作者: askalu 時間: 2011-8-15 23:49 標題: 頂~剛剛買Panasonic LCD 32"iDTV一粒死點唔包換
今天剛剛在百老X送貨買的Panasonic LCD 32"iDTV TH-L32U20H有一粒死點在正中唔包換好
個裝機師傅話要有3點先有得換~~~~~
下午也打過信興、CS話要出現3點先有得換~~~~
又打過去百老X、個SALES話張單講明5點先有得換~~~~

好唔咁心~~~~~

好彩係睇高清、1080I唔多覺、但出1080P就有粒紅點係正中~~~~

冇晒辦法、新機落地己經唔多想要~~4千大洋~~
作者: garychoi 時間: 2011-8-16 00:03
其實好多代理或零售商都無包零死點呢樣野,最主要睇買家未比錢之前點同個sales傾,sales為開單,都會私人同客講話包check死點,最緊要有單開
作者: sam009 時間: 2011-8-16 00:03
回復 1# askalu
賣3500炸 棲主你買貴咗又中咗粒點
作者: garychoi 時間: 2011-8-16 00:04
回復 3# sam009
唔好雪上加霜啦,樓主已經好唔開心

作者: hehaya 時間: 2011-8-16 00:06
請節哀:sleepy:
中點真係睇運..........
作者: NEO_HK 時間: 2011-8-16 00:07
等你開箱
作者: mkfkenneth 時間: 2011-8-16 00:09
3千5咁平@@
作者: askalu 時間: 2011-8-16 00:09
唉~~~還要對個人人話好的PANASONIC中央死點5年保養~~~~~:curse:
真係唔知講咩好
用又唔係、MONITOR大大粒在正中、唔用呢又浪費~~~~
只可以當電視、1080I唔係咁覺~~~
真係黑仔~~~~
作者: 超貧 時間: 2011-8-16 00:12
Oh, I think it can be exchanged if the dead/bright pixel is located around the center.
Or it is the past regulation only?
作者: askalu 時間: 2011-8-16 00:22
問過信興 及百記、都話跟守則做、不收單上的指定少過死點~~~
就算係在正中、都係咁話~~~~~頂
下午我死都唔肯收貨咁同師傅講、但個師傅話我都算好運、有時佢見過有客有2點都局收~~~~
頂呀、比5年保都冇用
看來送比阿媽睇好過、因為佢都唔用電腦~~~~睇1080I的85仍不太察覺到~~~
作者: myricky 時間: 2011-8-16 00:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superman88 時間: 2011-8-16 00:38
剛買了L42U30H , 原來無"TVB互動功能" .
作者: garychoi 時間: 2011-8-16 00:39
回復 10# askalu
因為係廠角度,少量死點或長期發光點係正常,所以代理就跟廠做法,零售商就跟代理做法,作為小市民的我們,唯有硬食

作者: harakuma 時間: 2011-8-16 01:14
我記得好似, 係好似, 有d廠計暗光點有分區域, 正中間區域幾多幾多, 然後越向外就越可以容許更多等等,
有時正中間有暗光點都幾慘, 係正正中間, 如果係最左或最右排成排暗晒都唔覺啦
作者: garychoi 時間: 2011-8-16 01:26
回復 14# harakuma
當牌子上左位後,之前對客戶的優待會漸漸遞減,跟住就會無聲無息咁消失,而家只會有小數細牌子會咁做,最終原因都係爭銷路,希望多D客購買
作者: harakuma 時間: 2011-8-16 01:28
世界大潮流, nothing to say ,poor
作者: love19901109 時間: 2011-8-16 01:34
回復 15# garychoi
客戶優待 都其次...用料差左先大單野 有時又真系吹佢唔脤
作者: hihihellohihi 時間: 2011-8-16 01:46
依家保用d條款真係越來越衰

作者: waterstar 時間: 2011-8-16 01:47
樓主試下用DPT睇下救唔救到...
http://660pc.blogspot.com/2010/0 ... xel-tester-dpt.html
PS:我前年電腦節幚家人買隻22吋三叔右下有死點,用DPT救返...但要睇彩數
作者: garychoi 時間: 2011-8-16 01:55
回復 17# love19901109
無辦法,要增強競爭能力,首先要減低成本,主要原因係泡菜國同偉大祖國入侵香港市場,你睇下日本本土貨品,質素一樣係咁好,其實好大原因係香港消費者本身令市場改變,買野最緊要係平,並無考慮產品質素,消費者只會埋怨產品質素下降,並未考慮到制造商之經營艱辛
作者: harakuma 時間: 2011-8-16 02:07
同意啊
其實呢個狀況出現, 係因為消費者希望商品低價化, 無可厚非,
但低價化背後有樣嘢個個都知, 質量下降.
看看大家手頭上的15吋lcd,17吋lcd有冇壞? 當年用幾錢買?
作者: garychoi 時間: 2011-8-16 02:14
無計,人性就係咁,情願番大陸買平價低劣貨品,壞左就好地地,某部份消費者永遠唔會諗廠家用左幾多時間,心機去開發一件產品,大陸一句唔該都無就同你整件老番出黎,惡性迮循環下,受害最終都係消費者
作者: love19901109 時間: 2011-8-16 02:36
回復 19# waterstar
唔該晒 CHING 試下整唔整得返粒點先 有時打機黑既地方佢就系面前紅左
都幾煩
作者: oldtreenew 時間: 2011-8-16 07:06
今天剛剛在百老X送貨買的Panasonic LCD 32"iDTV TH-L32U20H有一粒死點在正中唔包換好
個裝機師傅話要有3點先有得換~~~~~
下午也打過信興、CS話要出現3點先有得換~~~~
又打過去百老X、個SALES話張單講明5點先有得換~~~~
好唔咁心~~~~~
好彩係睇高清、1080I唔多覺、但出1080P就有粒紅點係正中~~~~
冇晒辦法、新機落地己經唔多想要~~4千大洋~~askalu 發表於 2011-8-15 23:49
請問點樣 set 到行 1080i 呀?
作者: deep 時間: 2011-8-16 07:16
有冇相睇吓呀c hing
作者: 普羅 時間: 2011-8-16 07:21
2年前我部37LZ800H都係咁
但我冇理佢, 照用左2年
算啦
作者: vinsai 時間: 2011-8-16 07:26
好多電視都係冇得check
但估唔到panasonic用日本製panel都會有光點

只能怪樓主唔好彩
回復 24# oldtreenew
睇高清翡翠台就係1080i
作者: thirdleg 時間: 2011-8-16 09:14
ching可以試吓真接書面向順興,甚至panasonic marketing投訴,正中有光、死點好多時有得拗。大牌子都幾緊張自己branding。想當年我隻canon cam過咗保養冇耐就壞,要千幾蚊換parts,我即時寫封英文信投訴quality,好快有人call我跟住,最後免費搞掂。
作者: thirdleg 時間: 2011-8-16 09:15
ching可以試吓真接書面向順興,甚至panasonic marketing投訴,正中有光、死點好多時有得拗。大牌子都幾緊張自己branding。想當年我隻canon cam過咗保養冇耐就壞,要千幾蚊換parts,我即時寫封英文信投訴quality,好快有人call我跟住,最後免費搞掂。
作者: ee9861 時間: 2011-8-16 09:25
本帖最後由 ee9861 於 2011-8-16 09:31 編輯
其實你check完冇死點冇野先好簽收
你可以選擇唔簽名叫佢台返走部機
e家仲有5年保
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1233948&k=25266d336ec9def985c83a7860103186&t=1782190615&sid=KIgYbsKgW4

作者: yankees 時間: 2011-8-16 09:40
而家市面有邊個大牌子打正旗 號話包0 ??? 識人就無得講啦 , 其他真係好睇運 , 真係頂唔順咪賣左佢買果隻囉
作者: 細RAM 時間: 2011-8-16 09:42
我印象中, 係印象中, 做百記個FRD都提過, 正中點有得換..............
其他位置就3-5點......
作者: Solit 時間: 2011-8-16 09:55
慘.
我部LCD都有一大粒光點.

作者: Solit 時間: 2011-8-16 09:56
回復 10# askalu
哈哈..
我呀爸又係,眼濛濛咁我加錢JOIN有線高清PLAN佢唔睇去睇標清台 -o-
作者: 小伙子 時間: 2011-8-16 09:58
我係幾個月前都聽過豐X 買Mon正中點有得換
不過Term 係會轉可能前排包, 宜家唔包
LCD TV , 好少係會有包零點里樣野
作者: 668668 時間: 2011-8-16 13:05
where to buy 3500?
作者: awinds 時間: 2011-8-16 13:26
回復 21# harakuma
我個TOPCON 9年 15" LCD MON 買左我等$3200
仲有兩粒光點但用到而家都未壞
作者: P00RGUY 時間: 2011-8-16 17:27
當年買plamsma RGB 各一粒都換
作者: hi_fi 時間: 2011-8-16 17:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NEO_HK 時間: 2011-8-16 17:48
回復 39# hi_fi
U20H 冇 , S25H 先有
作者: Victor168 時間: 2011-8-16 20:12
個箱之前有冇俾人開過?
作者: collector_hk 時間: 2011-8-17 01:37
回復 38# P00RGUY
當年一部plamsma幾錢先,敢唔換
作者: P00RGUY 時間: 2011-8-17 16:00
回復 42# collector_hk
15K 42" FullHD
作者: collector_hk 時間: 2011-8-17 16:08
回復 43# P00RGUY
以為你講緊40-50k一部的年代
作者: 楊威利@HGC 時間: 2011-8-17 17:41
其實呢~~~~~唔係賣廣告
我幫親個間華淫會...有試用7日的~ 所以可以免除屎點既情況
拿....唔好話我卖廣告啊
作者: collector_hk 時間: 2011-8-17 17:52
回復 45# 楊威利@HGC
到時要換果陣會唔會依依哦哦先
作者: sohot 時間: 2011-8-17 17:53
而家32"都是$3xxx
質素會有幾好真是心中有數啦
作者: asimo 時間: 2011-8-17 17:57
lee d 野點解買個時唔問清楚先
sales又冇應承包你0點, 你事後想追都好難啦
一句講哂, 冇光/死點唔係必然...
我以前都賴過野
作者: kit3 時間: 2011-8-17 18:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Summer 時間: 2011-8-17 18:39
有無試過換過?
作者: 風仔風仔 時間: 2011-8-17 18:49
死點係咪應該無光.
如果有紅點, 係咪即係光點呀.
唔包死點, 咁光點可能有得換喎, 仲要係正中間....
作者: 風仔風仔 時間: 2011-8-17 18:55
其實死點同光點有什麼分別.
樓主:有點紅色係中間, 係咪叫光點呢.
死點無得換, 光點可能有喎, 仲要係中間....
作者: FY3686 時間: 2011-8-17 19:06
上次部Sony 32' 中間都肯換
作者: 2046 時間: 2011-8-17 19:21
>>好彩係睇高清、1080I唔多覺、但出1080P就有粒紅點係正中~~~~
係光點,老友...................唔係死點...................
作者: ok102006 時間: 2011-8-17 19:34
本帖最後由 ok102006 於 2011-8-17 19:36 編輯
上個圖看下啦,有多正中?
如果真的紅點係正中,或許可以換的
作者: yizi 時間: 2011-8-17 19:46
乜而家跌到3500咁抵?
作者: tofuon 時間: 2011-8-17 19:46
一粒死點真系咁覺????
作者: yizi 時間: 2011-8-17 19:48
死點唔覺, 光點就好覺, 仲要正中
作者: yizi 時間: 2011-8-17 19:49
自己上price.com睇下啦, 平過百X匯同X澤多多聲
作者: hkmmo 時間: 2011-8-17 19:50
岩岩訂左s25h 希望無事喇
作者: 『魂』 時間: 2011-8-17 22:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: askalu 時間: 2011-8-17 23:57
這句最啱聽、可以自己安撫一下 紅色好過青色~~~~
不過一看這部野咁的款、中間紅色光點真係好肉尺~~~~

作者: sam009 時間: 2011-8-18 00:09
師兄係唔真架
作者: fatau 時間: 2011-8-18 12:03
如果百貨公司有得賣而又唔貴好多, 通常都同佢地買
會好過電器舖
開過都好, 一樣可以一換一
光死點如果係電視用有幾呎距離基本上好難會睇到
作者: shingzhk 時間: 2011-8-18 12:43
部機有冇玻璃面
冇的話用一陽指KO粒紅點, so far 我暫時未遇過kill唔到既光點
BTW, 你死點定光點?
作者: milestone09 時間: 2011-8-18 13:33
聽聞光點死點好似癌細胞 會向外擴散

作者: 167pk 時間: 2011-8-18 17:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix 時間: 2011-8-18 17:43
有無咁好呀?
見咪夠3定5點可以做保養
作者: NEO_HK 時間: 2011-8-18 18:17
中間應該3點可以換 , 打去信興問下
作者: INVIN 時間: 2011-8-19 14:29
係得,我個mon粒紅點用手指按佢就會消失,有時見佢1,2個月先出現返一次,又係咁用手指按粒紅光點
作者: somemightsay 時間: 2011-8-20 00:14
some online direct sale store cost $33xx only, bought one already , nice and happy

