作者: gn01119056 時間: 2020-9-2 07:00 標題: 4k 144hz會唔會炒上去?
本帖最後由 gn01119056 於 2020-9-2 09:55 編輯
有冇人唸住襯早入一隻先?
估計顯卡同mon都會斷貨
作者: PPYUPP 時間: 2020-9-2 14:57
唔得, 起碼要買番十隻八隻擺屋企.
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2020-9-3 16:00
本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2020-9-3 16:01 編輯
4k 144hz, 大大部份用家都冇呢個條件,
RTX3000出現, 令到大大部份用家可以有呢個條件,
可能市場會開始多4k 144hz 選擇, 照計應該開始多型號同開始平...
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-9-3 18:56
今日B站出左一個叫跳幀測試既視頻.....
某寶買144既大家小心啦....記得只買大廠/大DIY廠
密碼係 BV1mk4y127mF
作者: sodimpuis 時間: 2020-9-4 14:19
而家4k 144選擇太少
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-9-4 21:24
都唔算少了..畢竟屈指可數既面板...
比之前分區背光...普通版4K 144都選擇多左
就等去到5千應該大眾化了
作者: tompkyou 時間: 2020-9-4 22:22
整套行4K 144hz gaming desktop 都唔平...
無2萬5都落唔到樓...所以先排除學生哥會用得著先。
需求黎講真係唔會太大,特別係香港市場。
作者: hillcalf 時間: 2020-9-4 22:33
後生既買唔起144hz配套
老既返應慢,有心冇力 60hz都有找
結論買黎跑分,滿購買慾
via HKEPC Reader for Android
作者: kofz 時間: 2020-9-5 07:35
小米既掂唔掂?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Miipp 時間: 2020-9-5 09:45
最少入一貨櫃啦, 首期靠佢
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-9-5 15:18
"完全"冇留意小米既功力..
小米電視以前經常有自爆門.....所以...100%唔會考慮佢
作者: kofz 時間: 2020-9-5 15:47
有乜好介紹?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: enam 時間: 2020-9-7 17:07
4K 144 仲要好多係DP only
HDMI得120
作者: enam 時間: 2020-9-7 17:07
我都想買定部MON來迎接PS5
作者: danny9428 時間: 2020-9-7 18:53
新nv卡用hdmi 2.1
照常理到時應該會有新mon用返hdmi 2.1
(除非mon廠又諗住連hdmi頭都cut cost喇...)
作者: angelkuen 時間: 2020-9-8 10:05
自爆門?
9UP 啦你
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-9-8 11:29
本帖最後由 樹下乘涼 於 2020-9-8 11:33 編輯
小米水軍???
小米 屏幕開裂
小米 彎曲門
小米 保用期內損壞當人為
更新下似乎仲有
小米 斷腳門
搵下搵下會唔會全部配件都係唔掂..
BTW...E+質量可能好D既...話曬都要出過事先知問題
低成本下係咁上下...
搵唔番之前果D面板同殼分離既圖..唔知係唔係俾錢刪曬
清者自清..我冇必要黑小米..哈哈
作者: nicka 時間: 2020-9-8 11:35
入來都無用,邊可能推到…4K 144 = = (個MON我驚有得睇,無得洗)
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-9-8 11:38
要推到先得既咩.....只要高過60FPS就有提升..除非你用緊2K144....
作者: gn01119056 時間: 2020-9-8 12:16
30系推唔到4k 144hz? Internet explorer?

