Board logo

標題: [開箱] 21:9電競屏幕(曲MON) LG 38GN950 [打印本頁]

作者: momochan    時間: 2020-8-18 12:22     標題: 21:9電競屏幕(曲MON) LG 38GN950

本帖最後由 momochan 於 2020-11-2 17:08 編輯

21:9早幾年都已經有出,d朋友都話睇野會多左,對打機個陣有幫助,
拎咗政府個一萬蚊幫補吓換隻21:9泥打機,新mon唔平要HK$12990但人一世物一世試試未嚐不可。

1.jpg

配件都係一堆線,最緊要係條Display Port線(要上到160 HZ都係靠佢,普通HDMI去到盡都係到75HZ)

2.jpg

3.jpg

個架唔洗用螺絲,座枱用直接拼埋就可以。要掛牆都得,佢機背都有螺絲位,自己配返個岩大細既架就可以。

[ 4.png

5.png

個mon長寬高896.4 x 478.4 x 312.2 mm (我就上官網抄既,度好咗先去買),如果將枱唔夠位就要拎出廳當電視用

6.png

7.png

曲面mon越望越型~

HDR係呢D價位既電競mon都會有埋,暗位都睇得通,(上圖)普通mon望入個倉到一片黑色,(下圖)HDR後可以睇到入面d物件同細位。就好似PUBG入面咁有光線系統,係外面大太陽個陣,你想瞄返室內既時候,好多時都會因為光暗差別太大,而睇唔到入面咩環境,而家睇得到個細節,唔怕比人camp死咗先知敵人係邊。So far都唔見佢有殘影起格之類既情況發生,就算個視角要快速轉換都夠順,個1ms/ gsync/超頻幫左唔少,表現值回票價。21:9 mon 睇多咗左右兩邊好多野,同開半個外掛差唔多,雖然暫時未睇慣但感覺唔錯。

8.png

9.png

睇片片源用同個mon都係3840x1600,畫質顏色鮮明呢個唔多講,不竟佢係用緊nano IPS panel,開盡21:9每粒點都用得到亦唔會有黑色邊出現。Btw咁當然可以較番做16:9啦,但左右會有黑邊,睇自己需要,我唔打機齋上網果陣都會校番16:9,不竟有時d website 21:9果陣都係左右兩邊留白。

散熱位出風位係機背,機背仲係RGB,打機聽歌都曉發光。mon底有制for轉色,同埋我係LG個網到download咗LG UltraGear Control Center黎轉色,顏色/ 燈效/ 光度都有得校。聽個歌個陣仲可以跟返個beat黎閃。









分屏,好似最多1開4格。

圖片附件: 1.jpg (2020-11-2 16:46, 137.18 KB) / 下載次數 88
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2228436&k=95d63e18df470188c71ef392edf805bf&t=1782189248&sid=4sHDK4dYya



圖片附件: 2.jpg (2020-11-2 17:06, 120.66 KB) / 下載次數 98
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2228442&k=fafd7f68aa85dfa64624d2e33130c0dc&t=1782189248&sid=4sHDK4dYya



圖片附件: 3.jpg (2020-11-2 17:06, 143.48 KB) / 下載次數 92
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2228443&k=ffa97dbb7c393ebf91153b5521964b47&t=1782189248&sid=4sHDK4dYya



圖片附件: 4.png (2020-11-2 17:06, 133.93 KB) / 下載次數 78
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2228444&k=7d6590b9dc50ac0e6ce1da0ed41f813b&t=1782189248&sid=4sHDK4dYya



圖片附件: 5.png (2020-11-2 17:06, 136.96 KB) / 下載次數 90
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2228445&k=a035f097d514ee250e8893127e9c3aea&t=1782189248&sid=4sHDK4dYya



圖片附件: 6.png (2020-11-2 17:06, 112.06 KB) / 下載次數 98
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2228446&k=447c4337e77bdd62eaa2136fe1bbab9c&t=1782189248&sid=4sHDK4dYya



圖片附件: 7.png (2020-11-2 17:06, 126.96 KB) / 下載次數 87
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2228447&k=2460fe635b84ffa0d2aed2475f4d2015&t=1782189248&sid=4sHDK4dYya



圖片附件: 8.png (2020-11-2 17:06, 133.98 KB) / 下載次數 94
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2228448&k=f04aa386d6c254ee103b3bd896f51872&t=1782189248&sid=4sHDK4dYya



圖片附件: 9.png (2020-11-2 17:06, 112.3 KB) / 下載次數 107
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2228449&k=d28f3abf43fd0620d6a20b144dbec5dc&t=1782189248&sid=4sHDK4dYya


作者: bihari    時間: 2020-8-18 14:34

我本身都有留意呢隻, 萬三都唔算貴
跟住發現呢款有兩個model, 1 個係LG 38GN950 , 1個係LG 38GL950 ,GN係G-SYNC Compatible , GL G-SYNC, 睇下遲d有冇其他貼紙mon先
作者: crackong    時間: 2020-8-18 14:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xzell    時間: 2020-8-18 15:28

爽爽爽爽...爆, RGB可免
作者: joejoe    時間: 2020-8-18 17:27

唔錯,唔錯
作者: shishi85    時間: 2020-8-18 18:03

用咩顯卡先推得郁呀?
作者: Baggio3go    時間: 2020-8-18 18:28

本帖最後由 Baggio3go 於 2020-8-18 21:56 編輯

D 黑位差到.......HDR 既傻優點係光既地方要夠光, 黑既地方地夠黑
下面張圖黑既位全部變灰, 好明顯係冇分區背光既問題
反而你舊mon 做得仲好
作者: 恒生    時間: 2020-8-18 20:09

21:9早幾年都已經有出,d朋友都話睇野會多左,對打機個陣有幫助,
拎咗政府個一萬蚊幫補吓換隻21:9泥打機, ...
momochan 發表於 2020-8-18 12:22


超正加超爽.........重有埋RGB燈效
作者: 七彩小生    時間: 2020-8-18 20:47

Ching. 真係好正喎..
作者: cngaiyin    時間: 2020-8-19 08:22

HDR無1000 都係搞笑用 算把啦
作者: Dcup    時間: 2020-8-19 08:50

本帖最後由 Dcup 於 2020-8-19 09:35 編輯

所以話打機講黑位真係搞笑

你下面睇到透,但D色錯曬呢!黑住唔黑,灰到爆

同果D gaming mod錯曬色一樣,跟仲同人講打機好爽因為睇到...咁唔係叫色靚呀....

如果要真實靚色仲要HDR好既,就算黑位幾有層次都好,光位都會爆光到你眼難睇清暗位....

咁先叫真實
作者: Quiorra    時間: 2020-8-19 11:35

唔講隻MON HDR黑位色靚唔靚... 但樓主講果個效果應該係LG 所謂"黑色穩定器", 方便玩家"在漆黑的場景也能讓玩家清晰看到整個畫面,讓玩家清楚看到在漆黑中準備攻擊您的敵人。" 咁唔關HDR 色靚唔靚事
作者: bobofan    時間: 2020-8-19 16:13

個Mon 真係好正 流曬口水
作者: momochan    時間: 2020-8-19 16:20

用咩顯卡先推得郁呀?
shishi85 發表於 2020-8-18 18:03


我自己用2080ti推得郁呀,真係有興趣就拎自己個spec落去電腦城到問sales,佢地仲熟過我
作者: lai.areon    時間: 2020-8-19 18:11

呢個mon有冇gsync??
作者: kilikulu    時間: 2020-8-20 12:51

有冇保養架?
作者: beacher    時間: 2020-8-20 12:55

平左 之前睇都要16-18K
作者: momochan    時間: 2020-8-20 18:33

呢個mon有冇gsync??
lai.areon 發表於 2020-8-19 18:11



    有呀,基本上LG近年出嘅電競MON都會有gsync,呢個反應時間仲去到1ms gtg
作者: momochan    時間: 2020-8-20 18:34

有冇保養架?
kilikulu 發表於 2020-8-20 12:51



    我喺黃金 正都科技買, 行貨有3年保養,上網登記返仲送多3個月
作者: momochan    時間: 2020-8-21 13:00

睇埋中田數碼, 匯訊科技, Compumark , Videocom Technology, 呢3間都有賣LG行貨
作者: silverboy    時間: 2020-8-21 18:47

回覆 1# momochan


    正呀
作者: lamvalley    時間: 2020-8-21 20:11

21:9 曲面和平面係咪好大分別?
作者: NX    時間: 2020-8-22 09:57

舊年9月公報 GL950,等咗差唔多一年! 問+刀同中田話香港唔會返貨。唔知真定假?
轉頭走隻 GN950 出嚟! G Sync 變咗 compatible, OC 175hz → 160hz,HDR 400 → 600,似乎無傷大雅。唔知內裏仲有乜嘢唔同? 諗緊好唔好買 GN950 算?
作者: winle01    時間: 2020-8-24 15:09

有無試過個2部機連落去個畫中畫功能?UltraGear support ?
作者: UOL9    時間: 2020-8-25 02:52

睇片得啖笑,用21:9睇主流影片平台都只係支援16:9,睇過netfix仲要只係得16:9 1080,itunes好啲嘅 好多片都食到21:9全畫面冇黑邊,但似乎都只係得1080 睇落都係濛,唔知邊度睇itunes睇緊條片用緊咩解拆度,唔通21:9真係淨係用嚟打機同睇啲宣傳用嘅示範影片?
作者: EVIS    時間: 2020-8-25 04:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newslalalala    時間: 2020-8-25 08:48

曲mon真係正,除咗LG重有冇其他選擇?
作者: Hardcopy    時間: 2020-8-25 11:50

正我本身都有留意呢隻, 萬三都唔算貴
跟住發現呢款有兩個model, 1 個係LG 38GN950 , 1個係LG 38GL950 ...
bihari 發表於 2020-8-18 14:34



   
我上網睇過,38GN950拎走左塊chip,少左把風扇又靜左又慳電左,況且係香港只有38GN950行貨,你都淨係可以買呢部
作者: Hardcopy    時間: 2020-8-25 11:52

HDR無1000 都係搞笑用 算把啦
cngaiyin 發表於 2020-8-19 08:22



    我見其他都有出過HDR1000,但個價位要比多$4000先有
作者: Hardcopy    時間: 2020-8-25 11:53

平左 之前睇都要16-18K
beacher 發表於 2020-8-20 12:55



    而家有行貨緊係會平左,你之前果個應該係水貨價,連埋運費梗係貴啦
作者: UOL9    時間: 2020-8-25 13:17

回覆 26# EVIS
咁高手?睇ITUNES還好啦,起碼可以食哂21:9全MON冇黑邊,畢竟呢啲都係片裔或者影片平台嘅配套問題,但玩GAME係正嘅,有啲後悔當時買咗34"冇買38",但38"1600解拆度 有冇試過itunes睇戲有冇黑邊?
作者: momochan    時間: 2020-8-25 15:12

爽爽爽爽...爆, RGB可免
xzell 發表於 2020-8-18 15:28



    RGB我平時打機都係熄左佢,但睇戲,聽歌我自己都會開返,會有feel d
作者: fungfung87    時間: 2020-8-25 17:58

21:9 打機個優勢都幾大,視野都睇多左,我見34GN850,都有21:9, 邊個會比較好?
作者: Archvictoros    時間: 2020-8-25 18:21

本帖最後由 Archvictoros 於 2020-8-25 18:31 編輯

回覆 33# fungfung87


    我買左34GN850-B,你張顯卡推得盡3840X1600 當然38寸好de。  我3440X1440 打好多game都係得55-78fps,用緊GTX1080,打算直上RTX3090。


作者: sammy886    時間: 2020-8-25 22:44

呢個MON真係好正阿....係場睇過幾次....真靚......不過真係好貴...我呢D..乞丐等級...付擔唔起...得個恨字
作者: Miipp    時間: 2020-8-26 00:28

呢個MON真係好正阿....係場睇過幾次....真靚......不過真係好貴...我呢D..乞丐等級...付擔唔起...得個恨字: ...
sammy886 發表於 2020-8-25 22:44


ching 無天跌落來個一雞咩?
作者: sammy886    時間: 2020-8-26 03:59

ching 無天跌落來個一雞咩?
Miipp 發表於 2020-8-26 00:28



有呀...但已失業8個多月...一雞當然攞去幫補下生活費還下錢..都沒咩剩.
作者: fungfung87    時間: 2020-8-26 11:25

本帖最後由 fungfung87 於 2020-8-26 11:29 編輯
回覆  fungfung87


    我買左34GN850-B,你張顯卡推得盡3840X1600 當然38寸好de。  我3440X1440 打好多g ...
Archvictoros 發表於 2020-8-25 18:21



    咁我去現場睇睇先
作者: kaka.ho28    時間: 2020-8-26 11:29

其實呢兩個差不多,主要都係睇返你屋企個大細,如果放唔落38吋放34都係一個唔錯既選擇
作者: bobofan    時間: 2020-8-26 12:13

緊係有大買大
放唔落38 應該換個電腦枱去配合佢
作者: iamhihison    時間: 2020-8-26 12:18

38條頸會唔會辛苦
作者: deep5    時間: 2020-8-26 17:37

同意,如果係我買就有大揀大,比個尺寸你參考下,

34GN850-B
819.2 x 574.1 x 312.2 mm(座檯架升至最高時)
819.2 x 464.1 x 312.2 mm (座檯架降到最低時)

38GN950-B
896.4 x 588.4 x 312.2 mm(座檯架升至最高時)
896.4 x 478.4 x 312.2 mm (座檯架降到最低時)
作者: bobofan    時間: 2020-8-27 10:38

38條頸會唔會辛苦
iamhihison 發表於 2020-8-26 12:18



郁下條頸當做下運動
應該會比長期幾粒鐘唔郁健康

38 你個眼球仲睇得到曬
而且本身都係闊屏條頸本身就要郁...
49個D我就真係會問佢地辛唔辛苦
作者: tan.oily    時間: 2020-8-27 11:43

之前都有見過34吋實物,10K左右, Gsync 160hz超頻,都有齊架啦,都係去到現場睇下自己鍾意邊個就買邊個囉
作者: yqyq1475    時間: 2020-8-29 11:10

成萬幾蚊真係冇錢買 34個部都9千幾............

但想問下有部gigabyte g34wqc va  21:9  144hz 1ms
我見佢賣3599hkd  
點解會咁平?
會唔會有閃爍問題?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Dcup    時間: 2020-8-29 14:39

郁下條頸當做下運動
應該會比長期幾粒鐘唔郁健康

38 你個眼球仲睇得到曬
而且本身都係闊屏條頸 ...
bobofan 發表於 2020-8-27 10:38



    其實到咁大,最後你會習慣一係就座後D座直D,一係就慣左睇一部份一部份咁...
作者: Archvictoros    時間: 2020-8-29 19:24

回覆 45# yqyq1475


    Gigabyte VA(AOC CU34G2X同款) VS LG Nano-IPS
作者: yqyq1475    時間: 2020-8-29 20:58

回覆  yqyq1475


    Gigabyte VA(AOC CU34G2X同款) VS LG Nano-IPS
Archvictoros 發表於 2020-8-29 19:24

未用過va 個mon會唔會好似tn 咁會有塵霧同d色淺?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Archvictoros    時間: 2020-8-30 16:54

回覆 48# yqyq1475


    ips 色靚係真,va 對比度高不過容易有鬼影。  係有少少似有霧。
作者: 52008498    時間: 2020-9-3 21:46

請問依個resolution, netflix 開唔開到4K
作者: Archvictoros    時間: 2020-9-4 15:35

回覆 50# 52008498


    開到,不過好麻煩,要單mon 開dsr用5120x2160先睇到4k
作者: 52008498    時間: 2020-9-6 01:01

回覆 51# Archvictoros

thanks! 暫時睇來睇去38吋 都係得LG依部最好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2