作者: kix153 時間: 2009-3-14 12:27 標題: DEll2209wa 點升高低
用好大力都整唔高同低- -
係唔係要拆左D野升整到
ps.上下左右郁到
[ 本帖最後由 kix153 於 2009-3-14 12:27 編輯 ]
作者: 韓愈 時間: 2009-3-14 12:42
只是略為用力扥高,按下
作者: kix153 時間: 2009-3-14 16:44
而經好大力-..佢郁都唔郁
作者: thomas329 時間: 2009-3-14 18:11
係咪裝錯定個架有問題?
作者: kix153 時間: 2009-3-14 19:10
個架好易裝
應該唔會裝錯`
作者: rayhung007 時間: 2009-3-14 20:22
我過部都係好易就升到高低....
細細力就升到...好似有d..唔穩陣咁
作者: johnlai9 時間: 2009-3-14 20:36
會唔會你LOCK住左呀~有個BUTTON RELEASE返佢先得~我用隻DELL 17" 都有得升降~試過係LOCK 左~要好大力+個BUTTON先得.
作者: kix153 時間: 2009-3-14 22:45
個BUTTON係邊嫁!?
作者: liar_p 時間: 2009-3-15 15:53
2209WA好似冇得lock
作者: firelight 時間: 2009-3-15 21:23
升降都係輕輕力就得~~~~

