Board logo

標題: 淘寶買顯示器問題,有經驗進 [打印本頁]

作者: soskai    時間: 2018-10-5 20:23     標題: 淘寶買顯示器問題,有經驗進

淘寶買顯示器問題

我出街買唔到想要的顯示器
想問淘寶買顯示器可行嗎
有咩問題要留意

淘寶 天貓 京東分別在哪
作者: happychanbb    時間: 2018-10-5 22:42

京東>天貓>淘寶

多數人買電子野會係京東買多
作者: soskai    時間: 2018-10-5 23:00

京東>天貓>淘寶

多數人買電子野會係京東買多
happychanbb 發表於 2018-10-5 22:42


點解

唔識買有無教學
作者: cccho    時間: 2018-10-7 14:36

用盡搜尋工具,大牌子同款要買是平,雜牌就部部差唔多。記得要睇清楚用乜port。
作者: Miipp    時間: 2018-10-7 22:30

京狗 ~amazon
淘記 ~ebay
癲貓 稍高門檻的升級版淘記
作者: 七彩小生    時間: 2018-10-7 22:34

As your reference:

Taobao Mon = HK price x 0.8
Taobao Projector and TV = HK price x 0.7

I am using LG 27" 4K Mon for more than 1 year. So far so good.
作者: pk7221012    時間: 2018-10-7 22:52

淘寶的確比香港買平
不過有d鋪頭唔送香港 保養麻煩

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: xjimmyleungx    時間: 2018-10-8 10:09

本帖最後由 xjimmyleungx 於 2018-10-8 10:13 編輯

I just bought a 27" 2k monitor from  京東 but it hasnt arrived yet
The shipping fee is ~ $60rmb to 自提點 near my home.

It is $2100HKD including shipping.  It would cost >$3100 for a monitor with similar specs in hk.
Ofcourse, there's always the risk of defects (e.g. dead pixels, light leaks) and there's no HK warranty.

JD > Tmall > TB
Try to purchase from a 專賣店 shop and pick one with plenty of good reviews
作者: bbsen    時間: 2018-10-8 11:16

回覆 8# xjimmyleungx

靠good review買嘢都係唔夠,最好係睇負評中評,跟住時間長少少嘅追評, 物流評價.... 再做綜合判斷。
多人評無疑係可以增加可信性,10個容易做假1000個比較難,佢嘅差評同追評嘅可信性會提高dd。
作者: yukashing    時間: 2018-10-8 11:28

有問題你預咗要翻深圳退貨。
作者: wyhui5124    時間: 2018-10-8 11:46

淘寶/天貓都OK,但要揀官方旗艦店,而且最好係直運香港,用集運風險會大D。
作者: Botti    時間: 2018-10-8 11:59

"官方旗艦店"只會出現在天貓
小心好多時 [真正] "官方旗艦店" 用唔到官集運或直運香港,要私集
作者: horusvcx    時間: 2018-10-8 12:34

有問題你預咗要翻深圳退貨。
yukashing 發表於 2018-10-8 11:28


我買過兩個43吋芒, 都OK嘅.
但有問題, 你預咗唔會車上去換囉(以我買尺吋嚟計).
作者: bbsen    時間: 2018-10-8 12:46

回覆 13# horusvcx


最後有keep返買Mon嘅record同發票,拎個唔記得幾多錢嘅mon過關可能會比海關問。
好幾年前睇過好似係2000蚊人仔以上, 安全起見最好搞清楚先。
作者: gogowan88    時間: 2018-10-8 14:12

早幾天,在屯門淘了個華碩顯示器,用了還滿意,價格也合算
作者: pk7221012    時間: 2018-10-8 18:24

回覆  horusvcx


最後有keep返買Mon嘅record同發票,拎個唔記得幾多錢嘅mon過關可能會比海關問。
好幾年 ...
bbsen 發表於 2018-10-8 12:46


    帶過關好似要收稅?

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: Botti    時間: 2018-10-9 10:18

帶過關好似要收稅?

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
pk7221012 發表於 2018-10-8 18:24


入香灌 - 邊有稅袈
入國內 - 應該有增值稅,但近年電腦野稅大跌同太普及,除非太礙眼 (85") 或太貴重 (epc 文畫機) 或 大量 (4/50 條 RAM)
基本上海關費事理
作者: tmw9271981    時間: 2018-10-9 20:17

淘過43吋無訂木架,落到黎爆mon
賣家幾好人肯幫我換,自己抬返深圳sf運返比賣家
過關好似交左$400左右稅
作者: pk7221012    時間: 2018-10-9 22:33

淘過43吋無訂木架,落到黎爆mon
賣家幾好人肯幫我換,自己抬返深圳sf運返比賣家
過關好似交左$400左右稅 ...
tmw9271981 發表於 2018-10-9 20:17


    自己主動報?

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: peterli2748    時間: 2018-10-10 07:22

淘過43吋無訂木架,落到黎爆mon
賣家幾好人肯幫我換,自己抬返深圳sf運返比賣家
過關好似交左$400左右稅 ...
tmw9271981 發表於 2018-10-9 20:17


要抬去深圳退貨又要俾稅,
淘芒同TV有問題真係好煩
作者: tmw9271981    時間: 2018-10-10 08:33

回覆 19# pk7221012

原本想報稅,點知行過龍
比大陸果邊叫停,出示淘仔買入訂單資料
講左爆MON維修都要交
作者: Botti    時間: 2018-10-10 09:09

要抬去深圳退貨又要俾稅,
淘芒同TV有問題真係好煩
peterli2748 發表於 2018-10-10 07:22


43" 加埋包裝,連 x 機都入唔到, 點會唔捉住查
作者: billyck2    時間: 2018-10-10 09:24

自古以黎(開放比國外同香港人入境),帶MON都要打稅(唔理任何理由,包括維修退貨)
因為體積問題,好少有人走得甩,除關員實在太懶或者訓左外
作者: pk7221012    時間: 2018-10-10 12:35

回覆  pk7221012

原本想報稅,點知行過龍
比大陸果邊叫停,出示淘仔買入訂單資料
講左爆MON維修都要交 ...
tmw9271981 發表於 2018-10-10 08:33


    好明顯屈你死啦 貪官

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: s84292    時間: 2018-10-10 12:54

淘過43吋無訂木架,落到黎爆mon
賣家幾好人肯幫我換,自己抬返深圳sf運返比賣家
過關好似交左$400左右稅 ...
tmw9271981 發表於 2018-10-9 20:17


點解買MON都唔打木架...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2