Board logo

標題: RX5600XT 想玩曲mon 27吋, 求推薦 [打印本頁]

作者: sagahks    時間: 2020-9-22 18:36     標題: RX5600XT 想玩曲mon 27吋, 求推薦

本帖最後由 sagahks 於 2020-9-22 18:46 編輯

sapphire RX 5600 xt pulse, 用緊Asus VX238H, 14年買

想玩曲mon, 27吋, 請問2K144HZ 夠唔夠推?

請問有無介紹款啊?  最好有2個HDMI,

唔玩第一身槍Game, 玩巫師, 刺客果類多

唔該先
作者: kevinkevin2020    時間: 2020-9-26 13:42

samsung 新出個只g5或者g7
作者: OctoDeca    時間: 2020-9-27 22:17

27吋曲mon係得三星見得人





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2