Board logo

標題: DEll2209wa 點升高低 [打印本頁]

作者: kix153    時間: 2009-3-14 12:27     標題: DEll2209wa 點升高低

用好大力都整唔高同低- -
係唔係要拆左D野升整到
ps.上下左右郁到

[ 本帖最後由 kix153 於 2009-3-14 12:27 編輯 ]
作者: 韓愈    時間: 2009-3-14 12:42

只是略為用力扥高,按下
作者: kix153    時間: 2009-3-14 16:44

原帖由 韓愈 於 2009-3-14 12:42 發表
只是略為用力扥高,按下

而經好大力-..佢郁都唔郁
作者: thomas329    時間: 2009-3-14 18:11

係咪裝錯定個架有問題?
作者: kix153    時間: 2009-3-14 19:10

原帖由 thomas329 於 2009-3-14 18:11 發表
係咪裝錯定個架有問題?

個架好易裝
應該唔會裝錯`
作者: rayhung007    時間: 2009-3-14 20:22

我過部都係好易就升到高低....
細細力就升到...好似有d..唔穩陣咁
作者: johnlai9    時間: 2009-3-14 20:36

會唔會你LOCK住左呀~有個BUTTON RELEASE返佢先得~我用隻DELL 17" 都有得升降~試過係LOCK 左~要好大力+個BUTTON先得.
作者: kix153    時間: 2009-3-14 22:45

個BUTTON係邊嫁!?
作者: liar_p    時間: 2009-3-15 15:53

原帖由 kix153 於 2009-3-14 22:45 發表
個BUTTON係邊嫁!?


2209WA好似冇得lock
作者: firelight    時間: 2009-3-15 21:23

升降都係輕輕力就得~~~~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2