作者: kevinman 時間: 2012-7-17 16:56 標題: AOC 既 service 真係值得一讚
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aeolian2009 時間: 2012-7-17 19:47
咁空飯 又唔講咩事 起因 又點幫到你!!
作者: hk4832 時間: 2012-7-17 21:47
既然 c hing 對讚它不絕口, 究竟係點好法??? 請讚清楚D!!!
作者: manling 時間: 2012-7-17 21:52
想了解更多
期待中.........
作者: ak8 時間: 2012-7-17 22:06
我都好想知ching既經歷
作者: o0小強0o 時間: 2012-7-17 22:30
話自己唔係打手好難有人信,幾個POST都係講AOC...
再者一隻MON成日都壞要整幾好都冇用....
作者: nanyou 時間: 2012-7-17 22:42
如果ching有詳情更好~
問個問題:請問個mon買佐幾耐?咩問題?
作者: dieago 時間: 2012-7-17 22:54
i prefer new replacment
作者: aeolian2009 時間: 2012-7-17 23:09
咁你就錯啦 我都係買左AOC 只係想知佢有幾好姐 SSD多人推M4 唔同又打手咩
作者: chungkay 時間: 2012-7-18 00:30
本帖最後由 chungkay 於 2012-7-18 00:34 編輯
我試過買機後1個月,冇畫面!上午call,下午換新機!我當日亦有開帖一讚!
作者: kingson12hk 時間: 2012-7-18 00:41
售後服務掂但本身個MON質數掂唔掂先,只係知佢D價錢OK
作者: pikeman 時間: 2012-7-18 00:49
AOC mon, 小米手機, GTR 火牛, MSI 底版, 我都係聽左EPC 師兄們話係好野, 全部買左, 用左一年絕無問題, 一年後送左比人做禮物添
收禮果個清潔阿姐聽講後尾賣左好多錢好開心
作者: chungkay 時間: 2012-7-18 00:51
我現時用緊i2353Ph ,非常滿意!
作者: sammie 時間: 2012-7-18 09:16
ching. post 過1次就算, 唔使開2個post.
作者: doomsday 時間: 2012-7-18 11:44
做得好的話咁就多個好好的選擇了吧
作者: 小彤少 時間: 2012-7-18 12:19
我用緊PHILIPS, 反而用唔到佢既SERVICES...蝕哂(因為佢D QC真係做得太好, 我D MON用成6~7年都未肯壞)
要忍痛換左佢(覺得自己好唔環保)

作者: kevinman 時間: 2012-7-18 13:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevinsum 時間: 2012-7-19 00:36
ching講詳細d好嘛
想知有幾好
作者: ellis 時間: 2012-7-19 01:37
回復 17# kevinman
有無單?
壞咩?
幾時CALL, 幾時整好?
俾我地做個REFERENCE 都好呀
作者: Keyboard 時間: 2012-7-19 23:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joe007 時間: 2012-7-19 23:36
始終對呢個品牌有保留
作者: momozeto 時間: 2012-7-20 13:33
家中用了兩年多的aoc電視壞了,找aoc維修,服務真的很快,算很不錯的售後服務。
作者: xyzhy70 時間: 2012-7-20 13:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 00140999 時間: 2012-7-20 13:46
等新年買呢隻
a_a
chung哥對佢有咩意見?~~
作者: 2626wm 時間: 2012-7-20 14:12
AOC 服務估計應該唔錯,早幾個月約左朋友吃飯,等極唔到,打電話問,原來上他上午打電話叫AOC修MON,約左6點幾到,所以要遲D。
作者: chungkay 時間: 2012-7-20 19:24
回復 24# 00140999
i2353Ph只有一個缺點就是內置喇叭太弱
作者: ccw2 時間: 2012-7-20 19:27
我覺得所有牌子開頭做得唔錯,
但做大左後期變得好差
作者: pcjai94 時間: 2012-7-21 22:56
AOC 講多d 售後服務既野 如果唔係就似打手比較多...
作者: compcpu 時間: 2012-7-22 12:38
我買的時候SALES 都說 有問題立即換NEW
作者: nonstopnht 時間: 2012-7-22 20:21
咁佢產品質素點先


