Board logo

標題: [操作疑難] [LG伏]新買4Kmon一返到校100%光度先出現角位有直徑兩吋黃光 [打印本頁]

作者: ntony    時間: 2018-8-5 23:34     標題: [LG伏]新買4Kmon一返到校100%光度先出現角位有直徑兩吋黃光

本帖最後由 ntony 於 2018-9-6 23:08 編輯

新買LG HDR 4K 四千幾蚊

現場試無事,因為當時個profile唔係100%光度。一返到去用,一校個自己鍾意嘅profile就即出事。
其中一隻角好光,黃色。想無視佢都唔得,播電影時即使唔係全黑畫面,個角位都有直徑兩三吋大幅好肉酸嘅黃光。

正都買嘅,應該拎返去換,定叫廠搵師傅上嚟同我攪掂佢呢?如果應該返正都換,佢會唔會話無壞而賴皮呢?



Update: 2018年9月6號 #163

我Scan咗師傅當日上門檢查張報告,只有寫我左下角有片黃色。一隻字話係正常都無。LG打手醒目嘅就收聲,笨嘅就得閒幫我推下post都好。多謝!



Update: 2018年9月5號 #152

第一次由LG客服務打返俾我跟進。(過往次次係我隔一排打返上去追)簡單表明唔會換,唔會整。亦唔會解釋點先屬正常範圍。各位師兄師姐留意返喇!詳盡少少可以去返#152睇。



Update: 2018年8月30號 #109

LG話跟,但又無咗影。我自己打上去追咗兩次。又玩唔肯負責。詳情請看#109
奉勸,真係唔好買LG。尤其幾千蚊咁買落去,俾錢買爛貨之餘,重要受氣。咪鬼理乜嘢用得IPS就實漏光。我未買過IPS mon咩?我用咗8年嘅BenQ cheap mon都係IPS。打手走遠尐。



Update: 2018年8月16號 #50


Update返件事先。買LG真係大鑊。我諗LG對我個情況嘅處理,會令大家跌晒眼鏡。跪求同LG起香港個名氣同歸於盡有效方案。

LG師傅上來咗,因為下午五點日光日白,情況反我屋企背企西斜而唔算明顯。但全黑時佢都留意到。

檢查完話一般10日公司嘅處理係換機,但都要睇公司點決定。隔咗個幾星期,無收過LG消息。

打返上去問,點知LG話師傅報告話無問題,功能正常,重話當時同我解釋咗係正常。但當時完全無同我講「正常」,亦無講「無問題」,亦無同我「解釋過功能」(個功能係左下角有黃光效果?)。

我要LG同我跟進師傅同我講嘅嘢,前言不對後語。LG直接表示,佢哋係跟返師傅報告處理,即係不跟進。我要求佢跟進返師父報告同我當時得到嘅答覆係完全兩回事,佢都係答,唔會跟進。


而家我就算忍唔忍佢都好,我起碼要俾所有買mon買電視嘅師兄師姐知,LG嘅嘢都幾伏,香港個維修亦都好伏。免得過,唔好買。佢承諾一世保都無用。



問題證據圖在:https://www.hkepc.com/forum/redi ... 77&pid=37663926

型號係LG 27UK600

一款聲稱HDR 10-bit暗位出色嘅monitor!!!
作者: ntony    時間: 2018-8-5 23:38

上圖

清楚少少解釋返張圖,只有圖中左下角係好黃漏光,漏到睇戲都有理無理光咗同唔清嘅。其他角位平時使用唔多覺有問題。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(9C0C2).jpg

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(9C0C2).jpg (2018-8-5 23:36, 137.08 KB) / 下載次數 201
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2074305&k=9ea45f12d4a758897607628c0b7e35a6&t=1782285929&sid=4sHFwM8gpX


作者: Baggio3go    時間: 2018-8-6 00:30

正常, 應該大部份IPS mon 都係咁
我部27uk600 一開HDR , 角位都有漏光
作者: kenkenmy    時間: 2018-8-6 00:36

IPS漏光姐~正常都未必幫你換
而且你係門市試機~個場太光
你見唔到有漏光都係好正常
作者: ntony    時間: 2018-8-6 00:57

但漏光會漏到一個程度係,睇套套電影,都差唔多左下角光咗而且黃咗一撻咁嗎?如果係好普遍,咁我都唔去滾攪人亦煩到自己。
作者: ntony    時間: 2018-8-6 00:58

本帖最後由 ntony 於 2018-8-6 01:00 編輯
正常, 應該大部份IPS mon 都係咁
我部27uk600 一開HDR , 角位都有漏光
Baggio3go 發表於 2018-8-6 00:30


不過諗落,如果佢HDR暗位漏光,咁個HDR有乜用?咁我買返LG 27UD59平成千六蚊。咪重好?
作者: sum888    時間: 2018-8-6 01:04

所以要買OLED?
作者: peterma    時間: 2018-8-6 01:19

IPS面板之IPS GLOW說明
http://hongchi20110101.pixnet.ne ... w%E8%AA%AA%E6%98%8E

漏光與ips glow怎麼分辨啊?
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=350&t=3852328

如果當初是看電影為主而不是打機或其他用途, 而且喜歡在關燈或比較暗環境下看電影的話, 就應該買VA面板的螢幕
作者: 樹下乘涼    時間: 2018-8-6 03:33

所以要買OLED?
sum888 發表於 2018-8-6 01:04



    OLED並不合適作為電腦屏幕使用...
除非你想條開始列之類燒印係個MON上面..
作者: rt2156    時間: 2018-8-6 08:02

HDR需要高亮度 對IPS真係一個考驗

改用直下式 384區控光會否好D?

via HKEPC Reader for Android
作者: ntony    時間: 2018-8-6 08:03

IPS面板之IPS GLOW說明


漏光與ips glow怎麼分辨啊?


如果當初是看電影為主而不是打機或其他用途, 而且喜 ...
peterma 發表於 2018-8-6 01:19


Thank you!即係IPS Glow會起螢幕其中一個角永遠都瘀黃咗咁?呢隻色播乜都會係唔同色㗎喎,而且係同一隻色。
作者: hihihi123hk    時間: 2018-8-6 10:17

回覆 11# ntony


    隻隻個漏法都唔同

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: kkclf    時間: 2018-8-6 10:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ntony    時間: 2018-8-6 15:09

回復 13 #kkclf

唔該晒師兄。
陰功,四千幾五千銀買個mon。一買返屋企已經要約保養上門整。

via HKEPC Reader for Android
作者: newshun    時間: 2018-8-6 16:21

咁恐怖, 有無方法可以現場試清楚? 而家介係咪先錢後貸?
作者: evan11    時間: 2018-8-6 16:26

本帖最後由 evan11 於 2018-8-6 16:31 編輯

建議如果唔係咁大問題就唔好咁完美主義,如果咪攪到自己好申苦.

我之前就係啲漏光,死點攪到個人好緊張,其ips漏光係好常見現像.

死點紅點中間就冇得講一定要換喇....
作者: ntony    時間: 2018-8-6 17:07

都唔係,平時暗少少嘅畫面,左下角已經好大片黃咗。好似有一忽畫面染咗色或者受咗潮咁。
作者: rt2156    時間: 2018-8-6 18:26

搭單問

有少少陰陽可以整嗎



via HKEPC Reader for Android
作者: EVIS    時間: 2018-8-6 19:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS    時間: 2018-8-6 19:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BccW    時間: 2018-8-6 19:45

搭單問

有少少陰陽可以整嗎



via HKEPC Reader for Android
rt2156 發表於 2018-8-6 18:26



    你E個已經好靚,因為好少有機會全白畫面,人地D陰陽係一PATPAT咁
作者: ntony    時間: 2018-8-6 19:52

本帖最後由 ntony 於 2018-8-6 19:54 編輯
咁有要求就唔好買LG
EVIS 發表於 2018-8-6 19:11



唔係嘛?我見識少,得EIZO好似高檔過LG咋喎。但EIZO針對專業後製用多。重有咩牌子panel靚?唔係間間其實都係問LG拎panel咋咩?27"賣$4700都唔可以要求佢有隻角出一大片咖啡漬咁嘅畫面咋喎⋯⋯除咗全白同全紅,睇乜畫面都有撻咖啡漬咁。我用咗28年mon,CRT LCD LED都未試過有咁精彩嘅咖啡漬效果。
作者: ntony    時間: 2018-8-6 19:53

你E個已經好靚,因為好少有機會全白畫面,人地D陰陽係一PATPAT咁
BccW 發表於 2018-8-6 19:45



認同齋睇相真係幾靚仔。
作者: felixliu    時間: 2018-8-6 22:30

想問係咪27uk600? 我正睇緊呢隻同viewsonic...
作者: akitohk    時間: 2018-8-6 22:41

之前自己用27UD88,
睇過親人隻68同58
Spec好似無咩分別,但panel uniformity有差別
當然只係望過兩隻,亦可能我隻88好彩特別好,又或者只係個隻58同68特別差
作者: kenkenmy    時間: 2018-8-6 22:43

本帖最後由 kenkenmy 於 2018-8-7 00:41 編輯
唔係嘛?我見識少,得EIZO好似高檔過LG咋喎。但EIZO針對專業後製用多。重有咩牌子panel靚?唔係間間其實 ...
ntony 發表於 2018-8-6 19:52


以我所知基本都係得SAMSUNG,LG同AUO PANEL
我自己用緊隻10K既MON都係LG IPS PANEL
同樣都係有依個問題~不過未去到話咩色都見到有問題
對我黎講只有全黑先會係角位出事~不如SHARE下張圖睇睇其他色咩情況?
作者: ntony    時間: 2018-8-6 23:45

本帖最後由 ntony 於 2018-8-6 23:49 編輯
以我所知基本都係得SAMSUNG,LG同AUO PANEL
我自己用緊隻10K既MON都係LG ISP PANEL
同樣都係有依個問題~不 ...
kenkenmy 發表於 2018-8-6 22:43



老實講,全黑先有問題就真係唔會太執著。但平時暗少少都會有一撻唔正常嘅光班蓋咗起上面。好光同漸變嘅畫面係會唔覺,但我成日睇Netflix同Black Mirror、記錄片、科幻電影。無論乜光情況下都多多少少有一個烘,感覺真係有影響。

好坦白,影相唔另。光嘅畫面唔係咁易影個問題出來。用返有暗位嘅片來表達下。

先上一張全黑試機相俾大家知道乜位出事先
[img]blob:https://share.riseup.net/32ba87bc-764e-5e42-bba1-53732c7ea307[/img]
作者: ntony    時間: 2018-8-7 00:00

先上一張全黑試機相俾大家知道乜位出事先


作者: ntony    時間: 2018-8-7 00:11

本帖最後由 ntony 於 2018-8-7 00:13 編輯



















呢張可以表現到佢有理無理都會有一撻黃光,咁俾多二千買個10-bit HDR要來有乜用呢?搵水魚?













希望唔會delete post。已立存照:https://www.hkepc.com/forum/redi ... =0.1068231636645014
作者: ntony    時間: 2018-8-7 00:14

HDR需要高亮度 對IPS真係一個考驗

改用直下式 384區控光會否好D?

via HKEPC Reader for Android ...
rt2156 發表於 2018-8-6 08:02


Sorry,睇漏師兄嘅建議。但因為唔識,所以唔明。唔識何謂「直下式」、「384區控光」。
作者: Baggio3go    時間: 2018-8-7 00:33

我果部27uk600, 正常用就淨係黑畫面先會見到漏黃光, 例如開機bios , 打機load game D黑畫面先會覺, 平時用係唔覺的, 或者你有冇D youtube 片你覺得會睇到漏光既, 等我試下
作者: Baggio3go    時間: 2018-8-7 00:36

本帖最後由 Baggio3go 於 2018-8-7 00:37 編輯

回覆 29# ntony

你呢D 相係乜環境影?
全黑房?
有冇開HDR? 亮度幾多?
照你D相又真係漏得過份嚴重
作者: ntony    時間: 2018-8-7 00:43

我果部27uk600, 正常用就淨係黑畫面先會見到漏黃光, 例如開機bios , 打機load game D黑畫面先會覺, 平時用 ...
Baggio3go 發表於 2018-8-7 00:33



好,如果得閒拍埋片上YouTube。
作者: ntony    時間: 2018-8-7 00:47

回覆  ntony

你呢D 相係乜環境影?
全黑房?
有冇開HDR? 亮度幾多?
照你D相又真係漏得過份嚴重 ...
Baggio3go 發表於 2018-8-7 00:36


全黑房。間房唔熄燈,影嘢多少都會反光喎。
相入面睇片係用緊HDR Standard,好似無得調校光度且埋lock死起70% brightness。要用XBox先會得返幾種Profile揀:HDR Vivid、HDR Standard、HDR Game,重有一個好似係HDR Bright。
作者: marcochl    時間: 2018-8-7 00:50

Call 人黎睇吧,睇下換唔換到隻冇咁礙眼既
呢種似係uniformity 問題,唯一方法真係比錢,亦都係eizo cg 系4k mon 要賣到3,4 皮既原因

PS: 高階ips panel 有panasonic 的
作者: kenkenmy    時間: 2018-8-7 00:54

呢張可以表現到佢有理無理都會有一撻黃光,咁俾多二千買個10-bit HDR要來有乜用呢?搵水 ...
ntony 發表於 2018-8-7 00:11


我個隻都有類似問題出係左同右下角~
不過無咁嚴重到真係睇得出一達達咁
呢D相比返廠睇就應該可以換啦
作者: rugo    時間: 2018-8-7 02:45

我左右兩邊都有,但唔會黃得咁勁,漏得咁過份快啲Call 人黎睇
IMAG4746a.jpg

圖片附件: IMAG4746a.jpg (2018-8-7 02:44, 117.12 KB) / 下載次數 111
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2074642&k=8ff9acdad8c1085ef93f666aa9b08436&t=1782285929&sid=4sHFwM8gpX


作者: chanmingfu    時間: 2018-8-7 04:21

your panel is already quite good.  some other people got even worst.
作者: EVIS    時間: 2018-8-7 04:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ntony    時間: 2018-8-7 16:42

唔該晒咁多位師兄!已經call咗LG上來。
作者: ricky1992    時間: 2018-8-14 19:49

用ips睇全黑
作者: davidluk8    時間: 2018-8-15 01:12

本帖最後由 davidluk8 於 2018-8-15 01:23 編輯

Try this LCD Screen test


4K 2160p UHDTV Monitor Test 10min (Bright/dark/color pixels)

https://www.youtube.com/watch?v=jddUiw_DJB8

[4K] Black Screen for 10 minutes | Monitor TV Test

https://www.youtube.com/watch?v=sJt11uiY_cw
作者: loman    時間: 2018-8-15 10:19

唔知樓主换成點呢?
作者: fatboybobby1208    時間: 2018-8-15 11:34

請問樓主部機嘅型號?
作者: Jackywongkk    時間: 2018-8-15 11:54

漏光唔知算唔算有問題,希望樓主換到
作者: 大和雅也    時間: 2018-8-15 17:52

我隻DELL試都無試...比完錢直接拎番屋企
作者: Andy2222    時間: 2018-8-15 20:46

Black uniformity problem on ips panel.  This problem is usually noticeable when watching movies (black bars or lots of dark areas) or watching movies in the dark.

VA panels and oled screen usually do not have this problem.

https://www.rtings.com/tv/tests/ ... uding-flashlighting
作者: 樹下乘涼    時間: 2018-8-15 21:19

我個U2410都有漏..少少黃..可以接受範圍....IPS就預左...除非買貴款新出既
作者: sport    時間: 2018-8-15 21:54

Eizo 漏光比較好d

作者: ntony    時間: 2018-8-16 11:19

Update返件事先。買LG真係大鑊。我諗LG對我個情況嘅處理,會令大家跌晒眼鏡。跪求同LG起香港個名氣同歸於盡有效方案。

LG師傅上來咗,因為下午五點日光日白,情況反我屋企背企西斜而唔算明顯。但全黑時佢都留意到。

檢查完話一般10日公司嘅處理係換機,但都要睇公司點決定。隔咗個幾星期,無收過LG消息。

打返上去問,點知LG話師傅報告話無問題,功能正常,重話當時同我解釋咗係正常。但當時完全無同我講「正常」,亦無講「無問題」,亦無同我「解釋過功能」(個功能係左下角有黃光效果?)。

我要LG同我跟進師傅同我講嘅嘢,前言不對後語。LG直接表示,佢哋係跟返師傅報告處理,即係不跟進。我要求佢跟進返師父報告同我當時得到嘅答覆係完全兩回事,佢都係答,唔會跟進。


而家我就算忍唔忍佢都好,我起碼要俾所有買mon買電視嘅師兄師姐知,LG嘅嘢都幾伏,香港個維修亦都好伏。免得過,唔好買。佢承諾一世保都無用。
作者: ntony    時間: 2018-8-16 11:37

用ips睇全黑
ricky1992 發表於 2018-8-14 19:49



用HDR10唔睇暗位,咁個HDR要來做乜?係咩技術?
作者: ntony    時間: 2018-8-16 11:39

請問樓主部機嘅型號?
fatboybobby1208 發表於 2018-8-15 11:34



LG 27UK600
建議唔好買HDR嘅。當然,可以避免最好唔買LG啦。新買有事都唔換唔整唔跟進,俾你十世保養都無用。
作者: ntony    時間: 2018-8-16 11:40

Black uniformity problem on ips panel.  This problem is usually noticeable when watching movies (bla ...
Andy2222 發表於 2018-8-15 20:46



Thank you very much for the information! Shoulda do much more homework before buying expensive electronics.
作者: ntony    時間: 2018-8-16 11:41

我個U2410都有漏..少少黃..可以接受範圍....IPS就預左...除非買貴款新出既
樹下乘涼 發表於 2018-8-15 21:19



我個mon新出嘅,4750算唔算貴款?
作者: etboejrb    時間: 2018-8-16 11:42

回覆 7# sum888 QLED
作者: etboejrb    時間: 2018-8-16 11:45

回覆 53# ntony
LG只會玩OLED 但PC用會..
作者: ntony    時間: 2018-8-16 11:47

回覆  ntony
LG只會玩OLED 但PC用會..
etboejrb 發表於 2018-8-16 11:45



唔會再買LG,總之泡菜仔嘢唔會再用。本來打算換埋廳部電視做4K。好在個mon伏咗先。
作者: etboejrb    時間: 2018-8-16 11:49

回覆 57# ntony


    4K SONY TV?
作者: ntony    時間: 2018-8-16 11:56

回覆  ntony


    4K SONY TV?
etboejrb 發表於 2018-8-16 11:49



諗緊,以前Panasonic重有自己生產,都可以買得過。而家都唔係好知點揀好。今次要做好功課。
作者: ntony    時間: 2018-8-16 11:57

師兄師姐教下我點一刀插落香港LG,插死佢個monitor業務先。等佢諗到唔好諗掂個電競市場。垃圾成咁
作者: etboejrb    時間: 2018-8-16 12:02

個人認為TV 買2019款比較好
作者: hillcalf    時間: 2018-8-16 12:53

傳說中既"尿屏"
作者: 044003    時間: 2018-8-16 12:57

新買LG HDR 4K 四千幾蚊

現場試無事,因為當時個profile唔係100%光度。一返到去用,一校個自己鍾意嘅profi ...
ntony 發表於 2018-8-5 23:34



起咩舖頭買?
作者: 044003    時間: 2018-8-16 12:58

IPS面板之IPS GLOW說明


漏光與ips glow怎麼分辨啊?


如果當初是看電影為主而不是打機或其他用途, 而且喜 ...
peterma 發表於 2018-8-6 01:19



    質素差就係差架啦。完
作者: ntony    時間: 2018-8-16 14:17

起咩舖頭買?
044003 發表於 2018-8-16 12:57



正都,但其實起咩舖頭買都唔關事。間間俾人驗機嘅都燈光火猛嘅。正都驗mon個位都算叫好。係我唔夠功架,無即時驗出佢一隻角有問題啫。我只驗佢黑白加三原色,同埋集中睇佢有無點同線。
作者: ntony    時間: 2018-8-16 14:21

質素差就係差架啦。完
044003 發表於 2018-8-16 12:58



我認為我個情況個monitor直頭defective。
熄燈睇下Netflix劇,咁嘅樣你叫我收貨?究竟LG當人好恰定係連香港都佢惡晒?

作者: Andy2222    時間: 2018-8-16 14:42

What does the same screen look like in a normally lit room? All your pictures seems to be taken in the dark.
作者: ntony    時間: 2018-8-16 14:53

What does the same screen look like in a normally lit room? All your pictures seems to be taken in t ...
Andy2222 發表於 2018-8-16 14:42



返去影下,補下相。但唔係下下要我開住燈睇下嘛?
作者: Cheeseman    時間: 2018-8-16 14:55

一路都對LG OLED電視有興趣, 但就擔心佢嘅AFTER SERVICE會差, 同事近排買左部49吋LG電視, 個CS又係不知所謂.  黎緊upgrade電視都係買Sony算了.
作者: kenkenmy    時間: 2018-8-16 14:59

Update返件事先。買LG真係大鑊。我諗LG對我個情況嘅處理,會令大家跌晒眼鏡。跪求同LG起香港個名氣同歸於盡 ...
ntony 發表於 2018-8-16 11:19


根據我以前CLAIM LG既印象
佢地的確成日拖得就拖唔會主動覆~同我最近CLAIM ***都係咁
不過師父上到黎CHECK完應該有寫返張單?
講到明係有咩問題先再一送一收咁做?如果無咁做即係口同鼻嗌
佢地如果真係話唔跟~我建議你開多次CASE去追呢單野
作者: dondonfamily    時間: 2018-8-16 15:05

我34um68p 都有你情況,LG 換左個新比我情況就無甘嚴重
作者: Andy2222    時間: 2018-8-16 15:12

I was just wondering what the problem looks like in normal lit room.

That is why i always tell people to check reviews to see if it suits their needs. If your mon was used in an office environment. Not many people will ever notice this problem.
作者: ntony    時間: 2018-8-16 15:13

根據我以前CLAIM LG既印象
佢地的確成日拖得就拖唔會主動覆~同我最近CLAIM ***都係咁
不過師父上到黎CHECK完應該有寫返張單?
講到明係有咩問題先再一送一收咁做?如果無咁做即係口同鼻嗌
佢地如果真係話唔跟~我建議你開多次CASE去追呢單野
kenkenmy 發表於 2018-8-16 14:59


係呀師兄,Samsung都係咁㗎。所以我先講唔會再買泡菜仔嘢。
我就係有師傅手寫嘅報告底單,我同電話裡面位同事都係咁講,我讀返俾佢聽師傅寫咗個問題起上面。但佢一答我就係:我哋只能夠跟據師傅報告⋯⋯(下刪)
咁我問返佢:咁我手上呢張白紙黑字又點計?師傅同你報告乜嘢係你哋公司嘅溝話問題。
佢又係答返我:唔好意思。我哋只能夠跟據師傅報告⋯⋯(下刪)

如是者,我覺得同佢講落去都無用,留低佢稱謂同職員編號,一句唔該就收線。打算另外call客戶服務而唔係維修熱線。
作者: ntony    時間: 2018-8-16 15:14

一路都對LG OLED電視有興趣, 但就擔心佢嘅AFTER SERVICE會差, 同事近排買左部49吋LG電視, 個CS又係不知所謂 ...
Cheeseman 發表於 2018-8-16 14:55



Sony電視,視覺上靚少少。
作者: etboejrb    時間: 2018-8-16 15:23

回覆 74# ntony


    用緊sony TV
作者: AAA1    時間: 2018-8-16 15:50

本帖最後由 AAA1 於 2018-8-16 15:51 編輯

多謝樓主報告,我二年前新買Lg裂屏,經 消委會也無法追究,亦無回覆
又你的Lg的質數就是這樣,他的IPS是比較灰和無暗位的,光度也不平均,不知其他品牌会否好些,至少手機的IPS是很高品質的
作者: kenkenmy    時間: 2018-8-16 15:54

係呀師兄,Samsung都係咁㗎。所以我先講唔會再買泡菜仔嘢。
我就係有師傅手寫嘅報告底單,我同電話裡面位 ...
ntony 發表於 2018-8-16 15:13


條友講野咁機械式~可以試下嘈佢叫佢escalate上去喎
依家你手上有哂紙證明師父話件貨有壞~佢口頭講就可以打發人走?
如果佢真係睇錯單咁又點計~依家客有哂證據喎
我覺得如果佢真係唔肯再跟~同佢講你有哂證據~
去消委會投訴呢個員工直接毀約唔幫你做main
作者: AAA1    時間: 2018-8-16 16:03

消委会都系叫你去 小額錢債處
大前題係你要有本事揾到Lg HK 負責雙關産品部門公司的地址
好可能不是叫Lg啊
道高一尺魔高一丈
作者: 101monster    時間: 2018-8-16 16:04

用手指按壓漏光位置的邊框,睇下會唔會有改善,依家的超窄邊框材質如果唔夠硬會有嚴重漏光問題。
如果按壓有改善,可以剪D薄膠片攝入邊框同屏幕之間。應該可以解決問題。以前做過某電視的維修部,除非沒有翻俢機,否則唔會拿新機換俾客人,翻修機的可靠性會差好多。
作者: Hippo    時間: 2018-8-16 16:21

回復 kkclf

唔該晒師兄。  
陰功,四千幾五千銀買個mon。一買返屋企已經要約保養上門整。   ...
ntony 發表於 2018-8-6 15:09


四千幾五千銀 有4K 有HDR 差唔多已經算係最平價既機款了, 高階 mon 後面要加個零呀....
作者: ntony    時間: 2018-8-16 16:42

消委会都系叫你去 小額錢債處
大前題係你要有本事揾到Lg HK 負責雙關産品部門公司的地址
好可能不是叫Lg啊
...
AAA1 發表於 2018-8-16 16:03



打咗上去CS,佢哋CS好少少。應承幫我跟進先。我準備好,如果佢哋唔再認真跟。我可以點樣上social media同埋其他媒體make noise,破壞佢哋marketing。
作者: ntony    時間: 2018-8-16 17:01

用手指按壓漏光位置的邊框,睇下會唔會有改善,依家的超窄邊框材質如果唔夠硬會有嚴重漏光問題。
如果按壓 ...
101monster 發表於 2018-8-16 16:04



無改善
唔該晒師兄
作者: ntony    時間: 2018-8-16 17:05

四千幾五千銀 有4K 有HDR 差唔多已經算係最平價既機款了, 高階 mon 後面要加個零呀.... ...
Hippo 發表於 2018-8-16 16:21


27吋貨仔,五皮嘢買個mon。佢夠膽標呢個價,賣得出幾多部先?27吋家庭影院?我買部iMac Pro唔好?
作者: rt2156    時間: 2018-8-16 18:32

27吋貨仔,五皮嘢買個mon。佢夠膽標呢個價,賣得出幾多部先?27吋家庭影院?我買部iMac Pro唔好? ...
ntony 發表於 2018-8-16 17:05

5萬誇左d

1萬出頭up2718q/水貨pg27uq  已經唔錯

via HKEPC Reader for Android
作者: etboejrb    時間: 2018-8-16 18:58

本帖最後由 etboejrb 於 2018-8-16 18:59 編輯

最近見到這 低玩???

ASUS ROG SWIFT PG27UQ

送以下全部禮品)

Xbox One X 主機 1部
PUBG Xbox 遊戲下載卡 1張
Forza Xbox 遊戲光碟 1件
ROG Gladius II 電競滑鼠 1件
ROG STRIX FLARE RGB 機械式電競鍵盤 1件
作者: etboejrb    時間: 2018-8-16 18:59

本帖最後由 etboejrb 於 2018-8-16 19:04 編輯

acer 4k PREDATOR X27
作者: rt2156    時間: 2018-8-16 19:03

回復 85 #etboejrb
唔買行貨就抵

行貨價3萬

外國賣緊1999美金



via HKEPC Reader for Android
作者: etboejrb    時間: 2018-8-16 19:05

回覆 87# rt2156


    如果沒送禮品

外國=100% HK=200%
作者: ricky1992    時間: 2018-8-16 19:06

用HDR10唔睇暗位,咁個HDR要來做乜?係咩技術?
ntony 發表於 2018-8-16 11:37



用ips睇全黑哂氣
用oled睇啦
作者: etboejrb    時間: 2018-8-16 19:08

回覆 89# ricky1992

PC用OLED
用QLED不好?
作者: ricky1992    時間: 2018-8-16 21:19

回覆  ricky1992

PC用OLED
用QLED不好?
etboejrb 發表於 2018-8-16 19:08


都好
但我覺得冇咁好
作者: akitohk    時間: 2018-8-17 06:47

本帖最後由 akitohk 於 2018-8-17 06:51 編輯

樓主如果cs有follow up 勞煩報告下

以前買過部電話lg v30,
正常使用亮度個塊poled出淨色有渣咁, 要成80%亮度以上先唔覺眼, 但我室內光源時7x%亮度望隻眼已經有點痛)
cs話之前都有客投訴同一個問題,
cs同維修師傅都目測到個個「現象」
但報告去韓國總部, cs話總部話唔係defective係正常質素所以無得換/整(即使維修部幾部俾人玩既demo都無個隻「現象」或者輕微好多)

lg mon 本身已經計10算, 如果咁攪我之後繼續都係搵雨林/B&H買算
作者: whbetta    時間: 2018-8-17 11:38

本帖最後由 whbetta 於 2018-8-17 11:39 編輯

用過幾年韓國佬野, 包括LG和三星的DVD機, 洗衣機, Mon, 手機; 以後買大陸野都唔會再買韓國電器。  

問題:
1.        到期就壞, LG DVD機剛滿一年就瓜柴, 洗衣機剛滿保修就散曬, 拆開睇固定滾筒的三角架只上了兩個螺絲, 有一個懸空, 怪不得由Day 1每次高速幹水一開始都會發出巨響, 當時找三星維修推三推四到最後來看一眼就說正常走人。
2.        Parts超貴, 壞了不如買新。
3.        服務態度超惡劣。
作者: edchk    時間: 2018-8-17 11:47

韓國仔野已經BLACKLIST左好耐
作者: Cheeseman    時間: 2018-8-17 13:39

回覆  ricky1992

PC用OLED
用QLED不好?
etboejrb 發表於 2018-8-16 19:08



    QLED =/= OLED, 其實係LCD
作者: kai1122    時間: 2018-8-18 02:07

先上一張全黑試機相俾大家知道乜位出事先
ntony 發表於 2018-8-7 00:00


    全黑我勁過你十培,不過我打機用,同埋我好少全黑去睇,所以唔多覺

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3) Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(C7357).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(C7357).jpg (2018-8-18 02:02, 139.71 KB) / 下載次數 91
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2076381&k=9b2d1f66dbc72ac544834c282f29765d&t=1782285929&sid=4sHFwM8gpX


作者: kenkenmy    時間: 2018-8-18 02:28

全黑我勁過你十培,不過我打機用,同埋我好少全黑去睇,所以唔多覺

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS( ...
kai1122 發表於 2018-8-18 02:07


其實呢類相都仲要睇下用咩SETTING去影先感覺到既
雖然睇到左下角位比較明顯~不過我估實際體驗無咁誇

圖片附件: 39388168_306074789950162_8869792994560049152_n.jpg (2018-8-18 02:28, 34.74 KB) / 下載次數 105
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2076386&k=e82302105b749c59122661bbd5faf878&t=1782285929&sid=4sHFwM8gpX



圖片附件: 39409353_274323766731538_9115499968960921600_n.jpg (2018-8-18 02:28, 53.96 KB) / 下載次數 129
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2076387&k=3ca9b54f62e33066f535f71904f1d884&t=1782285929&sid=4sHFwM8gpX


作者: TKY    時間: 2018-8-20 01:38

樓主個case睇落都好嚴重吓
咁樣ge service,睇黎以後blacklist得LG
作者: AAA1    時間: 2018-8-21 09:42

我的多年前買的Dell 4k 是有原廠calibration 去調校每粒背光的,Lg 低價品應無此功能,只用灯條
作者: waifan    時間: 2018-8-21 09:51

回覆 96# kai1122

ching你幾個係咩MODEL? 好誇張....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2