作者: netmen 時間: 2009-3-23 00:35 標題: DELL 2408出左A02
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=350&t=986687&m=f&last=10985444
最近不停在找24" MON過渡 , 本來在二手區BID左隻2407HC,
但係之後PM左賣家兩日都冇消息, 我亦冇乜心情等了,
無聊去左上邊留意下MON消息, 睇到A02開箱, 如果之前果D問題,
可以改好就一定入得過, 但係點樣先可以令DELL一定比A02呢?
最近冇冇人入左2408呀, 係咪都係A02 ?
作者: 田中‧莫杉 時間: 2009-3-23 00:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen 時間: 2009-3-23 01:32
哈哈,你都睇到呀, 我都問左那邊的樓主係咪拒影相問題, 等緊拒答案


