標題: Sony 43X8500H 請教 [打印本頁]
作者: notz 時間: 2020-8-28 18:32 標題: Sony 43X8500H 請教
客廳電視頂部近日開始出現殘影(Sony 32"LCD已用8年)係時候退役,排文後打算替換至Sony 43X8500H, 有幾點想請教:
1) 部分用家指Sony新電視轉台好慢(3-4秒或更久), 請問是否Sony新機的普遍現象? 還是多數android tv都有這問題?
2) 此機款應該內置Chromecast和支援airplay, 即android手機和ipad都可投影上電視?
3) 我用開NB的掛架(可掛32-70"), sales話應該suppprt到。好耐以前Sony機要跟佢原裝嗰掛架先有保養,未知現在是否仍如此?
4) Sony師傅上來是否以座檯方式set好畫面就離開?客戶自行拆腳座掛上牆?
5) 回收舊機/壞機係咪要由指定機構做,環保署係咪會有附加費?
作者: momojaijai 時間: 2020-8-29 06:17
回覆 1# notz
1) 初頭唔習慣, 之後唔太覺
2) YES
3) 43" 掛牆架背孔係100mm (寬), 200mm(高), 絕大部份牆架都唔啱用, 你要睇清楚. NB好似只有少部份近年嘅架先用到.
4) 我架49"跟機得2個背鑼C, 背架有4個位, 最後師父送多2粒幫我裝上架(唔係老馮, 同埋SONY係唔俾佢地咁做, 做係人情, 唔做很道理)
5) 你問買機舖頭, 好似要收錢 ($200內)
作者: notz 時間: 2020-8-29 13:24
謝謝! 查翻原來我現時個架真係唔支援 (最細只能支援100x100或200 x200),要諗清楚先。
作者: dipsy 時間: 2020-9-1 13:18
本帖最後由 dipsy 於 2020-9-1 13:19 編輯
1. 我覺得同舊 sony 差不多,如果你想快d, 可以按完數字後按 enter
2. 大舖都係同你約返歐陸寶(環保署指定四電一腦回收商),無論自己約或者舖代約,都係免費的
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: KittyLam 時間: 2020-9-5 20:56
1) 我覺得關SONY事,試過朋友部新買三星反應真係快少少,無論轉台同用YOUTUBE、NETFLIX個D
