Board logo

標題: 4k 144hz會唔會炒上去? [打印本頁]

作者: gn01119056    時間: 2020-9-2 07:00     標題: 4k 144hz會唔會炒上去?

本帖最後由 gn01119056 於 2020-9-2 09:55 編輯

有冇人唸住襯早入一隻先?

估計顯卡同mon都會斷貨
作者: PPYUPP    時間: 2020-9-2 14:57

唔得, 起碼要買番十隻八隻擺屋企.

有冇人唸住襯早入一隻先?

估計顯卡同mon都會斷貨
gn01119056 發表於 2020-9-2 07:00

作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2020-9-3 16:00

本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2020-9-3 16:01 編輯

4k 144hz, 大大部份用家都冇呢個條件,
RTX3000出現, 令到大大部份用家可以有呢個條件,
可能市場會開始多4k 144hz 選擇, 照計應該開始多型號同開始平...
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-9-3 18:56

今日B站出左一個叫跳幀測試既視頻.....
某寶買144既大家小心啦....記得只買大廠/大DIY廠

密碼係 BV1mk4y127mF
作者: sodimpuis    時間: 2020-9-4 14:19

而家4k 144選擇太少
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-9-4 21:24

而家4k 144選擇太少
sodimpuis 發表於 2020-9-4 14:19



   都唔算少了..畢竟屈指可數既面板...
比之前分區背光...普通版4K 144都選擇多左
就等去到5千應該大眾化了
作者: tompkyou    時間: 2020-9-4 22:22

整套行4K 144hz gaming desktop 都唔平...

無2萬5都落唔到樓...所以先排除學生哥會用得著先。

需求黎講真係唔會太大,特別係香港市場。
作者: hillcalf    時間: 2020-9-4 22:33

後生既買唔起144hz配套
老既返應慢,有心冇力 60hz都有找
結論買黎跑分,滿購買慾

via HKEPC Reader for Android
作者: kofz    時間: 2020-9-5 07:35

今日B站出左一個叫跳幀測試既視頻.....
某寶買144既大家小心啦....記得只買大廠/大DIY廠

密碼係 BV1mk4y12 ...
樹下乘涼 發表於 2020-9-3 18:56

小米既掂唔掂?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Miipp    時間: 2020-9-5 09:45

唔得, 起碼要買番十隻八隻擺屋企.
PPYUPP 發表於 2020-9-2 14:57


最少入一貨櫃啦, 首期靠佢
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-9-5 15:18

小米既掂唔掂?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2020-9-5 07:35



    "完全"冇留意小米既功力..
小米電視以前經常有自爆門.....所以...100%唔會考慮佢
作者: kofz    時間: 2020-9-5 15:47

"完全"冇留意小米既功力..
小米電視以前經常有自爆門.....所以...100%唔會考慮佢 ...
樹下乘涼 發表於 2020-9-5 15:18

有乜好介紹?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: enam    時間: 2020-9-7 17:07

4K 144 仲要好多係DP only
HDMI得120
作者: enam    時間: 2020-9-7 17:07

我都想買定部MON來迎接PS5
作者: danny9428    時間: 2020-9-7 18:53

新nv卡用hdmi 2.1
照常理到時應該會有新mon用返hdmi 2.1
(除非mon廠又諗住連hdmi頭都cut cost喇...)
作者: angelkuen    時間: 2020-9-8 10:05

"完全"冇留意小米既功力..
小米電視以前經常有自爆門.....所以...100%唔會考慮佢 ...
樹下乘涼 發表於 2020-9-5 15:18



    自爆門?
9UP 啦你
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-9-8 11:29

本帖最後由 樹下乘涼 於 2020-9-8 11:33 編輯
自爆門?
9UP 啦你
angelkuen 發表於 2020-9-8 10:05



    小米水軍???

小米 屏幕開裂
小米 彎曲門
小米 保用期內損壞當人為

更新下似乎仲有
小米 斷腳門

搵下搵下會唔會全部配件都係唔掂..
BTW...E+質量可能好D既...話曬都要出過事先知問題
低成本下係咁上下...

搵唔番之前果D面板同殼分離既圖..唔知係唔係俾錢刪曬
清者自清..我冇必要黑小米..哈哈
作者: nicka    時間: 2020-9-8 11:35

有冇人唸住襯早入一隻先?

估計顯卡同mon都會斷貨
gn01119056 發表於 2020-9-2 07:00


入來都無用,邊可能推到…4K 144 = =    (個MON我驚有得睇,無得洗)
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-9-8 11:38

入來都無用,邊可能推到…4K 144 = =    (個MON我驚有得睇,無得洗)
nicka 發表於 2020-9-8 11:35



    要推到先得既咩.....只要高過60FPS就有提升..除非你用緊2K144....
作者: gn01119056    時間: 2020-9-8 12:16

入來都無用,邊可能推到…4K 144 = =    (個MON我驚有得睇,無得洗)
nicka 發表於 2020-9-8 11:35


30系推唔到4k 144hz? Internet explorer?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2