標題: 想換MON 求 指點 [打印本頁]
作者: Xwai9 時間: 2020-9-4 16:19 標題: 想換MON 求 指點
小弟對上個MON 成十年啦, 但仲用到。
身痕想換大家可唔可以比D 建議我呀
2K 夠吧 不一定要4K
144 , 應該系必須吧
27" UP 吧
睇片多 會睇4K 但唔多
預算大概4000左右
作者: PPYUPP 時間: 2020-9-5 00:47
本帖最後由 PPYUPP 於 2020-9-5 00:48 編輯
https://detail.tmall.com/item.ht ... skuId=4604142167834
27英2K高清Nano IPS 165Hz電競1MS顯示器
