作者: yinhk 時間: 2013-9-12 17:25 標題: 應該買22定23吋MON 好?
本帖最後由 yinhk 於 2013-9-12 22:54 編輯
事源細佬砌左部機俾女友,但原來佢本身個MON壞左,想買個~20-22吋既MON俾佢?
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2000880
但想問下邊個牌子同邊款會比較好?
~$1500 左右,IPS LED係咪會靚D?
同埋小弟想問下宜家連內置SPEAKER既MON,音質會唔會好差?
定係都有普通2.1質素?(因為想慳位D
作者: PNBA 時間: 2013-9-13 01:47
夠位咪23吋囉, 不過其實同22吋都好夠用. $1500可以買到IPS panel啦, 不過你預內置speaker點都唔及獨立speaker
作者: yinhk 時間: 2013-9-13 11:46
LG 係咪無內置SPEARKERS?
諗住買呢款:
http://www.price.com.hk/product.php?p=151914
作者: Gordon 時間: 2013-9-13 11:49
無內置SPEARKERS
作者: billyck2 時間: 2013-9-13 11:53
內置喇叭你當佢只會出聲,音質你就唔好有咩期待,而家D LCD MON咁薄身
邊塞得入聽得下既喇叭呢
作者: yinhk 時間: 2013-9-13 12:12
咁CHING 們,我想請教下有邊款 細得黎D聲又OK既SPEAKERS 仔呢
作者: yinhk 時間: 2013-9-13 12:20
岩岩問左間科匯電腦 佢話無得即場試MON,
佢話包3點光點死點,有問題代理會上門,
想請問下到時如果有問題條友會唔會老屈我係人為
作者: dreamtheater 時間: 2013-9-13 12:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dreamtheater 時間: 2013-9-13 12:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yinhk 時間: 2013-9-13 12:52
間野係藍田,打去勁串,話不嬲無得試
作者: yinhk 時間: 2013-9-13 12:53
我上次自己係黃金買都有得試,但我想問開個陣係咪包0死0光?
定係3點以下佢會局你要
作者: [][] 時間: 2013-9-14 20:59
米去果度!
posted by mobile
作者: [][] 時間: 2013-9-14 21:00
大把地方有Mon賣!
作者: Gp01tkm 時間: 2013-9-14 21:02
我記得 22" 係得 21.6
23" 先係足 23"
不過唔知宜家仲係唔係
另外我個人比較喜歡 16:10
個果 1吋反而唔係咩大分別
作者: [][] 時間: 2013-9-14 21:02
好明顯係!
ssp 有D可以試左先比$
作者: yinhk 時間: 2013-9-15 11:09
最後去左COMDEX買,即場試,無問題,EPS$1060
LG22EA53VQ-P
作者: c11161116 時間: 2013-9-15 13:01
comdxx 唔係出晒名係黑店咩...?
點解唔簡番D大店 例如正都 Jumbo 個D買 都係試完先俾錢
作者: hklam 時間: 2013-9-15 13:44
本帖最後由 hklam 於 2013-9-15 15:21 編輯
22" 要選 1650 x 768
23" 就可以要 1920 x 1080
睇字會好 d
作者: yinhk 時間: 2013-9-15 14:52
我之前個LG MON 都係呢間買,用左幾年乜事都無,最緊要有得試清楚
作者: yinhk 時間: 2013-9-15 14:53
呢個都係1920 X 1080
22EA 23EA SPEC一樣
作者: hklam 時間: 2013-9-15 15:22
回復 20# yinhk
咁 23" 啦

