Board logo

標題: 好奇怪, SONY 55吋X9000H 個價仲貴過X9500H.. [打印本頁]

作者: PPYUPP    時間: 2020-8-25 23:52     標題: 好奇怪, SONY 55吋X9000H 個價仲貴過X9500H..

本帖最後由 PPYUPP 於 2020-8-26 01:05 編輯

O係PRICE .COM 度見到 55吋X9000H  $18000左右, X9500H 反而$15000仲平D...
照計X9500H SONY 定價高D喎
作者: 未熟者    時間: 2020-8-26 00:15

商策問題。X9000H並唔存在日版, 海外地區版呢部X9000H/X900H係先行試機宣稱會通過更新加入4k120, VRR, ALLM等等三項HDMI 2.1規格機能。
事實上X9500H都係HDMI 2.1規格就冇機能, 這科學你懂的
作者: PPYUPP    時間: 2020-8-26 01:04

原本仲有小小心大心細90定95系好, 而家諗諗直接淘X9000H(55吋)抵好多.
連運費HK$5500搞掂..
商策問題。X9000H並唔存在日版, 海外地區版呢部X9000H/X900H係先行試機宣稱會通過更新加入4k120, VRR, ALLM ...
未熟者 發表於 2020-8-26 00:15

作者: akitohk    時間: 2020-8-26 01:15

定價應該係14990

https://www.fortress.com.hk/zt/p ... cd-tv/p/BP_12073266

但無超市券,馬來西亞制(x95h 日制)

似乎諗住夾著自家label "ps5 ready" 去吊高賣?
作者: gn01119056    時間: 2020-8-26 13:21

本帖最後由 gn01119056 於 2020-8-27 09:27 編輯
原本仲有小小心大心細90定95系好, 而家諗諗直接淘X9000H(55吋)抵好多.
連運費HK$5500搞掂..
...
PPYUPP 發表於 2020-8-26 01:04



    有人話背光區有字幕時會係咁閃下閃下
作者: kenho88    時間: 2020-8-27 12:09

本帖最後由 kenho88 於 2020-8-27 12:10 編輯

回覆 2# 未熟者


    Sony tw 部X9000H佢地標係日本製,就咁台幣兌返港幣先1萬2千幾仲平過香港個馬來西亞製
https://store.sony.com.tw/product/show/ff80808172dca2c00173473034e32e57
作者: Miipp    時間: 2020-8-27 12:13

回覆  未熟者


    Sony tw 部X9000H佢地標係日本製,就咁台幣兌返港幣先1萬2千幾仲平過香港個馬來西亞製 ...
kenho88 發表於 2020-8-27 12:09


只係組裝地點。

廿一世紀的 “生產地” 一早無士意義,電視計。

一樣面板,底板,外殼....
作者: @ken@    時間: 2020-8-29 12:39

如果出面仲有得賣, X9500G 係咪比較抵嘅選擇?
最近睇緊啲電視,唔係太想買國行9500H 但港行又好貴
作者: Dcup    時間: 2020-8-29 14:10

只係組裝地點。

廿一世紀的 “生產地” 一早無士意義,電視計。

一樣面板,底板,外殼.... ...
Miipp 發表於 2020-8-27 12:13



    手功好重要,仲有QC要求....唔係行近地生產或者同一標準既貨,其實當中一定有意義

泰國造既Honda,英國造既Toyota咁多年都俾人抽無日本做既好

車咁貴都己經咁,你部電視無分別?電視毛利一樣咁緊張下,日制一定有原因的
作者: Miipp    時間: 2020-8-29 23:17

手功好重要,仲有QC要求....唔係行近地生產或者同一標準既貨,其實當中一定有意義

泰國造既Honda, ...
Dcup 發表於 2020-8-29 14:10



1. 我 7# 都開宗明義 "電視計", 我無話所有產品放諸皆準, 關汽車乜事?

2. 唔同產地的車細分型號, 以至車的 BOM 可以有差異. 各物料的供應商都可以唔同. 但電視極少係咁.

3. 一部電視有乜手工可言? ching 有無拆機經驗? 上螺絲有乜手工可比? 又, 知唔知組裝一架車複雜幾多? 呢 2 樣產品點比?

4. 又係呢 d 老土兼不負責式 "日本 QC 正野" 無重考証講法. 要知道一線電視大廠唔同組裝地點會用同一套 QC 標準架, 而家廿一世紀架啦, 管理體系好進步, 唔使乜口耳相傳/老師傅徒弟

ching 對現代化工業理解重停留係 1980s.........
作者: 未熟者    時間: 2020-8-30 00:05

回覆 9# Dcup

港版Bravia我真心冇買倒中國製, 但係日版高端Bravia都係中國製又係點解?
港台人種要求高?
作者: PPYUPP    時間: 2020-8-30 00:57

3分1價錢, 真係淘得過.  
9000H.jpg


回覆  Dcup

港版Bravia我真心冇買倒中國製, 但係日版高端Bravia都係中國製又係點解?
港台人種要求高? ...
未熟者 發表於 2020-8-30 00:05


圖片附件: 9000H.jpg (2020-8-30 00:56, 142.45 KB) / 下載次數 27
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2214674&k=744a5d0fe8e0fcb666b0ae7c10b7b2f4&t=1782189659&sid=NOlnOX1RJ


作者: HenryHH    時間: 2020-8-30 03:06

早幾星期已淘左隻900H玩緊,機價連集運$6000有找

美孚有間做水貨現貨,大約$8300

水貨缺點冇GOOGLE GMS, 用唔到CHROME CAST , 冇AIRPLAY2

不過DIY照用到NETFLIX , YOUTUBE APK, 食到DV, DA,打機出到HDR

玩左兩星期,慳左既錢買左支7.1.2 DA , 打機睇NETFLIX好正
作者: Dcup    時間: 2020-8-30 10:23

本帖最後由 Dcup 於 2020-8-30 10:24 編輯
1. 我 7# 都開宗明義 "電視計", 我無話所有產品放諸皆準, 關汽車乜事?

2. 唔同產地的車細分型號, 以至 ...
Miipp 發表於 2020-8-29 23:17



    點會極少,供應鍊黎十年己經減緊全球化,更追求近地化,連物流都想慳,而且生產反應更快,減少更多不必要時間,再平到耳機音響大廠都有一機幾地做,電視點會無

車都無咩手功可言,焊同裝件姐,電視一樣,你邊到採購囉咩QC,廠廠都可以唔同,做時同你計幾多Nm扭上去定隨便上緊己經係分別,全部都係指標同錢既關係

你都係2000年既想法渣今時今日波鞋廠都7洲設廠,只要產量夠大,單一廠生產反而唔係優勢,行內都知今年就係引證近地生產最好表現既一年,如果all in 一個地方做,咪好似年頭咁,跪曬囉,就算出到廠,都無貨出到口,幾精彩
作者: Miipp    時間: 2020-8-30 11:22

點會極少,供應鍊黎十年己經減緊全球化,更追求近地化,連物流都想慳,而且生產反應更快,減少更多 ...
Dcup 發表於 2020-8-30 10:23


你認真睇下 review  睇各國賣的同型號用乜 panel 再講啦

齋吹 d 不切實際的野.....
作者: Miipp    時間: 2020-8-30 11:32

我部舊罪大港行 MIJ 日本組裝的旗艦壞左後, 拆機試整時, 對比入面的 parts 同國行大陸組裝的跟本係一樣 (LCD panel, 主板, 火牛等等).

呢樹太多人乜根據都無, 淨識打嘴砲.

活在上世紀的人先會 J 日本組裝 (針對電視而言).

唔講裝配地點, 而家最靚的 panel 都係韓國/台灣產, 主板 PCBA, 火牛等更只會係大陸/東南亞代工, 將呢 d 外地的組件運返去日本組裝真係得啖笑, 全地球可能得返港豬們先會崇尚一開偽 MIJ label
作者: gn01119056    時間: 2020-8-30 21:49

中國做又唔差既, 有時可能會更好

每樣產品都唔一樣, 唔可以一概而論

中國名聲差, 係有佢既原因, 因為用家有好多不愉快體驗, 成龍都話中國做會爆炸

佢地名聲比以前好, 亦有佢原因, 因為佢地真係進步左好多

但有得揀, 都會揀日本做
作者: madebyp90    時間: 2020-8-31 04:48

我部舊罪大港行 MIJ 日本組裝的旗艦壞左後, 拆機試整時, 對比入面的 parts 同國行大陸組裝的跟本係一樣 (LC ...
Miipp 發表於 2020-8-30 11:32



    台灣,hk特別多人鍾意J mij LOGO
sony tv同三菱電器就係好例子

三菱好多mij電器,用大陸料,係日本上case,就係mij出口
sony TV更加係賣LOGO貼紙
作者: gn01119056    時間: 2020-8-31 09:20

台灣,hk特別多人鍾意J mij LOGO
sony tv同三菱電器就係好例子

三菱好多mij電器,用大陸料,係日本上c ...
madebyp90 發表於 2020-8-31 04:48


本身名聲, 規管, 文化, 人格
就算完全一樣既產品, 你都會係香港買, 唔會揀大陸
你唔知邊一層會做左手腳, 其他地方都會發生, 但相對下較少
係大陸住過, 好多大陸朋友都一樣見解
佢地係每一層, 每一個好細微環節都可以出事
未體驗過你唔會明, 雖然現時已經好好多, 我都會成日買大陸水貨, 始終平好多
佢地平既一部份原因, 亦係名聲問題
作者: iamhihison    時間: 2020-8-31 11:37

回覆 2# 未熟者


    有無Link 參考下,係直運定集運?
作者: madebyp90    時間: 2020-8-31 16:00

本身名聲, 規管, 文化, 人格
就算完全一樣既產品, 你都會係香港買, 唔會揀大陸
你唔知邊一層會做左手腳,  ...
gn01119056 發表於 2020-8-31 09:20



    日本本土,賣X系,一樣大陸做
如果有分別,做乜唔mij?
作者: Miipp    時間: 2020-8-31 16:02

本身名聲, 規管, 文化, 人格
就算完全一樣既產品, 你都會係香港買, 唔會揀大陸
你唔知邊一層會做左手腳,  ...
gn01119056 發表於 2020-8-31 09:20


ching 意見入面有數個謬誤, 將一個 "組裝地點" 咁簡單的野溝太多唔相關元素落去之餘, 重要添加正字元素落去, 我都無氣去回.....

太多幻想, 不科學, 不能考証的論點
作者: gn01119056    時間: 2020-8-31 22:57

本帖最後由 gn01119056 於 2020-8-31 23:17 編輯
ching 意見入面有數個謬誤, 將一個 "組裝地點" 咁簡單的野溝太多唔相關元素落去之餘, 重要添加正字元素落 ...
Miipp 發表於 2020-8-31 16:02


中國平咁多我都買中國水貨
中國組裝, 日本組裝, 如果同一價錢, 你會買邊個?
身體最誠實, 講咁多都係多餘
作者: gn01119056    時間: 2020-8-31 23:01

本帖最後由 gn01119056 於 2020-8-31 23:18 編輯
日本本土,賣X系,一樣大陸做
如果有分別,做乜唔mij?
madebyp90 發表於 2020-8-31 16:00



    中國係嬴成本, 最簡單
中國組裝, 日本組裝, 如果同一價錢, 你會買邊個?
身體最誠實, 講咁多都係多餘
作者: madebyp90    時間: 2020-9-1 02:16

中國係嬴成本, 最簡單
中國組裝, 日本組裝, 如果同一價錢, 你會買邊個?
身體最誠實, 講咁多都係多餘 ...
gn01119056 發表於 2020-8-31 23:01


同一個model
日本賣mic
香港賣mij

就係睇中你個產地迷信
作者: 35ti    時間: 2020-9-1 09:41

當見過大6TV工廠全自動化生産線後,在同一product design下,MIC同MIJ已不太重要了!
作者: administrator~    時間: 2020-9-1 10:09

3分1價錢, 真係淘得過.
PPYUPP 發表於 2020-8-30 00:57

現價六千

via HKEPC Reader for Android
作者: administrator~    時間: 2020-9-1 10:15

你認真睇下 review  睇各國賣的同型號用乜 panel 再講啦

齋吹 d 不切實際的野..... ...
Miipp 發表於 2020-8-30 11:22

師兄又見到你
Router區狂留言 話買水貨好
其實你係咪賣水貨

via HKEPC Reader for Android
作者: dipsy    時間: 2020-9-1 10:24

早幾星期已淘左隻900H玩緊,機價連集運$6000有找

美孚有間做水貨現貨,大約$8300

水貨缺點冇GOOGLE GMS,  ...
HenryHH 發表於 2020-8-30 03:06

Netflix 出到 4k?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Miipp    時間: 2020-9-1 10:54

師兄又見到你
Router區狂留言 話買水貨好
其實你係咪賣水貨  

via HKEPC Reader for Android ...
administrator~ 發表於 2020-9-1 10:15


水區好多 ching 食 KFC, 佢地又賣 KFC?

同埋 ching 觀察力太弱鳥

我係 router 區叫人拍京東 router, 如果我係賣水貨, 即係我係京東老細東哥?

我係 harddisk 區叫人買美森 harddisk, 我重有另一個分身 Jeff Bezos!?
作者: Miipp    時間: 2020-9-1 11:01

係衣必時叫人買水真會踩到唔少"人"條尾, 逃~
作者: gn01119056    時間: 2020-9-1 12:23

本帖最後由 gn01119056 於 2020-9-1 15:51 編輯
同一個model
日本賣mic
香港賣mij

就係睇中你個產地迷信
madebyp90 發表於 2020-9-1 02:16



    商家賣咩,最主要睇賺錢
我無產地迷信,我自己係買大陸水貨,因為平,而唔係質量好過mij
中國組裝, 日本組裝, 如果同一價錢, 我一定買MIJ, 你會買邊個?
你的身體最誠實, 事實在眼前
作者: madgod1213    時間: 2020-9-1 16:00

中國平咁多我都買中國水貨
中國組裝, 日本組裝, 如果同一價錢, 你會買邊個?
身體最誠實, 講咁多都係多餘 ...
gn01119056 發表於 2020-8-31 22:57

根本唔會理佢邊度組裝, 同一價錢都係咁話, 浪費時間
sorry港行D MIJ電視咪一樣保養到期即壞, MIJ咪又係用緊同一粒電容
作者: 未熟者    時間: 2020-9-1 16:17

回覆 33# madgod1213

無敵大和號精神巳經無限延續到中國人心底裏
作者: gn01119056    時間: 2020-9-1 17:45

本帖最後由 gn01119056 於 2020-9-1 17:53 編輯
根本唔會理佢邊度組裝, 同一價錢都係咁話, 浪費時間
sorry港行D MIJ電視咪一樣保養到期即壞, MIJ咪又係用 ...
madgod1213 發表於 2020-9-1 16:00


大陸平我就一定買大陸水貨,
但係中國組裝, 日本組裝, 同價錢你都唔買日本
呢局大家打和SUPER, 係心入面笑左出黎
作者: Miipp    時間: 2020-9-1 18:17

大陸平我就一定買大陸水貨,
但係中國組裝, 日本組裝, 同價錢你都唔買日本
呢局大家打和SUPER, 係心入面 ...
gn01119056 發表於 2020-9-1 17:45


ching 你問呢個問題, 同我咁問係無分別:

艾瘋 77 係地球組裝, 火星組裝, 同價錢你都唔買地球;
啊媽同女友跌落水救邊個先;
下省萬字....

做人成熟 d, 咁離地有乜意思. ching 係現實社會都會成日同 fd/親友/同學/同事問呢類假設問題? 其實問完証明到乜?, 我 R 爆頭都唔明
作者: gn01119056    時間: 2020-9-1 19:01

本帖最後由 gn01119056 於 2020-9-1 21:52 編輯
ching 你問呢個問題, 同我咁問係無分別:

艾瘋 77 係地球組裝, 火星組裝, 同價錢你都唔買地球;
啊媽同女 ...
Miipp 發表於 2020-9-1 18:17



你自己心目中都有答案, 又火星地球
我已經大大聲講, 平咁多一定買大陸水貨, 同價錢一定買日本組裝, 有幾難?
兜一大個圈, 講咁多野, 未又係身體最誠實
點解講唔出口? 點解要轉移話題? 點解反駁唔到?
因為你都知道自己前後矛盾, 所以無野反駁
答又死, 唔答又死, 唯有講火星地球
你心入面都係話"同價錢一定買日本組裝"
就係為左面子講唔出口, 你知我知單眼佬都知

作者: administrator~    時間: 2020-9-1 23:00

本帖最後由 administrator~ 於 2020-9-1 23:03 編輯
你自己心目中都有答案, 又火星地球
我已經大大聲講, 平咁多一定買大陸水貨, 同價錢一定買日本組裝, 有幾 ...
gn01119056 發表於 2020-9-1 19:01

師兄算啦
勿傷和氣
人各有選
「國安法」在
佢識咁講
醒目仔嘅

via HKEPC Reader for Android
作者: lichunka    時間: 2020-9-3 16:35

新屋正想買65X9500H 淘寶賣RMB11,000,加埋運費計返HK$13000
香港行貨賣HK$23,000, 差成10k
想博下淘寶
作者: gn01119056    時間: 2020-9-3 20:35

新屋正想買65X9500H 淘寶賣RMB11,000,加埋運費計返HK$13000
香港行貨賣HK$23,000, 差成10k
想博下淘寶 ...
lichunka 發表於 2020-9-3 16:35



    我之前都唸左好耐, 平咁多都係淘寶, 半個月後會買$6300其他型號
唔放心既可以搵香港水貨門店貴一二千, 聲稱頭10日有事幫你換
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-3 21:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lichunka    時間: 2020-9-4 01:22

啱啱淘左x9500h 65吋直送上門成為13000 同港版比個分別係無air play ,made in china ,remote  ...
gogoal1982 發表於 2020-9-3 21:40


師兄搵邊間買?蟲蟲嗎?
作者: gn01119056    時間: 2020-9-4 08:54

啱啱淘左x9500h 65吋直送上門成為13000 同港版比個分別係無air play ,made in china ,remote  ...
gogoal1982 發表於 2020-9-3 21:40



    刷港版ROM用到airplay嗎
作者: HenryHH    時間: 2020-9-4 14:17

回覆 41# gogoal1982


另外淘番個掣就FIT 晒 ,Keyword "TX500C"
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-4 17:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-4 17:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gerrardjamie    時間: 2020-9-4 18:43

根本唔會理佢邊度組裝, 同一價錢都係咁話, 浪費時間
sorry港行D MIJ電視咪一樣保養到期即壞, MIJ咪又係用 ...
madgod1213 發表於 2020-9-1 16:00



    你果部到期即壞唔=人地果部到期即壞....

你咁答都幾搞笑..講到計時炸彈咁......我電視日日長開(OLED), 十分滿意
有位巴打講得岩..同一價錢.....無理由唔揀MIJ....
作者: madgod1213    時間: 2020-9-4 19:26

你果部到期即壞唔=人地果部到期即壞....

你咁答都幾搞笑..講到計時炸彈咁......我電視日日長開(OLE ...
gerrardjamie 發表於 2020-9-4 18:43

我意思係唔理部機邊到組裝, 要壞的始終要壞
日本賣緊係MIC, 香港賣緊係MIJ, 以日本仔性格, 好野優先益國民? 定優先益香港人?
logically就係佢地覺得根本冇分別, 平D價錢賣比國民, 貴一貴賣比香港人
作者: 未熟者    時間: 2020-9-4 20:50

回覆 48# madgod1213

只係有部份人神化MIJ, 醜化MIC
我真係未買過未見過MIJ Playstation 4 PRO。
日本守舊一派人都會着眼MIJ, 但時間巳說明事實上MIC Sony冇品質問題, MIJ Sony亦未能達到永世唔壞。
作者: marklau    時間: 2020-9-4 21:30

本帖最後由 marklau 於 2020-9-4 21:34 編輯
我意思係唔理部機邊到組裝, 要壞的始終要壞
日本賣緊係MIC, 香港賣緊係MIJ, 以日本仔性格, 好野優先益國民 ...
madgod1213 發表於 2020-9-4 19:26

其實以往港人鍾意買日水貨機
除左mij之外最大分別係
同一型號日版比海外版功能多d
或者個款得日本獨有例如車咁
唔好講電器,你見而家巿道咁差
donki日日都人山人海咁
仲想開第四分店
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-4 22:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gerrardjamie    時間: 2020-9-5 00:15

我意思係唔理部機邊到組裝, 要壞的始終要壞
日本賣緊係MIC, 香港賣緊係MIJ, 以日本仔性格, 好野優先益國民 ...
madgod1213 發表於 2020-9-4 19:26



    以前就係...但日本政策都有好多問題存在....日本人太鐘意搵中國做代工廠...當然,全世界都有呢個問題,題,好簡單者...人工平好多..出黎價錢平好多..但亦引伸到日本人缺乏就業職位...收入也有所降低...自然買既野都想平....依家日本年輕一代好多都係windows shopping.....,其實MIC質素都係可以的,呢個不容否定,但如果有得揀,MIJ確實會更好一點.....差過幾千蚊者
作者: gerrardjamie    時間: 2020-9-5 00:16

回覆  madgod1213

只係有部份人神化MIJ, 醜化MIC
我真係未買過未見過MIJ Playstation 4 PRO。
日本 ...
未熟者 發表於 2020-9-4 20:50



    日本人你估唔想買MIJ....無錢呀嗎....MIJ不容刻意神化...自己鐘意就可以,不容去批評別人的,自己喜歡就可以

利伸...用MIJ SONY TV
作者: Miipp    時間: 2020-9-5 09:56

以前就係...但日本政策都有好多問題存在....日本人太鐘意搵中國做代工廠...當然,全世界都有呢個問題,題,好簡單者...人工平好多..出黎價錢平好多..但亦引伸到日本人缺乏就業職位...收入也有所降低...自然買既野都想平....依家日本年輕一代好多都係windows shopping.....,其實MIC質素都係可以的,呢個不容否定,但如果有得揀,MIJ確實會更好一點.....差過幾千蚊者
gerrardjamie 發表於 2020-9-5 00:15


點確實法, 可否科學一點? 好係乜地方? 點好法? 唔好齋憑想像力或"我覺得".

而家 d 大廠係唔同國家組裝, 應負各大洲訂單(以及關稅優化), 設計一樣, 核心部件一樣, 用的儀器一樣, 用的生產管理方法一樣.......

P.S. 我對上部 HX 就係 MIJ 日本組裝, 壞左後拆機同國行 MIC 大陸組裝的對比 LCD module/火牛/底板用料係一樣的.
作者: foxkit    時間: 2020-9-5 11:55

本帖最後由 foxkit 於 2020-9-5 12:04 編輯
師兄搵邊間買?蟲蟲嗎?
lichunka 發表於 2020-9-4 01:22


唔使去淘寶買。走去影音網看下現時D人去邊買好過啦!
好多都去美孚有間叫Bxst of the Bext.買,佢有FB。再唔系去price揾下,九成以上都有國內版索尼H系列賣。
作者: foxkit    時間: 2020-9-5 11:58

本帖最後由 foxkit 於 2020-9-5 12:00 編輯

揾生意都唔系咁揾上來epc呀!
蟲/新優有客人加咗二千保後出咗事!
壞機變咗無影,去D影音揾下就有呢單!
作者: foxkit    時間: 2020-9-5 12:07

蟲蟲或新優香港有人幫手做,所以唔系叫直送。衹是本港有存貨,有單即送!
作者: Miipp    時間: 2020-9-5 12:09

唔使去淘寶買。走去影音網看下現時D人去邊買好過啦!
好多都去美孚有間叫Bxst of the Bext.買,佢有FB。再 ...
foxkit 發表於 2020-9-5 11:55


係佢網頁睇, 65x9500h 要 17.6k 喎
作者: foxkit    時間: 2020-9-5 12:14

本帖最後由 foxkit 於 2020-9-5 12:19 編輯
係佢網頁睇, 65x9500h 要 17.6k 喎
Miipp 發表於 2020-9-5 12:09


………學影音邊D人再問下佢
https://m.price.com.hk/product.php?p=458933

蟲蟲/新優淘網標離地價,又是要問價先有真價。

55 實際人仔標唔高過5900先正常
65 標唔高過9千人仔
作者: foxkit    時間: 2020-9-5 12:21

回覆  gogoal1982


另外淘番個掣就FIT 晒 ,Keyword "TX500C"
HenryHH 發表於 2020-9-4 14:17


用sony app就可以啦!唔使浪費錢
作者: foxkit    時間: 2020-9-5 12:22

刷港版ROM用到airplay嗎
gn01119056 發表於 2020-9-4 08:54


買水LG/三星把拉!
作者: EVIS    時間: 2020-9-5 12:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-5 12:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-5 12:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-5 13:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-5 13:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-5 13:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-5 13:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2020-9-5 17:45

9100人仔 賣到17K 真係唔知有乜咁好招乎了,有事咪又係無保
gogoal1982 發表於 2020-9-5 13:35


買水我都會 take risk 平到盡, 除非中間人收費 "合理", 因為其實需要的只係 SZ/DG->HK 貨運服務.

買得國行係型式上都等於網購, 我唔會預幫埋間鋪交租.
作者: Tehnijo    時間: 2020-9-6 17:16

呢間問過,55吋貴蟲蟲1000到,一樣無保大陸行做乜要比我多,問佢有無得平既核黑面叫我揾返大陸買,又話自己D ...
gogoal1982 發表於 2020-9-5 12:56



    其實我有次上去深圳虫虫度同朋友去買機 吹開水 佢話香港d水貨鋪好多都係同佢攞貨 有時d細鋪自已唔存 收完order先叫佢送落黎
作者: administrator~    時間: 2020-9-6 19:16

回覆  madgod1213

只係有部份人神化MIJ, 醜化MIC
我真係未買過未見過MIJ Playstation 4 PRO。
日本 ...
未熟者 發表於 2020-9-4 20:50

你講才子

via HKEPC Reader for Android
作者: administrator~    時間: 2020-9-6 19:21

本帖最後由 administrator~ 於 2020-9-6 19:23 編輯
點確實法, 可否科學一點? 好係乜地方? 點好法? 唔好齋憑想像力或"我覺得".

而家 d 大廠係唔同國家組裝,  ...
Miipp 發表於 2020-9-5 09:56

有無檢查後門

via HKEPC Reader for Android
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-6 20:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HenryHH    時間: 2020-9-7 13:08

所以我計過條數都係直接係上海天猫送去集運打箱運落黎算。

香港店做水貨機食$2000差價,只係多左個開箱CHECK 機保障,連裝APP都話要另加錢 (自己裝好易) ,但如果有事運返上去整又話要收$2000。 一來一回買港水既維修要至少多$4000,我不如搏下慳返算數
作者: PPYUPP    時間: 2020-9-7 16:31

本帖最後由 PPYUPP 於 2020-9-7 16:32 編輯

而家最抵淘係55X9000H, HK$5500搞掂, 港行要14000 (price.com 價錢又調整左), 真係一開三.
55吋運輸風險細D.
  
所以我計過條數都係直接係上海天猫送去集運打箱運落黎算。

香港店做水貨機食$2000差價,只係多左個開箱CHE ...
HenryHH 發表於 2020-9-7 13:08

作者: HenryHH    時間: 2020-9-7 16:37

慳返既錢淘左支 7.1.2 返黎,睇NETFLIX 出DV + DA 好很正。

(電視機內置既Speaker 直係無氣無力,雖然直出係顯示有DA ,但其實真係好單簿)
作者: asp123    時間: 2020-9-7 16:49

蟲蟲或新優香港有人幫手做,所以唔系叫直送。衹是本港有存貨,有單即送! ...
foxkit 發表於 2020-9-5 12:07


請問蟲蟲或新優 是不是同一店呢?
我找到新優, 但找不到蟲蟲.

可以PM我蟲蟲店嗎? 
謝謝~
作者: gerrardjamie    時間: 2020-9-7 17:22

其實無咩所謂,鐘意港行就港行,水就水,其實按個人喜歡,我自己買行,SONY質素真心係好
作者: sharp    時間: 2020-9-7 20:20

請問蟲蟲或新優 是不是同一店呢?
我找到新優, 但找不到蟲蟲.

可以PM我蟲蟲店嗎? 
謝謝~ ...
asp123 發表於 2020-9-7 16:49


新優電器(公司名)
蟲蟲伊甸園 (掌櫃名)
作者: asp123    時間: 2020-9-8 09:19

新優電器(公司名)
蟲蟲伊甸園 (掌櫃名)
sharp 發表於 2020-9-7 20:20


明白, 謝謝~
作者: 008325    時間: 2020-9-8 11:04

本帖最後由 008325 於 2020-9-8 11:05 編輯
你自己心目中都有答案, 又火星地球
我已經大大聲講, 平咁多一定買大陸水貨, 同價錢一定買日本組裝, 有幾 ...
gn01119056 發表於 2020-9-1 19:01



    呢個真係好正,呢2年睇到香港都好多呢D人  
 明明係貪平 又要話大陸都有好野
 就好似D大陸人住係大陸要說服自己大陸好好一樣
    呃人先要呃自己
作者: Miipp    時間: 2020-9-8 11:25

呢個真係好正,呢2年睇到香港都好多呢D人  
 明明係貪平 又要話大陸都有好野 :titter ...
008325 發表於 2020-9-8 11:04


無人話一定要買大陸版, 水貨唔係淨得國內有, 有 ching 就拍美版, 是一佳話

https://www.hkepc.com/forum/view ... mp;tid=2529010&

全地球得香港特別貴, 點解有咁多港豬鐘意比人當水魚劏?

無晒 point 技窮玩正字? ching 講的野 0 營養, 想玩顏色分化去返水區把啦
作者: 招搖仔    時間: 2020-9-8 11:47

其實乜都有水貨 食物 電話 錶 衫褲鞋
水貨都係正貨 只係減左代理差價冇保養
而家講緊電視水貨差價4-6成 睇你博唔博

via HKEPC Reader for Android
作者: waiwai    時間: 2020-9-8 13:20

國行個remote真係好柒, 係咪就咁掏隻tx500c就用得?呢隻係唔係藍牙定紅外? Thx
作者: sharp    時間: 2020-9-8 21:40

所以我計過條數都係直接係上海天猫送去集運打箱運落黎算。

香港店做水貨機食$2000差價,只係多左個開箱CHE ...
HenryHH 發表於 2020-9-7 13:08

依家是否不能安裝Google play?
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-8 23:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-8 23:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PPYUPP    時間: 2020-9-9 01:18

諗諗下,  淘部55X9000H,  HK$5500,   慳晒9000遲D出部新PC(RTX3080) 要來駁電視打機睇NETFLIX都仲得...
作者: HenryHH    時間: 2020-9-9 14:24

諗諗下,  淘部55X9000H,  HK$5500,   慳晒9000遲D出部新PC(RTX3080) 要來駁電視打機睇NETFLIX都仲得... ...
PPYUPP 發表於 2020-9-9 01:18



要留要 X9000h 冇話支持gsync freesync
作者: 乳交七    時間: 2020-9-9 23:33

我都想買X9000H, PS5 READY喎... 同埋為起七千頭有65吋.. 大陸價.

香港D電視價... 等死吧.
作者: 乳交七    時間: 2020-9-9 23:35

回覆 87# gogoal1982


    唔駛架........ 我用左SONY大陸版幾年了.
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-9 23:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 乳交七    時間: 2020-9-10 00:04

係佢個STORE.. 裝個大陸APP乜春管家之類.. 跟住你想點都得啦... 同埋... 裝個鬼佬第三方APPSTORE就攪掂...

一樣.. 有YOUTUBE, NETFLIX, 藍VIU, 我夠用了.
作者: waiwai    時間: 2020-9-10 13:36

有冇師兄喺蟲蟲買過送货到香港要加多少運費?剛剛問過話要加400元, thanks!
作者: Miipp    時間: 2020-9-10 22:09

有冇師兄喺蟲蟲買過送货到香港要加多少運費?剛剛問過話要加400元, thanks!
waiwai 發表於 2020-9-10 13:36


佢本身個價已經加左天價運費

唔係正常國行價
作者: 最後的戰役    時間: 2020-9-11 01:58

係佢個STORE.. 裝個大陸APP乜春管家之類.. 跟住你想點都得啦... 同埋... 裝個鬼佬第三方APPSTORE就攪掂...  ...
乳交七 發表於 2020-9-10 00:04



    鬼佬第三方APPSTORE - 即係咩
作者: 乳交七    時間: 2020-9-11 03:02

回覆 96# 最後的戰役


我廢事POST LINK啦.

你係GOOGLE打

your independent app store for Android TV

第一個就係... A字頭.
作者: gn01119056    時間: 2020-9-11 08:46

佢本身個價已經加左天價運費

唔係正常國行價
Miipp 發表於 2020-9-10 22:09



    好多唔會直運香港, 佢仲可以比訂試機 (雖然唔知有問題會唔會比你換, 有事你亦可以唔要訂)
集運風險又再高左, 本身都平左咁多, 幾百蚊就唔慳了
作者: Miipp    時間: 2020-9-11 09:55

好多唔會直運香港, 佢仲可以比訂試機 (雖然唔知有問題會唔會比你換, 有事你亦可以唔要訂)
集運風險 ...
gn01119056 發表於 2020-9-11 08:46


如果只係貴額外幾百更係無所謂,但埋單唔只呢。65” 為例,總數貴二千幾。

所以睇個人風險承受能力,中低價機我會平盡,搵專做重貨的集運,叫賣家加多層包裝/打木架。
作者: C.K.F.    時間: 2020-9-11 13:08

港版 X9500H 都係120Hz Panel 同 HDMI 2.1
照計都支援到 4K/120Hz 訊源輸入.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2