Board logo

標題: 有冇人用過Dell 既 Sound Bar? [打印本頁]

作者: Adele    時間: 2009-2-24 19:27     標題: 有冇人用過Dell 既 Sound Bar?

想知到如果隻Mon是待命中(Power LED = 橙色), 能唔能夠比電條Sound Bar? 我想佢有時用黎接MP3唔接電腦
作者: mad scientist    時間: 2009-2-24 20:03

原帖由 Adele 於 2009-2-24 19:27 發表
想知到如果隻Mon是待命中(Power LED = 橙色), 能唔能夠比電條Sound Bar? 我想佢有時用黎接MP3唔接電腦


no power, you may use a separate 12V power supply for the sound bar





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2