Board logo

標題: AOC 既 service 真係值得一讚 [打印本頁]

作者: kevinman    時間: 2012-7-17 16:56     標題: AOC 既 service 真係值得一讚

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aeolian2009    時間: 2012-7-17 19:47

咁空飯  又唔講咩事  起因  又點幫到你!!
作者: hk4832    時間: 2012-7-17 21:47

AOC 既 service 真係值得一讚

我唔係打手!
不過因為近排發生左一件事, 令我對 AOC 既售後服務不得不給一個 ...
kevinman 發表於 2012-7-17 16:56


既然 c hing 對讚它不絕口, 究竟係點好法???  請讚清楚D!!!
作者: manling    時間: 2012-7-17 21:52

想了解更多
期待中.........
作者: ak8    時間: 2012-7-17 22:06

我都好想知ching既經歷
作者: o0小強0o    時間: 2012-7-17 22:30

話自己唔係打手好難有人信,幾個POST都係講AOC...
再者一隻MON成日都壞要整幾好都冇用....
作者: nanyou    時間: 2012-7-17 22:42

如果ching有詳情更好~

問個問題:請問個mon買佐幾耐?咩問題?
作者: dieago    時間: 2012-7-17 22:54

i prefer new replacment ---> can they do that?
作者: aeolian2009    時間: 2012-7-17 23:09

話自己唔係打手好難有人信,幾個POST都係講AOC...
再者一隻MON成日都壞要整幾好都冇用.... ...
o0小強0o 發表於 2012-7-17 22:30



    咁你就錯啦  我都係買左AOC  只係想知佢有幾好姐  SSD多人推M4  唔同又打手咩
作者: chungkay    時間: 2012-7-18 00:30

本帖最後由 chungkay 於 2012-7-18 00:34 編輯
i prefer new replacment ---> can they do that?
dieago 發表於 2012-7-17 22:54

我試過買機後1個月,冇畫面!上午call,下午換新機!我當日亦有開帖一讚!
作者: kingson12hk    時間: 2012-7-18 00:41

售後服務掂但本身個MON質數掂唔掂先,只係知佢D價錢OK
作者: pikeman    時間: 2012-7-18 00:49

AOC mon, 小米手機, GTR 火牛, MSI 底版, 我都係聽左EPC 師兄們話係好野, 全部買左, 用左一年絕無問題, 一年後送左比人做禮物添
收禮果個清潔阿姐聽講後尾賣左好多錢好開心
作者: chungkay    時間: 2012-7-18 00:51

我現時用緊i2353Ph ,非常滿意!
作者: sammie    時間: 2012-7-18 09:16

我試過買機後1個月,冇畫面!上午call,下午換新機!我當日亦有開帖一讚! ...
chungkay 發表於 2012-7-18 00:30



ching.  post 過1次就算, 唔使開2個post.
作者: doomsday    時間: 2012-7-18 11:44

做得好的話咁就多個好好的選擇了吧
作者: 小彤少    時間: 2012-7-18 12:19

我用緊PHILIPS, 反而用唔到佢既SERVICES...蝕哂(因為佢D QC真係做得太好, 我D MON用成6~7年都未肯壞)
要忍痛換左佢(覺得自己好唔環保)
作者: kevinman    時間: 2012-7-18 13:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevinsum    時間: 2012-7-19 00:36

ching講詳細d好嘛
想知有幾好
作者: ellis    時間: 2012-7-19 01:37

回復 17# kevinman


有無單?
壞咩?
幾時CALL, 幾時整好?

俾我地做個REFERENCE 都好呀
作者: Keyboard    時間: 2012-7-19 23:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joe007    時間: 2012-7-19 23:36

始終對呢個品牌有保留
作者: momozeto    時間: 2012-7-20 13:33

家中用了兩年多的aoc電視壞了,找aoc維修,服務真的很快,算很不錯的售後服務。
作者: xyzhy70    時間: 2012-7-20 13:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 00140999    時間: 2012-7-20 13:46

我現時用緊i2353Ph ,非常滿意!
chungkay 發表於 2012-7-18 00:51


等新年買呢隻
a_a
chung哥對佢有咩意見?~~
作者: 2626wm    時間: 2012-7-20 14:12

AOC 服務估計應該唔錯,早幾個月約左朋友吃飯,等極唔到,打電話問,原來上他上午打電話叫AOC修MON,約左6點幾到,所以要遲D。
作者: chungkay    時間: 2012-7-20 19:24

回復 24# 00140999

i2353Ph只有一個缺點就是內置喇叭太弱
作者: ccw2    時間: 2012-7-20 19:27

我覺得所有牌子開頭做得唔錯,
但做大左後期變得好差
作者: pcjai94    時間: 2012-7-21 22:56

AOC 講多d 售後服務既野 如果唔係就似打手比較多...
作者: compcpu    時間: 2012-7-22 12:38

我買的時候SALES 都說 有問題立即換NEW
作者: nonstopnht    時間: 2012-7-22 20:21

咁佢產品質素點先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2