Board logo

標題: 淘寶27吋apple ips 山寨mon [打印本頁]

作者: 杜龍    時間: 2012-4-14 08:26     標題: 淘寶27吋apple ips 山寨mon

http://item.taobao.com/item.htm?id=15924872393

好似幾正。。。。
作者: diesnake    時間: 2012-4-14 08:58

3000 唔使27吋ips
有冇ching 夠膽一試~?
期待開箱文
作者: derek040272    時間: 2012-4-14 09:07

呢DPANEL係好正仲要係高級IPS但係多數係QC唔合格再流出黎架. 唔係邊有甘平.
MON一般可以用幾年, 真係唔敢搏.
作者: cchhll    時間: 2012-4-14 13:47

这款显示器已经经过大量测试,但是依然不能保证绝对完美,以及没有任何兼容性问题,所以请用户慎重选择,7天无条件退货承诺同样有效,用户可以在任何情况下选择退货。本件商品在价格调整以后,单价中已经不再包含退货及返修运费,因此请用户自行承担有可能发生的返修或者退货运费,我们不接受任何以产品有瑕疵为理由,要求我们承担单程或者双程运费的要求。购买显示器即视为您对以上信息已经知悉并接受。”
作者: cma019    時間: 2012-4-14 13:51

佢寫16:9 但係有2560x1600 ......
作者: rickhokwokki    時間: 2012-4-15 13:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickhokwokki    時間: 2012-4-15 13:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkcrazydog    時間: 2012-4-15 14:05

值得一試
作者: BenKewell    時間: 2012-4-15 17:32

畫質除了睇 panel 仲要睇埋 controller + firmware...
話唔定 Apple IPS 硬件山寨電視畫質
作者: menil    時間: 2012-4-15 19:27

我問過賣家,$1999係有幾粒死點,要完全冇死點要2999,
我就係其中一個勇士,禮拜5買左隻,等緊送來
到時我開箱比大家睇
作者: 好好先生    時間: 2012-4-15 19:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: enzyme    時間: 2012-4-16 00:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小子    時間: 2012-4-16 01:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cchhll    時間: 2012-4-16 01:38

回復 10# menil


    咁你買的是否2999?期待你開箱文
作者: menil    時間: 2012-4-17 18:16

回復  menil


    咁你買的是否2999?期待你開箱文
cchhll 發表於 2012-4-16 01:38


我係另外一個賣家買,RMB2399+70運費,折合$3000有找,其實星期1已經到左,只係我冇display port卡,等我買左卡之後就開箱
作者: aeolian2009    時間: 2012-4-17 19:07

我係另外一個賣家買,RMB2399+70運費,折合$3000有找,其實星期1已經到左,只係我冇display port卡,等我買左 ...
menil 發表於 2012-4-17 18:16



   期待你丫!! 因為我正在等開箱  我都有興趣
作者: qqxp    時間: 2012-4-17 19:13

買返來送你3顆光點
作者: hk11    時間: 2012-4-17 19:39

http://item.taobao.com/item.htm?id=5236216369
呢個仲包埋個穀
作者: hk11    時間: 2012-4-17 20:30

http://we.pcinlife.com/forum.php ... ;fid=210&page=1
呢個係國內比較多人討論山寨27寸的forum
買以前不妨睇吓
search左半個鐘 總結如下
1.某些只有dp口
2.聲稱原裝驅動版 其實質素參差不齊
3.電源有高頻叫聲
4.有亮度的問題
作者: tungtung    時間: 2012-4-17 21:42

http://www.ebay.com/itm/ACHIEVA- ... nitor-/220961455233
之前Post過
Same panel with free shipping
作者: siuba    時間: 2012-4-18 16:37

我問過賣家,$1999係有幾粒死點,要完全冇死點要2999,
我就係其中一個勇士,禮拜5買左隻,等緊送來
到時我開 ...
menil 發表於 2012-4-15 19:27



   勇士..等你開箱XDD
作者: superstiky    時間: 2012-4-18 18:11

回復 21# siuba


    勇士..等你開箱 X 2
作者: panpanw    時間: 2012-4-18 21:55

我買左兩部
2000 包無點
親身上深圳拿.......手有點沒感覺
作者: zxcvb1    時間: 2012-4-19 02:21

勇士..等你開箱 X 3
因為真系好平^^
作者: hkpagybid    時間: 2012-4-19 08:33

之前係另1個Forum已經聽過好多師兄講 呢隻山寨mon好正,不過真係好少見到有開箱文
作者: xyzhy70    時間: 2012-4-19 08:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: enzyme    時間: 2012-4-19 11:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yy1234    時間: 2012-4-19 12:51

我買左兩部
2000 包無點
親身上深圳拿.......手有點沒感覺
panpanw 發表於 2012-4-18 21:55


唔...  有冇資料 PM 我...

本來我也好有興趣...之不過要3千幾...又有d怕    你現在2000還包沒死點..幾正下woo
作者: xyzhy70    時間: 2012-4-19 13:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cow1026    時間: 2012-4-19 13:20

真係好抵WO~~~~期待開箱文~~~~
作者: ravetestone    時間: 2012-4-19 17:16

回復 23# panpanw

我都有興趣.
ching 可否pm資料.
作者: edo963    時間: 2012-4-19 17:26

呢個仲包埋個穀
hk11 發表於 2012-4-17 19:39


OMG~!
作者: kgbpk    時間: 2012-4-19 17:31

我買左兩部
2000 包無點
親身上深圳拿.......手有點沒感覺
panpanw 發表於 2012-4-18 21:55


ching 可否pm資料
thanks
作者: jerry31279    時間: 2012-4-19 18:07

我都想要資料吾該pm埋!!!thx!
作者: hk11    時間: 2012-4-19 18:44

回復  panpanw

我都有興趣.
ching 可否pm資料.
ravetestone 發表於 2012-4-19 17:16


大陸京X商城 1999包郵
國內買家可以7天內退貨
作者: hk11    時間: 2012-4-19 18:54

剛剛問左某個賣家 佢話如果團購10台 可以每台減100再加包郵
不過有無咁多勇士先
作者: dragonmo    時間: 2012-4-19 19:00

剛剛問左某個賣家 佢話如果團購10台 可以每台減100再加包郵
不過有無咁多勇士先 ...
hk11 發表於 2012-4-19 18:54



包郵,包唔包括香港先?定只包大陸
作者: ravetestone    時間: 2012-4-19 19:03

回復 35# hk11


    thx ching,
ching 好用嗎,到現在有無發生問題
作者: ravetestone    時間: 2012-4-19 19:06

回復 36# hk11


  唔知質量好唔好,有無得去門市揀.
作者: hk11    時間: 2012-4-19 19:07

包郵,包唔包括香港先?定只包大陸
dragonmo 發表於 2012-4-19 19:00



    包香港 不過要夠人組團
作者: hk11    時間: 2012-4-19 19:10

回復  hk11


  唔知質量好唔好,有無得去門市揀.
ravetestone 發表於 2012-4-19 19:06



    通常都有實體店
可以親身上去揀
作者: manlung803    時間: 2012-4-19 19:11

包香港 不過要夠人組團
hk11 發表於 2012-4-19 19:07



    師兄 有興趣 可以比多d資料睇下嗎? 同埋可唔可以連個外殼都山寨埋apple
作者: hk11    時間: 2012-4-19 19:17

本帖最後由 hk11 於 2012-4-19 19:27 編輯
師兄 有興趣 可以比多d資料睇下嗎? 同埋可唔可以連個外殼都山寨埋apple ...
manlung803 發表於 2012-4-19 19:11



    我略略咁conclude吓重點
連高仿Xpple外殼最平要33xx 只有dp接口
36xx更有原裝外殼
如果普通A屏 最平只需1850
不過驅動版只有dvi頭同埋亮度只有兩級 要用nec軟件調節
其實啲山寨mon都係大同小義
主要分別係張驅動版的質量
作者: thomastam    時間: 2012-4-19 20:22

都用左一年啦..十分正
作者: cube818    時間: 2012-4-19 21:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kng2003    時間: 2012-4-19 21:12

Ching..我都有興趣。可以pm我資料
謝謝
作者: panpanw    時間: 2012-4-19 21:20

各位師兄,其實同一個人來.我親身上去試機同講價.
不過佢果度好遠.坐地鐵要差唔多45分鐘
作者: diesnake    時間: 2012-4-19 21:21

好多CHING 有興趣.
等開箱先.
作者: hk11    時間: 2012-4-19 21:26

回復 45# cube818


    既然咁多巴打有興趣
我就講多少少
我以前講每台減100外加香港包郵的是H73A
H73A有多接口 dp dvi hdmi
驅動版功能比較好可調多級亮度
(註1:某些平價版只可調兩級亮度
而且低亮度情況下 畫質會大降
可以用第三方軟件調節 如nec的 )
(註2: 調亮度的軟件不能一起使用 例 nv的不能加nec一起使用 不則失效 )

其他細節 夜啲再講多少少
作者: diesnake    時間: 2012-4-19 21:27

原來已經有CHING開左箱

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1


作者: hk11    時間: 2012-4-19 21:40

原來已經有CHING開左箱
diesnake 發表於 2012-4-19 21:27



    呢家我都有問
10人組團價 二千元正 外加運費70
作者: diesnake    時間: 2012-4-19 21:49

呢家我都有問
10人組團價 二千元正 外加運費70
hk11 發表於 2012-4-19 21:40



  真係抵玩, 可惜最近啱啱換左MON..
作者: man123    時間: 2012-4-19 21:57

有興趣,pm pls
作者: Harwood    時間: 2012-4-19 22:06

有興趣,pm pls!
作者: hk11    時間: 2012-4-19 22:10

粗略咁數下大概差唔多十個
不過都係果句 係淘寶買野 運落黎容易 退貨麻煩
自問係勇士的巴打先好去馬
想要連結的巴打可以pm我
作者: Mr.scy    時間: 2012-4-19 22:29

旗艦店細個SPP街鋪
好好先生 發表於 2012-4-15 19:29

真係笑左
作者: kng2003    時間: 2012-4-19 23:53

回復  cube818


    既然咁多巴打有興趣
我就講多少少
我以前講每台減100外加香港包郵的是H73A
H73A有多 ...
hk11 發表於 2012-4-19 21:26


呢個岩岩睇左好正喎.
唔知會唔會用呢個做團購呢?
作者: McQueen    時間: 2012-4-19 23:58

開團PM ME,十分有興趣
作者: hkcs007    時間: 2012-4-20 00:01

$2000 有27" IPS真係好抵
作者: hk11    時間: 2012-4-20 00:12

呢個岩岩睇左好正喎.
唔知會唔會用呢個做團購呢?
kng2003 發表於 2012-4-19 23:53



價雖然好正
但係問題如果有人覺得實際效果未如理想 退貨果方面會好麻煩
要開團唔係唔得 但係退貨方面要自行負責
另外就係收錢問題 最好的方法就係用支付寶 叫賣家開一個團購項目
等epc的巴打比哂錢先至發貨
作者: ricorx78    時間: 2012-4-20 00:15

用緊
但我係自已上去揀好試好再釘木箱送去HK最穩陣
作者: lks15    時間: 2012-4-20 00:16

2000係人仔,還是港紙?
作者: hk11    時間: 2012-4-20 00:17

回復 61# ricorx78


    問題係好多巴打都鐘意坐係屋企等收貨
其實我覺得最好係組團一齊上深圳慢慢揀
作者: hk11    時間: 2012-4-20 00:21

2000係人仔,還是港紙?
lks15 發表於 2012-4-20 00:16



    2000當然係人仔 呢個post由開始到呢家都係講緊人仔
作者: lks15    時間: 2012-4-20 00:40

2000當然係人仔 呢個post由開始到呢家都係講緊人仔
hk11 發表於 2012-4-20 00:21

哈哈!!我以為港紙咁抵,啱啱銀包有兩K ,諗住就殺左佢!!!
作者: diesnake    時間: 2012-4-20 11:02

哈哈!!我以為港紙咁抵,啱啱銀包有兩K ,諗住就殺左佢!!!
lks15 發表於 2012-4-20 00:40



  2000港紙買27吋TN 都未必得
作者: lks15    時間: 2012-4-20 11:22

本帖最後由 lks15 於 2012-4-20 11:24 編輯
2000港紙買27吋TN 都未必得
diesnake 發表於 2012-4-20 11:02

講得啱,睇過的簡單測評,覺得panel ok 不過其他野都好山寨!當然一分錢一分貨呢個道理適用於任何時間,任何貨物!
作者: hkcs007    時間: 2012-4-20 11:27

開團通知聲,有興趣
作者: hkcs007    時間: 2012-4-20 11:27

開團通知聲,有興趣
作者: hkcs007    時間: 2012-4-20 11:27

開團通知聲,有興趣
作者: diesnake    時間: 2012-4-20 11:27

CHING 真係好有興趣喎, 一出出3個REPLY
作者: kng2003    時間: 2012-4-20 14:24

回復  ricorx78


    問題係好多巴打都鐘意坐係屋企等收貨
其實我覺得最好係組團一齊上深圳慢慢揀:redfac ...
hk11 發表於 2012-4-20 00:17


其實都唔錯既一個辦法.
自己一個人都未去過.
如果有團一齊去買既.又可以揀同埋買又放心D.
作者: hokuen    時間: 2012-4-20 14:36

開團通知聲,有興趣x2
作者: rs20461997    時間: 2012-4-20 22:13

向各位勇士門致敬 ! .....
作者: miniz    時間: 2012-4-20 23:17

有興趣x3
作者: oo2oo299999    時間: 2012-4-20 23:43

有性趣,事關我屋企部24吋1920*1200由我中六用到YEAR 3
作者: powerhk    時間: 2012-4-21 02:34

這價錢真的很吸引,十分有興趣。
作者: lion97    時間: 2012-4-21 02:53

我地玩砌機,   佢地玩砌 mon.  
作者: MGS2    時間: 2012-4-21 09:43

好吸引,$2000係完美屏定完美A屏?
作者: sam1989    時間: 2012-4-21 11:20

回復  ricorx78


    問題係好多巴打都鐘意坐係屋企等收貨
其實我覺得最好係組團一齊上深圳慢慢揀:redfac ...
hk11 發表於 2012-4-20 00:17



    完全同意師兄的諗法, 我第一個加入  成團請pm我啦
作者: hkcs007    時間: 2012-4-21 13:14

CHING 真係好有興趣喎, 一出出3個REPLY
diesnake 發表於 2012-4-20 11:27

我見佢禁極都唔出,所以禁多左兩野
作者: kcthomlau    時間: 2012-4-21 14:11

ching如有團購請pm
作者: ken16883    時間: 2012-4-21 14:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dxcl007    時間: 2012-4-21 16:25

ching如有團購請pm X2
作者: nighos    時間: 2012-4-21 16:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk11    時間: 2012-4-21 19:11

大家覺得呢款點?



作者: kmb3av188    時間: 2012-4-21 19:20

老老實實,要買都建議直接淘寶傾好,再親身上去買,試完先,再自己拎落黎
作者: cube818    時間: 2012-4-21 22:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nighos    時間: 2012-4-21 23:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jason205    時間: 2012-4-22 00:14

有興趣
作者: sam1989    時間: 2012-4-22 00:22

老老實實,要買都建議直接淘寶傾好,再親身上去買,試完先,再自己拎落黎 ...
kmb3av188 發表於 2012-4-21 19:20



    這個提議  舉腳支持      
作者: Jason205    時間: 2012-4-22 00:31

http://item.taobao.com/item.htm?id=8815355161
有2560*1600 DELL?!
作者: 杜龍    時間: 2012-4-22 12:12

團購如果出十隻有一半有defect咁一定有人嘈。
到時個搞手被人煩都爆炸。
作者: Darkness    時間: 2012-4-22 13:11

開團PM ME,十分有興趣
作者: hk11    時間: 2012-4-22 13:15

團購如果出十隻有一半有defect咁一定有人嘈。
到時個搞手被人煩都爆炸。 ...
杜龍 發表於 2012-4-22 12:12



    所以自己圍內友算數
出左問題起碼都易搞
作者: hk11    時間: 2012-4-22 13:16

有2560*1600 DELL?!
Jason205 發表於 2012-4-22 00:31



    B屏 30" dell 千二都有 不過要自己買外殼
作者: hk11    時間: 2012-4-22 13:18

本帖最後由 hk11 於 2012-4-22 13:24 編輯

另外幾款的資料
密碼:
!#^^&!))!*&
!$^*#&&@*#^
!^!#^%%@!)^
%@#^@!^#^(
()**)#&%%^
!%*&%)$$%$!
!$$((((#^(@

溫馨提示 尾2果款有 金屬殼 2XXX 第二個X唔大於3
作者: Phil_123    時間: 2012-4-22 17:26

只對有齊 DVI HDMI VGA DP 插口既款有興趣...
作者: c2600264    時間: 2012-4-22 17:54

只對有齊 DVI HDMI VGA DP 插口既款有興趣...
Phil_123 發表於 2012-4-22 17:26


X2,我真係要HDMI駁XBOX,但係電腦又要用.....
作者: HeyMen    時間: 2012-4-22 18:09

wa.....會唔會爆炸ga...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2