作者: soskai 時間: 2018-10-5 20:23 標題: 淘寶買顯示器問題,有經驗進
淘寶買顯示器問題
我出街買唔到想要的顯示器
想問淘寶買顯示器可行嗎
有咩問題要留意
淘寶 天貓 京東分別在哪
作者: happychanbb 時間: 2018-10-5 22:42
京東>天貓>淘寶
多數人買電子野會係京東買多
作者: soskai 時間: 2018-10-5 23:00
點解
唔識買有無教學
作者: cccho 時間: 2018-10-7 14:36
用盡搜尋工具,大牌子同款要買是平,雜牌就部部差唔多。記得要睇清楚用乜port。
作者: Miipp 時間: 2018-10-7 22:30
京狗 ~amazon
淘記 ~ebay
癲貓 稍高門檻的升級版淘記
作者: 七彩小生 時間: 2018-10-7 22:34
As your reference:
Taobao Mon = HK price x 0.8
Taobao Projector and TV = HK price x 0.7
I am using LG 27" 4K Mon for more than 1 year. So far so good.
作者: pk7221012 時間: 2018-10-7 22:52
淘寶的確比香港買平
不過有d鋪頭唔送香港 保養麻煩
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: xjimmyleungx 時間: 2018-10-8 10:09
本帖最後由 xjimmyleungx 於 2018-10-8 10:13 編輯
I just bought a 27" 2k monitor from 京東 but it hasnt arrived yet
The shipping fee is ~ $60rmb to 自提點 near my home.
It is $2100HKD including shipping. It would cost >$3100 for a monitor with similar specs in hk.
Ofcourse, there's always the risk of defects (e.g. dead pixels, light leaks) and there's no HK warranty.
JD > Tmall > TB
Try to purchase from a 專賣店 shop and pick one with plenty of good reviews
作者: bbsen 時間: 2018-10-8 11:16
回覆 8# xjimmyleungx
靠good review買嘢都係唔夠,最好係睇負評中評,跟住時間長少少嘅追評, 物流評價.... 再做綜合判斷。
多人評無疑係可以增加可信性,10個容易做假1000個比較難,佢嘅差評同追評嘅可信性會提高dd。
作者: yukashing 時間: 2018-10-8 11:28
有問題你預咗要翻深圳退貨。

作者: wyhui5124 時間: 2018-10-8 11:46
淘寶/天貓都OK,但要揀官方旗艦店,而且最好係直運香港,用集運風險會大D。
作者: Botti 時間: 2018-10-8 11:59
"官方旗艦店"只會出現在天貓
小心好多時 [真正] "官方旗艦店" 用唔到官集運或直運香港,要私集
作者: horusvcx 時間: 2018-10-8 12:34
我買過兩個43吋芒, 都OK嘅.
但有問題, 你預咗唔會車上去換囉(以我買尺吋嚟計).
作者: bbsen 時間: 2018-10-8 12:46
回覆 13# horusvcx
最後有keep返買Mon嘅record同發票,拎個唔記得幾多錢嘅mon過關可能會比海關問。
好幾年前睇過好似係2000蚊人仔以上, 安全起見最好搞清楚先。
作者: gogowan88 時間: 2018-10-8 14:12
早幾天,在屯門淘了個華碩顯示器,用了還滿意,價格也合算

作者: pk7221012 時間: 2018-10-8 18:24
帶過關好似要收稅?
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: Botti 時間: 2018-10-9 10:18
入香灌 - 邊有稅袈
入國內 - 應該有增值稅,但近年電腦野稅大跌同太普及,除非太礙眼 (85") 或太貴重 (epc 文畫機) 或 大量 (4/50 條 RAM)
基本上海關費事理
作者: tmw9271981 時間: 2018-10-9 20:17
淘過43吋無訂木架,落到黎爆mon
賣家幾好人肯幫我換,自己抬返深圳sf運返比賣家
過關好似交左$400左右稅
作者: pk7221012 時間: 2018-10-9 22:33
自己主動報?
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: peterli2748 時間: 2018-10-10 07:22
要抬去深圳退貨又要俾稅,
淘芒同TV有問題真係好煩
作者: tmw9271981 時間: 2018-10-10 08:33
回覆 19# pk7221012
原本想報稅,點知行過龍
比大陸果邊叫停,出示淘仔買入訂單資料
講左爆MON維修都要交
作者: Botti 時間: 2018-10-10 09:09
43" 加埋包裝,連 x 機都入唔到, 點會唔捉住查

作者: billyck2 時間: 2018-10-10 09:24
自古以黎(開放比國外同香港人入境),帶MON都要打稅(唔理任何理由,包括維修退貨)
因為體積問題,好少有人走得甩,除關員實在太懶或者訓左外
作者: pk7221012 時間: 2018-10-10 12:35
好明顯屈你死啦 貪官
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: s84292 時間: 2018-10-10 12:54
點解買MON都唔打木架...

