作者: 杜龍 時間: 2012-4-14 08:26 標題: 淘寶27吋apple ips 山寨mon
http://item.taobao.com/item.htm?id=15924872393
好似幾正。。。。
作者: diesnake 時間: 2012-4-14 08:58
3000 唔使27吋ips
有冇ching 夠膽一試~?
期待開箱文
作者: derek040272 時間: 2012-4-14 09:07
呢DPANEL係好正仲要係高級IPS但係多數係QC唔合格再流出黎架. 唔係邊有甘平.
MON一般可以用幾年, 真係唔敢搏.
作者: cchhll 時間: 2012-4-14 13:47
这款显示器已经经过大量测试,但是依然不能保证绝对完美,以及没有任何兼容性问题,所以请用户慎重选择,7天无条件退货承诺同样有效,用户可以在任何情况下选择退货。本件商品在价格调整以后,单价中已经不再包含退货及返修运费,因此请用户自行承担有可能发生的返修或者退货运费,我们不接受任何以产品有瑕疵为理由,要求我们承担单程或者双程运费的要求。购买显示器即视为您对以上信息已经知悉并接受。”
作者: cma019 時間: 2012-4-14 13:51
佢寫16:9 但係有2560x1600
作者: rickhokwokki 時間: 2012-4-15 13:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickhokwokki 時間: 2012-4-15 13:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkcrazydog 時間: 2012-4-15 14:05
值得一試
作者: BenKewell 時間: 2012-4-15 17:32
畫質除了睇 panel 仲要睇埋 controller + firmware...
話唔定 Apple IPS 硬件山寨電視畫質
作者: menil 時間: 2012-4-15 19:27
我問過賣家,$1999係有幾粒死點,要完全冇死點要2999,
我就係其中一個勇士,禮拜5買左隻,等緊送來
到時我開箱比大家睇
作者: 好好先生 時間: 2012-4-15 19:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: enzyme 時間: 2012-4-16 00:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小子 時間: 2012-4-16 01:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cchhll 時間: 2012-4-16 01:38
回復 10# menil
咁你買的是否2999?期待你開箱文
作者: menil 時間: 2012-4-17 18:16
我係另外一個賣家買,RMB2399+70運費,折合$3000有找,其實星期1已經到左,只係我冇display port卡,等我買左卡之後就開箱
作者: aeolian2009 時間: 2012-4-17 19:07
期待你丫!! 因為我正在等開箱 我都有興趣
作者: qqxp 時間: 2012-4-17 19:13
買返來送你3顆光點
作者: hk11 時間: 2012-4-17 19:39
http://item.taobao.com/item.htm?id=5236216369
呢個仲包埋個穀
作者: hk11 時間: 2012-4-17 20:30
http://we.pcinlife.com/forum.php ... ;fid=210&page=1
呢個係國內比較多人討論山寨27寸的forum
買以前不妨睇吓
search左半個鐘 總結如下
1.某些只有dp口
2.聲稱原裝驅動版 其實質素參差不齊
3.電源有高頻叫聲
4.有亮度的問題
作者: tungtung 時間: 2012-4-17 21:42
http://www.ebay.com/itm/ACHIEVA- ... nitor-/220961455233
之前Post過
Same panel with free shipping
作者: siuba 時間: 2012-4-18 16:37
勇士..等你開箱XDD
作者: superstiky 時間: 2012-4-18 18:11
回復 21# siuba
勇士..等你開箱 X 2
作者: panpanw 時間: 2012-4-18 21:55
我買左兩部
2000 包無點
親身上深圳拿.......手有點沒感覺
作者: zxcvb1 時間: 2012-4-19 02:21
勇士..等你開箱 X 3
因為真系好平^^
作者: hkpagybid 時間: 2012-4-19 08:33
之前係另1個Forum已經聽過好多師兄講 呢隻山寨mon好正,不過真係好少見到有開箱文
作者: xyzhy70 時間: 2012-4-19 08:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: enzyme 時間: 2012-4-19 11:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yy1234 時間: 2012-4-19 12:51
唔... 有冇資料 PM 我...
本來我也好有興趣...之不過要3千幾...又有d怕 你現在2000還包沒死點..幾正下woo
作者: xyzhy70 時間: 2012-4-19 13:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cow1026 時間: 2012-4-19 13:20
真係好抵WO~~~~期待開箱文~~~~
作者: ravetestone 時間: 2012-4-19 17:16
回復 23# panpanw
我都有興趣.
ching 可否pm資料.
作者: edo963 時間: 2012-4-19 17:26
OMG~!
作者: kgbpk 時間: 2012-4-19 17:31
ching 可否pm資料
thanks
作者: jerry31279 時間: 2012-4-19 18:07
我都想要資料吾該pm埋!!!thx!
作者: hk11 時間: 2012-4-19 18:44
大陸京X商城 1999包郵
國內買家可以7天內退貨
作者: hk11 時間: 2012-4-19 18:54
剛剛問左某個賣家 佢話如果團購10台 可以每台減100再加包郵
不過有無咁多勇士先

作者: dragonmo 時間: 2012-4-19 19:00
包郵,包唔包括香港先?定只包大陸
作者: ravetestone 時間: 2012-4-19 19:03
回復 35# hk11
thx ching,
ching 好用嗎,到現在有無發生問題
作者: ravetestone 時間: 2012-4-19 19:06
回復 36# hk11
唔知質量好唔好,有無得去門市揀.
作者: hk11 時間: 2012-4-19 19:07
包香港 不過要夠人組團
作者: hk11 時間: 2012-4-19 19:10
通常都有實體店
可以親身上去揀
作者: manlung803 時間: 2012-4-19 19:11
師兄 有興趣 可以比多d資料睇下嗎? 同埋可唔可以連個外殼都山寨埋apple
作者: hk11 時間: 2012-4-19 19:17
本帖最後由 hk11 於 2012-4-19 19:27 編輯
我略略咁conclude吓重點
連高仿Xpple外殼最平要33xx 只有dp接口
36xx更有原裝外殼
如果普通A屏 最平只需1850
不過驅動版只有dvi頭同埋亮度只有兩級 要用nec軟件調節
其實啲山寨mon都係大同小義
主要分別係張驅動版的質量
作者: thomastam 時間: 2012-4-19 20:22
都用左一年啦..十分正
作者: cube818 時間: 2012-4-19 21:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kng2003 時間: 2012-4-19 21:12
Ching..我都有興趣。可以pm我資料
謝謝
作者: panpanw 時間: 2012-4-19 21:20
各位師兄,其實同一個人來.我親身上去試機同講價.
不過佢果度好遠.坐地鐵要差唔多45分鐘
作者: diesnake 時間: 2012-4-19 21:21
好多CHING 有興趣.
等開箱先.
作者: hk11 時間: 2012-4-19 21:26
回復 45# cube818
既然咁多巴打有興趣
我就講多少少
我以前講每台減100外加香港包郵的是H73A
H73A有多接口 dp dvi hdmi
驅動版功能比較好可調多級亮度
(註1:某些平價版只可調兩級亮度
而且低亮度情況下 畫質會大降
可以用第三方軟件調節 如nec的 )
(註2: 調亮度的軟件不能一起使用 例 nv的不能加nec一起使用 不則失效 )
其他細節 夜啲再講多少少
作者: diesnake 時間: 2012-4-19 21:27
原來已經有CHING開左箱
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: hk11 時間: 2012-4-19 21:40
呢家我都有問
10人組團價 二千元正 外加運費70
作者: diesnake 時間: 2012-4-19 21:49
真係抵玩, 可惜最近啱啱換左MON..
作者: man123 時間: 2012-4-19 21:57
有興趣,pm pls
作者: Harwood 時間: 2012-4-19 22:06
有興趣,pm pls!
作者: hk11 時間: 2012-4-19 22:10
粗略咁數下大概差唔多十個
不過都係果句 係淘寶買野 運落黎容易 退貨麻煩
自問係勇士的巴打先好去馬
想要連結的巴打可以pm我
作者: Mr.scy 時間: 2012-4-19 22:29
真係笑左
作者: kng2003 時間: 2012-4-19 23:53
呢個岩岩睇左好正喎.
唔知會唔會用呢個做團購呢?
作者: McQueen 時間: 2012-4-19 23:58
開團PM ME,十分有興趣
作者: hkcs007 時間: 2012-4-20 00:01
$2000 有27" IPS真係好抵
作者: hk11 時間: 2012-4-20 00:12
價雖然好正
但係問題如果有人覺得實際效果未如理想 退貨果方面會好麻煩
要開團唔係唔得 但係退貨方面要自行負責
另外就係收錢問題 最好的方法就係用支付寶 叫賣家開一個團購項目
等epc的巴打比哂錢先至發貨
作者: ricorx78 時間: 2012-4-20 00:15
用緊
但我係自已上去揀好試好再釘木箱送去HK最穩陣
作者: lks15 時間: 2012-4-20 00:16
2000係人仔,還是港紙?
作者: hk11 時間: 2012-4-20 00:17
回復 61# ricorx78
問題係好多巴打都鐘意坐係屋企等收貨
其實我覺得最好係組團一齊上深圳慢慢揀
作者: hk11 時間: 2012-4-20 00:21
2000當然係人仔 呢個post由開始到呢家都係講緊人仔
作者: lks15 時間: 2012-4-20 00:40
哈哈!!我以為港紙咁抵,啱啱銀包有兩K ,諗住就殺左佢!!!
作者: diesnake 時間: 2012-4-20 11:02
2000港紙買27吋TN 都未必得
作者: lks15 時間: 2012-4-20 11:22
本帖最後由 lks15 於 2012-4-20 11:24 編輯
講得啱,睇過的簡單測評,覺得panel ok 不過其他野都好山寨!當然一分錢一分貨呢個道理適用於任何時間,任何貨物!
作者: hkcs007 時間: 2012-4-20 11:27
開團通知聲,有興趣
作者: hkcs007 時間: 2012-4-20 11:27
開團通知聲,有興趣
作者: hkcs007 時間: 2012-4-20 11:27
開團通知聲,有興趣
作者: diesnake 時間: 2012-4-20 11:27
作者: kng2003 時間: 2012-4-20 14:24
其實都唔錯既一個辦法.
自己一個人都未去過.
如果有團一齊去買既.又可以揀同埋買又放心D.
作者: hokuen 時間: 2012-4-20 14:36
開團通知聲,有興趣x2
作者: rs20461997 時間: 2012-4-20 22:13
向各位勇士門致敬 ! .....
作者: miniz 時間: 2012-4-20 23:17
有興趣x3

作者: oo2oo299999 時間: 2012-4-20 23:43
有性趣,事關我屋企部24吋1920*1200由我中六用到YEAR 3
作者: powerhk 時間: 2012-4-21 02:34
這價錢真的很吸引,十分有興趣。
作者: lion97 時間: 2012-4-21 02:53
我地玩砌機, 佢地玩砌 mon.

作者: MGS2 時間: 2012-4-21 09:43
好吸引,$2000係完美屏定完美A屏?
作者: sam1989 時間: 2012-4-21 11:20
完全同意師兄的諗法, 我第一個加入 成團請pm我啦
作者: hkcs007 時間: 2012-4-21 13:14
我見佢禁極都唔出,所以禁多左兩野

作者: kcthomlau 時間: 2012-4-21 14:11
ching如有團購請pm
作者: ken16883 時間: 2012-4-21 14:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dxcl007 時間: 2012-4-21 16:25
ching如有團購請pm X2
作者: nighos 時間: 2012-4-21 16:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk11 時間: 2012-4-21 19:11
大家覺得呢款點?



作者: kmb3av188 時間: 2012-4-21 19:20
老老實實,要買都建議直接淘寶傾好,再親身上去買,試完先,再自己拎落黎
作者: cube818 時間: 2012-4-21 22:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nighos 時間: 2012-4-21 23:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jason205 時間: 2012-4-22 00:14
有興趣

作者: sam1989 時間: 2012-4-22 00:22
這個提議 舉腳支持
作者: Jason205 時間: 2012-4-22 00:31
http://item.taobao.com/item.htm?id=8815355161
有2560*1600 DELL?!
作者: 杜龍 時間: 2012-4-22 12:12
團購如果出十隻有一半有defect咁一定有人嘈。到時個搞手被人煩都爆炸。
作者: Darkness 時間: 2012-4-22 13:11
開團PM ME,十分有興趣
作者: hk11 時間: 2012-4-22 13:15
所以自己圍內友算數
出左問題起碼都易搞
作者: hk11 時間: 2012-4-22 13:16
B屏 30" dell 千二都有 不過要自己買外殼
作者: hk11 時間: 2012-4-22 13:18
本帖最後由 hk11 於 2012-4-22 13:24 編輯
另外幾款的資料
密碼:
!#^^&!))!*&
!$^*#&&@*#^
!^!#^%%@!)^
%@#^@!^#^(
()**)#&%%^
!%*&%)$$%$!
!$$((((#^(@
溫馨提示 尾2果款有 金屬殼 2XXX 第二個X唔大於3

作者: Phil_123 時間: 2012-4-22 17:26
只對有齊 DVI HDMI VGA DP 插口既款有興趣...
作者: c2600264 時間: 2012-4-22 17:54
X2,我真係要HDMI駁XBOX,但係電腦又要用.....
作者: HeyMen 時間: 2012-4-22 18:09
wa.....會唔會爆炸ga...

