 編輯
只係拎呢部電視做mini led例子 佢個sdr up hdr唔係重點
星空的確係LCD表現最差既場景
但rtings個HDR movie評分比得上OLED 證明整體表現唔衰得晒
作者: Hippo 時間: 2021-6-8 21:47
又係呢句, 手機幾多 nits ? 離開雙眼幾遠, 不能直視嗎?
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-8 22:30
回覆 56# rt2156
rtings評分可圈可點, 講HDR movie評分, sony a8f 8.8分 lg cx 8.7分, 但D分代表咩其實? 我真係唔知, 但我side by side睇過呢兩部既48", 如果講光暗細節LG絕對好過SONY, 但LG有D偏冷色, 顏色上又唔及SONY咁討好喎, 而呢個係default mode結果, lg校色後係可以出返好暖D既sony色仲有埋sony既光暗細節, sony係點校色出唔到lg有既光暗細節, 當然呢個又係有一定程熟悉呢D野先搞到, 唔識我都叫佢買sony睇得開心得多
mini led唔係差, 只係對細節控既人黎講有好多物理限制比唔上oled, 就好似local dimming blooming咁, mini led控光區都係標榜多過之前fald好幾倍, 但比唔上oled就係比唔上, 睇得多oled既人就係可以好易睇得出呢D blooming, 就好似projector rainbow effect咁, 就算同一部機, 你唔睇到過時就唔覺, 一旦睇到第一次就會好斷睇到, 係好奶野既一個狀態
作者: hozai 時間: 2021-6-8 22:48
莫講LCD可以做到1200nit+
AB對比之下根本打動唔到我plasma用家去換機
只有OLED先係真正意義上升級
剩係講反應時間已經冇得比
120hz LCD對比60hz plasma係60hz plasma係動態畫質上依然贏幾條街
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-8 22:52
回覆 57# Hippo
我自己手機S20+, 長期開dark mode同手動調光唔會超過50%, 大太陽都唔會, 去到60%-80%睇下youtube viu netflix都仲得, 再光真心睇到眼痛, 根本太光
作者: rt2156 時間: 2021-6-8 23:24
回覆 58# 狂人日記
我知道OLED強項 我都用左好多年OLED手幾
都知道LCD blooming問題
可能我中意高光細節所以覺得mini led HDR震撼過OLED電視
作者: Hippo 時間: 2021-6-8 23:34
咪係囉, 嫌光得滯可以自己校返暗, 但冇得自己推光D
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-9 01:14
回覆 61# rt2156
如果你真心明知道blooming問題係OLED都有, 你話"中意高光細節所以覺得mini led HDR震撼過OLED電視"就更奇怪, 因為blooming呢個現象其實同人眼都有關
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-9 01:37
本帖最後由 狂人日記 於 2021-6-9 01:47 編輯
回覆 62# Hippo
其實你UP緊乜? 我講緊我部手機我都覺得太光喎, S20+ peak nits都850nits左右, 而我長期用低過80%即係680nit左右已經好夠, 咁電視有差唔多水平我一樣覺得夠, 有咩問題? 當然精益求精冇咩唔好, pan記有部oled peak brightness都上千
作者: Hippo 時間: 2021-6-9 03:19
回復 64 #狂人日記
講緊唔存在太光既問題,因為可以調暗
但光度既上限係一個問題,因為冇得再光D
via HKEPC Reader for Android
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-9 13:34
回覆 65# Hippo
問題係佢光而無當呢, 光到高光位死白又blooming, 我寧願要冇咁光但控制得好, 好過好似睇耶穌佛祖咁背後有聖光
作者: rt2156 時間: 2021-6-9 13:39
死白因為條片唔係原生HDR?
via HKEPC Reader for Android
作者: Hippo 時間: 2021-6-9 17:12
HDR / DV 正是用來解決死黑死白既方案, 你唔 like 冇人會理你
人地整個方案出來, 係計晒係特定既光度先出到所設定既最理想效果, 唔係"覺得夠光"就夠光
作者: Miipp 時間: 2021-6-9 20:52
睇來好多人都唔知 hdr 有乜要求,呢區人水平越來越低
顯示器材原生對比度都唔夠高,有乜資格評 hdr 畫質?純粹 play 單純 bright spot, 還是出 checkerbox video 呢?
作者: Hippo 時間: 2021-6-9 20:57
本帖最後由 Hippo 於 2021-6-9 21:00 編輯
Contrast ratio 求其 Google 就有啦, 吹水就去吹水區啦
https://www.smartprix.com/bytes/ ... fference-explained/
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-10 22:55
回覆 67# rt2156
一來, 二來就算原生hdr都會死白, 我知係因為之前想買部細呎吋oled放房時去side by side試過sony lg兩部48", 兩部野播同一條原生hdr片時有D高光位sony會過曝而lg冇, 可能高階D既sony都唔會, 但48"黎講係咁既情況(其實當時隔離仲有部sony 49X9500H, 不過是但一部oled都拋9條街)
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-10 23:00
回覆 68# Hippo
問題就係因為背光技術所以結果只係減輕而未完解決囉!
其實如果真係明blooming點黎, 就會明點解有hdr都會死白
作者: Hippo 時間: 2021-6-10 23:58
回覆 72# 狂人日記
就係因為目前背光技術限制先用住1,000nits做業界標準先, DV 最高 support 10,000nits
其實如果真係明blooming係點黎, 就會明點解死白唔關blooming 事 !
作者: rt2156 時間: 2021-6-11 00:17
sony lg兩部48 都係oled?
sony a9s?
OLED都過曝 就唔關LCD背光技術事
作者: rt2156 時間: 2021-6-11 00:29
我隻LCD MON PA32UC
PEAK 1000NITS都唔會過曝死白啦(同三星OLED手機對比)
作者: Hippo 時間: 2021-6-11 21:16
D人講到咁怕光, 可能係本身佢對眼有事, 高光睇嘢變晒死白, 要暗mon先睇到
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-11 21:29
回覆 75# rt2156
sony呢個背光技術就係令到背光光束更細, 從而降低黑位唔夠黑﹑光位邊緣泛光﹑光位過曝﹑偏色呢D不良現象
就好似左下張圖咁, 一般背光光束呈扇形擴形, 當兩點背光燈同時開著, 扇形光束重疊位個亮度一定超出所需而出現上述不良現象, 懶有型咁講, 呢D係光既物理法則, 而即使有呢個技術既sony電視系列, 光位黑位表現都比唔上oled
(補充一點我之前話oled都有blooming現象, 係因為光線進入人眼時折射產生, 同背光led係唔同情況既blooming)
如果你點睇都仲係覺得你隻PA32UC係咁反物理咁係呢D方面係贏到OLED
咁我真係覺得係到討論真係浪費閣下才華, 我相信只要你出篇論文闡述你咁突破性既反物理大發現, 諾貝爾獎我唔敢講, 但應該有當年霍金指出愛因斯坦錯誤咁震撼世界
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2267645&k=45260fd4579a05b12058bc6ece8b2bf6&t=1782608670&sid=4sHLu9qOP9

作者: 狂人日記 時間: 2021-6-11 21:31
回覆 73# Hippo
#77, 我大致解釋咗blooming點黎
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-11 21:49
回覆 76# Hippo
同一首喜歡你, 有人鍾意GEM聲嘶力竭既唱法, 但我欣賞家駒聲線控制得宜情感細膩既演繹, 只係高下早有公論
作者: rt2156 時間: 2021-6-11 22:00
本帖最後由 rt2156 於 2021-6-11 22:22 編輯
回覆 77# 狂人日記
邊到講贏oled 你睇清楚D
只係話冇過曝死白
好似好多人冇用過lcd就無限泛低lcd
或只是係用過好舊好舊款既lcd
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-11 22:01
回覆 74# rt2156
somehow每間廠個調色同光既定義唔同, 大廠OLED電視明明都係LG板但間間畫面都唔有唔同就係好例子
但講到一部oled電視搞唔掂既hdr訊源, 而畀同廠既背光LED電視解決到, 至少我聞所未聞
作者: rt2156 時間: 2021-6-11 22:02
回覆 81# 狂人日記
有D野解決到 就產生另一D問題
所以oled同lcd共存到
作者: Hippo 時間: 2021-6-11 22:13
現代既高階 LCD panel 係足夠應付 HDR 高光唔死白,又或者應該話現時 HDR 係就住依家既 panel 既技術限制來定義,你明唔明?
via HKEPC Reader for Android
作者: rt2156 時間: 2021-6-11 22:15
出面D mini LED tv既review overall都係正面評價
唔通全部reviewer都收晒錢?
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-11 22:27
回覆 80# rt2156
當OLED都會過曝死白, 大佬你堅持你隻PA32UC唔會, 唔係贏係咩?

唔講星空咁極端, john wick 夜總會槍戰係一個亮度不足但光源繁多既場景, 我又想知oled可以點輸
講冇用過lcd就無限貶低lcd會唔會太搞笑? 除非係呢個post發言既都係10歲以下小朋友, 唔係會有幾多人真係冇背光led記憶?
我自己都唔係用咩靚野, 而家部電視係LG48CX相信你都估到, 對上部係49x9000F, 都係入門野不過衰衰地都係FALD, MINI LED電視我唔會吹水, 我真係未睇過實物(唔知AV生命有冇?), 不過睇過mini led既ipad pro就真係對mini led冇咩好感(咁可以係佢做衰咗既
作者: Hippo 時間: 2021-6-11 22:51
OLED 係自發光, 你堅持都會過曝死白, 咁只能夠話 LG 既 picture engine 好有問題
HDR 係就住依家 panel 既原生 dynamic range 來設定, tune 錯 gamma curve 之類先會令畫面死白
作者: rt2156 時間: 2021-6-11 22:52
本帖最後由 rt2156 於 2021-6-11 22:54 編輯
咁我手機OLED同你LG CX都冇過曝
即係唔關OLED定LCD事
舊款LCD FALD ZONES少好多
作者: rt2156 時間: 2021-6-11 23:03
死白似係tone mapping做得差多D
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-12 00:16
回覆 83# Hippo
問題就係唔足夠, 夠光同控制得好係兩回事, 乜野"現時 HDR 係就住依家既 panel 既技術限制來定義"你知唔知自己講咩? tn va ips mini-led oled, 一個HDR標準fit得晒咁多款panel? 如果你呢個講法係正確咁應該所有機行DV/HDR10/HDR10+時每一隻panel出到既野係應該完全一樣啦
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-12 00:21
回覆 84# rt2156
其實我有講過mini led唔好? 係你地講到光D=所有野都好D, 仲要講到oled係暗, 大佬, 冇咁光=唔夠光? 真係亂咁黎!
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-12 00:25
回覆 86# Hippo
我一路係話sony會曝呀
唉...曲線證明邊個對眼有問題
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2267686&k=018cc57ab519eeb9599612e83e22b42d&t=1782608670&sid=4sHLu9qOP9

作者: rt2156 時間: 2021-6-12 00:28
回覆 90# 狂人日記
mini led都係FALD
其實我係睇得多手機高亮度OLED
先發覺OLED電視亮度未必夠出晒d光位細節
我去電器鋪睇過OLED電視 覺得光位唔夠出
作者: Hippo 時間: 2021-6-12 00:30
本帖最後由 Hippo 於 2021-6-12 00:33 編輯
回覆 Hippo
問題就係唔足夠, 夠光同控制得好係兩回事, 乜野"現時 HDR 係就住依家既 panel 既技術限制來定義"你知唔知自己講咩? tn va ips mini-led oled, 一個HDR標準fit得晒咁多款panel? 如果你呢個講法係正確咁應該所有機行DV/HDR10/HDR10+時每一隻panel出到既野係應該完全一樣啦
狂人日記 發表於 2021-6-12 00:16
我問你知唔知自己講緊咩就真!
唔係一個HDR標準fit得晒咁多款panel, 係 panel 要用 HDR 呢個 terms 就要 fulfill 到 HDR 既標準
所以有 400nits panel 俾人叫假HDR
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-12 00:38
回覆 87# rt2156
講到尾, 其實都係要講星空問題, 呢個係反映背光led個on/off反應速度係跟唔上, 呢樣野都係其中一個過曝/欠曝成因
打個比喻, 你呢一frame係要50%光, 但你背光LED仲出緊上一frame要既70%光, 咁你咪過曝囉, 而現實情況絕對唔止慢一兩frame, 唔係你睇星空時係唔會少咁多星, 所以背光LED熄左dimming反而唔會出唔見星問題, 呢D根本係事實到唔事實既野黎
或者你話, 唔通D廠唔識就返個速度黎tool返好? 大佬你諗下啦, 佢tool得好你就睇到同oled一樣咁多星啦....
作者: Hippo 時間: 2021-6-12 00:38
係未夠就係未夠, 夠OLED就唔使越出越光啦
作者: Hippo 時間: 2021-6-12 00:42
講到 HDR 根本唔使咁光咁, 不如你企出來推冧個 HDR 標準啦
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-12 00:44
回覆 92# rt2156
"mini led都係FALD"冇人話唔係.... 不過係mini led前既fald機個分區數係頂級既都比唔上入門既....
"先發覺OLED電視亮度未必夠出晒d光位細節" 我發覺你一直混淆光位細節同夠唔夠光, 其實就算佢一單一像素點唔夠mini led光, 由於佢暗位絕對比傳統背光led暗, 係對比度高得多既情況下, oled既光位細節係好難比mini led少, 除非部野壞左啦
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-12 00:54
回覆 96# Hippo
唉, 你唔好痴啦...
HDR係要夠光先達成?
即係咁, wiki唔係天書, 但佢呢段野你係咪話錯先?
乜野叫"更大的明暗差別"呀?
OLED明暗差別會唔會低過傳統背光LCD呀?
而家係邊個要推冧個HDR標準呀?
根本而家係你地盲目追求光囉
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2267692&k=29c16c0806919c494df0b0eabfc430c4&t=1782608670&sid=4sHLu9qOP9

作者: Hippo 時間: 2021-6-12 01:02
HDR 唔使夠光? 睇返英文版wiki 啦....
https://en.wikipedia.org/wiki/High-dynamic-range_video
作者: 狂人日記 時間: 2021-6-12 01:05
題外話, 唔知你地有冇玩相機, 如果有玩開知道近幾年點解sony ff機咁好賣, 咁多專業/職業人轉用sony, 就算c/n幾間廠出左幾年FF機都好少轉返走, 其中一個原因係sony dynamic range闊, 有時去到-3/+4EV都拉得返好多detail, 特別係做婚攝, 新娘著白新郎著黑, 咁大對比係sony先keep得到兩者detail, 所以就算佢到而家影野仲係有D偏冷色都咁多人轉會
講到尾, dynamic range夠大係好重要....


