Board logo

標題: 有個舊MON, 想問下係唔係壞左? [打印本頁]

作者: gbaxp    時間: 2017-7-30 17:14     標題: 有個舊MON, 想問下係唔係壞左?

本帖最後由 gbaxp 於 2017-7-30 17:17 編輯

打開個MON見到咁既景象, 想問下係唔係壞左唔用得?


網片網址:http://imgur.com/a/sZSL2





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2