Board logo

標題: 新手求推薦MON [打印本頁]

作者: superchak    時間: 2020-9-7 17:33     標題: 新手求推薦MON

本帖最後由 superchak 於 2020-9-7 17:36 編輯

新手求推薦MON

而家個MON用左10年 想換個MON
而家用緊sapphire rx 570 pulse 4gb

想請問呢張卡上唔上到2K 144hz/ 4K 60hz?
求推薦 27" Mon , Budget ~3000

主要用黎玩PES, 開模擬器同睇Youtube
作者: 新自護軍    時間: 2020-9-7 22:41

this???
https://www.amd.com/zh-hant/products/graphics/radeon-rx-570
作者: 新自護軍    時間: 2020-9-7 22:46

記憶中
570勁過1050(好似同1060同級)
行4K60無問題
144就唔知............
作者: 戀人未滿    時間: 2020-9-7 22:48

rx570上2K 144/ 4K 60?
你放過張卡啦, 同埋你咩CPU?

想請問呢張卡上唔上到2K 144hz/ 4K 60hz?

順帶一題, 你呢個問法,
應該係用FPS, 而唔係Hz
作者: superchak    時間: 2020-9-7 23:51

用緊i5-9400F 2.9GHz ,真係新手
作者: abcjerry    時間: 2020-9-8 17:09

本帖最後由 abcjerry 於 2020-9-8 17:20 編輯

打機想用RX570 行4K,發夢就得~
以行貨價計 2K 144多數是VA.
4K 60選擇多的三星隻LU28R550UQCXXK都唔差,新手去腦場行下親身比較啦~
作者: abc727    時間: 2020-9-10 02:26

用呢張卡就唔好諗2k4k啦
FHD 60就算啦
齋換mon電腦硬件跟唔上無意思的





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2