Board logo

標題: 頂~剛剛買Panasonic LCD 32"iDTV一粒死點唔包換 [打印本頁]

作者: askalu    時間: 2011-8-15 23:49     標題: 頂~剛剛買Panasonic LCD 32"iDTV一粒死點唔包換

今天剛剛在百老X送貨買的Panasonic LCD 32"iDTV TH-L32U20H有一粒死點在正中唔包換好
個裝機師傅話要有3點先有得換~~~~~

下午也打過信興、CS話要出現3點先有得換~~~~
又打過去百老X、個SALES話張單講明5點先有得換~~~~
好唔咁心~~~~~

好彩係睇高清、1080I唔多覺、但出1080P就有粒紅點係正中~~~~
冇晒辦法、新機落地己經唔多想要~~4千大洋~~
作者: garychoi    時間: 2011-8-16 00:03

其實好多代理或零售商都無包零死點呢樣野,最主要睇買家未比錢之前點同個sales傾,sales為開單,都會私人同客講話包check死點,最緊要有單開
作者: sam009    時間: 2011-8-16 00:03

回復 1# askalu

賣3500炸 棲主你買貴咗又中咗粒點
作者: garychoi    時間: 2011-8-16 00:04

回復 3# sam009

唔好雪上加霜啦,樓主已經好唔開心
作者: hehaya    時間: 2011-8-16 00:06

請節哀:sleepy:
中點真係睇運..........
作者: NEO_HK    時間: 2011-8-16 00:07

今天剛剛在百老X送貨買的Panasonic LCD 32"iDTV TH-L32U20H有一粒死點在正中唔包換好
個裝機師傅 ...
askalu 發表於 2011-8-15 23:49


等你開箱 可以影下紅點張相給我睇 , 大鋪買野起碼信心大D
作者: mkfkenneth    時間: 2011-8-16 00:09

回復  askalu

賣3500炸 棲主你買貴咗又中咗粒點
sam009 發表於 2011-8-16 00:03



    3千5咁平@@
作者: askalu    時間: 2011-8-16 00:09

回復  sam009

唔好雪上加霜啦,樓主已經好唔開心
garychoi 發表於 2011-8-16 00:04


唉~~~還要對個人人話好的PANASONIC中央死點5年保養~~~~~:curse:
真係唔知講咩好

用又唔係、MONITOR大大粒在正中、唔用呢又浪費~~~~
只可以當電視、1080I唔係咁覺~~~
真係黑仔~~~~
作者: 超貧    時間: 2011-8-16 00:12

Oh, I think it can be exchanged if the dead/bright pixel is located around the center.

Or it is the past regulation only?
作者: askalu    時間: 2011-8-16 00:22

問過信興 及百記、都話跟守則做、不收單上的指定少過死點~~~
就算係在正中、都係咁話~~~~~頂
下午我死都唔肯收貨咁同師傅講、但個師傅話我都算好運、有時佢見過有客有2點都局收~~~~
頂呀、比5年保都冇用

看來送比阿媽睇好過、因為佢都唔用電腦~~~~睇1080I的85仍不太察覺到~~~
作者: myricky    時間: 2011-8-16 00:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superman88    時間: 2011-8-16 00:38

剛買了L42U30H , 原來無"TVB互動功" .
作者: garychoi    時間: 2011-8-16 00:39

回復 10# askalu

因為係廠角度,少量死點或長期發光點係正常,所以代理就跟廠做法,零售商就跟代理做法,作為小市民的我們,唯有硬食
作者: harakuma    時間: 2011-8-16 01:14

我記得好似, 係好似, 有d廠計暗光點有分區域, 正中間區域幾多幾多, 然後越向外就越可以容許更多等等,
有時正中間有暗光點都幾慘, 係正正中間, 如果係最左或最右排成排暗晒都唔覺啦
作者: garychoi    時間: 2011-8-16 01:26

回復 14# harakuma

當牌子上左位後,之前對客戶的優待會漸漸遞減,跟住就會無聲無息咁消失,而家只會有小數細牌子會咁做,最終原因都係爭銷路,希望多D客購買
作者: harakuma    時間: 2011-8-16 01:28

回復  harakuma

當牌子上左位後,之前對客戶的優待會漸漸遞減,跟住就會無聲無息咁消失,而家只會有小數 ...
garychoi 發表於 2011-8-16 01:26



世界大潮流, nothing to say ,poor
作者: love19901109    時間: 2011-8-16 01:34

回復 15# garychoi
客戶優待 都其次...用料差左先大單野 有時又真系吹佢唔脤
作者: hihihellohihi    時間: 2011-8-16 01:46

依家保用d條款真係越來越衰
作者: waterstar    時間: 2011-8-16 01:47

樓主試下用DPT睇下救唔救到...
http://660pc.blogspot.com/2010/0 ... xel-tester-dpt.html

PS:我前年電腦節幚家人買隻22吋三叔右下有死點,用DPT救返...但要睇彩數
作者: garychoi    時間: 2011-8-16 01:55

回復 17# love19901109

無辦法,要增強競爭能力,首先要減低成本,主要原因係泡菜國同偉大祖國入侵香港市場,你睇下日本本土貨品,質素一樣係咁好,其實好大原因係香港消費者本身令市場改變,買野最緊要係平,並無考慮產品質素,消費者只會埋怨產品質素下降,並未考慮到制造商之經營艱辛
作者: harakuma    時間: 2011-8-16 02:07

回復  love19901109

無辦法,要增強競爭能力,首先要減低成本,主要原因係泡菜國同偉大祖國入侵香港市場 ...
garychoi 發表於 2011-8-16 01:55



同意啊
其實呢個狀況出現, 係因為消費者希望商品低價化, 無可厚非,
但低價化背後有樣嘢個個都知, 質量下降.
看看大家手頭上的15吋lcd,17吋lcd有冇壞? 當年用幾錢買?
作者: garychoi    時間: 2011-8-16 02:14

無計,人性就係咁,情願番大陸買平價低劣貨品,壞左就好地地,某部份消費者永遠唔會諗廠家用左幾多時間,心機去開發一件產品,大陸一句唔該都無就同你整件老番出黎,惡性迮循環下,受害最終都係消費者
作者: love19901109    時間: 2011-8-16 02:36

回復 19# waterstar
唔該晒 CHING   試下整唔整得返粒點先   有時打機黑既地方佢就系面前紅左  
都幾煩
作者: oldtreenew    時間: 2011-8-16 07:06

今天剛剛在百老X送貨買的Panasonic LCD 32"iDTV TH-L32U20H有一粒死點在正中唔包換好
個裝機師傅話要有3點先有得換~~~~~

下午也打過信興、CS話要出現3點先有得換~~~~
又打過去百老X、個SALES話張單講明5點先有得換~~~~
好唔咁心~~~~~

好彩係睇高清、1080I唔多覺、但出1080P就有粒紅點係正中~~~~
冇晒辦法、新機落地己經唔多想要~~4千大洋~~askalu 發表於 2011-8-15 23:49


請問點樣 set 到行 1080i 呀?
作者: deep    時間: 2011-8-16 07:16

今天剛剛在百老X送貨買的Panasonic LCD 32"iDTV TH-L32U20H有一粒死點在正中唔包換好
個裝機師傅 ...
askalu 發表於 2011-8-15 23:49



    有冇相睇吓呀c hing
作者: 普羅    時間: 2011-8-16 07:21

2年前我部37LZ800H都係咁
但我冇理佢, 照用左2年
算啦
作者: vinsai    時間: 2011-8-16 07:26

好多電視都係冇得check
但估唔到panasonic用日本製panel都會有光點
只能怪樓主唔好彩
回復 24# oldtreenew
睇高清翡翠台就係1080i
作者: thirdleg    時間: 2011-8-16 09:14

ching可以試吓真接書面向順興,甚至panasonic marketing投訴,正中有光、死點好多時有得拗。大牌子都幾緊張自己branding。想當年我隻canon cam過咗保養冇耐就壞,要千幾蚊換parts,我即時寫封英文信投訴quality,好快有人call我跟住,最後免費搞掂。
作者: thirdleg    時間: 2011-8-16 09:15

ching可以試吓真接書面向順興,甚至panasonic marketing投訴,正中有光、死點好多時有得拗。大牌子都幾緊張自己branding。想當年我隻canon cam過咗保養冇耐就壞,要千幾蚊換parts,我即時寫封英文信投訴quality,好快有人call我跟住,最後免費搞掂。
作者: ee9861    時間: 2011-8-16 09:25

本帖最後由 ee9861 於 2011-8-16 09:31 編輯

其實你check完冇死點冇野先好簽收
你可以選擇唔簽名叫佢台返走部機
e家仲有5年保

圖片附件: 未命名.jpg (2011-8-16 09:31, 41.87 KB) / 下載次數 26
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1233948&k=25266d336ec9def985c83a7860103186&t=1782190615&sid=KIgYbsKgW4


作者: yankees    時間: 2011-8-16 09:40

今天剛剛在百老X送貨買的Panasonic LCD 32"iDTV TH-L32U20H有一粒死點在正中唔包換好
個裝機師傅 ...
askalu 發表於 2011-8-15 23:49



    而家市面有邊個大牌子打正旗 號話包0 ??? 識人就無得講啦 , 其他真係好睇運 , 真係頂唔順咪賣左佢買果隻囉
作者: 細RAM    時間: 2011-8-16 09:42

ching可以試吓真接書面向順興,甚至panasonic marketing投訴,正中有光、死點好多時有得拗。大牌子都幾緊張 ...
thirdleg 發表於 2011-8-16 09:15


我印象中, 係印象中, 做百記個FRD都提過, 正中點有得換..............
其他位置就3-5點......
作者: Solit    時間: 2011-8-16 09:55

慘.
我部LCD都有一大粒光點.
作者: Solit    時間: 2011-8-16 09:56

回復 10# askalu

哈哈..
我呀爸又係,眼濛濛咁我加錢JOIN有線高清PLAN佢唔睇去睇標清台 -o-
作者: 小伙子    時間: 2011-8-16 09:58

我係幾個月前都聽過豐X 買Mon正中點有得換
不過Term 係會轉可能前排包, 宜家唔包
LCD TV , 好少係會有包零點里樣野
作者: 668668    時間: 2011-8-16 13:05

where to buy 3500?
作者: awinds    時間: 2011-8-16 13:26

回復 21# harakuma


我個TOPCON 9年 15" LCD MON 買左我等$3200
仲有兩粒光點但用到而家都未壞
作者: P00RGUY    時間: 2011-8-16 17:27

當年買plamsma RGB 各一粒都換
作者: hi_fi    時間: 2011-8-16 17:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NEO_HK    時間: 2011-8-16 17:48

回復 39# hi_fi


U20H 冇 , S25H 先有
作者: Victor168    時間: 2011-8-16 20:12

個箱之前有冇俾人開過?
作者: collector_hk    時間: 2011-8-17 01:37

回復 38# P00RGUY


    當年一部plamsma幾錢先,敢唔換
作者: P00RGUY    時間: 2011-8-17 16:00

回復 42# collector_hk


    15K 42" FullHD
作者: collector_hk    時間: 2011-8-17 16:08

回復 43# P00RGUY


    以為你講緊40-50k一部的年代
作者: 楊威利@HGC    時間: 2011-8-17 17:41

其實呢~~~~~唔係賣廣告

我幫親個間華淫會...有試用7日的~ 所以可以免除屎點既情況
拿....唔好話我卖廣告啊
作者: collector_hk    時間: 2011-8-17 17:52

回復 45# 楊威利@HGC


    到時要換果陣會唔會依依哦哦先
作者: sohot    時間: 2011-8-17 17:53

而家32"都是$3xxx
質素會有幾好真是心中有數啦
作者: asimo    時間: 2011-8-17 17:57

lee d 野點解買個時唔問清楚先
sales又冇應承包你0點, 你事後想追都好難啦

一句講哂, 冇光/死點唔係必然...

我以前都賴過野
作者: kit3    時間: 2011-8-17 18:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Summer    時間: 2011-8-17 18:39

其實呢~~~~~唔係賣廣告

我幫親個間華淫會...有試用7日的~ 所以可以免除屎點既情況
拿....唔好話我卖廣告啊 ...
楊威利@HGC 發表於 2011-8-17 17:41



    有無試過換過?
作者: 風仔風仔    時間: 2011-8-17 18:49

死點係咪應該無光.
如果有紅點, 係咪即係光點呀.
唔包死點, 咁光點可能有得換喎, 仲要係正中間....
作者: 風仔風仔    時間: 2011-8-17 18:55

其實死點同光點有什麼分別.
樓主:有點紅色係中間, 係咪叫光點呢.
死點無得換, 光點可能有喎, 仲要係中間....
作者: FY3686    時間: 2011-8-17 19:06

上次部Sony 32' 中間都肯換
作者: 2046    時間: 2011-8-17 19:21

>>好彩係睇高清、1080I唔多覺、但出1080P就有粒紅點係正中~~~~

係光點,老友...................唔係死點...................
作者: ok102006    時間: 2011-8-17 19:34

本帖最後由 ok102006 於 2011-8-17 19:36 編輯

上個圖看下啦,有多正中?
如果真的紅點係正中,或許可以換的
作者: yizi    時間: 2011-8-17 19:46

乜而家跌到3500咁抵?
作者: tofuon    時間: 2011-8-17 19:46

一粒死點真系咁覺????
作者: yizi    時間: 2011-8-17 19:48

一粒死點真系咁覺????
tofuon 發表於 2011-8-17 19:46



    死點唔覺, 光點就好覺, 仲要正中
作者: yizi    時間: 2011-8-17 19:49

where to buy 3500?
668668 發表於 2011-8-16 13:05



    自己上price.com睇下啦, 平過百X匯同X澤多多聲
作者: hkmmo    時間: 2011-8-17 19:50

岩岩訂左s25h 希望無事喇
作者: 『魂』    時間: 2011-8-17 22:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: askalu    時間: 2011-8-17 23:57

最慘既光點係青色, 紅色只係排第二
『魂』 發表於 2011-8-17 22:59


這句最啱聽、可以自己安撫一下 紅色好過青色~~~~
不過一看這部野咁的款、中間紅色光點真係好肉尺~~~~
作者: sam009    時間: 2011-8-18 00:09

其實呢~~~~~唔係賣廣告

我幫親個間華淫會...有試用7日的~ 所以可以免除屎點既情況
拿....唔好話我卖廣告啊 ...
楊威利@HGC 發表於 2011-8-17 17:41


師兄係唔真架
作者: fatau    時間: 2011-8-18 12:03

如果百貨公司有得賣而又唔貴好多, 通常都同佢地買
會好過電器舖
開過都好, 一樣可以一換一

光死點如果係電視用有幾呎距離基本上好難會睇到
作者: shingzhk    時間: 2011-8-18 12:43

部機有冇玻璃面
冇的話用一陽指KO粒紅點, so far 我暫時未遇過kill唔到既光點

BTW, 你死點定光點?
作者: milestone09    時間: 2011-8-18 13:33

聽聞光點死點好似癌細胞 會向外擴散
作者: 167pk    時間: 2011-8-18 17:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2011-8-18 17:43

聽聞光點死點好似癌細胞 會向外擴散
milestone09 發表於 2011-8-18 13:33


有無咁好呀?

見咪夠3定5點可以做保養
作者: NEO_HK    時間: 2011-8-18 18:17

中間應該3點可以換 , 打去信興問下
作者: INVIN    時間: 2011-8-19 14:29

吹到咁大
167pk 發表於 2011-8-18 17:17
係得,我個mon粒紅點用手指按佢就會消失,有時見佢1,2個月先出現返一次,又係咁用手指按粒紅光點
作者: somemightsay    時間: 2011-8-20 00:14

some online direct sale store cost $33xx only, bought one already , nice and happy





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2