Board logo

標題: 順豐唔運MON,大家有咩集運好建議 [打印本頁]

作者: fkjohnny    時間: 2020-8-13 12:42     標題: 順豐唔運MON,大家有咩集運好建議

朋友有個MON喺深圳,問過順豐話MON唔送香港,所以想請教下大家,有咩集運好介紹,最緊要安全唔打爛,貴啲都唔緊要,謝謝大家先
作者: Miipp    時間: 2020-8-13 12:51

唔集運, 幫襯京狗直營, 收到爆 mon 搵客服退錢
作者: 伏喱哩    時間: 2020-8-13 13:40

唔集運, 幫襯京狗直營, 收到爆 mon 搵客服退錢
Miipp 發表於 2020-8-13 12:51



    真係唔好彩就煩到嘔
作者: fkjohnny    時間: 2020-8-13 14:12

唔集運, 幫襯京狗直營, 收到爆 mon 搵客服退錢
Miipp 發表於 2020-8-13 12:51



師兄,佢個MON已經喺深圳朋友屋企,未寄嚟香港咋,京東直營有得淨係做運輸?
作者: Miipp    時間: 2020-8-13 14:28

師兄,佢個MON已經喺深圳朋友屋企,未寄嚟香港咋,京東直營有得淨係做運輸? ...
fkjohnny 發表於 2020-8-13 14:12


係喎,睇漏幾隻字。

京狗物流國內有齋運貨業務,其實佢成個集團分好多子公司
作者: fkjohnny    時間: 2020-8-13 15:28

係喎,睇漏幾隻字。

京狗物流國內有齋運貨業務,其實佢成個集團分好多子公司 ...
Miipp 發表於 2020-8-13 14:28


京東物流好似淨係做國內,無嚟香港喎
作者: t9097    時間: 2020-8-13 15:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fkjohnny    時間: 2020-8-13 15:59

寄一程到集運倉,例如神州個類
t9097 發表於 2020-8-13 15:42


係啊,我諗都係要走集運,因為朋友話順豐唔收mon,幾時收都唔知,只係都無試過走集運,唔知邊間寄mon呢類有玻璃會打爛既會好啲咁囉,所以想請教下有無師兄用過邊間運mon又完好無缺無穿無爛咁,唔該晒先
作者: t9097    時間: 2020-8-13 16:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fkjohnny    時間: 2020-8-13 16:04

神州, 43" ok 無穿無爛
t9097 發表於 2020-8-13 16:00



好的,唔該晒師兄,叫朋友去了解下,thx
作者: 1個閒人    時間: 2020-8-13 16:12

好的,唔該晒師兄,叫朋友去了解下,thx
fkjohnny 發表於 2020-8-13 16:04



    神洲好似要香港呢邊,去開個戶口先
作者: fkjohnny    時間: 2020-8-13 17:06

神洲好似要香港呢邊,去開個戶口先
1個閒人 發表於 2020-8-13 16:12


明白,唔該晒師兄
作者: kit520520    時間: 2020-8-19 13:21

順豐係收mon, 你個mon冇盒?你睇下我上個月個post. 都係順豐係南京飛落來

via HKEPC Reader for Android
作者: fkjohnny    時間: 2020-8-19 18:03

順豐係收mon, 你個mon冇盒?你睇下我上個月個post. 都係順豐係南京飛落來

via HKEPC Reader for Android ...
kit520520 發表於 2020-8-19 13:21


係啊,我都好奇怪,有齊晒原廠包裝架,但係我深圳朋友落親單,無幾耐就有收件員打嚟,硬係就話唔收,試過三四次都係咁,淘寶買走順豐又得,諗唔明玩咩嘢
作者: 伏喱哩    時間: 2020-8-19 22:05

京東買左菲記31.5"曲面直送
由神洲代送
原盒兩邊祗加塊爤紙皮.冇用充氣膠袋包裹保護.
到家發現裂屏冇得拒收.
因為唔使你簽收.
來來回回廿幾次EMAIL再報埋消費者委員會.頭尾差不多個半月.先收到退款.
仲要蝕人仔差價同香港運輸.都成舊水.
如果係集運今次就賴晒野.
作者: Dcup    時間: 2020-8-19 22:07

京東買左菲記31.5"曲面直送
由神洲代送
原盒兩邊祗加塊爤紙皮.冇用充氣膠袋包裹保護.
到家發現裂屏冇得拒收 ...
伏喱哩 發表於 2020-8-19 22:05



    無直運完全唔買得黎D,曲其平曲mon,佢地包裝用翻平面料一定頂唔順
作者: Miipp    時間: 2020-8-19 22:11

無直運完全唔買得黎D,曲其平曲mon,佢地包裝用翻平面料一定頂唔順 ...
Dcup 發表於 2020-8-19 22:07


所以買手支都唔好揀曲 mon, 物理上先天弱幾十倍, 大把人 hi 晒野, 同埋曲 mon 成本高, 維修時又要科多好多水.
作者: sinying    時間: 2020-8-20 12:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ryan822    時間: 2020-8-20 23:35

我前日係京東訂左小米34
有d 擔心....
作者: Rexlau417    時間: 2020-8-20 23:43

可以試下冠達快運 幾快 我見有人用佢運大件電器

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: micky0221    時間: 2020-8-21 00:43

神州, 43" ok 無穿無爛
t9097 發表於 2020-8-13 16:00



   神州用到我怕,本來一向用神州運淘寶嘢。七月尾淘張書枱用神集運香港,結果東西到了香港倉一直不派送。多次打電話找客服一直帶我遊花園最後才告訴我2件東西不見了一件要我給時間他們去找,經過4-5天後答應要賠償將所有截圖及補回丟掉那件的報價後又說要等3天才賠償。當然3天後是什麼都沒有都是謊話連編,最後找了淘寶的客服也沒用。難怪神州在網絡上嗅名遠播,白白丟了我1000多的東西。最後是我再重新用1000多再買一張
作者: t9097    時間: 2020-8-21 01:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-8-21 01:29

京東買嘢直送香港係俾神州做的,淘寶買野近一兩年都係用神州,暫時都未出事,可能睇彩數。 ...
t9097 發表於 2020-8-21 01:14



    用神州係唔係普通運就OK?
定係要買咩服務
作者: t9097    時間: 2020-8-21 02:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: micky0221    時間: 2020-8-21 02:14

京東買嘢直送香港係俾神州做的,淘寶買野近一兩年都係用神州,暫時都未出事,可能睇彩數。 ...
t9097 發表於 2020-8-21 01:14


我都係一直用神州都無問題, 到出事先知呢間嘢咁衰。
作者: madebyp90    時間: 2020-8-21 02:37

我前日係京東訂左小米34
有d 擔心....
ryan822 發表於 2020-8-20 23:35



    完全冇問題
直送唔會掉貨

記得由收貨開始,拍片一鏡到開箱
有問題先易搞
作者: ryan822    時間: 2020-8-21 09:50

完全冇問題
直送唔會掉貨

記得由收貨開始,拍片一鏡到開箱
有問題先易搞 ...
madebyp90 發表於 2020-8-21 02:37


之前未諗過拍片
多謝師兄........
作者: pcjie    時間: 2020-8-21 12:23

淘買啲嘢,集運用順豐,然後mon寄去集運倉地址,再合運至香港。早兩年試過咁mon寄,現時不知。
作者: door_jam    時間: 2020-8-25 14:49

上星期六京東買mon, 昨晚已經到咗順豐站,但未得閒去攞,順豐應該運mon喎
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-8-25 16:29

上星期六京東買mon, 昨晚已經到咗順豐站,但未得閒去攞,順豐應該運mon喎
door_jam 發表於 2020-8-25 14:49



    睇樓主...應該係唔運私人...
天貓都送...淘寶唔知..既然你京東都送..
好明顯唔收私人MON??
作者: fkjohnny    時間: 2020-8-25 17:49

睇樓主...應該係唔運私人...
天貓都送...淘寶唔知..既然你京東都送..
好明顯唔收私人MON?? ...
樹下乘涼 發表於 2020-8-25 16:29


係啊,我淘寶買都係走順豐無問題,係唔知點解,我朋友部喺深圳就點都話唔收
不過我聽咗呢度啲師兄建議後,佢叫順豐打木架,然后走順豐到神州東莞倉,再由神州送咗去屋企,安全無爆,唔該晒咁多位師兄
作者: ryan822    時間: 2020-8-29 10:48

完全冇問題
直送唔會掉貨

記得由收貨開始,拍片一鏡到開箱
有問題先易搞 ...
madebyp90 發表於 2020-8-21 02:37


係JD 買個隻34“mon 到左
外觀冇花冇爛
肉眼望應該冇死點
開心使用中

IMG_1767.jpg

圖片附件: [Mon] IMG_1767.jpg (2020-8-29 10:47, 126.75 KB) / 下載次數 31
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2214504&k=6a1387812f4578ad59821832d5ea36a1&t=1782593783&sid=4sHLd6hkuM


作者: madebyp90    時間: 2020-8-31 04:40

係JD 買個隻34“mon 到左
外觀冇花冇爛
肉眼望應該冇死點
開心使用中

...
ryan822 發表於 2020-8-29 10:48

mac 用21:9 VA問題幾多下
冇原生Hidpi,要Git hub
平VA,又有像素問題,晤似ips

我21:9都係windows用先正

利申,Mbp 2020+win10 PC
作者: ryan822    時間: 2020-8-31 09:42

mac 用21:9 VA問題幾多下
冇原生Hidpi,要Git hub
平VA,又有像素問題,晤似ips

我21:9都係windows用先正

...
madebyp90 發表於 2020-8-31 04:40


多謝師兄!
run Hidpi 真係差好遠嗎?
可能我冇比較,感覺而家好過之前隻LCD 舊mon
作者: madebyp90    時間: 2020-8-31 16:02

多謝師兄!
run Hidpi 真係差好遠嗎?
可能我冇比較,感覺而家好過之前隻LCD 舊mon ...
ryan822 發表於 2020-8-31 09:42



    我用windows set 150 or 125%
絕對好過mac 100%下字

mac hidpi只support 16:9/16:10
21:9要mod
作者: plmoknijbhu    時間: 2020-9-1 12:13

我之前用京東物流,2日到香港
作者: fkjohnny    時間: 2020-9-1 12:52

我之前用京東物流,2日到香港
plmoknijbhu 發表於 2020-9-1 12:13



唔喺京東買嘢,都用到京東物流?
作者: supermeonehk    時間: 2020-9-1 23:19

呢排仲肯直運香港咩?見直運香港好似九成九都無貨咁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2